Loading...
nl

Nims - Tarot Osho Zen - Vraagstellen - Gratis

JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 2 '10
Origineel bericht van: Lotusje
Hoi NiMS,

ik wil ook graag een legging aanvragen,
heb geen brandende vraag, maar wil graag weten wat de toekomst mij brengt en/of hoe nu verder mbt mijn ontwikkeling.

Geen idee welke vraag het beste te gebruiken is,
ik lees het vanzelf laugh

Alvast bedankt !

Ik heb ze samen genomen smile. Ik heb de volgende 3 kaarten voor je: "Transformation", "Abundance" en "Past Lives"

Ik lees hieruit dat je heel erg aan het veranderen bent op dit moment en jezelf een nieuw mens voelt. Je moet echter oppassen niet teveel het nieuwetijdse te gaan na-jagen, omdat je dan kunt vervallen in "Teveel van het goede". Neem ook de tijd om terug in jezelf te kijken naar waar je vandaan komt. Je hebt nog wat dingen uit het verleden uit / af te werken. Neem hier ook je tijd voor om het aan te gaan met jezelf.

Ik ben heel benieuwd of het je iets zegt en of je er iets mee kunt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 2 '10
Origineel bericht van: Riaction
Hoi Nims,

Wat leuk dat je het weer op pakt!
Ik zou ook graag een kaart legging aanvragen.
Mijn vraag:
Moet ik me zorgen gaan maken?
(als de vraag niet duidelijk genoeg is, laat je het me dan weten?)

Heel erg bedankt!


Ik heb ze ook voor jou gelegd. De kaart die ik heb gelegd zijn: "Abundance","Stress" en "Exhaustion".

Nou dat zegt mij dat jij je wel degelijk zorgen moet gaan maken. Er is teveel overvloed in je leven en ik heb een gevoel alsof het iets te maken heeft met verslavingen? In ieder geval is dit vooral iets dat erg veel stress oplevert en uiteindelijk zelf totale uitputting met zich meebrengt. Een waarschuwing wordt hier dus duidelijk gegeven!

Ik ben benieuwd of dit je iets zegt en of je er iets mee kunt.
Riaction
Riaction nov 3 '10
Hoi Nims,

Bedankt dat je de kaarten voor mij wou leggen.
Het komt idd wel overeen hoe ik mij op het moment voel. Maar de vraag was niet voor mij bedoelt. Eigenlijk heb ik de vraag niet volledig gesteld: "Moet ik me zorgen gaan maken om mijn zoontje".

En dat van die verslaving klopt. Ik was gestopt met roken en sinds de kleine huilmeester geboren is ben ik weer begonnen. Het is gewoon even lekker om weg van het gehuil te zijn en buiten te gaan staan. Wij en de arts weten niet waarom hij zoveel huilt.
Als we nou wisten wat hij had dan kunnen we weer werken aan ons zelf en weer tot rust en harmonie komen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 3 '10
De kaart is altijd voor jou smileen daarom is de legging wel goed.

Zeker als je kijkt waarom je zoontje huilt, is het om jou wat duidelijk te maken. Wanneer ga je nu voor jezelf staan? Je gaat zelfs roken (= reguleren van je gevoel, en jezelf in een rookgordijn hullen), om maar niet te hoeven voelen? Los dat op in jezelf en je zoontje huilt niet meer.

Deze zin zegt namelijk alles: "Als we nou wisten wat hij had dan kunnen we weer werken aan ons zelf en weer tot rust en harmonie komen."

Je zoontje is nu een excuus om niet aan jezelf te hoeven werken, en dat is nou precies wat hij niet wil.
Duifje
Duifje nov 4 '10
@ Nims,

Whow... ja zegt me wel degelijk wat... hihihih.
Klopt helemaal hoor. Maargoed. Loslaten is soms moeilijk als dingen steeds weer blijven gebeuren die het bijna onmogelijk maken om het los te laten.

Nu ik er over nadenk... misschien gebeuren ze wel tot dat ik het los laat... Oke.. boodschap begrepen.
Oh wat kan een mens toch dom zijn he.

Thanks voor je legging. Sorrie voor de zeer late reactie.
Knuf Duif
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 4 '10
Geen probleem duifje, ik ben blij dat je de moeite neemt om te reageren smile. Loslaten kost energie. Laten daarentegen niets wink
Riaction
Riaction nov 4 '10
Geloof mij, kom een weekje oppassen en je trekt aan het einde van de week de zelfde kaarten. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 4 '10
Origineel bericht van: Riaction
Geloof mij, kom een weekje oppassen en je trekt aan het einde van de week de zelfde kaarten. smile


En dat is een overtuiging die je nu dus achtervolgt. Je zet dit dus nu in de energie en zal er dus ook niet zoveel veranderen. De enige die kan veranderen ben jezelf.
Lotusje
Lotusje nov 4 '10
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Lotusje
Hoi NiMS,

ik wil ook graag een legging aanvragen,
heb geen brandende vraag, maar wil graag weten wat de toekomst mij brengt en/of hoe nu verder mbt mijn ontwikkeling.

Geen idee welke vraag het beste te gebruiken is,
ik lees het vanzelf laugh

Alvast bedankt !

Ik heb ze samen genomen smile. Ik heb de volgende 3 kaarten voor je: "Transformation", "Abundance" en "Past Lives"

Ik lees hieruit dat je heel erg aan het veranderen bent op dit moment en jezelf een nieuw mens voelt. Je moet echter oppassen niet teveel het nieuwetijdse te gaan na-jagen, omdat je dan kunt vervallen in "Teveel van het goede". Neem ook de tijd om terug in jezelf te kijken naar waar je vandaan komt. Je hebt nog wat dingen uit het verleden uit / af te werken. Neem hier ook je tijd voor om het aan te gaan met jezelf.

Ik ben heel benieuwd of het je iets zegt en of je er iets mee kunt.


Pffffffff, dubbel hoor, maar uiteraard heel erg bedankt!
Kan hier heel veel mee, is zeer passend moet ik zeggen.
Het verwerken en stilstaan om het aan te gaan is een pad wat ik momenteel bewandel en vermoed dat ik precies op de goede plek zit en dit ook zeker aan de orde zal komen.
Grappig is het wel, want het zal heel zwaar worden en gezien ik eigenlijk al genoeg op mijn bordje heb loop ik er liever voor weg.
Feit is wel dat ik wéét dat ik er mee aan de slag moet en ondanks mezelf WIL ik daar ook mee aan de slag.
Ook ben ik idd heel erg aan het veranderen, en vind het fijn te lezen dat ik niet teveel moet gaan, want ik ben zeker ook de mens "doe maar gewoon ben je al gek genoeg" dus dit bevestigt het, alhoewel ik er meer van maak dat ik vooral mezelf moet blijven en niet overdreven die kant op hoef te gaan om er ook te komen.

Thanx!
Klopt mijn visie bij hoe de kaarten voor jou zijn?
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 5 '10
Ja dat klopt helemaal smilebedankt voor je reactie.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 7 '10
Omdat ik op vakantie ben, moet ik dit topic even sluiten! Aanvragen zal ik na mijn vakantie weer oppakken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 3 '10
Vakantie is voorbij :), nieuwe aanvragen kunnen weer gedaan worden. P.s. opmerkingen over mijn vakantie en welkom terugwensjes, graag in een ander topic / pb wink.
karda
karda dec 3 '10
Hoi Nims,

Als je zin en tijd hebt dan lijkt het me leuk om kaart Osho Zen kaart te laten trekken, hoe verloopt 2011 voor mij,liefs karda
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 3 '10
Tuurlijk heb ik tijd voor je. Hier is jouw legging.

De kaart die heel erg mijn aandacht wilde was: "Possibilites". Tijdens het schudden floepte hij er uit. Dan komen we op jouw legging: "The rebel", "Healing" en "The Creator".

Dit zegt mij het volgende. Hoewel je om een toekomstlegging vraagt liggen jouw mogelijkheden al flink in het hier en nu. Die gaan wel door naar de toekomst, maar stel ze dus niet uit. Het is nu belangrijk dat je de mogelijkheden ziet. Dat betekend voor 2011 dat je eerst wat rebels mag zijn. Doorbreek wat taboe's in je leven of doorbreek wat patronen van de ander. Dit zal je namelijk een goede heling opleveren die jou beter maakt. Na deze heling heb jij de kracht om je eigen leven zo te vormen als jij echt zou willen. Je schept jouw nieuwe leven!

Dit was de legging. Ik ben erg benieuwd of het je iets zegt en of je er ook iets mee kunt.

Groetjes Julien.
karda
karda dec 4 '10
Eigenlijk klopt deze kaart helemaal, ik kan hem helemaal plaatsen, al weer een bevestiging voor me wat al meer uit kaarten is gekomen.
dat ik eerst wat stappen moet nemen, dan is het even moeilijk,maar daaarna kan ik mezelf gaan ontplooien.

bedankt voor de legging.

liefs karda
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 4 '10
Graag gedaan en ik ben blij dat je er ook wat mee kunt smile.
Marjanne
Marjanne dec 4 '10
Hoi Nims,

Heel graag zou ik ook een legging willen aanvragen. Mijn vraag is: wat brengt 2011 voor mij?
Alvast hartelijk dank! Super dat je dit doet smile.

Lieve groet,
Marjanne
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 4 '10
Hoi Marjanne,

Ik leg hem ook graag voor jou. De kaarten die ik voor jou voor 2011 heb gelegd zijn: Morality, Ordinariness en Stress.

Dit zegt mij het volgende. 2011 staat bij jou in het teken van een besef dat je erg opgesloten zit in je leventje. Alles gaat volgens de regeltjes en zoals het hoort. Je hebt overal wel een oordeel over en zo hebben anderen dit ook over jou. Bevrijdend is het echter niet. Het is gewoontjes voor je en waarschijnlijk ben je je er niet eens zo van bewust. Maar misschien is het tijd om terug te gaan naar je basis en te genieten van de gewone dingen in het leven. Ik zie echter wel stress in 2011 voor je, dus pas goed op jezelf! Veranderen gaan niet altijd even makkelijk en is een kwestie van doorzetten. Zorg er echter wel voor dat je voldoende en goed de tijd neemt om deze veranderingen ook echt door te zetten.

Dit was mijn legging. Ik ben benieuwd of het je iets zegt en of je er ook iets mee kunt.

Groetjes Julien.
landa
landa dec 5 '10
Hoi Nims,

Ik zou je willen vragen ,of je aub voor mij een kaart zou willen leggen..Ik zou dit zeer op prijs stellen en je er dankbaar voor zijn....ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Marianne...als dat niet erg is?
En zou dus graag inzicht krijgen wat 2011 mij brengt.

Alvast hartelijk dank,
lieve groet Lanneke
Marjanne
Marjanne dec 5 '10
Hoi Julien,
Voor een gedeelte kan ik me er denk ik wel in vinden. Die stress kan ik wel plaatsen volgens mij. Alleen het oordelen, dat past niet bij me, maar zou wel heel goed kunnen dat anderen dat naar mij toe doen. Aan regels heb ik een bloedhekel coolMaar dat ik in 2011 veranderingen wil doorvoeren in mijn leven is wel zeker.
Hartelijk bedankt voor je legging!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki