Loading...
nl

Nims - Tarot Osho Zen - Vraagstellen - Gratis

JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 5 '10
Origineel bericht van: landa
Hoi Nims,

Ik zou je willen vragen ,of je aub voor mij een kaart zou willen leggen..Ik zou dit zeer op prijs stellen en je er dankbaar voor zijn....ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Marianne...als dat niet erg is?
En zou dus graag inzicht krijgen wat 2011 mij brengt.

Alvast hartelijk dank,
lieve groet Lanneke

Hoi Lanneke, het is niet erg om dezelfde vraag te stellen. Echter heb je nog niet helemaal het aantal berichten geplaatst zoals ik op de eerste pagina heb gezet:

4) Minimaal 25 berichten op het forum geplaatst, zodat ik zeker weet dat je het ook leest en vaker op Merudi terug gaat komen.

Echter ben je al op de 20, dus nog 5 berichtjes en dan zal ik je legging voor je doen. Eventjes geduld dus nog wink.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 5 '10
Origineel bericht van: Marjanne
Hoi Julien,
Voor een gedeelte kan ik me er denk ik wel in vinden. Die stress kan ik wel plaatsen volgens mij. Alleen het oordelen, dat past niet bij me, maar zou wel heel goed kunnen dat anderen dat naar mij toe doen. Aan regels heb ik een bloedhekel coolMaar dat ik in 2011 veranderingen wil doorvoeren in mijn leven is wel zeker.
Hartelijk bedankt voor je legging!

Hoi bedankt voor je reactie. Misschien oordeel je wel heel erg over jezelf? Bijvoorbeeld als je ergens een bloedhekel winkaan hebt. Misschien ben je je er niet zo bewust van? Zeg je wel eens tegen jezelf: "Wat ben ik toch stom?", "Waarom doe ik dat nou?", "Sukkel dat ik er ben!", "etc." Dit zijn namelijk verborgen oordelen over jezelf.
Marjanne
Marjanne dec 5 '10
Hmm, daar zit wel wat in ja. Kan inderdaad soms veroordelend naar mijzelf toe zijn. Thanks voor deze reminder :-)
landa
landa dec 5 '10
Dan wachten we nog ff af....alvast hartelijk bedankt!
Lieve groetjes landa
Piet
Piet dec 6 '10
Beste Nims,

Hoe ziet mijn toekomst er uit, dan bedoel ik 2011 en verder?

Alvast bedankt voor je legging.

Lieve groeten Piet
romy88
romy88 dec 12 '10
heyhey ik ben romy en ik ben hier nieuw.. toch kan ik het niet laten om een vraagje te stellen.. zou jij voor mij een kaartje willen trekken?
zo ja, ik wil gewoon weten of het kan goedkomen tussen een vriend en mezelf en hoe men studies verder lopen.

dankjewel als je het wel wilt doen!

groetjes!
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 12 '10
Hoi Romy,

Op de eerste pagina staat het volgende: 4) Minimaal 25 berichten op het forum geplaatst, zodat ik zeker weet dat je het ook leest en vaker op Merudi terug gaat komen.

Dus nog even geduld en wat meer posten hier, dan komt het wel goed. Overigens graag 1 vraag stellen, want er staan er nu 2. Of je kunt er nog een algemenere vraag van maken ipv een samengestelde.
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 12 '10
Hoi Nims,

Ik heb ook een vraagje,als je tijd hebt zou je dan ook een kaart willen leggen?

Hoe gaat het met mijn spirituele ontwikkeling in 2011?

Liefs Tamara
landa
landa dec 13 '10
Hoi nimfs,

Ik weet niet zeker of ik al om een kaartlezing kan en mag vragen wat 2011 me brengt of uit gaat zien...maar ik denk dat ik de 25 berichtjes al gehaald heb,alvast hartelijk dank voor je tyd en energie.
liefs lanneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 14 '10
Inderdaad de 25 is gehaald. Ik zal de openstaande leggingen binnenkort voor jullie doen, dus graag nog even geduld smile!
landa
landa dec 14 '10
Alvast hartelijk dank Nims!
liefs lanneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '10
Origineel bericht van: Piet
Beste Nims,

Hoe ziet mijn toekomst er uit, dan bedoel ik 2011 en verder?

Alvast bedankt voor je legging.

Lieve groeten Piet

Jawel piet smileik ben eraan toegekomen. Voor jou dus de legging voor 2011 (ik ben nog op tijd wink).

Ik heb "The Rebel", "Patience" en "We are the world".

Dit zegt mij het volgende. 2011 is voor jou het jaar waarin vooral de "stoute piet" naar voren komt. Je gaat wat schoppen tegen heilige huisjes en probeert wat vaste patronen in je leven te doorbreken. Toch moet je hier wel de nodige geduld hebben, want het gaat minder snel dan je hoopt. Hou dus goede moed en geef niet op. Neem de tijd voor het proces en dan zal jij in volledige synergie met je omgeving gaan leven. Je deelt je dingen met je omgeving, en je omgeving met jou. Je maakt er echt deel van uit!

Ok dit was mijn legging. Ik ben erg benieuwd wat je ervan vindt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '10
Origineel bericht van: landa
Hoi Nims,

Ik zou je willen vragen ,of je aub voor mij een kaart zou willen leggen..Ik zou dit zeer op prijs stellen en je er dankbaar voor zijn....ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Marianne...als dat niet erg is?
En zou dus graag inzicht krijgen wat 2011 mij brengt.

Alvast hartelijk dank,
lieve groet Lanneke

Ook jij Lanneke hebt goed je best gedaan om over de 25 te komen smile. Daarom ook voor jou een inzicht in 2011.

"Laziness" "No-Thingness" "The Fool".

2011 voor jou wordt een jaar waarin je niet zoveel zin hebt om de dingen aan te pakken. Liever lui dan moe, zullen we maar zeggen. Dit zorgt er wel voor dat jij hierin ontdekt dan in het niets-doen, je eigenlijk alles doet. De intentie is genoeg om de realiteit, waarheid te laten worden. Toch is het voor jou wel een moeilijke les om te leren en zal jij vele malen hetzelfde patroon maar blijven herhalen. Toch zie jij het niet en doe je het structureel weer opnieuw. Doorbreek je dit, dan krijg je wel degelijk een heel mooi nieuw begin en gaat jouw reis pas echt beginnen!

Dit was mijn legging. Ik ben erg benieuwd wat je ervan vindt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '10
Origineel bericht van: TamaraButterfly
Hoi Nims,

Ik heb ook een vraagje,als je tijd hebt zou je dan ook een kaart willen leggen?

Hoe gaat het met mijn spirituele ontwikkeling in 2011?

Liefs Tamara

Ook voor jou heb ik ze gelegd.

"The outsider" "Consciousness" "Letting Go"

2011 heeft voor jou een moeilijke start. Je voelt je een erge buitenstaander en vindt niet echt een goede aansluiting bij je omgeving. De vraag die ik stel is: "Sta jij er echt buiten, of staan zij buiten jou?". Het is allemaal een kwestie van perceptie. Want kijken we verder dan komt daar een verhoogd bewustzijn naar boven waarin jij je verder ontwikkelt. Toch is dit niet makkelijk want het zal bij jou vooral een proces van loslaten gaan worden. En loslaten gaat niet altijd zonder pijn.

Goed ik ben benieuwd wat jij ervan vindt.
landa
landa dec 17 '10
Hoi Nims,
Allereerst hartelijk dank voor je legging.....Ik herken er zeker veel in.....merk nu ook dat ik geestelijk te moe ben dingen aan te pakken,waardoor ik geneigd ben en steeds vaker dingen laat hangen idd.
Dat ik steeds onbewust toch in herhaling val herken ik me ook erg in trug en weet dat ik juist moet ondernemen maar daar komt t weer wil het wel aanpakken maar dan speelt gevoel en de geestelijke moeheid weer een rol waardoor ik het laat hangen .
Dus ik ga maar beter mn best doen de dingen weer aan te pakken zodat ik een stuk verder kan gaan komen met mn groei.
Alsnog hatelijk dank voor je tyd ,energie en moeite .

liefs lanneke
landa
landa dec 17 '10
sorry lees net hatelijk dankmaar dat moet dus echter HARTELIJK DANK zijn ....sorry hiervoor.
liefs lanneke
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 17 '10


Dankjewel Nims, Ik herken wel wat je zegt, ik weet wel dat hun buiten mij staan maar vaak voel ik het in een ´groep´ toch niet echt zo, maar denk wel al minder zo als vroeger.
Ik zal indd nog wat dingen ´moeten´ loslaten, dat klopt, dan zal ik beter in m´n gevoel komen en dan ontwikkel ik ook weer verder.

Dankje!liefs
Piet
Piet dec 17 '10
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Piet
Beste Nims,

Hoe ziet mijn toekomst er uit, dan bedoel ik 2011 en verder?

Alvast bedankt voor je legging.

Lieve groeten Piet

Jawel piet smileik ben eraan toegekomen. Voor jou dus de legging voor 2011 (ik ben nog op tijd wink).

Ik heb "The Rebel", "Patience" en "We are the world".

Dit zegt mij het volgende. 2011 is voor jou het jaar waarin vooral de "stoute piet" naar voren komt. Je gaat wat schoppen tegen heilige huisjes en probeert wat vaste patronen in je leven te doorbreken. Toch moet je hier wel de nodige geduld hebben, want het gaat minder snel dan je hoopt. Hou dus goede moed en geef niet op. Neem de tijd voor het proces en dan zal jij in volledige synergie met je omgeving gaan leven. Je deelt je dingen met je omgeving, en je omgeving met jou. Je maakt er echt deel van uit!

Ok dit was mijn legging. Ik ben erg benieuwd wat je ervan vindt.


Bedankt Nims,

Ik ben benieuwd, ben normaal niet de persoon om ergens tegen aan te schoppen,maar misschien wordt het wel eens tijd om dit toch eens te doen en wat vaste patronen te doorbreken.

Ik hou je op de hoogte.

Nogmaals dank je wel voor je legging.

Gr Piet
admin
admin dec 19 '10

Hallo Nims

Mag ik zo brutaal zijn nog een legging te vragen 1 voor 2011,een algemene?

Groetjes Nougnag
Nancycaviagek
Nancycaviagek dec 27 '10
Hallo Nims,

Wat leuk dat jij voor ons hier een tarot wil gaan leggen.
Ik heb dit nog nooit laten doen dus ben benieuwd wat eruit komt.

Mijn vraag:
Ik ben al even bezig met een opleiding doe ik hier goed aan?

Ben benieuwd wat eruit komt!
Alvast bedankt!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki