Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Eruan
Eruan jan 20 '12
Ik voel me de hele week al niet zo geweldig fijn, steeds duizelig, koud en moe, daarnaast wat stress van school, en elke dag in aanraking komen met iemand die alles waanzinnig negatief zit, lukt me niet om me af te sluiten en diegene zuigt energie weg. Erg lastig, maar dat komt wel goed. Dit weekend lekker rustig aan doen en zorgen dat ik weer een beetje oplaad zodat ik hopelijk maandag weer beter ben, en weer met nieuwe energie naar school kan. smile
wolfke
wolfke jan 21 '12
Doodmoe maar ook wel voldaan.
gast
gast jan 23 '12
Ik viel gisteren door bepaalde gebeurtenissen weer in een zwart gat. Krijg ook steeds meer het idee dat ik in de (lichamelijke)overgang zit. Kan ook goed zijn dat dit een geestelijke/spirituele overgang is, ik weet het niet zeker. Maar er zit een bepaalde regelmaat in de dingen die ik ervaar en meemaak. Zoals ik al eerder had verteld over de rollercoaster. Vind het alleen wel moeilijk uit te vogelen wat nu de bedoeling van dit alles is. Maar misschien moet ik dat nu juist los laten en het leven laten zijn zoals het komt en gaat. Moeilijk wel....
Hikari
Hikari jan 23 '12
Zit vandaag even in een dipje. Gaat vast wel weer over over een dagje ofz smile
Emuca
Emuca jan 23 '12
Vandaag een go gekregen voor de projecten die ik wil doen tijdens mijn minor.. Super tof! Net mijn lino gescand, waar iedereen ook enthousiast over was... dus ik ben tevreden met vandaag. Ondanks de spierpijn, ondanks het missen van mijn trein en ondanks het gek zoeken naar mijn mantel, die uiteindelijk gewoon naast me lag in een tas. HA! Net lekker een legging kunnen doen.. nu maar eens even de gedane dingen van mijn to-do lijstje afstrepen en mijn boek uitlezen.
Sundance
Sundance jan 23 '12
@Gast, komt helemaal goed, neem je tijd en rust en doe zover het mogelijk is, helemaal Jouw dingetje. smile

@Hikari, Zullen we er samen een overheerlijke dipsaus van maken, waar we onze vingers bij aflikken als het op is, en er toch hele fijne gedachten aan over houden? smile

@Emuca, gefeliciteerd met je Go!
Hikari
Hikari jan 23 '12
@Sundance haha ja fijne gedachte inderdaad smileHeb nu wel zin in dipsaus tongue
Sundance
Sundance jan 23 '12
coctailsausje dan? shake ik gelijk een heerlijk coctail met rietje voor ons, met en zonder alcohol hahaaha...
ben tussendoor ook nog even met het huishouden bezig. ben van veel markten thuis,hahaha...


jee tiepgriep hier hahaha
Emuca
Emuca jan 23 '12
Oeps... au hoofd... Dat was niet zo slim...
Hikari
Hikari jan 23 '12
Haha ja lekker smileKan wel een coctail gebruiken tongue
Lekker relaxen dan.
Multitasken haha
Archolm
Archolm jan 23 '12
Vandaag voel ik me fijn. Ik heb dingen en mensen achter me gelaten en ben weer terug aan het zoeken naar wie ik ben. Ik ben op een heel mooi forum terecht gekomen waar er hele lieve mensen zijn die wel ik geesten en spoken geloven maar helaas niet in vergeven of vergeten.

Ik moet mijn verleden een plaats geven en verder gaan als een gelukkig iemand. En ach. Life and learn tongue
Sundance
Sundance jan 23 '12
Origineel bericht van: Emuca
Oeps... au hoofd... Dat was niet zo slim...


nou nou, wat doe je toch, das pijnlijk ook nog joh. letter gestoten of....?
aquarel
aquarel jan 23 '12
mmm acohol :-)

heb ik zin in in de drankduivel
aquarel
aquarel jan 23 '12
neeje ik drink wel een moijito, lekker met veel munt erin
Sundance
Sundance jan 23 '12
Origineel bericht van: Hikari
Haha ja lekker smileKan wel een coctail gebruiken tongue
Lekker relaxen dan.
Multitasken haha

ja zalig relaxe. zou ik nu ook wel willen, afgelopen weekend nog niet gehad whahaha...
nichtje is hier en knutselt wat af. grote tafel ziet eruit als een plaatselijke bomontploffing, hahaha
Hikari
Hikari jan 23 '12
Haha das wel gezellig zo een nichtje smilemaar veel om op te ruimen daarna.
Wel leuk dat ze zo knutselt smile
Heb ook nog niet echt gerelaxte, heb deze week toets week (hoe ze dat ook noemen op school), met veel schoolexamens. Maarja relaxen hoort er wel bij tongue
Sundance
Sundance jan 23 '12
Origineel bericht van: Hikari
Haha das wel gezellig zo een nichtje smilemaar veel om op te ruimen daarna.
Wel leuk dat ze zo knutselt smile
Heb ook nog niet echt gerelaxte, heb deze week toets week (hoe ze dat ook noemen op school), met veel schoolexamens. Maarja relaxen hoort er wel bij tongue

hahaha ja heel gezellig. en wat een geweldige uitspraken ze heeft ook. en dan mag ik niet lachen he, serieus blijven. hmmm das nou net niet zo makkelijk altijd hahaha...
nou ik heb gister en eergister echt gerelaxt maar ben er al weer aan toe. whahaha
hey succes met je tentamens en tussendoor relaxen. balansuurtjes haha..
Hikari
Hikari jan 23 '12
Ja heel belangrijk serieus blijven smile
Vooral als je het wil lukt het niet altijd.
Haha begrijp dat je er weer aan toe bent.
Bedankt ik ga zeker balansuurtjes nemen tongue
Marije22
Marije22 jan 23 '12
Ik voelde me prima.. maar daar kwam abrupt een einde aan..

Bij de universiteit zeggen ze dat ze het digitale aanvraagformulier voor de bul niet op tijd heb ingediend, en dus mijn buluitreiking niet doorgaat!! Na 5 jaren ploeteren voor tentamens. Terwijl ik het aanvraagformulier netjes op tijd heb verstuurd.. dat krijg je dan als je afhankelijk van de techniek bent. En van de strenge regeltjes.

Als het niet doorgaat gaat de dag waar mijn opa al jaren naar heeft toegeleefd aan zijn neus voorbij.. confusedecht niet te geloven :(:( ik wacht in spanning af..
Archolm
Archolm jan 23 '12
Dat zou erg spijtig zijn Marije frownhoop dat ze dat nog goed zouden kunnen maken.

En ja jou teken is heel duidelijk een Konijntje smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki