liefe Nims
Ik heb eens te goei gekeken en ik heb gezien dat ik al 27 berichten heb gestuurd en eigenlijk ben ik je dankbaar daarvoor. Want nu heb ik veel mensen kunnen ontmoeten en van wat ik las op dit forum al veel kunnen leren.
Maar mijn vraag blijft het zelfde: doe ik er goed aan om pedagogische wetenschappen te studeren aan de Universiteit Leuven .
Liefs Niels
Hoi Niels! Leuk om te zien dat het bijdragen ook werkt
. Jij bent een mooi voorbeeld om waarvoor de regel geldt! Dus zeker wil ik voor jou de kaarten leggen.
Ik heb voor jou experiencing, the outside en understanding gelegd. Dit betekend voor mij het volgende. De keuze voor deze studie is vooral voor jou een goede weg om te gaan ervaren. En vooral ook te leren. Je gaat hier veel van en over jezelf leren, waarin je jezelf kunt ervaren. Wel zul je erachter komen dat jij persoonlijk een buitenstaander voelt. Je bent anders dan de mensen daar, en je denkt over dingen anders dan dat zij dat doen. Dit kan soms heel erg moeilijke moment voor je maken, waardoor je het gevoel hebt helemaal alleen te staan. Toch moet je hier doorheen, want daarna zal er veel begrip komen vanuit jou. Ook al ben je misschien anders, je begrijpt wel hoe het komt dat jij anders bent en dat de mensen die daar zijn, zijn zoals ze zijn.
Kortom, elke keuze is een juiste keuze. Zeker als je er daarna achter komt, dat je liever wat anders kiest. Het is een proces die ontstaat door alle keuzes die je neemt.
Ik hoop dat je mijn antwoord kunt plaatsen en ik ben erg benieuwd naar je reactie
.