Zoals jullie al weten uit een vorige verhaal van S, heeft onze aarde het zwaar met de heftige energie van de zon op dit moment. Hier en daar vallen dan ook letterlijk de gaten in de aarde, wat volgens S komt doordat de aarde daar geraakt werd door de onzichtbare zonnevlammen. Ze heeft haar verdediging wel in werking gezet, maar soms zit ze tussen twee vlammen in en dan heeft ze het heel zwaar.
Zo ook gisteren rond een uur of 6 in de avond. Wij zaten in de auto en opeens begon S te vertellen.
Mam, de aarde zit nu tussen twee zonnevlammen in en heeft het heel moeilijk! Ik ga haar helpen! Ik stuur energie in de aarde. (en hij maakte een paar handbewegingen, die ik niet kan vertellen, want hij zat achterin de auto en ik reed )
Ohhhhhh, mam wat er nu gebeurt, dat is zoooo moooooi! Er komt nu een hele grote gouden vogel, zo enorm groot! En zo mooi van goud... oh weet je wat hij doet? Hij slaat zijn vleugels rond de aarde en beschermd de hele aarde tegen de zon!
We zijn er even stil van, en ik voel inderdaad een liefdevolle energie over me komen....
Even gebeurt er verder niets, we genieten van wat we beiden voelen, terwijl we in die tussentijd in de file staan op de A12 tussen het Malieveld en Voorburg, waar een ernstig ongeluk was gebeurt (waar we overigens ook nog wat energie naar de slachtoffers hebben gestuurd) en allerlei hulpdiensten ons met loeiende sirenes voorbij komen.
Even later als de zonnevlam voorbij blijkt te zijn gaat S verder;
Oh mam, dit is zo mooi! We mogen met de vogel mee, nu hij klaar is... Hij zal ieder van ons naar een mooie plek brengen, die voor ieder van ons anders is, en waar we een wijze les zullen leren. Ik stap al op zijn rug, gaan jullie ook mee?
En ja hoor, allemaal (inclusief kleine zusje van 4
) stappen achterop bij de vogel. Met krachtige slagen vliegt hij weg van de aarde, tussen de sterren door. De kinderen en ik genieten ervan (alleen de kleinste, die snapt er niets van
maar ze doet gewoon mee). Heel hoog vliegt de vogel, tussen de sterren door. En S wordt gebracht naar een plek met allemaal van zulke vogels, maar dan baby vogeltjes, al zijn ze zo groot als een olifant.
Mijn andere zoon komt terecht in een hele witte omgeving met heel veel licht. Hij heeft nog wat moeite met het zielenreizen, maar hij is wel onder de indruk.
Ik zelf heb een beetje pech, want ik moet sturen, en dan is zielenreizen niet echt praktisch laten we maar zeggen. Dus ik weet dat ik rond vlieg nog steeds op die vogel, voel een heel vrij en blij gevoel en weet dat ik die avond een leuke reis tegoed heb....