Loading...
nl

Nims - Tarot Osho Zen - Vraagstellen - Gratis

JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 19 '10
Hoi Micha,

Mooi antwoord wat je geeft en waarin je jouw proces goed neerzet. Ik ben blij dat je niet "wegvlucht" voor jezelf! Bedankt voor je antwoord.
Mimosa
Mimosa okt 19 '10
Hallo Julien,

Graag gedaan.
Duifje
Duifje okt 23 '10
Hi Nims,

Als je tijd/ zin hebt mag je voor mij ook een legging doen.
Mijn vraag: wat is de volgende stap?

Dank je alvast,
Groet Duiffie
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 25 '10
Hoi Duifje,

Ik zal proberen vanavond voor je te leggen.
admin
admin okt 25 '10
Origineel bericht van: NiMS
Klinkt heel mooi al die nieuwe dingen smile. Ik ben benieuwd wat je na zaterdag weet te vertellen smile


Niet zoveel Nims,alleen is er een soort "netwerk" ingesteld,
dat is wat er in gang is gezet.......
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 25 '10
Origineel bericht van: Duifje
Hi Nims,

Als je tijd/ zin hebt mag je voor mij ook een legging doen.
Mijn vraag: wat is de volgende stap?

Dank je alvast,
Groet Duiffie


Ik heb 3 kaarten: Playfullness, Past Lives en Transformation. Dit zegt mij het volgende. Als eerst is de volgende stap om het wat luchtiger te zien. Geniet van de leuke dingen en neem jezelf wat minder serieus. Pas dan kun je loskomen van je verleden. Soms ben je nog teveel bezig met het verleden, en door anders met jezelf om te gaan, kun je dit verleden veel meer loslaten. Als je dat doet, vindt er een ware tranformatie plaats die je veel dichter bij jezelf brengt. En wat is er nu echt belangrijk?

Ik ben benieuwd wat je hiervan vindt en of het je iets zegt.
hellentjuhh
hellentjuhh okt 27 '10
hoi nims .........

Kan je mij vertellen ,ik ben sinds 3 jaar de trotse mama van Jasper ...Nu zijn we er weer voor gegaan om een nieuw wondertje te hopen krijgen ....Nu heb ik met mn zwangerschap een hoop problemen gehad dus nu mijn vraag .....Zal ik op korte termijn nog een nieuwe zwangerschap kunnen dragen ??

liefs hellen
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 28 '10
Hoi Hellentjuhh,

Ik heb de kaarten voor je gettrokken. Tijdens het schudden viel tot twee keer toe (!) de kaart Healing eruit. Ik heb de kaarten: "Mind", "Friendliness" en "Guidance" getrokken.

Nu het antwoord op je vraag. Op dit moment is het heel erg belangrijk dat je heling gaat krijgen op je energetische wonden van de vorige zwangerschap. Deze kaart viel namelijk twee keer voor het huidige moment. Dus voordat je het probeert, werk eerst heel duidelijk aan je helingsproces.

Dit proces moet je vooral doen zonder je hoofd en vanuit je gevoel. Je denkt veels te veel, dus dat mag je loslaten. Behandel je heling met vriendelijkheid voor jezelf. Straf jezelf niet als het niet lukt, of wees boos op jezelf. Wees vriendelijk voor jezelf. Zoek ook begeleiding in je helingsproces, want zelf kom je er in je eentje niet goed uit. Denk hierbij wel aan processen waarmee je aan jezelf werkt, zonder dat je hierbij heel erg veel met je hoofd bezig bent!

Ik ben benieuwd wat je hiervan vindt en of het je iets zegt.
hellentjuhh
hellentjuhh okt 29 '10
het zegt me veel ja .....

Loslaten,vergeven ,en liefde voor mezelf hmmmmm een probleem voor mij ....geen idee hoe het soms moet ....ben met de jaren wel postiever geworden ,maar ik ik heb het ptss en bij de meeste tegenslagen komt dit terug .....iets om over naar te denken wat jij allemaal zeg .....


erg bedankt

x hellen
fallesca
fallesca okt 30 '10
Hoi Nims smile

ik was aan het zoeken op het internet naar kaartleggingen en kwam (vast niet per toeval) op jouw pagina terecht.. echt super wat jij over brengt op mensen, je kan lezen dat het erg oprecht en gemeend is. smile

ik zit erg met een specifieke vraag.. Er zijn al een aantal mensen geweest die mij hebben gevraagd of ik zwanger ben, omdat ik enigzins begin te groeien.. ik denk zelf dat het gewoon komt door het vele eten haha..

Zou jij misschien voor mij kaarten willen leggen op de vraag of ik zwanger ben?

ik hoop dat jij me iets meer inzicht kan geven..

liefs,
fallesca
admin
admin okt 30 '10
Heb je al een zwangerschapstest gedaan?
Lijkt me sneller en simpeler smile
fallesca
fallesca okt 30 '10
kan nog niet is het nog te vroeg voor.. het rare is wel dat ikzelf 2 week geleden hetzelfde gevoel rare gevoel had.. ik wist het zelfs bijna zeker.. maar twijfel nu weer als een onwijze...

liefs
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 30 '10
Origineel bericht van: fallesca
Hoi Nims smile

ik was aan het zoeken op het internet naar kaartleggingen en kwam (vast niet per toeval) op jouw pagina terecht.. echt super wat jij over brengt op mensen, je kan lezen dat het erg oprecht en gemeend is. smile

ik zit erg met een specifieke vraag.. Er zijn al een aantal mensen geweest die mij hebben gevraagd of ik zwanger ben, omdat ik enigzins begin te groeien.. ik denk zelf dat het gewoon komt door het vele eten haha..

Zou jij misschien voor mij kaarten willen leggen op de vraag of ik zwanger ben?

ik hoop dat jij me iets meer inzicht kan geven..

liefs,
fallesca



Hoi Fallesca,

Graag wijs ik je even op de regel van het eerste bericht:

4) Minimaal 25 berichten op het forum geplaatst, zodat ik zeker weet dat je het ook leest en vaker op Merudi terug gaat komen.

Ik ga dus ook geen legging voor je doen op dit moment. Je kan bijvoorbeeld eerst even beginnen met jezelf voor te stellen in het voorstel topic?
Fretteheks
Fretteheks nov 2 '10
Lieve NiMs,

Zou je voor mij alsjeblief eens de kaarten willen leggen?
ik ben al zes jaar thuis door een depressie en ik zou willen weten of er mij in de toekomst nog geluk te wachten staat...

dank!
ceki
ceki nov 2 '10
Hallo Nims,

Fijn om te lezen dat je er weer zin in hebt.

Mijn vraag is deze:
Zal het me lukken om terug te kunnen keren naar de plaats waar ik me thuisvoel, of zal ik opnieuw moeten beginnen op een nieuwe lokatie?

Alvast bedankt!
Ceki
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 2 '10
Hoi Fretteheks en ceki,

Graag wijs ik je even op de regel van het eerste bericht:

4) Minimaal 25 berichten op het forum geplaatst, zodat ik zeker weet dat je het ook leest en vaker op Merudi terug gaat komen.

Ik ga dus ook geen legging voor je doen op dit moment. Je kan bijvoorbeeld eerst even beginnen met jezelf voor te stellen in het voorstel topic?
badeendje
badeendje nov 2 '10
mag ik ook een vraag stellen? word de relatie in familie beter?? ik zal het antwoord zeker lezen!!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 2 '10
Volgens mij is het een beetje moeilijk om goed te lezen vandaag wink

Ook voor jou badeendje geld het volgende:

Graag wijs ik je even op de regel van het eerste bericht:

4) Minimaal 25 berichten op het forum geplaatst, zodat ik zeker weet dat je het ook leest en vaker op Merudi terug gaat komen.

Ik ga dus ook geen legging voor je doen op dit moment. Je kan bijvoorbeeld eerst even beginnen met jezelf voor te stellen in het voorstel topic?
Lotusje
Lotusje nov 2 '10
Hoi NiMS,

ik wil ook graag een legging aanvragen,
heb geen brandende vraag, maar wil graag weten wat de toekomst mij brengt en/of hoe nu verder mbt mijn ontwikkeling.

Geen idee welke vraag het beste te gebruiken is,
ik lees het vanzelf laugh

Alvast bedankt !
Riaction
Riaction nov 2 '10
Hoi Nims,

Wat leuk dat je het weer op pakt!
Ik zou ook graag een kaart legging aanvragen.
Mijn vraag:
Moet ik me zorgen gaan maken?
(als de vraag niet duidelijk genoeg is, laat je het me dan weten?)

Heel erg bedankt!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki