Lieve Nims,
Zou je voor mij ook kaartjes willen leggen? Ik heb eigenlijk 2 vragen, die een beetje met elkaar samenhangen.
-is het goed voor mij om mijn studie KunstGS voort te zetten in het volgend studiejaar(dus 2011/2012)?
-Is het goed voor mij om in het volgend studiejaar een Ananta opleiding te beginnen om Regressietherapeut te worden?
Alvast veeeel dank,
Liefs! L'arbe de vie
Lieve L'arbe, ik zal ze voor je leggen, maar aangezien ik maar 1 vraag per keer leg, zal ik het even wat algemener voor je stellen. Het gaat vooral over je studiekeuze, dus ik zal vragen wat voor jou de beste studiekeuze is.
De kaart die tijdens het schudden viel (goh dat gebeurd best vaak haha) is: "Transformation". Daarna krijg ik "The dream", "the outsider" en "inner voice".
Dit zegt mij het volgende. Als eerste is er de transformatie kaart die mij vooral zegt dat jij op dit moment erg aan het veranderen bent. Ook kan het betekenen dat het tijd is om veranderingen in gang te zetten. De droom kaart zegt mij dat je goed moet kijken wat jouw droom is, en dat je scherp mag zijn om te weten wat wel / niet een droom is, en wat echt is. Sommige dingen lijken namelijk heel mooi, maar is het niet een nieuwe droom die je najaagt? Dan komt namelijk de 2e kaart om de hoek kijken. De buitenstaander. Waarbij voel jij je een buitenstaander? Ben je ergens buiten gaan staan? Kortom, kijk eens goed of je beslissingen niet gebaseerd zijn vanuit je eigen gevoel om heel graag aansluiting ergens te willen vinden, maar dat het vooral je eigen gevoel is, die jou zelf ergens buitensluit? Want de laatste kaart heeft volgens mij het antwoord: Je innerlijke stem. Wat zegt die stem jou? Hoe eng het ook klinkt en hoe graag je het ook niet wilt horen? Als je je voorstelt dat je in een wereld leefde zonder teleurstelling van anderen, wat zou jouw innerlijke stem jou dan vertellen om te doen? Ga daarvoor!
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt en wat het je zegt.