Loading...
nl

Dromen kunnen waar zijn...

Pegasus
Pegasus jun 1 '10
Vandaag was ik op de begravenis.
Wat de reden van de dromen zijn weet ik niet. Ik weet alleen dat ze er waren en ze hebben mij dingen geleerd over het leven en de dood. Soms is het alleen onbegrijpelijk....het wat en waarom en wat je met zulke dromen aan moet...
Maryssa
Maryssa jun 1 '10
Heel veel sterkte en gecondoleerd, Pegasus.

Als de sluier van verdriet geleidelijk aan een beetje optrekt; krijg je meer helder (over)zicht en worden dingen misschien wat duidelijker. Eigenlijk geef je zelf ergens 1 mogelijke reden van je dromen ook aan; ze hebben je dingen geleerd over leven en dood..

Sterkte meis en knuf
admin
admin jun 1 '10
Ik wens je sterkte en wijsheid toe Pegasus. xx
Pegasus
Pegasus jun 2 '10
Maryssa en Karin, bedankt voor jullie lieve woorden! Doet me goed. Knuffel voor jullie allebei.

Maryssa, van die sluier klopt denk ik wel. Het is lastiger als je midden in een verdrietige situatie zit om de inhoud en betekenis helder te zien. Dus wie weet komt dat inderdaad nog.
Pegasus
Pegasus jun 2 '10
Origineel bericht van: Tinne
Ja voelt fijn..
dromen kwamen tot jou voor jouzelf, misschien met een andere rede dan inhoudelijk!


Wat bedoel je dan Tinne?
admin
admin jun 2 '10
Pegasus, je hebt ooit eens hier op merudi een foto geplaats van een vriendin van je die gestorven - welis waar een tijdje geleden-,
hebben jij en de twee gestorven personen met drieen een link met elkaar ?
admin
admin jun 2 '10
oh we schreven bijna tergelijkertijd..
ja ik voel een opbouw aan een toekomstig kontakt vanuit de andere sfeer..
Pegasus
Pegasus jun 2 '10
Niet dat ik weet.

De enige link is dat ik beide personen ken. Ze kennen elkaar in ieder geval niet. Dus volgens mij is er geen link met z'n drieen. Of ik zie iets over het hoofd.

De overeenkomst tussen hen is dat zij beiden contact zochten met mij, met betrekking tot hun overlijden. Ze kondigden het allebei op een bepaalde manier aan. Bij de vriendin indirect doordat de spirits mij een dag lang naar een begraafplaats leiden voor een boodschap (die ik toen niet begreep. Toen ik terugkwam, werd ik gebeld dat ze was overleden) tijdens een medicijnwandeling en bij de persoon die nu is overleden heel direct via een droom ruim van te voren.
Ook een overeenkomst kan zijn, dat ik bij mijn vriendin het gevoel had dat ze zich zorgen maakte over haar moeder. Bij de persoon die nu overleden is over zijn vrouw.

Een verschil is de manier van benaderen. Bij de vriendin heel heftig en bij de persoon die nu is overleden voelt het rustig.
Van het overlijden van mijn vriendin was ik heel erg van streek, voelde enorm verdriet waarvan ik niet meer wist waar het vandaan kwam en ze zocht me vaak op. Ik wist niet wat ik ermee aan moest. Nu is het rustig en achteraf heb ik weleens gedacht dat ze wilde dat ik haar hielp, dat ze me daarom steeds opzocht. Maar dat snapte ik toen niet en ik weet ook niet of het zo is. Misschien wilde ze ook alleen maar laten weten dat er leven na de dood is en dat ze er is. Misschien is dat de boodschap.
Ook heb ik weleens "gedacht" dat ze zich erg zorgen maakte over haar moeder.

Ik voel me nu wel rustig m.b.t. de persoon die nu is overleden, tuurlijk is er verdriet. Maar binnen proporties.
Ook heeft deze persoon mij via mijn dromen dingen geleerd. Bijv. over hoe hij wilde dat ik met hem tijdens zijn ziekte om ging. Ziek-zijn loslaten en kijken naar het mens-zijn. Mooie ervaring en leerzaam. Dus ik krijg ook onderwijs : ).
Pegasus
Pegasus jun 2 '10
Origineel bericht van: Tinne
oh we schreven bijna tergelijkertijd..
ja ik voel een opbouw aan een toekomstig kontakt vanuit de andere sfeer..


Dat zie ik nu ook, haha.
Wat betreft het toekomstig contact. Ik ben benieuwd.
Cialara
Cialara jun 2 '10
Pegasus, allereerst gecondoleerd en sterkte met wat er nog komen gaat.

Ik herken wel enigszins het gevoel dat je kunt hebben als je een voorspellende droom hebt met betrekking tot de dood van iemand die je goed kent. Dat is niet makkelijk, en je kunt er ook niet zo makkelijke mee naar buiten treden. Nu het uitgekomen is, ja ik denk zelf dat je er op wordt voorbereid, door zo'n droom, dat zoiets te gebeuren staat. Je bent dan ook beter in staat om de achterblijver te helpen en te steunen.

Liefs Jorine.
Pegasus
Pegasus jun 2 '10
Dank je wel Jorine.
Mooi zoals je het omschreven hebt. Zo voelt het ook.

Liefs Pegasus
irmgard61
irmgard61 okt 7 '10
Ik droomde laatst over een ex-collega en daar de dochter van. Zij had in die droom een kralenketting en die knapte. Ik ken die hele dochter niet, maar in die droom wist ik wel dat het om haar ging. Dus ik ging op hyves om haar dat te vertellen. En wat bleek nu, ze had een t-shirt gekocht met daarop kraaltje geborduurd die er als een ketting bovenop lagen. En die was geknapt. Dan had ik een droom over dat ik naar mijn werk moest en gewoon niet op het werk kwam. Ging op een dag in de ochtend naar een pretpark met mijn dochters en meer familie. En zou vandaaruit naar het werk gaan. Zo ver was het immers niet. Maar ik kon nergens mijn auto terugvinden op de parkeerplaats. Dus ik kwam niet op tijd op mijn werk, maar pas veel later. Daarna droomde ik dat ook niet meer. Zo gek.

Irmgard
Sbabe4
Sbabe4 okt 7 '10
1,5 week voordat de vliegtuigen in NY de Twin Towers in vlogen. Droomde ik daar al over. Niet zozeer in dat gebouw maar wel dat er vliegtuigen in gebouwen vlogen. Heel bizar, ben er een tijdje van slag van geweest.
Serenity
Serenity apr 10 '11
Origineel bericht van: Cialara
Pegasus, allereerst gecondoleerd en sterkte met wat er nog komen gaat.

Ik herken wel enigszins het gevoel dat je kunt hebben als je een voorspellende droom hebt met betrekking tot de dood van iemand die je goed kent. Dat is niet makkelijk, en je kunt er ook niet zo makkelijke mee naar buiten treden. Nu het uitgekomen is, ja ik denk zelf dat je er op wordt voorbereid, door zo'n droom, dat zoiets te gebeuren staat. Je bent dan ook beter in staat om de achterblijver te helpen en te steunen.

Liefs Jorine.

Fijn dit bericht komt op mijn pad en ik heb van de week gedroomd dat mijn moeder mij vertelde dat mijn zus d'r polsen door had gesneden.
Nee echt als dit noodlot waar is dan voel ik me aardig misselijk worden nu direct.
siskaatje
siskaatje apr 11 '11
ben meer van het voelen ik droom niet echt ,ja droom wel maar geen voorspellingen die uitkomen zeg maar.
kan vaak voelen als er iets staat te gebeuren,mijn zesde zintuig denk ik dan maar.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki