Loading...
nl

De spirituele groei van mijn zoon S.

admin
admin aug 6 '10
grin
New Moon
New Moon aug 6 '10
bijzonder Jorine! smilegaaf dat je dat met je kinderen kan delen!

Liefs themoon
Beschermengel
Beschermengel aug 7 '10


Mooi Jorine! ...ik hoop ooit ook nog eens in een graancirkel te mogen staan.
admin
admin aug 7 '10
Wat gaaf, Stonehenge en Avery, die staan vet bovenaan mijn *to do* list.
Wat een mooie ervaring Jorine!
Cialara
Cialara aug 7 '10
Karin ik denk dat jij je helemaal thuis zou voelen in Avebury wink
admin
admin aug 7 '10
Ja dat weet ik zeker!

http://www.sacredsites.com/europe/england/avebury.html

De Tor in Glastonbury staat ook op deze lijst.
Ben jij daar wel eens geweest Jorine?

admin
admin aug 7 '10
hihi, tinne is keltisch voor hulst, en "tor" zijn de drie eerste letters van m'n achternaam..
niet toevallig, er ligt een zieleroots daar! grin
admin
admin aug 7 '10
Ja ik weet zeker dat ik daar eerder ben geweest smile
Cialara
Cialara aug 7 '10
Glastonbury lag te ver uit onze route winkmaar ik heb wel mensen ontmoet die er wel ieder jaar naar toe gaan, er is daar ieder jaar namelijk een soort van spiritueel weekend met veel muziek en van alles en nog wat... zou inderdaad wel een hele mooi combi zijn!!!

Misschien een andere keer smile
admin
admin aug 7 '10
Origineel bericht van: Karin
Ja ik weet zeker dat ik daar eerder ben geweest smile


Dan ken ik je van daar, Karin.. voel ik sterk! grin
zie je ons ? met kruiden ...
Cialara
Cialara aug 7 '10
Grappig dat je de kruiden noemt... S heeft hier in de omgeving iedere avond kruiden verzameld bijna en dan 's avonds in een soort van poutpourri met heet water op tafel gezet winkkomt vast ook uit die tijd grin
admin
admin aug 7 '10
Dat doe ik nog steeds, de koelkast staat vol met kleddertjes voor mij en de kids.
Gaaf! Ik heb veel herinneringen en deze omgeving voelt zo als thuis als ik de foto's zie.
ik ben altijd gek geweest op de taal Engels, ik vind de taal zoveel mooier als het Nederlands.
Mijn kinderen hebben allemaal Engelse namen en mijn hond een oud Ierse naam.
Kruiden en kristallen zijn mijn allessie smile
Ik ben gek op de natuur, in de bossen lopen geeft me een kick, het contact met Moeder Aarde vind ik heel bijzonder.
Ik *zie* wanneer dieren, mensen *ziek* zijn.
Als klein meisje deed ik al mijn eigen heksen *ritueeltjes* wat ik me pas veel later, toen ik ouder was, realiseerde,
het ging als vanzelf.
Ik ben ervan overtuigd dat ik iets *hekserigs* heb gedaan ooit in een eerder leven in deze omgeving.
Wie weet hebben we elkaar inderdaad ooit eerder ontmoet cool
Emuca
Emuca aug 9 '10
Een vriendin van mij heeft bij Glastonbury gewoond.. en die zegt dat het daar geweldig is! smile
Cialara
Cialara aug 10 '10
Nou dat is dan nog een plek op je to do list!!! hihihi

Ik ben gisteren met het hele gezin naar de Efteling geweest. Het was vreselijk druk natuurlijk, en overal moesten we zo'n beetje een half uur voor in de rij staan. Ik voelde de energie van de mensen, en moest mezelf goed beschermen. Ook S had dit prima gedaan. Dus heel relaxt dagje gehad eigenijk wink

Bij de python was het ook nog helemaal in orde, in plaats van duister, kwam er nu licht uit de ogen van de slang aan het bord bij de ingang ervan. S heeft heerlijk alle achtbanen gedaan en ervan genoten.
Cialara
Cialara aug 18 '10
School is bij ons weer begonnen en voor het eerst in zijn leven heeft S geen last van het "weer naar school" gaan.

Jaren lang heeft hij het na iedere vakantie vreselijk moeilijk gehad, was uitgeput na de eerste dag al, en werd meestal behoorlijk aggressief in die periodes.

Maar nu echter, met al de kennis en vaardigheden die hij het afgelopen jaar heeft opgedaan, gaat het gelukkig stukken beter! Ik ben zo blij hiermee voor hem smile
admin
admin aug 18 '10
Ow wat fijn!
Dat is toch een zorg minder smile
Misschien heeft hij door alle nieuwe ervaringen wat meer ruimte voor zichzelf gecreëerd.
Cialara
Cialara aug 24 '10
Ja, dat heeft hij zeker. De nieuwe ervaringen van het afgelopen jaar komen hem goed van pas. Ik heb hem gevraagd of hij zelf weet hoe het komt, en hij zegt dat hij zich nu beter kan afsluiten en beschermen laugh

Afgelopen week liet hij me ook weer zien hoe mooi sommige simpele dingen kunnen zijn...

Hij ging de tuin in, op zoek naar een heel groot blad, in dit geval van de dakplataan. Daarna nam hij hier en daar een bloemblaadje of een kleine bloem. Daarna legde hij de bloemetjes en bloemblaadjes, bij elkaar een stuk of 6, op het grote blad en liet dat in de sloot achter ons huis zakken. Als een bootje voer het weg met de wind. Het was zo'n mooi iets... smile
Cialara
Cialara sep 6 '10
S maakt ook vaak gezellige bloemen en kruiden dingen voor in huis, deze was van vorige week. De witte blaadjes zijn van een witte waterlelie wink

Beschermengel
Beschermengel sep 8 '10


Mooi hoor! ..het heeft iets Hawais... smile
1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 8 '10
Origineel bericht van: Jorine
S maakt ook vaak gezellige bloemen en kruiden dingen voor in huis, deze was van vorige week. De witte blaadjes zijn van een witte waterlelie wink



hhmmm yummie, kan zo geserveerd worden.... deze wil wel een een hapje

(*hmmm...note to self; ik ga mezelf ff muilkorven... mijn posts gaan anders alleen maar uit (melige)grapjes bestaan)
Pagina's: « Vorige ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki