Ja, daar kijkt hij ook wel eens. Hij heeft namelijk als opdracht om bij veel verschillende mensen te kijken naar de aura. Hij vergeet die opdracht vaak, en dan vraag ik aan hem bij wie hij die dag heeft gekeken. Soms noem ik een naam naar wie hij zou kunnen kijken.
Pas heeft hij bij een meisje in zijn klas gekeken, en die had allemaal een soort van energie tentakels om zich heen. Toen ik hem vroeg of hij wist wat dat zou kunnen betekenen heeft hij het pas aan zijn gids gevraagd. Het bleek dat het zou kunnen dat ze energie kreeg van de andere zeide of dat ze zelf energie van anderen op pikte. Het enig wat ik van dat speciale meisje weet is dat haar moeder anderhalf jaar geleden overleden is, dus ik vermoed dat ze die energie van haar moeder krijgt.
Bij een ander kind uit de klas heeft hij wel eens een hele grote energie bal achter hem gezien, als een soort bescherming, waarschijnlijk zijn gids, want ook dit kind staat erg open en ook dat kan hij zien.
Bij de meeste andere kinderen ziet hij niet veel bijzonder. Wel kan hij zien of iemand meer of minder open staat voor spiritualiteit. Zo zijn zijn beide juffen daar heel verschillend in, iets wat ikzelf ook al aanvoelde.
Ik vind deze opdracht die hij heeft gekregen voor hem van wezenlijk belang, omdat hij op deze manier heel veel leert over aura's en over wat er allemaal te zien is op dit gebied.
Bij mij heeft hij overigens afgelopen week toen ik ziek was gezien dat de helderheid en kleur van mijn aura verminderde. Hij heeft me toen heel veel energie gegeven ( zo lief
) en toen ik weer opknapte keek hij ook af en toe en zag mijn aura weer bijkleuren