Loading...
nl

Nims - Tarot Osho Zen - Vraagstellen - Gratis

Mariandel
Mariandel jul 31 '11
28 juli was ik jarig. Ik ben 52 jaar geworden zonder enige poespas. Vandaag zit ik hier en vraag me af wat de toekomst me zal brengen. Een beetje bedroefd een beetje teleurgesteld, een beetje boos, maar wil toch niet zeuren. Ik draai al tijden in een kringetje en weet niet of ik daar blij mee moet zijn of niet. Een dochter die bijna geen contact meer wil, 2 kinderen die ik niet al te vaak kan zien vanwege de afstand. Hier heb ik zelf voor gekozen, te emigreren met mijn nieuwe liefde. Maar het leven van alle dag is lang niet altijd gemakkelijk. Wist ik maar wat ik niet weet.....
Tatora
Tatora aug 2 '11
zou je alsjeblieft kaarten kunnen leggen voor mij?..
hoe ik Nu verder kan en dien te gaan ,.in het leven en ten aanzien van vertrouwen in dat Ook een engel Op aarde liefde kan vinden voor haar zelf,.....
ben ten einde raad....
liefs
diebrabander
diebrabander aug 6 '11
NiMs smile
Ik heb een vraag voor je waarop ik heel graag anwoord zou willen en ik hoop dat je hem kan beantwoorden.

Wat heb ik voor taak in de toekomst die ik moet vervullen/waar ik me meebezig ga houden?

Want ik heb heel sterk het gevoel dat ik niet in het 'normale ritje' ga komen. Trouwen, kinderen, werken, oud worden, opa worden etc

Liefs
Willem
angel67
angel67 aug 7 '11
hallo
wil je voor mijn ook een legging doen over mijn relatie
alvast bedankt
Bleu Angel
Bleu Angel aug 19 '11
Halo Nims
Ik ben een poos ertussen uit geweest en ben weer terug
Leuk dat je deze nieuwe topic bent gestart .
heb hem eens doorgelezen. Nog niet grondig maar globaal.Ik heb ook een vraagje maar die komt nog wel
PrettyGirl23
PrettyGirl23 sep 20 '11
Zou je voor mij een kaart over de liefde willen doen?
ButterFly78
ButterFly78 sep 22 '11
Hallo NiMS,

Ik heb ook een vraagje: Ik wil graag weten wie/wat ik ben.

Groetjes Ynske
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 26 '11
Hoi Allemaal,

Ik heb op dit moment minder tijd om voor iedereen te leggen. Ik zal daarom dit topic sluiten totdat ik weer voor jullie kan leggen.

Groetjes Julien.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki