Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin apr 15 '12
Relaxed 8), maar niet zo relaxed als ik zou wensen......moet mijn huisje nog opruimen
admin
admin apr 19 '12
GoedeMorgen Allemaal! Geniet van je dag! Werk ze smile
Serenity
Serenity apr 19 '12
Origineel bericht van: Serenity
Oeffff zware taak gehad die ik moest doen, aiii iemands hart teleurgesteld maar tjaaa het is ook diegene taak om ermee om te gaan.

Van jezelf houden is ook prioriteiten stellen zo zorg je goed voor jezelf, maar blijft naar waneer ik daarom iemand moest teleurstellen die me wél dierbaar aan mijn hart is.

Voor nu moet ik blijkbaar dit …..(weet ik veel, hoe het te noemen)…….. even ervaren, ondergaan, verwerken en laten gaan.

Een jaar later voelt het wel goed aan wat ik heb gedaan, leuk dat deze tekst op mijn pad kwam vandaag.

xx
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 20 '12
Hey, Serenity smile

Mensen teleurstellen doet 2x pijn
1x voor diegene
en daarbij doet het jou ook zeer!
vooral als je hyper gevoelig bent...
Gelukkig heb je het overwonnen!
Hoe gaat het verder met jou, Serenity ?

groetjes Moonflowertje smile
Serenity
Serenity apr 20 '12
Hoi Lieve Moonflower, het goed goed, wel heel druk maar wel goed druk. ^^
Ik ben lekker bezig met vanalles en nog wat, werk, school, Ukkie en sociale bezigheden.

Vandaag een teleurstelling mijn kapster is ziekjes en kon niet komen, zondag wel weer! ^^

xxx
Beschermengel
Beschermengel apr 20 '12

Fijn dat je er weer bent Serenity! smile...
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 20 '12
Maar wel "leuk" druk dus smile
dat is ook belangrijk, inderdaad...

en de kapper, ach ja...
Ik sla ook wel eens over, houd je je centjes in je zak
beter toch laugh

groetjes moonflowertje wink
Marije22
Marije22 apr 20 '12
Ik knip mijn haar gewoon zelf haha! tongue
Emuca
Emuca apr 20 '12
Ik ben al een jaar niet bij de kapper geweest geloof ik.. haha
Marije22
Marije22 apr 20 '12
Niks ergs aan wink

Als ik bij de kapper kwam kreeg ik altijd de opmerking dat ik wel elke maand terug moest komen, anders zou het niet goed komen met die dooie puntjes tongueBij mij had dat een averechts effect.

Nu knip ik met alle plezier zelf! En ga ik misschien 1 x in de anderhalf jaar om het wat rechter te laten knippen hahaha
Emuca
Emuca apr 20 '12
Ik heb toch lang krullend haar, dus het maakt niet uit of er nou model in zit of niet.. en dode punten vallen niet echt op. smileSterker nog.. ik heb ze veel minder nu ik al een tijd lang niet geweest ben!
Marije22
Marije22 apr 20 '12
Bij mij ook, Emuca smileIk ben gezegend met haar waarbij scheef geknipt niet opvalt! tongue

Misschien is de kapper inderdaad de oorzaak van de dode punten haha
Novi
Novi apr 20 '12
Hej dat klinkt wel erg leuk een topic over haar.
Ik zat er juist aan te denken vandaag naar de kapper te gaan.
Want het is allemaal dood en pluizig. Meestal hou ik een frequentie aan van 2 keer per jaar, maar jullie ideeen lijken me ook wel wat.

Misschien dat de kapper het zo knipt dat je snel weer terug komt?
Een klein beetje inkomsten genereren? Ik hoor van mijn zusje ( die is kapster) dat als ze je haar 'snijden' met een mesje of de schaar, je heel snel dode punten krijgt...
Ik hoop dat het niet zo is, maar je weet nooit?

Ik voel me vandaag wel goed erbij om ongeveer de helft van mijn haar eraf te knippen.Misschien dat ik het ook nog ga doen.
Emuca
Emuca apr 20 '12
Zou zo maar kunnen... Ik heb geen idee, ben geen kapster... Moet ook toegeven dat ik mijn haar best wel met rust laat.. ik was het wel met shampoo en conditioner, maar verder gooi ik er nooit spul in als mouse of lak.. Ik borstel het alleen. smile
Sheila
Sheila mei 14 '12
wat een fijn topic dit.
Ik doe nooit veel met mijn haar...heb wel heel lang haar (zie fotolezen topic, uploads) maar laat alleen de puntjes knippen..
dat het gezond blijft. Hebben een thuiskapper en die vraagt maar 8 euro, dus mooi prijsje. Ik gebruik ook eigenlijk nooit wat in mijn haar, alleen na het wassen een serum. En soms tussendoor een verzorgend produkt maar dat zie je verder niet ofzo..zit er wel aan te denken om mijn haar toch ietsjes korter te knippen, niet heel veel korter hoor,maar misschien iets met laagjes beetje..ben te gehecht aan mijn lange haar haha.

Terug naar het topic (on topic): hoe voel ik me vandaag..wat minder...ben erg moe, krijg weer allemaal lichamelijke klachten hierdoor..lastig..het is gewoon erg druk hier en krijgt te weinig rust en tijd voor mezelf..Ook het verwerken van mijn vaders dood heb ik nog niet echt gedaan (nu 2 maandjes geleden) en hier heb ik ook nog heel veel moeite mee...laat mijn verdriet niet snel zien, bewaar dat altijd als ik even alleen ben..maar mis hem ontzettend, bij alles...
kan hele waslijst noemen maar bijv: toen onze oudste van 4 jaaar tijdje terug helemaal zelf kon fietsen, zonder zijwieltjes!! Wij bellen dan altijd de opa's en oma's op. meteen ook naar mijn moeder gebeld natuurlijk, die was ook zo trots!! Mijn vader was ook altijd enorm trots op zijn kleinkinderen..ik weet dat hij er toch wel bij is geweest en het heeft gezien (en ik zie dan ook helemaal zijn trotse gezicht voor me!) maar toch..dit soort momenten zijn moeilijk..voor altijd in ons hart, lieve pap!

maar de zon schijnt..dat is mooi! En in gedachten is mijn vader altijd bij ons.
jettie
jettie mei 14 '12
Goedemorgen

ik ben al jaren niet bij de kapper geweest smeer er eigenlijk ook nooit wat in ja shampoo en conditioner en dan makkelijk in een staart /knoetje ,zag toevallig laatst een foto terug van mij van 5 jaar geleden toen dacht ik in een keer jeetje toen droeg ik me haar ook al zo .

en hoe ik me voel moe brak na 2 slopende nachten gisteravond werden 4 van de 6 kids achter mekaar ziek en overgeven bah bah dus gister aan het verzorgen bedden verschonen vertroetelen tussen door nog 2 wassen gedraaid pas 12 uur naar bed, paar keer nog wakker en ja toen was het alweer 6 uur de jongste was wakker en die wou eruit .
Sheila
Sheila mei 14 '12
Jettie: ook druk 6 kids!wel heel erg leuk zo'n groot gezin!Mag ik vragen hoe oud jouw kinderen zijn?
Ik heb zelf 3 dochtertjes, van 4 jaar, net 3 jaar, en net 8 maandjes oud.

kan me voorstellen dat je dan helemaal brak bent..wat zielig dat ze allemaal zo ziek zijn geworden, hopelijk zijn ze nu alweer wat opgeknapt,beterschap!
maar herkenbaar wel, die vermoeidheid etc..
jettie
jettie mei 14 '12
@sheila ja is zeker druk maar ook gezellig ze zijn 11,10,7,4,2 en 16 mnden heb eigenlijk 7 kindjes de oudste is bijna 14 maar die woont niet thuis maar bij mijn ouders .

leuk 3 meiden maar maak je maar klaar hahah ik heb de ervaring dat meisjes veel pittiger zijn dan jongens en ook allemaal nog kleintjes is ook druk .

ze liggen nu waar ze liggen af en toe even slapen en tv kijken dus het is stil in huis en dan gebeurt nooit als er zoveel thuis zijn
Emuca
Emuca mei 14 '12
Ik heb de hele dag al hoofdpijn en nu ook al buikpijn.. gaat lekker zo confusedmaarja, weer hop aan de stage!!!
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 14 '12
Emuca, je hebt het gewoon veel te druk!

ontspannen kan geen kwaad een keertje wink
Gelukkig schijnt de zon laugh
dat kan een hoop goed maken!

groetjes wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda