Loading...
nl

Nims - Tarot Osho Zen - Vraagstellen - Gratis

JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 14 '11
Hallo Anna,

Op de eerste pagina leg ik uit dat ik kaarten leg voor mensen die minimaal 25 berichten hebben geplaatst. Ik wil dus graag voor je leggen, als je nog iets meer bijdraagt aan Merudi.

Groetjes Julien.
niels
niels jun 15 '11
Hey lieve Nims
het ben ik weer laugh
Als het mag zou ik nog een vraagje willen stellen laugh
en de vraag gaat als volgt: zou ik in positieve zin nog mogen of kunnen groeien in het spirituele?
Ik hoop dat je hem kunt beantwoorden

Veel liefs
Niels laugh
diebrabander
diebrabander jun 15 '11
Ha Nims,

Zou je ook een legging voor mij willen doen?
Ik heb niet echt een onderwerp voor ogen dus zou je een beetje een algemene legging kunnen doen?

Groetjes,
Willem
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '11
Origineel bericht van: niels
Hey lieve Nims
het ben ik weer laugh
Als het mag zou ik nog een vraagje willen stellen laugh
en de vraag gaat als volgt: zou ik in positieve zin nog mogen of kunnen groeien in het spirituele?
Ik hoop dat je hem kunt beantwoorden

Veel liefs
Niels laugh

Hoi Niels. Op de eerste pagina heb ik het volgende gezegd: "3) Niet te vaak, geef anderen ook de ruimte om te vragen."

Dus ik wil je daarom even laten weten dat ik op dit moment geen kaart voor je leg.

Groetjes Julien.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '11
Origineel bericht van: diebrabander
Ha Nims,

Zou je ook een legging voor mij willen doen?
Ik heb niet echt een onderwerp voor ogen dus zou je een beetje een algemene legging kunnen doen?

Groetjes,
Willem

Hoi Willem. Ik doe geen algemene leggingen, maar beantwoord een vraag voor je. Dus heb je een vraag dan leg ik die graag voor je.

Groetjes Julien.
niels
niels jun 15 '11
oke toch bedankt Nims laugh
diebrabander
diebrabander jun 15 '11
Oke, dan wacht ik nog even tot ik een echte vraag heb die ik heel graag wil stellen, want op het moment heb ik geen 'echt dringende' vragen waar ik graag antwoord op wil. smile
Tatora
Tatora jun 16 '11
hey Nims
ik zou willen vragen of je een kaart wilt legen voor mij,
vraag is;dienen ik en mijn vriend Nu in actie te komen met het meditaties en healings teug gaan geven,of dienen wij nog te wachten?
alvast dank je
Liefs
landa
landa jun 16 '11
Lieve Nims,

Allereerst wil ik je bedanken dat je voor mij een legging wil doen!
Mijn belangrijkste vraag die mij nu rest is de vraag in mijn gecompliceerde situatie nu... hoe ga ik daar uit komen?
En tilt het mij op het spirituele vlak hoger?

Alvast hartelijk dank voor je tijd en energie die je voor me vrij wilt maken voor deze legging.

Liefs Lanneke
rosalba
rosalba jun 17 '11
Hoi nims, ik wou je vragen als je tijd hebt of je ook voor mij een kaart kon leggen? Ik wou vragen wat de toekomst mij brengt? Eventueel een zwangerschap? groetjes rosalba
Iris*
Iris* jun 21 '11
hee NiMS,

ik ben hier voor het eerst op deze site.
ik heb geen flauw idee of ik nou indigo of kristal kind ben geweest, maar zeker weet ik dat ik anders was. ik heb een zwaar jaar gehad en ik heb het weg gedrukt
en sinds die tijd voel ik me incompleet. ik ben nu al een poosje bezig back in touch te komen, maar het lukt niet. wat kan ik hier aan doen
liefs iris.
Char
Char jul 7 '11
Hey Nims,
Ik wilde even laten weten dat de kaarten onbewust hebben geholpen..
Lees ze net terug..
En ga voor een paar maanden nederland verlaten over 2 weken dus ik volg mijn hart eindelijk!!

Liefs, Char
Groene_heks
Groene_heks jul 8 '11
You go girl!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 8 '11
Origineel bericht van: Char
Hey Nims,
Ik wilde even laten weten dat de kaarten onbewust hebben geholpen..
Lees ze net terug..
En ga voor een paar maanden nederland verlaten over 2 weken dus ik volg mijn hart eindelijk!!

Liefs, Char


Hey bedankt voor de feedback en gaaf! Leuk dat je je hart kunt volgen smile.

Voor de rest, wil ik vanavond gaan leggen voor degenen die ik heb gemist. Dus nog even geduld.
Emma
Emma jul 9 '11
Beste Nims,

dank je dat je de tarotkaarten wil leggen.
Mijn vraag gaat over relatie. De laatste tijd gebeurt veel op het gebied van liefde en relatie, maar nog steeds heb ik het gevoel dat ik in dezelfde problematiek terecht kom en eindelijk het gevoel dat ik het weer niet goed doe. Wil je mij helpen om wat helderheid te krijgen en wat ik kan doen.
Hartelijk dank voor je aandacht en moeite.

Warme groet,
Emma
Char
Char jul 11 '11
@ Groene heks, Dank je wel!! Ik ga er ook van genieten!! ik ga over 2 weken weg en denk dat ik begin oktober weer terug ben.
montana
montana jul 15 '11
Hallo Nims, ben nieuw op deze site en heb ook een vraag.'Heb veel last van nek en schouderklachten en zoek nu hulp bij een reiki-master.Kan zij mij helpen ?
juniors mom
juniors mom jul 24 '11
hoi nims,

heel lang geleden maar heb je berichtje gelezen!
ik heb ondertussen erg met men geest in de knoop gezeten!
ook mede door de ontevredenheid van men lichaam!
dit is ondertussen ook weer opgelost!
bedankt voor je legging!
xxx kelly
Merel-Marij
Merel-Marij jul 28 '11
Beste Nims,

Zou je misschien voor mij een relatie legging willen doen?

Alvast bedankt.

Groetjes Merel
rosettje
rosettje jul 31 '11
Hallo, zou je voor mij ook eens een algemene legging willen doen? Het enige wat mij het meest bezig houd, is of ik ooit een schoondochter krijg en eventueel kleinkinderen!
Met dank
Grtjs Rose
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki