Ja, jij en water
of miezer
Gisteren heeft S tijdens het bidden op school weer een kort visioen gehad. Hij ging weer met zijn lichtstraal omhoog en kwam toen bij een ster, een soort merkaba. Bovenop die ster stonden 3 engelen; twee op de zijkanten van de ster en eentje op de bovenste punt. Hij vond het heel erg mooi. Maar helaas was het bidden alweer afgelopen en moest hij weer terug.
Gisteravond heeft hij ook nog gemediteerd, en is toen weer met het lichtstraaltje naar boven gegaan totdat hij bij de ster was. Daarna was hij weer klaar.
Vannacht heeft hij wel heel erg mooi gedroomd.
Ik was bij een grote stenen cirkel, ik denk dat het stonehenge was. Er kwam een speciale lichtstraal en die scheen op mij. Ik stond voor een grote steen en toen viel ik naar achteren. En toen kreeg ik weer allemaal nieuwe visioenen. En daarna zag ik allemaal engelen om stonehenge heen staan. Ze hadden een grote energiebal bij zich en daar kwam een straal uit. Dat is de gave die ik daar kan leren. Toen deden al die engelen die straal naar het midden van stonehenge. Daarna kwam er een enorme straal uit het midden van stonehenge. Toen waren er nog veel meer van die poorten zoals stonehenge en al die poorten deden ook allemaal stralen omhoog en toen werd de hele wereld bedekt met een grote laag goud licht en al de zwarte wolkjes veranderden in lichtwolkjes en toen was de hele aarde verlicht.