Het is gek om te zeggen, maar ik ben uiteindelijk op eigen kracht daar gekomen... Wel door zijn verhalen en de verhalen van anderen die me mee hebben genomen. Het is er heel bijzonder, maar helaas kan ook ik jullie niet verder vertellen.
De zielen die daar wonen zijn geen op aarde levende zielen. Wij mensen kunnen daar wel komen. Als je er al eerder bent geweest gaat dat redelijk makkelijk. Als je voor de eerste keer gaat, moet je misschien een test afleggen, dat heeft mijn oudste zoon ook moeten doen afgelopen week, en die heeft nu ook toegang.
De zielen die ik daar heb ontmoet zijn aardse zielen die mij die verhalen hebben verteld en waar we achteraf allerlei connecties uit veel vorige levens mee hebben. Het is heel fijn om die banden weer te voelen, heel bijzonder. Ook heb ik mijn zielsfamilie ontmoet die daar woont, ook heel bijzonder.
Ik maak nu zelf een sterke transformatie door als gevolg van die belevenis. Maar voor S is het wel heel erg fijn dat wij nu met zijn drieën toegang hebben tot die wereld. Het maakt onze band weer sterker