Loading...
nl

Nims - Tarot Osho Zen - Vraagstellen - Gratis

JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 7 '10
Ik heb me voorgenomen om weer voor jullie de tarot te gaan leggen. Ik heb dit een tijd geleden gedaan, maar door omstandigheden toen niet meer kunnen doen. Echter ben ik weer helemaal gelukkig en wil ik ook graag weer voor jullie gaan leggen.

Dit keer wil ik niet vastzetten wat voor legging ik doe, maar wil graag een legging doen waarin ik een vraag beantwoord die jij graag wil weten. Ik heb nu het gevoel dat ik 3 kaarten neem, die jou een antwoord geven op jouw vraag. Maar mocht ik een ander idee hebben, dan leg ik een andere indeling.

Ik wil nog wel graag wat regeltjes neerzetten zodat ik niet overspoeld wordt met aanvragen en het als een verplichting ga zien. Ik hoop dan ook dat jullie deze willen respecteren:
1) Eén vraag per keer.
2) De vraag moet over jezelf gaan, en niet over anderen.
3) Niet te vaak, geef anderen ook de ruimte om te vragen.
4) Minimaal 25 berichten op het forum geplaatst, zodat ik zeker weet dat je het ook leest en vaker op Merudi terug gaat komen.

Ik heb er weer helemaal zin in, dus stel je vragen maar!
Delen:
admin
admin okt 7 '10
Hey Nims,

Goed plan ! Dan ben ik de eerste zie ik !! Mijn vraag: Ik wil een nieuwe opleiding gaan volgen: Journalistiek en Nieuwe Media. Doe ik hier goed aan?!

Dank alvast !
Gr.,
Bart
admin
admin okt 7 '10

Leuk Nims Osho Zen

Hoe nu verder?
is mijn vraag,mag het op deze manier gesteld worden,Nims?

Dakjewel Nims
liefs,Nougnag
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 7 '10
Jazeker nougnag, zo mag je die stellen. Ik zal eerst even voor Bart leggen en dan kom jij!
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 7 '10
Origineel bericht van: Bart
Hey Nims,

Goed plan ! Dan ben ik de eerste zie ik !! Mijn vraag: Ik wil een nieuwe opleiding gaan volgen: Journalistiek en Nieuwe Media. Doe ik hier goed aan?!

Dank alvast !
Gr.,
Bart


Hoi Bart,

Ik heb 3 kaarten voor je gelegd: Aloneness, new vision en ice-olation.

Als ik dit zie, dan geeft dit in mij aan hoe dit voor jou zal zijn. Je zal je op die nieuwe opleiding wel heel alleen voelen, en waarschijnlijk is het moeilijk om daar aansluiting te vinden met anderen. Wel zal dit leiden tot een nieuwe visie, een nieuwe kijk op jezelf waardoor je kan ontdooien. Je gaat weer stromen en je voelt het leven weer in jezelf. Ik weet niet of dit door de opleiding komt, maar ga er vooral voor en wees trouw aan je gevoel. Je gevoel gaat namelijk zeker loskomen!

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt en wat het je zegt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 7 '10
Origineel bericht van: nougnag

Leuk Nims Osho Zen

Hoe nu verder?
is mijn vraag,mag het op deze manier gesteld worden,Nims?

Dakjewel Nims
liefs,Nougnag


Hoi nougnag, ook voor jou heb ik een legging gedaan. Tijdens het schudden viel "The fool" er tussenuit. Daarnaast heb ik Breakthrough, Sharing en ordinariness.

Wat dit voor mij betekend is dit op jou vraag. Hoe nu verder is vooral opnieuw beginnen. The fool is de eerste kaart van het spel en staat voor het begin. Echter is de dwaas wel naief, dus begin wel, maar doe het dit keer anders. Dan zul je namelijk een doorbraak ervaren in je leven. Ga er volledig voor en leer vooral delen met anderen. Niet alleen de leuke dingen, maar ook de nare dingen. Delen in alle facetten. Als je dit doet, zal je ook ervaren hoe het is om "gewoontjes" te zijn. Maar dan een keer in de positieve zin van het woord.

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt en wat het je zegt.
admin
admin okt 7 '10

Byzonder Nims dankjewel,

ik laat het even doordringen en geef mijn reactie hierop later,
er staat veel in weinig woorden,
mooi
nogmaals mijn dank
admin
admin okt 7 '10
Hoi Bart,

Ik heb 3 kaarten voor je gelegd: Aloneness, new vision en ice-olation.

Als ik dit zie, dan geeft dit in mij aan hoe dit voor jou zal zijn. Je zal je op die nieuwe opleiding wel heel alleen voelen, en waarschijnlijk is het moeilijk om daar aansluiting te vinden met anderen. Wel zal dit leiden tot een nieuwe visie, een nieuwe kijk op jezelf waardoor je kan ontdooien. Je gaat weer stromen en je voelt het leven weer in jezelf. Ik weet niet of dit door de opleiding komt, maar ga er vooral voor en wees trouw aan je gevoel. Je gevoel gaat namelijk zeker loskomen!

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt en wat het je zegt.

Het alleen voelen kan ermee te maken, dat het niet een fulltime-opleiding is, en dat er deels op "afstand" aan gewerkt wordt. Denk dat het leidt tot nieuwe visies omdat je o.a. met woorden en de nuances die je hierin aanbrengt best wel dingen kan bewerkstelligen ten goede. Dat loskomen is aan de gang, en ik lees dat het alleen maar beter wordt, dus dat vindt ik een fijne ontwikkeling !

Dank je wel voor je legging Nims
!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 7 '10
Graag gedaan bart en nougnag.

@nougnag Ik ben benieuwd naar wat het je zegt.

@all: Ik heb er weer zin in dus wie heeft er nog een brandende vraag? laugh
Cialara
Cialara okt 7 '10
Hey NiMS,

ik heb niet echt een brandende vraag... maar er is met mij zo ontzettend veel gebeurt afgelopen jaar, en ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het vervolg zal zijn... smile

Liefs Jorine.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 7 '10
Origineel bericht van: Jorine
Hey NiMS,

ik heb niet echt een brandende vraag... maar er is met mij zo ontzettend veel gebeurt afgelopen jaar, en ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het vervolg zal zijn... smile

Liefs Jorine.


Hoi Jorine,

Ook ik heb de kaarten voor je gelegd en kreeg het volgende: Receptivity, Slowing down en daarna Control.

Ze liggen op volgorde van hoe het nu verder zal gaan dus dat zegt mij het volgende: Als eerste zie ik de ontvankelijkheid waar je voor open staat en die veel bij je laat binnenkomen en jou een verlicht gevoel geeft. Dit heeft tot gevolg dat jij gaat afremmen en vertragen. Dit kan een goed gevoel geven omdat je hiermee ook de dingen wat rustiger aan gaat doen, maar kan er ook voor zorgen dat je hiermee teveel afremt dan dat je nodig hebt. Zeker als ik de laatste kaart control zie, dan geeft mij dat het gevoel dat je je pad veel te veel onder controle wilt houden en dat je moet uitkijken hier niet teveel in te willen meegaan.

Mijn gevoel is bij deze legging ook, dat je wat minder ontvankelijk mag worden voor wat anderen (zijn ook gidsen en entiteiten) je vertellen en je niet moet laten afremmen. Probeer de controle over je pad los te laten, en ga het gewoon af.

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt en wat het je zegt.
Cialara
Cialara okt 7 '10
Zo dat is heel wat... eens kijken

Receptivity, ja dat is heel heftig op het moment, er komt ontzettend veel binnen en het is af en toe een achtbaan. Voor mij mag het wel ietsjes afremmen en meer in controle komen winkZo'n gekkenhuis als afgelopen jaar... hmmmm. Dus eigenlijk ben ik heel erg blij met deze duiding.

Misschien heb je mijn wens ontvangen?


Anderzijds weet ik dat ik het vaak toch op zijn beloop laat, en de controle los laat, ik houdt nooit volledige controle, dat kan ook niet laughwant ik houdt teveel van "het avontuur". Ik ga het pad gewoon rustig verder en zie wel hoe het lopen zal...

Dank je Julien smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 7 '10
Graag gedaan, en laat de controle vooral los wink
Emuca
Emuca okt 8 '10
Ik heb ook wel een vraag: Welke kant moet ik op?

Alvast bedankt!
admin
admin okt 8 '10
Ik heb er ook 1.
Ik wil volgend jaar twee *opleidingen* gaan doen, doe ik hier goed aan?
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 8 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik heb ook wel een vraag: Welke kant moet ik op?

Alvast bedankt!

Bedoel je soms, "mag" ik op? wink
Emuca
Emuca okt 8 '10
Ja, da's misschien wel een veel beter woord.
admin
admin okt 8 '10
Ik heb ook een vraag
Is het voor mij als persoon goed om door te gaan met mijn huidige relatie?
L'arbre de vie
L'arbre de vie okt 8 '10
Lieve Nims,

Zou je voor mij ook kaartjes willen leggen? Ik heb eigenlijk 2 vragen, die een beetje met elkaar samenhangen.

-is het goed voor mij om mijn studie KunstGS voort te zetten in het volgend studiejaar(dus 2011/2012)?

-Is het goed voor mij om in het volgend studiejaar een Ananta opleiding te beginnen om Regressietherapeut te worden?

Alvast veeeel dank,

Liefs! L'arbe de vie
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 8 '10
Origineel bericht van: SweetyAngeleyes
Ik heb ook een vraag
Is het voor mij als persoon goed om door te gaan met mijn huidige relatie?


Beste sweetangeleyes, Ik heb een beetje moeite met je vraag. En wel om deze regel die ik heb opgesteld: "2) De vraag moet over jezelf gaan, en niet over anderen. "

Deze vraag gaat namelijk niet alleen over jou, maar over je partner. Ik zal daarom ook deze vraag niet voor je leggen, maar wil zeker wel een andere vraag voor je leggen.

Je kan jezelf natuurlijk wel afvragen, dat als jij al op het punt staat om een vraag als deze via de kaarten te vragen, wat dit eigenlijk over je relatie zegt.

Ik hoop dat ik je niet teleurstel, maar wilde dit toch graag even zeggen voordat ik begin met leggen en jij ziet dat ik je vraag niet ga leggen.
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki