En een Rugzakje..oh dat is pgb ha ha ha...
Je hebt gelijk maar er zo kwaad erover worden moet/hoef je niet doen je zei laatst dat je het rustiger aan moest doen en niet zo persoonlijk op vatten .
Daarom zeg ik dat je even je boosheid eruit moet/kan blazen..
Je doet het goed, je kan niet meer doen dan dat je nu al doet ik denk dat als je rustig alles van een afstand bekijkt en alles laar bezinken dat je vanzelf inspiratie krijgen en 'plop' het goede idee en onverwachte dingen komen dan aanwaaien heb vertrouw Karin, alles komt goed!
Ik heb sinds een paar dagen ook 'echt' het vertrouw dat er voor mij word gezorgd door god en alle goddelijke in en om ons heen ... dat geeft een rustig gevoel/minder zorgen gevoel.
Laat het maar los Lieverd het komt goed ...
misschien niet zoals jij het voor ogen hebt maar als jij je zinnen op 1 ding houd geef je je gids weinig speel ruimt dus laat het bezinken en geef het aan god over, echt het helpt!
Nee Lily, een rugzak is niet hetzelfde als een pgb.
Waarom mag ik niet boos zijn als iemand mij gehandicapt noemt, wat heeft mijn gids daarmee te maken?
Ik maak mij zeker boos, hoe kan iemand die speciale kinderen helpt fatsoenlijk helpen als zij deze kids als gehandicapt beschouwd.
Ik heb nergens aangegeven dat God mij niet helpt, volgens mij begrijpen jullie mij totaal niet
Is ook niet belangrijk, het allerbelangrijkste is dat ik mijzelf begrijp.
Als iemand zoiets zegt is dat dan niet persoonlijk?
Dus iemand kan gewoon tegen jou zeggen dat je niet spoort en dan neem jij dat niet persoonlijk op?
Ik laat dit zeer zeker niet los en heb op de school al aangegeven dat ik zo'n opmerking niet accepteer.
De opmerking dat ik mijn zinnen ergens op heb gezet snap ik ook niet.
Het enige wat ik aangeef is dat het mij heel erg pijn doet dat iemand mij en mijn zoon gehandicapt noemt.
Dat PGB krijg ik heus wel, dat is niet ter discussie.