Loading...
nl

Nims - Tarot Osho Zen - Vraagstellen - Gratis

Twister
Twister mei 24 '11
heey mims


Ik merk het niet echt bij mij vriend
Maar wel bij iemand anders die ik goed ken ?
mijn gevoel zecht ook dat ik bij hem hoor en niet bij
waar ik nu zit ,
bij mij zit reizen wel in , maar mijn vriend niet
en bij die andere jongen zit reizen er ook in .

Meschien zit ik dan toch goed bij mij gedachten smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 24 '11
Origineel bericht van: diebrabander
Nims,
ik heb een vraagje,
staan er op die kaarten alleen die woorden of ook die hele tekst die je erbij schrijft?


Hoi,

Alleen die woorden staan erop. Ik leg osho zen en dan pak ik eruit wat de kaarten voor mij betekenen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 24 '11
Origineel bericht van: Zilveren Spin
Hallo Nims,

ik zou ook graag een legging willen aanvragen,
mijn vraag is:
hoe kom ik aan een nieuwe baan en/of hoe ga ik het financieel redden ?


Hoi Zilveren spin. Ik probeer voor jou een legging te doen met de vraag wat jij moet doen om een nieuwe baan te krijgen.

Ik heb Transormation, Receptivity en Guidance.

Voor jezelf betekend het, dat je eerst jezelf mag transformeren in wie je echt wilt zijn. Leef je eigen leven en ga staan voor wat je wilt en wie je wilt zijn. Daarnaast is het belangrijk dat je openstaat voor je omgeving. Dus houd je ogen open en zie kansen die aansluiten bij de nieuwe jij.

Als je dit doet, zul je in de toekomst ook ondersteund worden door tekens die jou bevestigen dat je op de goede weg bent. Let daar dus goed op, want dan zul je ze ook gaan herkennen!

Goed ik ben benieuwd of je er iets mee kunt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 24 '11
Origineel bericht van: Twister
heey mims


Ik merk het niet echt bij mij vriend
Maar wel bij iemand anders die ik goed ken ?
mijn gevoel zecht ook dat ik bij hem hoor en niet bij
waar ik nu zit ,
bij mij zit reizen wel in , maar mijn vriend niet
en bij die andere jongen zit reizen er ook in .

Meschien zit ik dan toch goed bij mij gedachten smile


Hey Twister,

Bedankt voor je reactie. Als ik het zo lees, lijkt het me tijd om er eens goed met je vriend erover te praten hoe hij tegen jullie huidige relatie aankijkt. Misschien kun je dan wat dingen ophelderen die nu volgens mij onuitgesproken zijn.
Twister
Twister mei 24 '11
bedankt mims
voor je raad smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 25 '11
Graag gedaan! Ik hoor graag hoe het gesprek is gegaan.
amethist
amethist mei 26 '11
Hoi NiMS, wil je voor mij ook een kaartlegging doen.

Liefs Amethist
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 27 '11
Ja hoor, wat is je vraag?
admin
admin mei 27 '11
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Zilveren Spin
Hallo Nims,

ik zou ook graag een legging willen aanvragen,
mijn vraag is:
hoe kom ik aan een nieuwe baan en/of hoe ga ik het financieel redden ?


Hoi Zilveren spin. Ik probeer voor jou een legging te doen met de vraag wat jij moet doen om een nieuwe baan te krijgen.

Ik heb Transormation, Receptivity en Guidance.

Voor jezelf betekend het, dat je eerst jezelf mag transformeren in wie je echt wilt zijn. Leef je eigen leven en ga staan voor wat je wilt en wie je wilt zijn. Daarnaast is het belangrijk dat je openstaat voor je omgeving. Dus houd je ogen open en zie kansen die aansluiten bij de nieuwe jij.

Als je dit doet, zul je in de toekomst ook ondersteund worden door tekens die jou bevestigen dat je op de goede weg bent. Let daar dus goed op, want dan zul je ze ook gaan herkennen!

Goed ik ben benieuwd of je er iets mee kunt.



Dankjewel !! ik heb het even moeten laten bezinken wat je nu precies bedoelde.. maar ik begin hem te snappen (geloof ik). Kan er helaas nog geen concreet antwoord aan koppelen, eerst maar even het innerlijk werk het werk laten doen, zullen we maar zeggen :-) Dat schijnt te werken, zonder dat ik tot al te grove actie overga, want gisteren belde "toevallig" al iemand voor werk (iemand waar ik blijkbaar ooit mee gesproken heb ?), waar ik volgende week waarschijnlijk al mee kan beginnen. Goed, het begin is blijkbaar gemaakt, want bij die eerste zin " dat je eerst jezelf mag transformeren in wie je echt wilt zijn. Leef je eigen leven en ga staan voor wat je wilt en wie je wilt zijn. " bleef ik al steken, denkende "jamaar daar ben ik al zooolang mee bezig confused" Op naar receptivity en guidance !
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 27 '11
"Jammaar daar ben ik zoolang mee bezig" smile.

Dat heet nou leven. En daar mag je nog veel langer mee bezig wink.
admin
admin mei 27 '11
Hi NiMS, zou jij voor mij ook een legging willen doen?
Vraag: Komt er een positief smilebericht inzake eigen onderneming opzetten?

ThanXx
amethist
amethist mei 27 '11
Ok NiMS, fijn.. Een 'dringende' vraag heb ik niet.

Mag het ook algemeen zijn?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 27 '11
Origineel bericht van: amethist
Ok NiMS, fijn.. Een 'dringende' vraag heb ik niet.

Mag het ook algemeen zijn?


Dat is lastig, want ik leg alleen vragen. Dus als er niets te vragen is, valt er ook niet veel te leggen smile. Bewaar het gewoon voor het moment dat je wel iets wilt weten?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 27 '11
Origineel bericht van: JustLove
Hi NiMS, zou jij voor mij ook een legging willen doen?
Vraag: Komt er een positief smilebericht inzake eigen onderneming opzetten?

ThanXx


Hoi, ik heb de vraag gelegd hoe het zit met het opzetten van je eigen onderneming.

Tijdens het schudden viel er uit: "We are the world". En ik heb de kaarten Going with the flow, Breakthrough en Harmony.

Een hele positieve legging voor jou! Voordat je begon met je eigen onderneming, ging je mee met de rest. Je had niet veel eigen inbreng en was ook niet zichtbaar. Dat is duidelijk veranderd en op dit moment is er een doorbraak bezig. Juist als je kijkt naar het grote geheel, past jouw idee en onderneming in de nieuwe tijd. In harmonie met je omgeving, zet je het op en zal het ook goed zijn voor iedereen! De toekomst ziet er ook heel rooskleurig uit. In volledige harmonie kan jij je onderneming opzetten en eruit halen, hoe het bedoeld is. Erg mooi dus!

Ik ben benieuwd naar je reactie smile.
admin
admin mei 27 '11
Hi NiMS, wat ben ik blij met deze legging! Laat me alleen maar zien dat ik de juiste energie aantrek om mijn wensen in vervulling te doen gaan! Het klopt zeker dat ik voorheen me op de achtergrond hield, dus niet zichtbaar! Ik bracht wel wat in, maar liet andere er mee "showen"! Ik hoefde niet zo op de voorgrond te treden, was voor hen belangrijker! Maar merkte dat ik later stank voor dank kreeg! Maar nu wil ik mijn talenten voor mijzelf gaan gebruiken! En ik heb er ZIN in! laugh
Ik ben heel blij dat het er rooskleurig uitziet, maar vooral dat dit volledig in harmonie is met mijn omgeving! Ik heb daar echt keihard mijn best voor gedaan!

En de doorbraak, ik hoop zo dat dit ook met mijn transformatie te maken heeft! Ik voel dat ik nog meer kennis zal ontvangen om de "dingen" te begrijpen! Had een aantal maanden al gedroomd dat de "sleutel" vrij kwam! Ik ben héél erg benieuwd, bijna ongeduldig ........maar weet en heb geleerd dat alleen met geduld je verder komt! Elke keer dat ik dacht dat ik er NU wel was, kwam ik aan het einde van het jaar er weer achter dat ik weer veel had geleerd smileen dat ik er nog helemaal niet was!

ThanXx JustLove
Twister
Twister mei 27 '11
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Twister
Heb een vraag zit er een breuk in relatie aan tekomen dit
jaar of blijven we toch samen
vind er moelijk


Hoi Twister,

Ik heb voor jou een legging gedaan: "Traveling, Harmony en Understanding".

Je relatie is ontstaan vanuit een moment waarop jullie allebei in het leven aan het zoeken waren naar jezelf. Hierbij hebben jullie elkaar echter "Toevallig" ontmoet, omdat jullie met hetzelfde bezig zijn. De reis in jullie zelf, lijkt heel er op elkaar, waardoor het ook lijkt alsof jullie heel erg hetzelfde zijn. Dat blijkt ook uit de kaart harmony, waarin staat dat jullie op dit moment erg gelijk gestemd zijn, en hetzelfde over dingen voelen. De balans is goed op dit moment. Naar de toekomst toe, is het een wederzijdsbegrip naar elkaar toe, waarin het nog open is, hoe dit is ingevuld. Of dit met elkaar of zonder elkaar is, willen de kaarten niet zeggen, maar wel dat jullie het met elkaar eens zijn en er hetzelfde over denken. Geen ruzie, kommer en kwel dus, maar een wederzijds begrip over hoe de toekomst er gaat uitzien.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie.
hoi nims
ik heb je het gespek even per bericht gestuurd
wegens dat beetje prive is advis mag best op forum ten zij het te prive word wink
liefs twister
amethist
amethist mei 28 '11
Hallo NiMS, ik lees je reactie en heb toch een vraag.

Wat gebeurd er/is er aan de hand onder in mijn buik?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 31 '11
Origineel bericht van: amethist
Hallo NiMS, ik lees je reactie en heb toch een vraag.

Wat gebeurd er/is er aan de hand onder in mijn buik?



Hoi Amethist. Ook voor jou een legging.

Dit waren de kaarten: "Existence, We are the world en Innocence".

Wat er gebeurd is dat je begonnen bent met er daadwerkelijk te zijn. Je hebt je nek voor jezelf uitgestoken en bent jezelf gaan laten zien aan je omgeving. Niet langer liet jij je wegduwen. Op dit moment is je buik hierdoor erg aan het verbinden met je omgeving. Je bent erg begaan ermee en voelt je zeer verbonden. Het zal ook wel je 2e chakra zijn die nu opspeelt want die staat voor "ik en de ander".

Je bent dus begonnen met je eerste chakra (er zijn) en die klimt dus nu op naar je 2e. Verbinden met de omgeving, maar wel vanuit heelheid. Dat is misschien nog wat onwennig, maar wees niet bang, het voelt goed. Want naar de toekomst toe, komt er onschuld. Je verbind je weer met je innerlijke kind en kan genieten van de dingen zoals ze zijn. Zonder oordeel, zonder ver-oordeel. Gewoon zoals het is.

Goed dit was mijn legging. Ik ben benieuwd naar je reactie.
admin
admin jun 2 '11
Nims, ik had eigenlijk ook een vraagje. Mocht je tijd en energie hebben dan merk ik het wel!

Ik twijfel erg tussen 2 vragen. De ene is gericht op:
Zal ik ooit mijn tweelingziel, mijn ware, in de liefde ontmoeten?

En de tweede is: Als ik een webshop begin zal dat dan succesvol zijn.

Ik denk dat mijn voorkeur toch uitgaat naar de eerste vraag.
Kijk maar even wanneer je tijd hebt.

Veel liefs.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 2 '11
Origineel bericht van: Precious
Nims, ik had eigenlijk ook een vraagje. Mocht je tijd en energie hebben dan merk ik het wel!

Ik twijfel erg tussen 2 vragen. De ene is gericht op:
Zal ik ooit mijn tweelingziel, mijn ware, in de liefde ontmoeten?

En de tweede is: Als ik een webshop begin zal dat dan succesvol zijn.

Ik denk dat mijn voorkeur toch uitgaat naar de eerste vraag.
Kijk maar even wanneer je tijd hebt.

Veel liefs.


Ik heb de vraag gericht op de eerste en dan vooral over jou en de liefde. Want je tweelingziel is niet je ware, en heeft ook niet echt met de liefde te maken.

Ik heb getrokken: "Harmony, The Burden en Intesity".

Als ik kijk naar jouw liefde, dan kom je van een plek waarin deze goed was. Jullie zaten op een lijn, en konden je bij elkaar aanvullen. Twee handen op één buik zeg maar.

Nu is het echter helemaal anders. Je relatie / liefdesleven is een last geworden. Je zeult het met je mee, en het voelt heel zwaar aan. Je overziet het niet meer goed en je hebt geen idee waar je naartoe gaat.

In de toekomst ga je veel meer focussen op wat JIJ wilt. Je zult dan ook veel intenser de liefde beleven en ervoor kunnen gaan. Je kan je richten op één iemand en daar blijft het dan ook bij.

Goed dit was mijn legging. Ik lees graag je reactie.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki