wat een fijn topic dit.
Ik doe nooit veel met mijn haar...heb wel heel lang haar (zie fotolezen topic, uploads) maar laat alleen de puntjes knippen..
dat het gezond blijft. Hebben een thuiskapper en die vraagt maar 8 euro, dus mooi prijsje. Ik gebruik ook eigenlijk nooit wat in mijn haar, alleen na het wassen een serum. En soms tussendoor een verzorgend produkt maar dat zie je verder niet ofzo..zit er wel aan te denken om mijn haar toch ietsjes korter te knippen, niet heel veel korter hoor,maar misschien iets met laagjes beetje..ben te gehecht aan mijn lange haar haha.
Terug naar het topic (on topic): hoe voel ik me vandaag..wat minder...ben erg moe, krijg weer allemaal lichamelijke klachten hierdoor..lastig..het is gewoon erg druk hier en krijgt te weinig rust en tijd voor mezelf..Ook het verwerken van mijn vaders dood heb ik nog niet echt gedaan (nu 2 maandjes geleden) en hier heb ik ook nog heel veel moeite mee...laat mijn verdriet niet snel zien, bewaar dat altijd als ik even alleen ben..maar mis hem ontzettend, bij alles...
kan hele waslijst noemen maar bijv: toen onze oudste van 4 jaaar tijdje terug helemaal zelf kon fietsen, zonder zijwieltjes!! Wij bellen dan altijd de opa's en oma's op. meteen ook naar mijn moeder gebeld natuurlijk, die was ook zo trots!! Mijn vader was ook altijd enorm trots op zijn kleinkinderen..ik weet dat hij er toch wel bij is geweest en het heeft gezien (en ik zie dan ook helemaal zijn trotse gezicht voor me!) maar toch..dit soort momenten zijn moeilijk..voor altijd in ons hart, lieve pap!
maar de zon schijnt..dat is mooi! En in gedachten is mijn vader altijd bij ons.