Mijn kleine meisje gaat altijd rond acht uur in de avond naar bed. Ik had haar lekker ingestopt en zoals gewoonlijk een lichttentje van roze licht voor haar gemaakt. Met de uitspraak dat het haar zou beschermen tot ze morgenochtend weer wakker word.
Een kwartiertje geleden kwam S beneden (die gaat ron half negen naar zijn kamer) met de mededeling dat het weer eens zover was. Een negatieve entiteit had zijn zusje weer belaagd! Ze was gillend wakker geworden en hij had haar direct geholpen. Ikzelf had nog niets gehoord, dus hij kwam mij alsnog waarschuwen.
Samen zijn we alsnog naar haar kamertje gelopen en ik vroeg aan S om te kijken of hij nog iets zag. En inderdaad in een hoekje hoog bij het plafond zat nog die zwarte energie.
S heeft het gevangen met een energie bol en er weer zijn gouden wind in geblazen. En daarna door de wc getrokken
Ik vroeg aan mijn kleine meisje wat er was gebeurd, ze mompelde iets van "bang" en nog wat onverstaanbaars en viel toen gerust weer in slaap. Nu met een zilveren tentje om haar heen die S had aangebracht.
We hebben daarna aan de gids van S gevraagd hoe we haar beter kunnen beschermen, omdat ze de laatste tijd vrij vaak het doelwit is van de negatieve energie. De tip was om voortaan een regenboog cocon om haar heen te plaatsen voor het slapen gaan, deze werkt dan beter dan een roze tentje. Kennelijk is de regenboog sterker.