Loading...
nl

Nims - Tarot Osho Zen - Vraagstellen - Gratis

admin
admin jun 2 '11
Hallo lieve Nims,

Sorry dat ik het verwarde, tweelingziel en liefde. Bedankt voor je uitleg daarover smile

Het eerste herken ik niet zo, ik heb niet echt iemand gehad met wie het 2 handen op 1 buik was. Het klopt dat het nu zwaar voelt en totaal niet weet waar het naar toe gaat. Dat klopt 100% en kan ik me zeker in vinden. Momenteel heb ik niemand, maar toch voelt het precies zoals jij het beschreef. Ik ben nu idd al meer bezig met wat wil IK. Ik kan me nu al meer richten op 1 iemand, zonder dat ik de behoefte heb om verder te kijken.

Bedankt voor de mooie legging, daat waardeer ik zeer.

Veel liefs.
Caius
Caius jun 2 '11
Precious 2 tips: 1) heb vertrouwen 2) bekijk de dingen vanuit een ruimer perspectief
admin
admin jun 3 '11
@ Caius; bedankt voor de tips. Snap niet goed wat je met het tweede bedoelt, maar toch bedankt.
Char
Char jun 3 '11
Hallo Nims,
Zou u voor mij ook kaartjes willen leggen??
m.b.t. of ik de juiste keuzes maak?
Alvast hartstikke bedankt.
Liefs,
Char
amethist
amethist jun 6 '11
Hallo NiMS, een week na de verhuizing ben ik hier weer. Hartelijk dank voor de kaarten.

Het klopt naar mijn idee aardig hoor.
niels
niels jun 6 '11
Hey Nims
Ik heb een vraag die mij al een tijdje bezig houdt. Ik zou volgend jaar (als ik door ben hopelijk) pedagogische wetenschappen willen gaan studeren en soms twijfel ik er wel eens aan of het een richting is die ik zou aankunnen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 6 '11
Origineel bericht van: niels
Hey Nims
Ik heb een vraag die mij al een tijdje bezig houdt. Ik zou volgend jaar (als ik door ben hopelijk) pedagogische wetenschappen willen gaan studeren en soms twijfel ik er wel eens aan of het een richting is die ik zou aankunnen?


Hallo Niels,

Op de eerste pagina leg ik uit dat ik kaarten leg voor mensen die minimaal 25 berichten hebben geplaatst. Ik wil dus graag voor je leggen, als je nog iets meer bijdraagt aan Merudi.

Groetjes Julien.
niels
niels jun 8 '11
liefe Nims

Ik heb eens te goei gekeken en ik heb gezien dat ik al 27 berichten heb gestuurd en eigenlijk ben ik je dankbaar daarvoor. Want nu heb ik veel mensen kunnen ontmoeten en van wat ik las op dit forum al veel kunnen leren.

Maar mijn vraag blijft het zelfde: doe ik er goed aan om pedagogische wetenschappen te studeren aan de Universiteit Leuven .

Liefs Niels wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 8 '11
Origineel bericht van: Char
Hallo Nims,
Zou u voor mij ook kaartjes willen leggen??
m.b.t. of ik de juiste keuzes maak?
Alvast hartstikke bedankt.
Liefs,
Char

Hallo Char,

Ook voor jou heb ik de kaarten gelegd.

Ik kan je vertellen dat je zeker de juiste keuze maakt. Ik heb namelijk "Beyond Illusion", "Existence" en "Creativity".

Dit haal ik er voor je uit. De keuze die je maakt zal je stoutste dromen overtreffen en verder gaan dan dat je nu durft te dromen. Het gaat echter over jezelf en je zelf worden. Je bestaansrecht zul je hier volledig in kwijt kunnen. Het gaat echt om jezelf. Ook zul je enorm je creativiteit hierin kwijt kunnen, en dat vertaal ik naar je hart. Kortom, wat de keuze ook is (ik ben erg niewschierig eigenlijk wink). Ga ervoor!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 8 '11
Origineel bericht van: niels
liefe Nims

Ik heb eens te goei gekeken en ik heb gezien dat ik al 27 berichten heb gestuurd en eigenlijk ben ik je dankbaar daarvoor. Want nu heb ik veel mensen kunnen ontmoeten en van wat ik las op dit forum al veel kunnen leren.

Maar mijn vraag blijft het zelfde: doe ik er goed aan om pedagogische wetenschappen te studeren aan de Universiteit Leuven .

Liefs Niels wink

Hoi Niels! Leuk om te zien dat het bijdragen ook werkt smile. Jij bent een mooi voorbeeld om waarvoor de regel geldt! Dus zeker wil ik voor jou de kaarten leggen.

Ik heb voor jou experiencing, the outside en understanding gelegd. Dit betekend voor mij het volgende. De keuze voor deze studie is vooral voor jou een goede weg om te gaan ervaren. En vooral ook te leren. Je gaat hier veel van en over jezelf leren, waarin je jezelf kunt ervaren. Wel zul je erachter komen dat jij persoonlijk een buitenstaander voelt. Je bent anders dan de mensen daar, en je denkt over dingen anders dan dat zij dat doen. Dit kan soms heel erg moeilijke moment voor je maken, waardoor je het gevoel hebt helemaal alleen te staan. Toch moet je hier doorheen, want daarna zal er veel begrip komen vanuit jou. Ook al ben je misschien anders, je begrijpt wel hoe het komt dat jij anders bent en dat de mensen die daar zijn, zijn zoals ze zijn.

Kortom, elke keuze is een juiste keuze. Zeker als je er daarna achter komt, dat je liever wat anders kiest. Het is een proces die ontstaat door alle keuzes die je neemt.

Ik hoop dat je mijn antwoord kunt plaatsen en ik ben erg benieuwd naar je reactie smile.
Frangipani
Frangipani jun 9 '11
Hi,
In het photoalbum staan 3 fotootjes van mij zodat je kunt zien wie je voor je hebt.

Er is de afgelopen 2 jaar heel veel gebeurd we hebben op dit moment 1 doel, hier, in ons nieuwe land, een eigen nest, wat echt van ons is, wanneer gaat dat gebeuren en zie je daar een omgeving bij??
Is het bij zee of bij bergen.
xx
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 9 '11
Hallo Frangipani,

Op de eerste pagina leg ik uit dat ik kaarten leg voor mensen die minimaal 25 berichten hebben geplaatst. Ik wil dus graag voor je leggen, als je nog iets meer bijdraagt aan Merudi.

Groetjes Julien.
niels
niels jun 9 '11
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: niels
liefe Nims

Ik heb eens te goei gekeken en ik heb gezien dat ik al 27 berichten heb gestuurd en eigenlijk ben ik je dankbaar daarvoor. Want nu heb ik veel mensen kunnen ontmoeten en van wat ik las op dit forum al veel kunnen leren.

Maar mijn vraag blijft het zelfde: doe ik er goed aan om pedagogische wetenschappen te studeren aan de Universiteit Leuven .

Liefs Niels wink

Hoi Niels! Leuk om te zien dat het bijdragen ook werkt smile. Jij bent een mooi voorbeeld om waarvoor de regel geldt! Dus zeker wil ik voor jou de kaarten leggen.

Ik heb voor jou experiencing, the outside en understanding gelegd. Dit betekend voor mij het volgende. De keuze voor deze studie is vooral voor jou een goede weg om te gaan ervaren. En vooral ook te leren. Je gaat hier veel van en over jezelf leren, waarin je jezelf kunt ervaren. Wel zul je erachter komen dat jij persoonlijk een buitenstaander voelt. Je bent anders dan de mensen daar, en je denkt over dingen anders dan dat zij dat doen. Dit kan soms heel erg moeilijke moment voor je maken, waardoor je het gevoel hebt helemaal alleen te staan. Toch moet je hier doorheen, want daarna zal er veel begrip komen vanuit jou. Ook al ben je misschien anders, je begrijpt wel hoe het komt dat jij anders bent en dat de mensen die daar zijn, zijn zoals ze zijn.

Kortom, elke keuze is een juiste keuze. Zeker als je er daarna achter komt, dat je liever wat anders kiest. Het is een proces die ontstaat door alle keuzes die je neemt.

Ik hoop dat je mijn antwoord kunt plaatsen en ik ben erg benieuwd naar je reactie smile.


Hey Nims
Bedankt voor je woorden .Ik vindt het echt heel fijn dat je tijd hebt kunnen vrij maken om voor mij jouw kaarten te leggen laughNatuurlijk wist ik al dat het niet makkelijk zal worden maar ik had nog niet stil gestaan met wat jij zo zegt het anders denken. Als ik er zo over nadenk is dat nu ook zo een beetje hoor en het is ook zo dat ik over sommige dingen compleet anders denk dan dat de meeste denken maar ik spreek net nooit hard op uit bang om uit de boot te vallen ( mensen zijn nu eenmaal kuddedieren en je moet ook groepsconformisme niet onderschatten :D) Nu weet ik dat ik weeral geen gemakkelijke weg heb gekozen ( doe ik al heel mijn leven :D) dat geeft uitdagingen ,waar denk ik toch wel nood aan heb laugh

Heel erg fel bedankt Nims wink
Frangipani
Frangipani jun 9 '11
Origineel bericht van: NiMS
Hallo Frangipani,

Op de eerste pagina leg ik uit dat ik kaarten leg voor mensen die minimaal 25 berichten hebben geplaatst. Ik wil dus graag voor je leggen, als je nog iets meer bijdraagt aan Merudi.

Groetjes Julien.


Okay, dat komt wel goed.
Char
Char jun 9 '11
he nims, super bedankt voor de kaarten!!
Haha ik begrijp best dat u heel erg nieuwsgierig bent haha..
Het heeft betrekking tot....
Me relatie is net over.. Heb k daar de juiste keuzes mee gemaakt??
En wil denk k van beroep veranderen... Maak k daar de juiste keus mee??
Hahah dus vandaar de keuzes!!
Echt bedankt!!
Liefs,
Char
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 10 '11
Hey niels en char, bedankt voor jullie reactie! Het ziet ernaar uit dat jullie hier verder mee kunnen laugh.
Char
Char jun 10 '11
Ja dat denk k ook wel nims!!
Echt super bedankt!!!
Liefs, Char
landa
landa jun 10 '11
Hallo nimfs....enig tijd geleden had ik gevraagd of je misschien een legging wildde doen voor me....ik kan begrijpn dat je zoveel aanvragen heb dat je het niet altijd bijhouden kan.
Ik zou je willen vragen naar de mogelijkheid als je tijd ,zin,en genoeg energie heb of je mischien dan een legging voor mij zou willen doen?
Ik heb niet specifiek een vraag,
Alvast hartelijk bedankt
liefs Lanneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 11 '11
Hoi Lanneke,

Ik wil zeker wel voor je leggen alleen dan doe ik wel een specifieke vraag. Dus algemene leggingen doe ik niet. Voel eens na over wat je echt over jezelf wilt weten, en dan leg ik hem voor je.
joopanna
joopanna jun 14 '11
Ik wil hier graag gebruik van maken.
Ik heb het op dit moment niet makkelijk en ik zie geen uitweg ik er weer bovenop kom.
Kan ik op korte termijn weer lachen?

Dank je wel Anna
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki