Loading...
nl

Nims - Tarot Osho Zen - Vraagstellen - Gratis

JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 8 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik heb ook wel een vraag: Welke kant moet mag ik op?

Alvast bedankt!


De volgende kaarten heb ik voor je. Tijdens het schudden viel al "Traveling" er uit. Daarna "Letting go", "Thunderbolt" en "The Miser".

Dit zegt het mij. De eerste reiskaart zegt mij vooral dat je op zoek bent. Het wordt tijd om daadwerkelijk ook eropuit te gaan. Misschien een verandering van een omgeving, of een nieuwe wending in je leven. Laat daarbij vooral het oude los en stort je op het nieuwe. Dat zal wel de nodige botsingen in je leven op leveren. Vooral als ik kijk naar je omgeving en jij. Dat kan zeer turbulent gaan worden. Pas wel op dat je niet meegaat in het materiele, want daarin zit een valkuil in de weg die je bewandeld. Ga je teveel om spullen (geld?) geven, dan word je een wrek en ongelukkig.

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt en wat het je zegt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 8 '10
Origineel bericht van: Karin
Ik heb er ook 1.
Ik wil volgend jaar twee *opleidingen* gaan doen, doe ik hier goed aan?


Hoi Karin,

Heel kort maar krachtig! Ik wilde schudden, maar deze kaart vloog er echt uit tijdens het schudden: "Celebration". Daarmee heb ik voldoende antwoord gekregen op je vraag wink. Het is een groot feest! Dus ja, absoluut.

Meer lijkt me niet nodig toch?

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt en wat het je zegt.
admin
admin okt 8 '10
He Nims
Geeft niet hoor
Ik zal een andere vraag stellen smile
Ga ik mijn opleiding in 1x halen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 8 '10
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Lieve Nims,

Zou je voor mij ook kaartjes willen leggen? Ik heb eigenlijk 2 vragen, die een beetje met elkaar samenhangen.

-is het goed voor mij om mijn studie KunstGS voort te zetten in het volgend studiejaar(dus 2011/2012)?

-Is het goed voor mij om in het volgend studiejaar een Ananta opleiding te beginnen om Regressietherapeut te worden?

Alvast veeeel dank,

Liefs! L'arbe de vie


Lieve L'arbe, ik zal ze voor je leggen, maar aangezien ik maar 1 vraag per keer leg, zal ik het even wat algemener voor je stellen. Het gaat vooral over je studiekeuze, dus ik zal vragen wat voor jou de beste studiekeuze is.

De kaart die tijdens het schudden viel (goh dat gebeurd best vaak haha) is: "Transformation". Daarna krijg ik "The dream", "the outsider" en "inner voice".

Dit zegt mij het volgende. Als eerste is er de transformatie kaart die mij vooral zegt dat jij op dit moment erg aan het veranderen bent. Ook kan het betekenen dat het tijd is om veranderingen in gang te zetten. De droom kaart zegt mij dat je goed moet kijken wat jouw droom is, en dat je scherp mag zijn om te weten wat wel / niet een droom is, en wat echt is. Sommige dingen lijken namelijk heel mooi, maar is het niet een nieuwe droom die je najaagt? Dan komt namelijk de 2e kaart om de hoek kijken. De buitenstaander. Waarbij voel jij je een buitenstaander? Ben je ergens buiten gaan staan? Kortom, kijk eens goed of je beslissingen niet gebaseerd zijn vanuit je eigen gevoel om heel graag aansluiting ergens te willen vinden, maar dat het vooral je eigen gevoel is, die jou zelf ergens buitensluit? Want de laatste kaart heeft volgens mij het antwoord: Je innerlijke stem. Wat zegt die stem jou? Hoe eng het ook klinkt en hoe graag je het ook niet wilt horen? Als je je voorstelt dat je in een wereld leefde zonder teleurstelling van anderen, wat zou jouw innerlijke stem jou dan vertellen om te doen? Ga daarvoor!

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt en wat het je zegt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 8 '10
Origineel bericht van: SweetyAngeleyes
He Nims
Geeft niet hoor
Ik zal een andere vraag stellen smile
Ga ik mijn opleiding in 1x halen?


Dit zijn jouw kaarten: Postponement, Integration en Existence.

De eerste kaart uitstel doet mij helaas vermoeden dat je het niet in 1x direct gaat halen. Ik denk niet dat dit zo erg is, als ik kijk naar de 2e kaart integratie, waarin ik vooral het gevoel heb dat jij je bezig gaat houden met jezelf en je eigen integratie met het leven. Want van uitstel komt geen afstel, echter jou prioriteiten veranderen. Want de laatste kaart over het bestaan, zeggen mij dat je vooral een zoektocht in je zelf zult aangaan, die jou tot je kern zullen brengen.

Daarmee heb ik ook een beetje het gevoel dat jouw vraag over je relatie hiermee ook een stukje is beantwoord wink.

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt en wat het je zegt.
L'arbre de vie
L'arbre de vie okt 8 '10
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Lieve Nims,

Zou je voor mij ook kaartjes willen leggen? Ik heb eigenlijk 2 vragen, die een beetje met elkaar samenhangen.

-is het goed voor mij om mijn studie KunstGS voort te zetten in het volgend studiejaar(dus 2011/2012)?

-Is het goed voor mij om in het volgend studiejaar een Ananta opleiding te beginnen om Regressietherapeut te worden?

Alvast veeeel dank,

Liefs! L'arbe de vie


Lieve L'arbe, ik zal ze voor je leggen, maar aangezien ik maar 1 vraag per keer leg, zal ik het even wat algemener voor je stellen. Het gaat vooral over je studiekeuze, dus ik zal vragen wat voor jou de beste studiekeuze is.

De kaart die tijdens het schudden viel (goh dat gebeurd best vaak haha) is: "Transformation". Daarna krijg ik "The dream", "the outsider" en "inner voice".

Dit zegt mij het volgende. Als eerste is er de transformatie kaart die mij vooral zegt dat jij op dit moment erg aan het veranderen bent. Ook kan het betekenen dat het tijd is om veranderingen in gang te zetten. De droom kaart zegt mij dat je goed moet kijken wat jouw droom is, en dat je scherp mag zijn om te weten wat wel / niet een droom is, en wat echt is. Sommige dingen lijken namelijk heel mooi, maar is het niet een nieuwe droom die je najaagt? Dan komt namelijk de 2e kaart om de hoek kijken. De buitenstaander. Waarbij voel jij je een buitenstaander? Ben je ergens buiten gaan staan? Kortom, kijk eens goed of je beslissingen niet gebaseerd zijn vanuit je eigen gevoel om heel graag aansluiting ergens te willen vinden, maar dat het vooral je eigen gevoel is, die jou zelf ergens buitensluit? Want de laatste kaart heeft volgens mij het antwoord: Je innerlijke stem. Wat zegt die stem jou? Hoe eng het ook klinkt en hoe graag je het ook niet wilt horen? Als je je voorstelt dat je in een wereld leefde zonder teleurstelling van anderen, wat zou jouw innerlijke stem jou dan vertellen om te doen? Ga daarvoor!

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt en wat het je zegt.


Lieve Nims, bedankt voor je snelle antwoord:)

legging klopt helemaal. ten eerste voel ik me inderdaad veranderen. Nieuwe ervaringen, nieuwe invalshoeken, nieuwe interesses.

De Droomkaart is treffend: de vraag die ik mijzelf steeds stel is namelijk: Wat is nou mijn droomberoep..ik weet nog steeds geen definitief antwoord.

Ook de Buitenstaander kaart klopt met mijn gevoel: ik heb het gevoel dat ik een buitenstaander ben binnen mijn studiegebied, heb het gevoel dat ik dat wereldje niet binnenkom en dat ik geen aansluiting vind bij het soort mensen in die wereld, alsof ze in een andere wereld leven..

Wat ik moeilijk vind is de vraag of ik inderdaad niet weer iets nieuws ga nastreven wat na een paar jaar uitdoofd...daar ligt mijn uitdaging dus.

Dankje wel voor je legging, het zet weer wat dingen op een rijtje voor mij,

liefs!
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 8 '10
Graag gedaan! Wat is het antwoord op deze vraag voor jou: "Als je je voorstelt dat je in een wereld leefde zonder teleurstelling van anderen, wat zou jouw innerlijke stem jou dan vertellen om te doen?"

Als je dat wilt delen natuurlijk.
L'arbre de vie
L'arbre de vie okt 8 '10
ik geloof dat mijn innerlijke stem happert confusedMiss een combinatie van twee dingen...ik weet het nog niet..
Aan de ene kant wil ik KunstGS een kans geven, aan de andere kant wil ik iets nieuws..blijft dus nog een verrassing..het heeft nu niet met teleurstelling van anderen te maken ;-)
admin
admin okt 8 '10
He nims,
Die zoektocht naar mezelf is momenteel al druk bezig laugh
Ben van baan veranderd en druk op dit moment met mijn studie
Tevens ben ik me verder aan het orienteren om me te ontwikkelen met mijn spirituele kwaliteiten
Dus ja dat sluit zeer zeker aan op je kaarten smile
alhoewel ik me studie toch wel hoop te halen om verder te kunnen met mijn werk in de toekomst smile
Emuca
Emuca okt 8 '10
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik heb ook wel een vraag: Welke kant moet mag ik op?

Alvast bedankt!


De volgende kaarten heb ik voor je. Tijdens het schudden viel al "Traveling" er uit. Daarna "Letting go", "Thunderbolt" en "The Miser".

Dit zegt het mij. De eerste reiskaart zegt mij vooral dat je op zoek bent. Het wordt tijd om daadwerkelijk ook eropuit te gaan. Misschien een verandering van een omgeving, of een nieuwe wending in je leven. Laat daarbij vooral het oude los en stort je op het nieuwe. Dat zal wel de nodige botsingen in je leven op leveren. Vooral als ik kijk naar je omgeving en jij. Dat kan zeer turbulent gaan worden. Pas wel op dat je niet meegaat in het materiele, want daarin zit een valkuil in de weg die je bewandeld. Ga je teveel om spullen (geld?) geven, dan word je een wrek en ongelukkig.

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt en wat het je zegt.


Allereerst bedankt voor de lezing. smileDat ik een nieuwe wending ga nemen kan ik wel plaatsen... gelukkig ben ik niet echt iemand die snel om geld of spullen geeft. smileNu hoop ik dat de botsingen mee zullen vallen en geen invloed zullen hebben op de dingen die ik wel behouden in mijn leven.

Edit: ik heb er nog even over nagedacht.. en toen kreeg ik een beetje het gevoel alsof deze legging misschien voor iets of iemand in mijn buurt geldt... zo'n gevoel heb ik, alsof het niet helemaal bij mij hoort...is dat gek?
Lin
Lin okt 8 '10
Hoi Nims
zou ik ook een legging mogen vragen ?

Hoop dat ie specifiek genoeg is ;

Wat mijn lichaam betreft of ik op de juiste gevoel zit ?

Liefs Lin
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 8 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik heb ook wel een vraag: Welke kant moet mag ik op?

Alvast bedankt!


De volgende kaarten heb ik voor je. Tijdens het schudden viel al "Traveling" er uit. Daarna "Letting go", "Thunderbolt" en "The Miser".

Dit zegt het mij. De eerste reiskaart zegt mij vooral dat je op zoek bent. Het wordt tijd om daadwerkelijk ook eropuit te gaan. Misschien een verandering van een omgeving, of een nieuwe wending in je leven. Laat daarbij vooral het oude los en stort je op het nieuwe. Dat zal wel de nodige botsingen in je leven op leveren. Vooral als ik kijk naar je omgeving en jij. Dat kan zeer turbulent gaan worden. Pas wel op dat je niet meegaat in het materiele, want daarin zit een valkuil in de weg die je bewandeld. Ga je teveel om spullen (geld?) geven, dan word je een wrek en ongelukkig.

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt en wat het je zegt.


Allereerst bedankt voor de lezing. smileDat ik een nieuwe wending ga nemen kan ik wel plaatsen... gelukkig ben ik niet echt iemand die snel om geld of spullen geeft. smileNu hoop ik dat de botsingen mee zullen vallen en geen invloed zullen hebben op de dingen die ik wel behouden in mijn leven.

Edit: ik heb er nog even over nagedacht.. en toen kreeg ik een beetje het gevoel alsof deze legging misschien voor iets of iemand in mijn buurt geldt... zo'n gevoel heb ik, alsof het niet helemaal bij mij hoort...is dat gek?

Ik weet niet of dat zo is. Ik heb wel het gevoel dat hij voor jou is. Misschien gewoon even aankijken wat er gebeurd in je leven en dat je hem dan beter kunt plaatsen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 8 '10
Origineel bericht van: Lin
Hoi Nims
zou ik ook een legging mogen vragen ?

Hoop dat ie specifiek genoeg is ;

Wat mijn lichaam betreft of ik op de juiste gevoel zit ?

Liefs Lin


Jazeker mag jij er ook eentje aanvragen.

Er viel er weer eentje tussenuit: "Totality". Daarna heb ik guidance, the rebel en supression.

Dit zegt mij het volgende. Wat betreft je lichaam is het belangrijk om het geheel te zien. Kijk naar de details in je lichaam (dus wat voel ik waar, en hoe voelt dat), maar breng het dan wel in het geheel. Dus wat heeft met wat te maken, of waar zit de kern? Zie het groter dan dat je nu denkt. Zoek daarbij hulp of begeleiding. Iets dat jou kan begelijden hierin. Wees hierin niet te rebels, en neem wat aan van anderen. Je hebt een sterke mening en gevoel erover, maar dat kan in deze kwestie je tegen gaan werken. Want de laatste kaart waarschuwt voor onderdrukking. Luister goed naar je lichaam en onderdruk het niet. Want daar zul je zeker last van krijgen.

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt en wat het je zegt.
admin
admin okt 9 '10
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Karin
Ik heb er ook 1.
Ik wil volgend jaar twee *opleidingen* gaan doen, doe ik hier goed aan?


Hoi Karin,

Heel kort maar krachtig! Ik wilde schudden, maar deze kaart vloog er echt uit tijdens het schudden: "Celebration". Daarmee heb ik voldoende antwoord gekregen op je vraag wink. Het is een groot feest! Dus ja, absoluut.



Meer lijkt me niet nodig toch?

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt en wat het je zegt.


Cool! Helemaal leuk!
Dank je wel Nims.
Celebration, feestje omdat ik eindelijk in beweging kom.
Omdat ik eindelijk de laatste knopen he doorgehakt ja smile
Emuca
Emuca okt 9 '10
Origineel bericht van: NiMS

Ik weet niet of dat zo is. Ik heb wel het gevoel dat hij voor jou is. Misschien gewoon even aankijken wat er gebeurd in je leven en dat je hem dan beter kunt plaatsen?


Will do
davidofke
davidofke okt 9 '10
hallo,ik heb ook een vraag :ik zou graag weten wat myn toekomst nog zal brengen? alvast bedankt NiMS
Lilly
Lilly okt 10 '10
Hallo Nims,

Ik ben heel benieuwd of ik nu wel of niet mijn tweelingziel heb ontmoet. Ik durf niet te vertrouwen op mijn gevoel en intuitie, maar het gemis van deze persoon is als rouwend te omschrijven.

x
Lilly
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 10 '10
Hoi davidofke en lilly. Ik zal voor jullie een legging doen als jullie wat meer berichtjes geplaatst hebben. Op de eerste pagina, heb ik dat uitgelegd: "4) Minimaal 25 berichten op het forum geplaatst, zodat ik zeker weet dat je het ook leest en vaker op Merudi terug gaat komen."

Dus davidoke, je bent er bijna smile.
Lilly
Lilly okt 10 '10
Hoi Nims,

jammer dat mijn voorgaande zoektochten op Merudi naar info niet meetellen voor de 25. Ik zal dan nu maar beginnen met het 2e bericht. Vooralsnog zal ik dus geduld moeten hebben. Da's best moeilijk als je veel verdriet hebt....

x
Lilly
admin
admin okt 10 '10
Dat vind ik een keigoed initiatief Nims!
Het is niet leuk als je leggingen doet en je hoort nooit meer iets.
Je steekt er veel tijd en moeite in dus mag je best iets terug verwachten toch?
Ik ga dat ook bij mijn kaarten doen smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki