Loading...
nl

Nims - Tarot Osho Zen - Vraagstellen - Gratis

corrine
corrine jan 2 '11
hay

ik zit ook met 2 vragen.

1 waar maak ik me erg zorgen om?
2 in welke richting kan ik me het beste mee bezig houden in het spirituele?


alvast bedankt
delicious
delicious jan 4 '11
hey,ik heb een vraag,ik heb al veel ongeluk gekend.ga daar verandering in komen .
groetje
Serenity
Serenity jan 4 '11
Hoi hoi ik ben ook even nieuwsgierig..


-Is hij de juiste voor mij qua toekomst enzo ?
-Is hij een tweelingziel of zielverwant?
-Ik heb het universum gevraagd mij te helpen, word die wens 'binnenkort' vervult? (ik heb alle vertrouwen erin dat hij vervult word nu alleen de vraag 'waneer')
-Ik wil zo graag dat alles voorspoedig verloopt zowel voor mij als mijn naasten kan je die wens overbrengen via de kaarten of kan je vertellen waar ik op moet letten de aankomende tijd?!?!?


Voor de rest kan ik niets bedenken ik ben eigenlijk vrij gezegend met allerijl liefdevolle mensen en heb veel geluk dankbaar gekregen.
Vari
Vari jan 5 '11
Hallo,
Ik ben volledig nieuw op dit forum. Doordat ik de laatste maanden een aantal problemen heb die maar niet opgelost geraken ben ik me meer en meer voor tarot en lenormand gaan interesseren. Ik probeer m'n eigen leggingen te doen maar ik heb het soms moeilijk met de interpreteren van de resultaten.
Ik zou je daarom willen vragen of het mogelijk is een legging voor me te doen.
Ik zit met de volgende vraag :
Ik ben een getrouwde vrouw maar m'n huwelijk zit in de slop. We leven naast elkaar. Ik heb toevaliig een persoon leren kennen X die me het gevoel gaf dat ik belangrijk voor hem was. We hadden een ontzettende goede band samen en zijn onnoemelijk verliefd op elkaar geworden. Ik had in eerste instantie niet verteld dat ik getrouwd was en een dochter had. Ik wou het vertellen maar het kwam er niet van. Uiteindelijk heb ik het toch gezegd en X is razend geworden. Hij heeft echter nooit gezegd dat het voor hem def. over was of dat hij geen contact meer wenste of zo. De eerste weken na onze ruzie hebben we nog wat oppervlakkige smsjes uitgewisseld. Dan niets meer. Hij reageert op niets meer. Ik heb hem al verschillende keren gevraagd of ik hem gerust moet laten en dat ik dat effectief ga doen als hij het wil. Ik krijg er geen antwoord op. Ik heb wel via z'n zus en z'n vrienden te horen gekregen dat hij echt verder wou met me en dat ik hem behoorlijk gekwetst heb.
Ik hou echter heel veel van hem. Ik heb hem ook duidelijk gemaakt dat ik spijt heb maar voor de rest niet gelogen heb.
Ik zou graag weten wat ik eventueel zou kunnen verwachten in de toekomst. Komen we terug samen? Wordt alles terug goed? Welke acties zou ik kunnen ondernemen om hem duidelijk te maken dat ik echt wel m'n leven gebeterd heb en dat hij uiterst belangrijk voor me is?
Kun je me verder helpen aub? Ik zit hier echt mee in m'n maag en ik zoek bevestiging. Ik ben enorm vertwijfeld en weet niet goed wat ik moet doen.

Alvast bedankt,
Liefs
x
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '11
Sorry Vari,

Op de eerst pagina van dit onderwerp heb ik de volgende regel opgenomen:
4) Minimaal 25 berichten op het forum geplaatst, zodat ik zeker weet dat je het ook leest en vaker op Merudi terug gaat komen.

Dus deze vraag zal nog even moeten blijven liggen totdat je wat meer hier gepost hebt.

Voor de overige aanvragen zal ik ze nog gaan leggen! Dus nog even geduld aub, als ik weer wat tijd heb, dan plaats ik ze.
Vari
Vari jan 5 '11
Tuurlijk Merudiaan,
Ik begrijp je stelling. Ik zal zeker terugkeren. Dit lijkt me een interessant forum. En die 25 berichten. Daar kom ik wel aan. Ik ben ook lid van een ander forum. Dit heb je misschien wel kunnen lezen in een reactie van me op een ander item. Dit is toch nog juist iets anders. Op het andere forum vertoef ik iedere dag. Al is het maar om de nieuwe items te lezen. Je leert er altijd wel iets van. Dus dit zal op Merudi niet anders zijn.
Thanks
Vari
Vari jan 5 '11
Origineel bericht van: NiMS
Sorry Vari,

Op de eerst pagina van dit onderwerp heb ik de volgende regel opgenomen:
4) Minimaal 25 berichten op het forum geplaatst, zodat ik zeker weet dat je het ook leest en vaker op Merudi terug gaat komen.

Dus deze vraag zal nog even moeten blijven liggen totdat je wat meer hier gepost hebt.

Voor de overige aanvragen zal ik ze nog gaan leggen! Dus nog even geduld aub, als ik weer wat tijd heb, dan plaats ik ze.


Nims,

Ik ben zover smile25 berichten gepost en zelfs een discussiepunt zelf begonnen. Ik ga een trouwe bezoekster zijn. Wees gerust smile
Serenity
Serenity jan 5 '11
^^ Hahahaha die is goed!!

Jij mag blijven whahahahahaa!!
L.O.L.
Vari
Vari jan 5 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
^^ Hahahaha die is goed!!

Jij mag blijven whahahahahaa!!
L.O.L.


Hehe, that's me. laughMaar regels zijn er om gevolgd te worden. Dus ik begrijp NIMS volledig.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '11
Snelle Vari laugh. Ook jij komt netjes aan de beurt hoor wink.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '11
Origineel bericht van: Nancycaviagek
Hallo Nims,

Wat leuk dat jij voor ons hier een tarot wil gaan leggen.
Ik heb dit nog nooit laten doen dus ben benieuwd wat eruit komt.

Mijn vraag:
Ik ben al even bezig met een opleiding doe ik hier goed aan?

Ben benieuwd wat eruit komt!
Alvast bedankt!

Hoi Nancy,

Ook ik heb de kaarten voor je gelegd. Dit waren: "Silence", "Adventure" "The Master"

Als ik kijk, dan heb je het gevoel dat je op dit moment eigenlijk stil staat met je opleiding. Dat je niet echt vooruit komt. Toch is dit volgens mij de bewuste "Stilte voor de storm", want er gaat zeker een reis beginnen in jezelf! Een groot avontuur waarin jij zeker veel gaat ervaren. En uiteindelijk wordt je meester van wat je nu leert. Ziet er goed uit dus!

Ik ben erg benieuwd wat je hiervan vind.

Groetjes Julien.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
Hoi hoi ik ben ook even nieuwsgierig..


-Is hij de juiste voor mij qua toekomst enzo ?
-Is hij een tweelingziel of zielverwant?
-Ik heb het universum gevraagd mij te helpen, word die wens 'binnenkort' vervult? (ik heb alle vertrouwen erin dat hij vervult word nu alleen de vraag 'waneer')
-Ik wil zo graag dat alles voorspoedig verloopt zowel voor mij als mijn naasten kan je die wens overbrengen via de kaarten of kan je vertellen waar ik op moet letten de aankomende tijd?!?!?


Voor de rest kan ik niets bedenken ik ben eigenlijk vrij gezegend met allerijl liefdevolle mensen en heb veel geluk dankbaar gekregen.


Hoi Lilly,

Ik zie een hoop vragen smile. Ik heb echter een regel op de eerste pagina staan: 2) De vraag moet over jezelf gaan, en niet over anderen. Er gaan een aantal vragen over iemand anders, dus die kan ik niet beantwoorden.
Ik heb daarom maar een soort van algemene legging gedaan, waar je op kunt letten de aankomende tijd en hoe het voor je gaat lopen. Ik kreeg: "Comparison, Trust en Fighting"

Op dit moment ben je jezelf heel erg aan het vergelijken. Toch mag je inzien, dat er niet echt een vergelijking is tussen dingen die niet hetzelfde zijn. Wees jezelf in plaats van je te gedragen zoals een ander dat graag ziet. Leer daarin te vertrouwen op jezelf en niet te leunen op je omgeving. Het begint met eerlijkheid naar jezelf en naar de ander. Toch zal het niet makkelijk voor je zijn om je daadwerkelijk te kunnen losmaken. Dit is niet zonder strijd, en ik heb ook het gevoel dat je dit wel weet. Misschien dat je daarom zo twijfelt en het moeilijk vind om de daadwerkelijke stap te maken? Ik kan je alleen aanraden om vooral eerlijk naar jezelf te worden en te blijven.

Goed dit was de legging. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '11
Origineel bericht van: Vari
Hallo,
Ik ben volledig nieuw op dit forum. Doordat ik de laatste maanden een aantal problemen heb die maar niet opgelost geraken ben ik me meer en meer voor tarot en lenormand gaan interesseren. Ik probeer m'n eigen leggingen te doen maar ik heb het soms moeilijk met de interpreteren van de resultaten.
Ik zou je daarom willen vragen of het mogelijk is een legging voor me te doen.
Ik zit met de volgende vraag :
Ik ben een getrouwde vrouw maar m'n huwelijk zit in de slop. We leven naast elkaar. Ik heb toevaliig een persoon leren kennen X die me het gevoel gaf dat ik belangrijk voor hem was. We hadden een ontzettende goede band samen en zijn onnoemelijk verliefd op elkaar geworden. Ik had in eerste instantie niet verteld dat ik getrouwd was en een dochter had. Ik wou het vertellen maar het kwam er niet van. Uiteindelijk heb ik het toch gezegd en X is razend geworden. Hij heeft echter nooit gezegd dat het voor hem def. over was of dat hij geen contact meer wenste of zo. De eerste weken na onze ruzie hebben we nog wat oppervlakkige smsjes uitgewisseld. Dan niets meer. Hij reageert op niets meer. Ik heb hem al verschillende keren gevraagd of ik hem gerust moet laten en dat ik dat effectief ga doen als hij het wil. Ik krijg er geen antwoord op. Ik heb wel via z'n zus en z'n vrienden te horen gekregen dat hij echt verder wou met me en dat ik hem behoorlijk gekwetst heb.
Ik hou echter heel veel van hem. Ik heb hem ook duidelijk gemaakt dat ik spijt heb maar voor de rest niet gelogen heb.
Ik zou graag weten wat ik eventueel zou kunnen verwachten in de toekomst. Komen we terug samen? Wordt alles terug goed? Welke acties zou ik kunnen ondernemen om hem duidelijk te maken dat ik echt wel m'n leven gebeterd heb en dat hij uiterst belangrijk voor me is?
Kun je me verder helpen aub? Ik zit hier echt mee in m'n maag en ik zoek bevestiging. Ik ben enorm vertwijfeld en weet niet goed wat ik moet doen.

Alvast bedankt,
Liefs
x





Ook hier is mijn legging voor jou smile.

"Aloneness, Politics en Thunderbolt".

Dit ziet er eigenlijk niet zo goed uit voor je. Want je voelt je enorm alleen waar je nu zit. Ik heb het gevoel alsof niemand je begrijpt en je vastzit waar je nu zit. Dit zorgt ervoor dat je een masker moet dragen om te kunnen zitten waar je zit. Je lacht / huilt wel, maar niet van binnen. Het is een groot spel dat je speelt. Waarom je dat doet, dat weet je zelf het beste. Maar wat er nodig is om het te doorbreken is een flinke opschudding. Laat de boel maar eens flink gaan. Om te zien wat er dan gaat gebeuren als je echt flink "los"-gaat, heb ik nog een kaart voor je getrokken.

"Letting go". Je kunt dan heerlijk de dingen loslaten die je vasthouden en je niet meer dienen. Durf de stap te zetten!

Ik ben benieuwd wat je van mijn legging vind.

Groetjes Julien.
Serenity
Serenity jan 6 '11
Heb ik een tweelingen ziel?
Heb ik daar nu een relatie mee?
^^ zo nu gaan ze over mezelf! ^

Vergelijken.
In mijn relatie heb ik een speciale band hij geeft mij inzicht op bepaalden dingen in het leven en ik neem zo nu en dan zijn visie over die uit logica bestaat.
Als ik dan denk of spreek hoor ik inderdaad zijn stem of mening in mijn hoofd. ^^

Aanpassen aan een ander.
Ik weet niet beter dan mezelf te gedragen zoals een ander dat wilt zien, de afgelopen maanden zijn een ontwikkeling voor mij geweest nu moet ik een balans zoeken en mezelf weer hervinden dit kost moeite, tijd en opmerkzaamheid.

Stappen maken.
Onervaren en onwetend te zijn over bepaalden dingen geeft mij die onzekerheid.
Ik twijfel dan aan mezelf dat komt omdat ik vaak niet weet 'waar nu te beginnen.'

Losmaken.
Waarvan dan, dit is even onduidelijk voor mezelf leg nader uit aub.

Eerlijkheid.
hahaha zo grappig ik ben namelijk bezig met eerlijk te zeggen wat ik denk en vind en voel tegen mijn vriend en dat is jezelf dus behoorlijk bloot geven en dat voelt heeeeeeeel kwetsbaar aan ja!
Hiermee ben ik al aan het oefenen ik heb geluk dat mijn vriend mij zo geweldig begeleid hierin, hij is ook zo geweldig!! ^^

Dank je wel voor je legging nims!
Ik heb bevestiging gekregen alleen deze zin vat ik niet-->'Toch zal het niet makkelijk voor je zijn om je daadwerkelijk te kunnen losmaken.'

lieve groet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '11
Hoi Lily,

Ik begrijp niet helemaal jouw woordjes in combinatie met mijn legging. Mijn legging heb ik als geheel opgeschreven namelijk: "Op dit moment ben je jezelf heel erg aan het vergelijken. Toch mag je inzien, dat er niet echt een vergelijking is tussen dingen die niet hetzelfde zijn. Wees jezelf in plaats van je te gedragen zoals een ander dat graag ziet. Leer daarin te vertrouwen op jezelf en niet te leunen op je omgeving. Het begint met eerlijkheid naar jezelf en naar de ander. Toch zal het niet makkelijk voor je zijn om je daadwerkelijk te kunnen losmaken. Dit is niet zonder strijd, en ik heb ook het gevoel dat je dit wel weet. Misschien dat je daarom zo twijfelt en het moeilijk vind om de daadwerkelijke stap te maken? Ik kan je alleen aanraden om vooral eerlijk naar jezelf te worden en te blijven."

Het loslaten gaat over je omgeving, en je daarvan losmaken. Ook heeft het te maken met het losmaken van wat anderen van je vinden (= omgeving). Zoals jezelf zegt: "Ik weet niet beter dan mezelf te gedragen zoals een ander dat wilt zien, de afgelopen maanden zijn een ontwikkeling voor mij geweest nu moet ik een balans zoeken en mezelf weer hervinden dit kost moeite, tijd en opmerkzaamheid." en hiervan mag je je dus echt losmaken. Zal wel met de nodige stubbelingen gaan, maar is wel belangrijk dat je dat dus doet.
Serenity
Serenity jan 6 '11
Oke, ik begrijp hem nu.

Wat ik doe, is goed zoals ik het doe.
Wat een ander doet, zegt of denk is zijn/haar ding.
Ik mag (vanzelfsprekend) mijn eigen ding doen zonder erbij te denken wat een ander erover zal oordelen.
Ik moet (het beste is:) mezelf losmaken van dat idee en meer mijn eigen gang gaan.
Meer mijn eigen hart volgen en vertrouwen op mijn eigen gezonde verstand.
Ik kan het, maar twijfel te veel aan mezelf iedere keer, ik weet dit maar weet even niet hoe ik dit oude patroon kan los laten.
Niet veranderen maar het oude patroon niet meer nodig vinden, is de juiste instelling.
Dus ik moet (het beste is:) inzicht creëren bij elke twijfel die ik heb.
1 van de juiste vragen zal dan zijn, zijn dit mijn eigen angsten?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '11
Alles wat je voelt is van jezelf, dus ook jouw angsten. Jij bent bang. Jij hebt het oordeel van een ander in je opgeslagen. Alles wat je voelt / denkt / ziet / hoort, zegt iets over jezelf.
Sundance
Sundance jan 6 '11
schrijven heeft mij veel geholpen door de jaren heen. alles opschrijven(moet niet percee op een forum, gewoon lekker voor jezelf wink) waar je over twijfelt en na een tijdje teruglezen of deze twijfels gegrond waren of niet. zo leer je steeds meer op je eigen te vertrouwen en het zorgt ervoor dat je steeds meer in je kracht durft te staan.zo is mijn ervaring.
Serenity
Serenity jan 6 '11
Jaaaaaaaaaa jullie hebben beide gelijk, het zegt over mezelf dat ik niet zeker van mezelf bent.
En ik kan tegenwoordig ook steeds meer en meer bewuster nadenken of die vorm van twijfel wel of niet gegrond waren, en dat maakt het leven of het dilemma gewoon wat makkelijker!
Daardoor ben ik wat meer ontspannende en kan ik dingen los laten en dan komen die inzicht-ingevingen vanzelf boven tafel, ja echt waar!!
Uhm is dat mijn innerlijke waarheid?

Met mijn innerlijke verstand kan ik mijn innerlijke waarheid zien en met innerlijke liefde voor mezelf en/of andere kan ik dan met een verstandig hart ernaar handelen.

Corrigeer me als ik het verkeerd inziet.
Sundance
Sundance jan 6 '11
ik hoef niets te corrigeren. doe en kijk of het werkt. werkt het niet ga dan over in andere handelingen. werkt het wel, ga dan zo door. laugh
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki