Loading...
nl

Nims - Tarot Osho Zen - Vraagstellen - Gratis

Serenity
Serenity jan 6 '11
crazyojaaa,
ik had al een goed plan eigenlijk... winkhihihi

Nou ja zeg een anoniem iemand wat toevallig dit topic over angst bewustzijn aan het checken!! ^^


Vari
Vari jan 6 '11
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Vari
Hallo,
Ik ben volledig nieuw op dit forum. Doordat ik de laatste maanden een aantal problemen heb die maar niet opgelost geraken ben ik me meer en meer voor tarot en lenormand gaan interesseren. Ik probeer m'n eigen leggingen te doen maar ik heb het soms moeilijk met de interpreteren van de resultaten.
Ik zou je daarom willen vragen of het mogelijk is een legging voor me te doen.
Ik zit met de volgende vraag :
Ik ben een getrouwde vrouw maar m'n huwelijk zit in de slop. We leven naast elkaar. Ik heb toevaliig een persoon leren kennen X die me het gevoel gaf dat ik belangrijk voor hem was. We hadden een ontzettende goede band samen en zijn onnoemelijk verliefd op elkaar geworden. Ik had in eerste instantie niet verteld dat ik getrouwd was en een dochter had. Ik wou het vertellen maar het kwam er niet van. Uiteindelijk heb ik het toch gezegd en X is razend geworden. Hij heeft echter nooit gezegd dat het voor hem def. over was of dat hij geen contact meer wenste of zo. De eerste weken na onze ruzie hebben we nog wat oppervlakkige smsjes uitgewisseld. Dan niets meer. Hij reageert op niets meer. Ik heb hem al verschillende keren gevraagd of ik hem gerust moet laten en dat ik dat effectief ga doen als hij het wil. Ik krijg er geen antwoord op. Ik heb wel via z'n zus en z'n vrienden te horen gekregen dat hij echt verder wou met me en dat ik hem behoorlijk gekwetst heb.
Ik hou echter heel veel van hem. Ik heb hem ook duidelijk gemaakt dat ik spijt heb maar voor de rest niet gelogen heb.
Ik zou graag weten wat ik eventueel zou kunnen verwachten in de toekomst. Komen we terug samen? Wordt alles terug goed? Welke acties zou ik kunnen ondernemen om hem duidelijk te maken dat ik echt wel m'n leven gebeterd heb en dat hij uiterst belangrijk voor me is?
Kun je me verder helpen aub? Ik zit hier echt mee in m'n maag en ik zoek bevestiging. Ik ben enorm vertwijfeld en weet niet goed wat ik moet doen.

Alvast bedankt,
Liefs
x





Ook hier is mijn legging voor jou smile.

"Aloneness, Politics en Thunderbolt".

Dit ziet er eigenlijk niet zo goed uit voor je. Want je voelt je enorm alleen waar je nu zit. Ik heb het gevoel alsof niemand je begrijpt en je vastzit waar je nu zit. Dit zorgt ervoor dat je een masker moet dragen om te kunnen zitten waar je zit. Je lacht / huilt wel, maar niet van binnen. Het is een groot spel dat je speelt. Waarom je dat doet, dat weet je zelf het beste. Maar wat er nodig is om het te doorbreken is een flinke opschudding. Laat de boel maar eens flink gaan. Om te zien wat er dan gaat gebeuren als je echt flink "los"-gaat, heb ik nog een kaart voor je getrokken.

"Letting go". Je kunt dan heerlijk de dingen loslaten die je vasthouden en je niet meer dienen. Durf de stap te zetten!

Ik ben benieuwd wat je van mijn legging vind.

Groetjes Julien.


Bedankt Julien,

Ik begrijp de legging niet helemaal. Ik voel me inderdaad alleen; ik zit op een eilandje. Ik voel me alsof ik in een film aan het spelen ben. Dus ik heb inderdaad het gevoel dat ik een masker draag en m'n werkelijke ik niet altijd laat zien. Tov m'n man moet ik doen alsof ik X niet ken en kan ik m'n verdriet niet tonen; ik kan m'n verhaal maar bij een heel beperkt aantal mensen kwijt. Dus ik krop veel op. Ik wil eruit breken maar weet niet hoe. Je spreekt over een flinke opschudding.
In eerste instantie wil ik een gesprek met X hebben. Maar het lukt me niet en ik heb de indruk dat X en ik in een circus meedraaien. Iedere poging die ik onderneem naar hem toe resulteert in een koppiger gedrag van X. Dus het spel waar je van spreekt; soms ervaar ik het ook. Het voelt als actie - reactie (als je geen reactie ook als een reactie mag beschouwen). Ik doe m'n best; doe beter m'n best, nog beter m'n best, ... Het lijkt een wedstrijd. Zo ervaar ik het. Ik wil het doorbreken. Maar hoe? Hoe kan ik dit patroon doorbreken?
Je spreekt over een flinke opschudding. Moet ik dan thuis vertrekken of misschien alleen op reis gaan of een vliegtuig met een spandoek laten rondcirkelen? Dit zijn dingen die ik niet zomaar durf. Ik wil de anderen geen pijn doen als het niet nodig is. Maar de situatie zoals die nu is, die is onhoudbaar.
Ik wil mezelf kunnen zijn, de persoon die ik 2 jaar geleden was, die geen smoesjes moest verzinnen. En ik zou m'n verdere leven aan de zijde van X willen slijten. Dat is hetgeen ik voor ogen heb. X denkt volgens mij dat ik niet te vertrouwen ben. Heel logisch als ik het vanuit z'n standpunt bekijk. De slechte dingen onthoudt hij maar de goede zaken verdringt hij.
Ik weet echt niet wat ik moet doen maar je hebt gelijk als je zegt dat ik een masker draag. Als ik erop terugkijk is m'n ontmoeting met X zeker als een spel begonnen; speels, plagen (vandaar ook m'n initieel verzwijgen van een aantal zaken) maar steeds de boot afhouden tot op een zeker moment dat het tot iets dieps uitgegroeid is.
Het is voor mij al lang geen spel meer.

Wat moet ik doen? Welke opschudding moet ik veroorzaken? Welke weg moet ik inslaan? Kunnen de kaarten me daar een hulp in zijn?

By the way, thanks voor je legging Julien. Ik apprecieer de moeite ten zeerste want ik zie al die vragen op je afkomen. Het moet niet eenvoudig zijn iedereen tevreden te stellen.
Dank je
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '11
Geeft niets hoor smileik begrijp best hoe moeilijk dit voor je is. Uiteindelijk kan ik heel makkelijk een antwoord aan je geven, want als ik hierboven lees, ben je vooral bezig met de ander. Waar zit jouw wens, jouw gevoel, jouw hoop en jouw passie? Kijk naar wat je op dit moment hebt, en voel voor jezelf of het nog klopt en nog goed is. Werk daaraan en als het je niet langer dient, stop er dan mee. Anders wordt X alleen maar een wegvlucht manier van je, om daar je eigenlijke problemen bij te gaan "dumpen".

Wees open in je huidige relatie en praat over wat er speelt. Blijf bij jezelf en geef toe naar jezelf en je omgeving dat je het moeilijk hebt.

Jij bent de enige die een patroon kan doorbreken, omdat je hem ook zelf in stand houdt. Hou je je zelf tegen vanuit angst en wat je niet wilt? Draai het dan eens om en ga voor wat JIJ zelf wilt. En met zelf, ook echt vanuit jezelf en ga ervanuit dat je het ook helemaal zelf moet doen zonder iemand anders.
Vari
Vari jan 6 '11
Origineel bericht van: NiMS
Geeft niets hoor smileik begrijp best hoe moeilijk dit voor je is. Uiteindelijk kan ik heel makkelijk een antwoord aan je geven, want als ik hierboven lees, ben je vooral bezig met de ander. Waar zit jouw wens, jouw gevoel, jouw hoop en jouw passie? Kijk naar wat je op dit moment hebt, en voel voor jezelf of het nog klopt en nog goed is. Werk daaraan en als het je niet langer dient, stop er dan mee. Anders wordt X alleen maar een wegvlucht manier van je, om daar je eigenlijke problemen bij te gaan "dumpen".

Wees open in je huidige relatie en praat over wat er speelt. Blijf bij jezelf en geef toe naar jezelf en je omgeving dat je het moeilijk hebt.

Jij bent de enige die een patroon kan doorbreken, omdat je hem ook zelf in stand houdt. Hou je je zelf tegen vanuit angst en wat je niet wilt? Draai het dan eens om en ga voor wat JIJ zelf wilt. En met zelf, ook echt vanuit jezelf en ga ervanuit dat je het ook helemaal zelf moet doen zonder iemand anders.


Waarom ben ik met de ander bezig? Omdat ik weet dat ik in de fout ben gegaan en ik dit ganse probleem en die klote situatie gecreëerd heb. Ik wil het graag oplossen; X is nog altijd ontzettend belangrijk voor me. Ik had gehoopt dat ik hem uit m'n gedachten kon bannen maar het lukt niet. Het is voor mij geen kwestie van winnen; hij heeft me al over de ganse lijn overtroeft. Het is een kwestie van m'n leven verder zetten en het verleden afsluiten. Liefst met X maar indien hij het niet wenst zonder hem. Ik zie hem graag.
Ondertussen zit ik vast. Ja ik kan eruit breken. Ik kan met m'n man babbelen en er alles uitgooien. Maar dat zet ik z'n leven op z'n kop; het leven van m'n dochter; m'n familie; ... Kan ik die verantwoordelijkheid aan? Ik durf het gewoon niet; ik ben bang. En zo blijf ik rondzwalpen.
Ik wil X maar ik kan hem niet bereiken. Ik wil een babbel en op basis van dit gesprek kan ik verder en neem ik m'n verantwoordelijkheid op. Desnoods vertrek ik thuis.
Maar nu heb ik die moed niet omdat ik niemand heb om op terug te vallen. Ik sta er volledig alleen voor. En je hebt gelijk. Ik moet het alleen doen; ik moet het zelf doen maar als je weet dat je gesteund wordt is het zetten van een dergelijke stap veel eenvoudiger.
Een andere optie is me terug schikken in de situatie en verder doen zoals ik vroeger deed. Mezelf wegcijferen. Ik vrees dat ik het niet meer kan. De reden is X.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '11
Nee de reden ben je zelf. Ik zal eens hierboven kopieren waarin je daadwerkelijk iets vanuit jezelf en met jezelf wil, zonder dat je hierbij iemand anders nodig hebt.

"Omdat ik weet dat ik in de fout ben gegaan en ik dit ganse probleem en die klote situatie gecreëerd heb. Ik wil het graag oplossen."

Het is een kwestie van m'n leven verder zetten en het verleden afsluiten.

Ondertussen zit ik vast. Ja ik kan eruit breken.

Ik durf het gewoon niet; ik ben bang. En zo blijf ik rondzwalpen.

Desnoods vertrek ik thuis. Ik sta er volledig alleen voor. Ik moet het alleen doen; ik moet het zelf doen.

Een andere optie is me terug schikken in de situatie en verder doen zoals ik vroeger deed. Mezelf wegcijferen. Ik vrees dat ik het niet meer kan.


De rest is allemaal gericht op je omgeving en op anderen. Dat mag je dus loslaten. Lees het stukje van mij hierboven maar eens terug, en kijk in je eigen spiegel.
corrine
corrine jan 6 '11
hay nims,

ik zit ook met een aantal vragen

1 waar maak ik me erg zorgen om?
2 in welke richting kan ik me het beste mee bezig houden in het spirituele?
3 is wat mijn zoon ziet iets goed?

alvast bedankt
corrine
Lotusje
Lotusje jan 12 '11
Hoi Nims,

ik zit met een flink dilemma en zou willen vragen of je een kaart voor mij wil trekken.
Mijn vraag is; is mijn eigen keus de beste voor mij en mijn hond en zijn de gevolgen het waard?

Ik lees graag van je terug,

alvast bedankt
ferrero
ferrero jan 13 '11
Hallo,

Al enige jaren lijkt het wel of het niet gegunt is om gelukkig te zijn in alles.
Ben wel benieuwd hoe het dit jaar eruit zal zien, al heb ik niet veel hoop.

Zou je een kaarlegging voor me willen doen, wellicht is er een lichtpuntje aan het eind van deze ellende.

Groetjes en bvd.
byakuya
byakuya feb 5 '11
Nims,

Ik zou graag weten wat dit jaar voor mij in petto heeft op vlak van relaties met de mensen rondom mij.

Alvast bedankt!

mvg
Lien87
Lien87 feb 9 '11
Hoi Nims,

Ik ga binnekort op reis samen met mijn vriend en nu vroeg ik me af of jij eens een kaartje zou kunnen trekken om te kijken of dat allemaal goed gaat verlopen ?

Alvast bedankt,
Liefs Lien.
ferrero
ferrero feb 11 '11
Hallo,

Zou er iemand voor mij een kaartlegging willen doen, na vele negatieve situaties wil ik weten of er aan het einde van de tunnel nog een positief lichtpuntje is. Bvd
christine
christine feb 17 '11
ik zou zo graag om opheldering vragen maar heb nog geen 25 posts gedaan krijg ik dan nog wel aantwoord
omtrent mijn relatie met Mark?
Jantje
Jantje feb 19 '11
zou er iemand voor mij een kaartlegging willen doen en mijn vraag is wat er voor mij eventueel staat te gebeuren op spiritueel gebied Jantje.
karda
karda feb 19 '11
Hoi Jan

Die vraag had je pas ook bij mij gevraagd, heb je het antwoord bij mij al gelezen.

groetjes karda
knofje
knofje feb 21 '11
Graag zou ik ook een tarot legging krijgen, loop compleet vast, weet het gewoon allemaal helemaal niet meer, wie kan/wil me helpen??? alvast bedankt....
manuela
manuela feb 28 '11
ik heb ook een vraag leg de laaste tijd heel erg in de knoop met me zelf en gevoelens kom dat nog goed ik weet niet of ik dit zo kan zeggen en of het mag
Serenity
Serenity mrt 1 '11
Nims, Ik heb een probleem en nu weet ik niet wat moet ik doen met mijn probleem?!?!

Is het echte liefde of angst?

Zijn zijn energieën op de langere termijn goed voor me?

En de consequenties word ik daarin geholpen en ondersteund?

Is deze levens les al op zijn einde of moet ik nog even volhouden?


Zou jij kunnen uitzoeken wat de gidsen mij zouden adviseren...oke of kaarten?! ^^

Liefs..
jannie
jannie mrt 5 '11
ohhhhh ..bijzonder..
Mijn naam is
Jannie van wijk _udo
29-07-1958

Ik heb de volgende vraag..
Wat is mijn weg.....
Serenity
Serenity mrt 5 '11
Origineel bericht van: jannie
ohhhhh ..bijzonder..
Mijn naam is
Jannie van wijk _udo
29-07-1958

Ik heb de volgende vraag..
Wat is mijn weg.....

Via het pad… ^^
Maar je mag zelf uit kiezen welk pad je kiest en het leuke hiervan is dat je ook ergens, in het midden van het pad of zo, weer een ander pad mag inslaan.
Alle wegen leiden naar Rome.. ^^ en er komt van alles op je pad!! L.O.L.
laugh
jannie
jannie mrt 7 '11
Hallo...graag wil ik een vraag stellen..weet niet of je dit nog steeds doet..zo niet..geef niets..anders ..ben ik vol verwachting........
Ik wil graag weten..hoe ik me verder in mijn werk kan geven met betr. tot troost..medeogen...liefde e.d.
Dank je wel al ben ik me bewust dat het best een moeilijke vraag is..liefs jannie
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki