Het pad ontvouwt zich vanzelf, ik weet niet wat mijn pad precies is, ik weet er onderdelen van die ik leer en die er bij horen. Maar ik wil het niet weten, want dan zou ik ernaar gaan leven, of me zorgen maken of wat dan ook. Laat maar komen en laat mij vrij mijn ding doen. Begeleiding is vanuit liefde en vanuit mijn vrije wil, ik heb uiteindelijk zelf dat plan of pad uitgestippeld.
Mijn zoon is intussen gestart op de middelbare school. Het is een heel intense periode nu voor hem, waarin hij nieuwe vriendjes moet maken en ik merk dat ik me er te veel mee probeer te moeien. Maar er kwam al een positief bericht gisteren, hij was met iemand mee terug naar huis gereden en had afgesproken om dat voortaan iedere dag te doen. Yaaayyyy ik ben daar zoo blij om Heb hem zoo op het hart gedrukt om nieuwe vrienden te maken!!
Verder doet hij niets op het gebied van mediteren op dit moment, hij heeft het even van zich af geschoven. Tijd voor andere dingen nu, even volop het leven in storten. Zijn tijd voor spiritualiteit zal nog wel terug komen in de wetenschap dat hij het kan. Ik maak me er niet druk om. Ik ben hem dankbaar voor de dingen die hij mij heeft laten zien en op mijn tijd, kan ik hem wellicht ook weer helpen op dit vlak.
Liefs Jorine.