Loading...
nl

De spirituele groei van mijn zoon S.

Iverinn
Iverinn nov 22 '10
Ik hoop dat het er toch komt! juist een huisarts zou dat moeten begrijpen inderdaad.
Tinne
Tinne nov 22 '10
Weet s. dat er hier over zijn dislectie en eventueel autisme wordt gesproken?
Ik weet, je wil het even kwijt.. doch zei hij ook dat we dit allemaal mochten weten?
of maakt dat voor hem niet uit..

admin
admin nov 22 '10
Ehm...ik snap iets niet.
Er hebben hier meerdere moeders geschreven, geldt voor hen niet hetzelfde dan?
Ik denk dat Jorine daar heel goed mee omgaat zover als ik haar ken dan smile
Het is ook niet om de kindjes naar beneden te halen denk ik maar bedoelt als steuntje in de rug voor de moeders ook, het valt echt niet mee om met je kindje in zo'n traject te zitten en dan is de ervaring van een ander misschien een hele welkome aanvulling wink

Liefs..
Cialara
Cialara nov 23 '10
Ik begrijp ook niet goed waarom je dit vraagt Tinne.

Ik ben zeker heel blij met de steun en de ervaringen van anderen, het helpt om er op die manier zicht op te krijgen.

Daarnaast vind ik dat er geen taboe op hoeft te rusten. Veel mensen en kinderen zijn dyslectisch en/of hebben iets wat op autisme lijkt of is, ik zie daar verder geen enkel bezwaar in om er over te praten. Het verborgen willen houden lijkt me eerder een angst om er mee naar buiten te komen, waarom?
Tinne
Tinne nov 24 '10
Ik heb het gevoel dat ik antwoord krijg op vragen die ik hier niet gesteld heb.

Dat je geen bezwaar hebt om er over te praten, Jorine, dat weet ik wel. Dat vroeg ik ook niet, hoor!
wat ik vroeg is of S. weet dat er hier op het forum gepraat wordt over zijn dislectie en mogelijke autisme!

Even nog erbij schrijven.. ik snap dan weer niet waarom je niet snapt dat ik dat vraag, jorine. wat ik vraag is heel logisch voor mij.
Cialara
Cialara nov 24 '10
Ja, hij weet het.

Nee echt leuk vind hij het niet, hij weet dat ik zijn naam nooit noem en heeft er verder vrede mee. Hij weet dat ik veel steun heb aan de andere moeders zoals Karin. Ik vertelde hem dat zij het zelfde meemaakt ongeveer en hij begrijpt dat het niet bedoeld is om negatief te zijn, maar om elkaar ook te steunen hierin.
admin
admin nov 24 '10
Zilveren Vleugel

Afgelopen week kregen we te horen dat hij wel hoge cijfers haalt, maar dat ze toch twijfelen of hij het red op de middelbare school.

Misschien heeft hij gewoon een kans nodig zich te tonen,vaak worden kinderen op voorhand al veroordeeld als ze 'anders' zijn.Mijn dochter zit in tweede studiejaar.Bij haar overstap van derde kleuterklas naar 1ste wilden de leerkrachten clb zorgteam... haar naar een bijzonder onderwijs sturen,ze zou niet meekunnen in een gewone basis school.Tegenover zes zat ik daar mijn dochter te verdedigen,ik heb haar van school veranderd,eerste leerjaar supergoed doorstaan op ieder gebied,geen een zwakke toets,nu in het tweede gaat ook alles goed.Luisteren naar je moedergevoel!Als ik naar hen had geluisterd zat ze nu op de verkeerde plaats.
Els
Tinne
Tinne nov 24 '10
Origineel bericht van: Zilveren Vleugel
Ja, hij weet het.



ok, dank je wel voor je antwoord. Geef hem een liefdevolle groet van me!
Cialara
Cialara nov 24 '10
Ik ga zeker op mijn moeder gevoel af Els smileen ja, dat is zeker heel belangrijk, uit jouw verhaal blijkt dat maar weer!!!

Tinne ik heb S de groetjes van je gedaan, maar mijn dochter vroeg of ze ook voor haar bedoelt waren wink
Tinne
Tinne nov 24 '10
jaaaa tuurlijk joh!!! knufje voor haar..
Cialara
Cialara dec 26 '10
Het is alweer een tijdje geleden dat S mij een visioen vertelde. Ik had ook even het gevoel dat hij door alle hectische toetsen op school het een beetje aan het afsluiten was. Tenslotte komt hij nu ook een beetje in een periode van zijn leven waarin er misschien niet meer zoveel plaats is voor spiritualiteit...

Maar vanavond kwam hij toch naar me toe met een visioen dat ie had gehad. En ik mocht het ook aan jullie vertellen, dus ik ga het hier plaatsen.

Het begon in een wolk, en ik zat op een wolk boven Engeland. Om precies te zijn boven Stonehenge en ik ging er naar beneden, naar Stonehenge. Toen zag ik in de verte een groot mistig gebouw, bestaande uit drie torens met één muur ertussen. Iets zei me dat ik daarheen moest gaan, dus dat deed ik. Ik glipte naar binnen op één of andere manier wist ik dat ik niet gezien mocht worden.

Ik ging tegen de muren op staan en deed een spreuk waardoor ik dezelfde kleur kreeg als de muur. Ik zag daar allemaal tovenaars in het zwart, met een paarse staf waar een zwart kristal in zat. En op de deuren stonden allemaal vreemde tekens en toen keek ik in mijn boekje wat die tekens betekenen, en dat waren allemaal duistere spreuken en duistere vloeken. Die de ruimte daarin beschermden. Ik wist nu dus, dat ik in het gebouw van het duister zat.

Op een gegeven moment kwam ik bij een hele grote, houten deur. Met een heleboel tekens erop. Ik keek weer in mijn boekje en ik zag dat het de krachtigste zwarte spreuken waren die er maar bestonden. Gelukkig stond er ook bij hoe je die moest ontwijken, en dat die spreuken ook één zwakheid hadden, namelijk dat je er heel makkelijk door kan afluisteren, nog makkelijker dan door een normale deur. Dus ik ging weer tegen de muur aan staan en luisterde wat er in die kamer gebeurde. Ik hoorde een heleboel duistere tovenaars praten om via Stonehenge de wereld duister te maken. En ik dacht: dat kan niet!

Ik ging snel het gebouw uit en wachtte achter een grote rots. Ik bereidde me voor om krachtige spreuken te kunnen doen. Een paar dagen later kwamen er een heleboel duistere tovenaars aan. Ze gingen allemaal tussen de pilaren van Stonehenge staan. In iedere opening één. Toen begonnen ze allemaal de zelfde spreuk uit te spreken en ik deed snel mijn lichtspreuken, maar dat had geen enkel effect. Ik liep snel naar Stonehenge toe en ik probeerde de donkere ballen die tussen de handen van de duistere tovenaars tevoorschijn kwamen kapot te maken. Maar dat lukte niet.

Uiteindelijk waren mijn spreuken op en kon ik er niets meer tegen doen. De bollen gingen precies tussen de pilaren staan en er gingen uit iedere bol twee duistere bliksemschichten naar de pilaren toe. En ik kon niets doen.

Ik ging snel terug naar de rots en keek in mijn boekje wat ik hiertegen kon doen. Maar blijkbaar had het licht nog nooit met zoiets te maken gehad, dus er stond niets in het boekje. Toen ging ik maar schuilen.

Even later hoorde ik een enorme dreun! En ik ging kijken wat er aan de hand was. Toen zag ik, dat heel Stonehenge zwartgeblakerd was. En voor de rest was er niets in de wereld veranderd. Ik zag de tovenaars raar kijken. Blijkbaar werkte hun plan niet, het was onmogelijk om dat te doen. De spreuk was vergeten door hen en ze zullen het zich nooit meer herinneren.

Toen kwamen er engelen uit de lucht. En ze jaagden de duistere tovenaars weg. En tien tellen later was het mistige gebouw ook weg.
Einde.
Mimosa
Mimosa dec 27 '10
Wauw, wat een heftig, maar tevens mooi visioen.
Wat een mooie boodschap. Bedank S. dat hij dit met ons wilde delen.
dirk
dirk mei 16 '11
Tja, ben grasgroen op deze site en heel aangenaam verrast door dit verhaal. Fantastisch ...
Ik heb over deze kinderen al gehoord maar het is voor het eerst
dat ik even mag meekijken in de beleving. Bedankt ... ik vind het echt pakkend ...
Cialara
Cialara mei 16 '11
Dank je Dirk.

Ik heb al een tijdje niet meer geschreven hier en dat heeft ook wel een reden. S heeft het allemaal een beetje stil gelegd en wil er niet meer over praten. Hij zit nu in groep acht en ja... daar hoort het helderziende qua beleving niet echt bij, de andere kinderen begrijpen het ook niet en hij doet er nu gewoon heel weinig mee.

Alleen als ik zelf een vraag heb, of hij heeft iets, dan spreken we er wel open over. En hij weet van mij dat hij altijd bij mij terecht kan en dat we elkaar ook altijd ermee zullen helpen.

Het zal altijd voor hem heel gewoon blijven om energieén en aura's te kunnen zien, en hij kan nog steeds gewoon praten met zijn gids. Ik daag hem wel af en toe uit en de antwoorden zijn meestal wel grappig om te horen, wetende dat zijn hoofdgids, ook een van mijn gidsen is af en toe smile
dirk
dirk mei 17 '11
Zo te lezen valt de appel niet ver van de boom ( geen helling dus ) ... en dat moet het alleen maar leuker maken. Hoe moet het zijn voor een kind als zijn moeder of vader met hun ogen vol vraagtekens staan of erger ... zeggen dat hij moet ophouden met verhalen vertellen ?
Hij lijkt me dan toch wel in een goed bedje geboren wat natuurlijk ook weer geen toeval kan zijn.
Jammer natuurlijk van de situatie op school. Weinig aan te doen , vrees ik. De wereld is er nog niet echt aan toe ... en toch ook weer wel ... anders waren deze kinderen hier niet.

En fantastisch toch dat jullie contact maken met gidsen als zo gewoon ervaren. Ze zitten bij wijze van spreken gewoon mee aan tafel ... alleen geven ze de soep niet door ...
dirk
dirk mei 23 '11
Hallo Cialara, ik heb inmiddels jullie verhaal gelezen tot en met nummertje 5. En het is fantastisch ! Een prachtig avontuur
samen.

Ik las dat jullie wel eens naar mediums gaan ... en bedacht dat
ik misschien een interessante tip heb.
Zelf ga ik met regelmaat naar wat ze noemen ' supramentale bronnen ' en ik heb mogen ondervinden dat de kwaliteit van info
daar super is. Waarschijnlijk kan je gewoon niet beter vinden.
Dus mocht dit je interesseren dan geef ik je graag de nodige info door.

Groet van dirk
Cialara
Cialara mei 26 '11
Hoi Dirk, ik ben nieuwsgierig naar wat supramentale bronnen zijn, heb daar nog nooit van gehoord.

Maar we zijn niet op zich niet op zoek naar informatie, we krijgen zelf alles wat we nodig hebben van onze gidsen waarme het contact heel sterk gegroeid is, zeker bij mij. Intuitief leven kan heel verhelderend zijn, en geeft je alle ruimte om jezelf te ontwikkelen, zo ook bij de kinderen, zij geven het juiste voorbeeld hier in en zijn soms zo veel verder dan we zelf zijn.

En de gidsen, ja die zitten zeker ook aan tafel, ik zie ze daar soms ook echt zitten als er een stoel vrij is winkis wel heel gezellig. En er zijn ook veel grapjes met hen, waar we heel veel om kunnen lachen wel. Het is verrijkend om zo te leven met een extra dimensie wel. Al begrijpt niet iedereen dat nog. Het zal nog wel even duren voordat we dat ook in het openbaar zullen doen, maar het komt wel dichterbij dat de mensen dat als normaal gaan zien.

Liefs Cialara
dirk
dirk jun 4 '11
Hey Cialara

Pas nu zie ik dat je graag de info wil. Dus daar gaan we ...

Supramentale bronnen gaan zoals het woord zegt boven het louter
mentale uit. Zij zijn bv. in staat om je hele leven , vorige en
volgende levens te doorschouwen. Zij kennen de levenskeuzes die je zal maken. Maar ... zij zijn geen toekomstvoorspellers en zij weigeren ook in die aard te funktioneren. Het zijn begeleiders die verbluffend ( ik heb er al jaren ervaring mee ) goed zijn in het verstrekken van ondersteunende en verklarende info.
Ondersteunend gaat dan bv. over ... het is nu de moment om die bepaalde oefening toe te passen en meer van dat soort suggesties ...
Als dit je wat zegt, Cialara ... dan krijg je meteen de gegevens door. Ik verwittig je wel dat er lange wachttijden zijn maar het is beslist de moeite ! Vermoedelijk bestaat er niet beter ...
Ook belangrijk voor je is waar ze wonen ... Dat is nl. in belgie
, ééntje in zuid-antwerpen genaamd Azaeth en een andere in zoersel genaamd Vio. De laatste verstrekt gemakkelijker spontaan
oefeningen.

Leuk dat je ook reageert op de tafelgrap.
Inderdaad, kinderen geven het juiste voorbeeld omdat ze nog niet vervormd zijn door de overtuigingen en emoties die velen van ons wegtrekken uit het ware intuitieve zelf. Zij leven hun natuur die ook de onze is.

Gidsen aan tafel ... lijkt me leuk. Kan je dan zomaar op ééntje zijn schoot gaan zitten ... per vergissing ?
Wat voor grappen maken die snodaards zoal ... tenminste als je daar iets over kwijt wil ?

Ik vermoed zelf ook dat het allemaal normaal zal worden.
Het paranormale en ook het intuitieve zal de plaats krijgen waarop het recht heeft. Het is al te vaak nog een dimensie die de wereld mist.
Nu is het wetenschap, denken dus ... wat waarde meekrijgt.
Intuitie loopt daar nog een heel eind achteraan. Toch is er merkwaardig genoeg niets zo wetend als precies dit.
Ik maak er dan ook dagelijks mijn werk van om erop af te stemmen
in al mijn keuzes.

Warme groet van Dirk
Cialara
Cialara jun 13 '11
Wat ik begrijp uit je beschrijving van supramentale bronnen is dat het om een medium gaat, die in de akasha kan waarnemen.

Maar zoals ik al zei, ik ben niet echt op zoek naar zoiets, want ik krijg echt voldoende informatie en voeding van mijn gids zelf smileHij weet ook precies wanneer ik wat zou moeten doen, en dat gaat vrij vanzelf nu.
dirk
dirk jun 14 '11
Fijn voor jou ...
Ik geloof dat je juist zit met de akasha-kronieken. Maar als je daaraan geen behoefte hebt ... des te beter ...

Wat je beschrijft over je gids is toch echt wel een luxesituatie.
Zo'n begeleiding op zo'n bewuste manier ... is het dan eigenlijk
wel mogelijk om van je pad af te geraken ... tenzij je niet luistert natuurlijk ?

Groet van Dirk
Pagina's: « Vorige ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki