Hoi Nims,
Ik heb nu inmiddels ook 25 berichten
De vraag blijft hetzelfde:
Per 13/05/2011 heb ik een nieuwe baan bij de tuinen. Ik heb een proeftijd van een half jaar.
Wat zie je voor mij met betrekking tot deze baan?
Liefs Moon en bedankt!!!!!
Hoi Moon. Je hebt inderdaad meer dan 25 berichten, dus bij deze jouw legging. Tijdens het schudden viel Innocence eruit, en de kaarten die ik legde waren: "Clinging to the past", "Comparison" en "Fighting".
Wat dit mij zegt is het volgende. Als algemeen thema voor deze baan geld onschuld. En daarmee in de zin dat het voor jou allemaal nieuw is en je er met een heel open blik in zit. Je laat het op je afkomen en doet netjes wat er van van je gevraagd wordt. Kortom, heel open ben je naar de mensen en het werk daar, zonder dat je er eigenlijk heel druk mee bezig bent, want zo ben je nu eenmaal. Voordat je met deze baan begon, was je erg met je verleden bezig. Dit is volgens mij ook een nieuwe stap voor je om iets op te bouwen. Je hebt het verleden ermee wat meer kunnen loslaten. Op dit moment kom je met je baan echter in de situatie dat je vergeleken wordt met anderen, of dat je jezelf gaat vergelijken met anderen. Want het is werk, en daarbij horen ook prestaties. Ik weet niet hoe erg dit speelt, maar je bent er wel mee bezig, of men is er mee bezig. Misschien heb je binnenkort een beoordelingsgesprek?
In de toekomst is deze baan een stuk moeilijker voor je. Het wordt vechten en er hard voor werken. Ik kan nog niet plaatsen in welke zin. Misschien moet je hard werken om zo beter te presteren zodat je mag blijven, of misschien krijg je collega's waar je moeite mee hebt. In ieder geval is er werk voor je aan de winkel. En als jij dat leuk vind en energie van krijgt, vooral doen! Maar als je er last van hebt, kijk dan in jezelf wat je raakt en hoe je ermee verder wilt.
Goed dit was mijn lezing. Ik lees graag je reactie!