Omdat mijn vorige topic over S te krap werd (het ging alleen over aura's) heb ik maar een nieuw topic aangemaakt, waarin ik al mijn ervaringen met hem ga noteren. Het blijft namelijk niet bij aura's en de laatste tijd gaat zijn ontwikkeling of zijn open worden naar mij toe zo snel dat ik vermoed dat er nog meer gaat komen.
Vandaag zijn we naar een new age winkel geweest om een leuke steen uit te zoeken. Ik had al wel wat stenen in huis zoals roze kwarts, en wat donker bruine en groene stenen; zo'n buisje volgeladen met kleine steentjes die mijn kleinste had gepakt uit een grote kist... Ik vond zelf dat het voor S wel leuk zou zijn om nu zelf een steen uit te kiezen.
We zijn de winkel nog niet binnen of hij pakt direct een veterketting met daaraan een Amethist. Van alle stenen, waarom nou deze? Vroeg ik hem...
"deze steen strok mij aan en hij voelt fijn aan" zei hij.
Hij heeft de ketting omgedaan en niet meer afgedaan
In de auto naar huis vertelde hij me gelijk maar even de ontstaansgeschiedenis van deze speciale steen; dat hij in een grote grot was gevonden en deel was van een veel grotere steen. Hoe de mannen hem hadden gehakt en in een vrachtauto hadden gelegd. Dat hij toen gevallen was en gebroken was. In een winkel hebben ze de kleine stukken verkocht als kettingen en deze zijn met 5 tegelijk aan de betreffende winkel verkocht waar wij hem hebben gehaald. Hij vertelde erbij dat de steen verdrietig is geweest, maar nu blij was bij hem te zijn; wetende dat hij er goed voor zou zorgen...
Ach het is weer eens een heel mooi verhaal...