Loading...
nl

Dromen kunnen waar zijn...

Wendy's
Wendy's mrt 29 '07
Wat voor auto heb je nu dan? als je de subaru al weg hebt gegeven?? je bent nu dus autoloos als ik het goed begrijp ;)
Mimi*
Mimi* mrt 29 '07
Misschien was ie wel gestolen ;)Die andere eigenaar zal hem wel nodig hebben!
Ayasha
Ayasha mrt 29 '07
Logisch dat ze het dan niet erg vind := Alsk geen auto had mochten ze em ook gerust komen halen van me :D
Mimi*
Mimi* mrt 29 '07
Ja er valt toch niks te halen!
Wendy's
Wendy's mrt 29 '07
Jammer.

Ik kan nu wel een auto gebruiken!!
????
???? mrt 29 '07
nee hoor ik heb hem nog. Maar ik heb hem al wel weg gegeven. Dus zul je niet mij maar de nieuwe eigenaresse benadelen. En trouwens, je hebt er niet zo veel aan als je het kentekenbewijs niet hebt. Zelfs niet voor de sloop want daar moet je die ook inleveren. En dan nog iets; gestolen goed gedijd niet. Dus op de een of andere manier zul je hem zelf ook weer kwijt raken. En dan is het te hopen dat je er zelf niet in zit als ie total loss raakt.
Acheliah
Acheliah mrt 30 '07
Hahahaa gelijk heb je gestolen goed gedijt niet en ik kan het weten :S:S
LPChip
LPChip mrt 30 '07
Maar Sylli, het is heel anders als je geen auto nodig hebt om deze weg te geven, dan als je em wel nodig hebt en hij gestolen wordt.

Ik kan me goed voorstellen dat je geen waarde hecht aan jouw auto als zijnde dat het een stuk metaal is. Datzelfde heb ik ook, maar als je afhankelijk bent van een auto omdat dit een vervoersmiddel is om op je werk te komen, terwijl de busverbinding een reistijd van 3x de reistijd van je auto heeft, dan geloof ik niet dat je em zomaar wil afstaan.
????
???? mrt 30 '07
Maar Sylli, het is heel anders als je geen auto nodig hebt om deze weg te geven, dan als je em wel nodig hebt en hij gestolen wordt.

Ja er zit wel een verschil in ja. Maar je kunt je ook afvragen waarom de auto van de een wel gestolen wordt en die van mij niet.

En dan nog; Wie geeft vandaag de dag nog iets weg aan anderen omdat die het harder nodig heeft dan zijzelf?
Ik kan hem ook verkopen of naar de sloop brengen om er nog wat geld aan over te houden. Maar dat doe ik niet omdat ik het diegene aan wie ik hem geef gun. En ik doe het niet eens om in een goed blaadje te komen bij haar of bij wie dan ook. Het is onvoorwaardelijk.


Ik kan me goed voorstellen dat je geen waarde hecht aan jouw auto als zijnde dat het een stuk metaal is. Datzelfde heb ik ook, maar als je afhankelijk bent van een auto omdat dit een vervoersmiddel is om op je werk te komen, terwijl de busverbinding een reistijd van 3x de reistijd van je auto heeft, dan geloof ik niet dat je em zomaar wil afstaan.


Dan zoek je toch een baan dichter bij huis en ga je fietsen of lopen of carpoolen. Er zijn altijd andere mogelijkheden. Maar iemand die wil, zoekt een mogelijkheid. Iemand die niet wil, zoekt een reden.
En dan, blijf niet te veel aan de oppervlakte maar zoek en spit wat dieper naar de reden van dingen die gebeuren. Dat zal je leven in iedergeval verrijken.
Goud en diamanten liggen ook niet voor het oprapen.
Mimi*
Mimi* mrt 30 '07
Helaas zijn er niet altijd goede banen dicht bij huis.

En er zijn niet altijd andere mogelijkheden
Ayasha
Ayasha mrt 30 '07
daarbij is het moeilijk om een goede baan te geven. Ik zou een goede baan met fijne collega's niet opgeven omdat een of andere ***** zich bedacht dat die mijn auto wel eens kon meenemen ;)

Neen silly; stelen is niet van eigenaar wisselen noch goed te praten. Hoe goddelijk, paranormaal, spiritueel of gelovig je ook bent.
????
???? mrt 30 '07
Wat jij wil, Kath ;)
????
???? mrt 30 '07
Mimi, je zou ook kunnen verhuizen, of desnoods door de week dicht bij je werk gaan wonen dan hoef je maar 1 keer op en neer in de week.
jo
jo mrt 30 '07
je gaat toch niet ergens anders wonen omdat dan niemand je auto steelt!
Dat is wel echt het raarste dat ik ooit heb gehoord. en een baan is tegenwoordig niet zo heel makkelijk te vinden. je bent er langer dan thuis je ziet je collega's meer dan je eigen familie dus je moet het er wel zeker naar je zin hebben
????
???? mrt 30 '07
Zolang je op 1 punt blijft hangen zal je nooit verder komen.Het is allemaal puntdenken waar jullie mee bezig zijn.
Zoek dat nu eens op wat dat is en dan kunnen we verder. (of niet natuurlijk want dat is geheel aan jou of je verder wilt in je ontwikkeling)
jo
jo mrt 30 '07
de ontwikkeling gaat vanzelf als je een keuze maakt moet je die maken en staat dat allang ergens vast.
ontwikkeling gaat ook op je eigen tempo.
je gaat pas weg als je klaar bent en niet omdat je auto dan niet meer nodig hebt!
????
???? mrt 30 '07
Ja langzaam aan ont-wikkeld de mens. En op ieders eigen tempo. Maar vergeet niet dat alles wat je op je weg tegen komt ook alles met die ont-wikkeling te maken heeft. En hoe bewuster je je daar van wordt des te verder ben je in je ont-wikkeling gekomen. Maar zolang je stil blijft staan bij wat er gebeurd is en je verleden niet los kunt laten, staat die ont-wikkeling ook stil. Pas als je zelf alles achter je laat en er los van bent kan de ont-wikkeling verder gaan.
Ayasha
Ayasha mrt 30 '07
 Quote:
Origineel van sylli:
Mimi, je zou ook kunnen verhuizen, of desnoods door de week dicht bij je werk gaan wonen dan hoef je maar 1 keer op en neer in de week.
maar goed dat een huis niet zo heel duur is...No offence sylli, maar kom eens terug naar de realiteit als je wil...
jo
jo mrt 30 '07
 Quote:
Origineel van sylli:
Ja langzaam aan ont-wikkeld de mens. En op ieders eigen tempo. Maar vergeet niet dat alles wat je op je weg tegen komt ook alles met die ont-wikkeling te maken heeft. En hoe bewuster je je daar van wordt des te verder ben je in je ont-wikkeling gekomen. Maar zolang je stil blijft staan bij wat er gebeurd is en je verleden niet los kunt laten, staat die ont-wikkeling ook stil. Pas als je zelf alles achter je laat en er los van bent kan de ont-wikkeling verder gaan.
Wie staat ergens bij stil? Meestal staat nederland maar 1 minuut ergens bij stil. dan houden we met z'n allen een stille minuut meestal om 8 uur 'savonds.
Maar wat heeft dit met een auto stelen of verhuizen te maken?
Als je zo gaat denken kan je beter dakloos worden hoef je ook niet te verhuizen als je denkt dat je ontwikkeling stil staat.
????
???? mrt 30 '07
Het gaat er om dat je niet blijft hangen op 1 gedachte en dat gebeurt nu wel want je hebt nog steeds dat stelen in je hoofd. En daar gaat het al lang niet meer over. Het gaat erom dat er altijd een weg is en altijd een andere optie voor je open ligt. Je moet het alleen willen/kunnen zien.

Om nog even op die auto terug te komen; om hier van afhankelijk te zijn is toch wel heel erg, vind je niet! Net zo erg als afhankelijk zijn van andere mensen in welke situatie dan ook. En voor dat je gaat zeggen dat niemand zonder anderen kan; afhankelijkheid is iets anders dan samen leven.


Zelf gaan stelen maakt je het zelfde als de dief die je net veroordeeld hebt. Dus inwezen veroordeel je jezelf dan.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki