Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Serenity
Serenity jan 12 '12
JUIST!!!
Mooi hé!

Mijn kind vind een rugmassage ook heerlijk en daarna lekker aaien...
In het buitenland is het een stuk normaler dat men elkaar masseert en als iemand dat bij mij doet is het wat onwennig... behalve die eene keer met die prof. MMMMMMMMMM HEERLIJK!!!

Ik zou ook weleens naar zo'n spa willen gaan denk ik!! *hier brand een lampje!*^^
Archolm
Archolm jan 12 '12
Ik ben zelf een keer naar een Thaise massage in Scheveningen geweest en was ook erg fijn! Ik had echt gevoel dat me schouders een stuk losser aanvoelde. Zelfs beetje los op me benen daarna, maar jammere is dat zoiets een paar dagen duurt en dan zitten die knoppen er wel weer in.
Serenity
Serenity jan 12 '12
Zo kort maar, nou ja goed excuus om een volgende keer weer te gaan.
Blijkbaar is niets blijvend in deze wereld! ^^
Cialara
Cialara jan 12 '12
Heb ongelofelijk last van heimwee naar thuis de laatste dagen.Alsof ik hier niet meer wil zijn, en terug wil naar waar ik vandaan kom. Het is echter geen optie.

En wat ik ook doe, gronden, aarden, afleiding, het maakt niet uit, het komt steeds terug.
Emuca
Emuca jan 12 '12
Ken het gevoel wel hoor smile
Beschermengel
Beschermengel jan 12 '12


Bekent gevoel ...
aquarel
aquarel jan 13 '12
ik ga straks naar de winkel om appelcake te maken met lekkere honing erin :-)
Serenity
Serenity jan 13 '12
Lekker thijs!

Mijn Ukkie heeft me de hele nacht wakker gehouden, hij is ziek en ik ben gaar!

Nou ja voordeel is dat we samen filmpjes kunnen kijken op de bank.. al kroelend!! ^^
Emuca
Emuca jan 13 '12
Ik kijk lekker weer grey's anatomy... voordat ik straks weer lekker naar mijn meneer ga.
gast
gast jan 14 '12
Origineel bericht van: Cialara
Heb ongelofelijk last van heimwee naar thuis de laatste dagen.Alsof ik hier niet meer wil zijn, en terug wil naar waar ik vandaan kom. Het is echter geen optie.

En wat ik ook doe, gronden, aarden, afleiding, het maakt niet uit, het komt steeds terug.


Dat heb ik nu ook al een hele tijd. Af en toe is het even weg dat gevoel maar het komt iedere keer weer terug. Ik laat het maar een beetje voorbij gaan als het ware. Hoe meer ik er op focus hoe groter de heimwee wordt. Als ik het voorbij laat gaan kom ik meestal wel weer met mijn pootjes op de grond en valt het wel weer mee. Heb wel steeds van; wat moet ik hier nu mee? Waarom blijft het steeds weer terug komen? Heb ook steeds vaker het gevoel dat ik een keus moet gaan maken, maar dat zal niet mee vallen.

Het wordt volgens mij ook een raar jaar....
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc jan 15 '12
Ik HAAT de zondag! Het is hier al 27 jaar elke zondag hetzelfde ritueel. Mijn man is er eentje van vaste dingen op vaste tijden.
Ik ben een vrije vogel en bekijk bij voorkeur van dag tot dag hoe en wat ik wil doen. Probeer de laatste jaren hier een middenweg in te vinden. Soms doen we de "vaste rituelen" andere keer geef ik aan andere dingen te willen doen. Soms gepaard gaande met scheve gezichten, maar ook hier moet ik grenzen aangeven.
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc jan 15 '12
Origineel bericht van: gast
Origineel bericht van: Cialara
Heb ongelofelijk last van heimwee naar thuis de laatste dagen.Alsof ik hier niet meer wil zijn, en terug wil naar waar ik vandaan kom. Het is echter geen optie.

En wat ik ook doe, gronden, aarden, afleiding, het maakt niet uit, het komt steeds terug.


Dat heb ik nu ook al een hele tijd. Af en toe is het even weg dat gevoel maar het komt iedere keer weer terug. Ik laat het maar een beetje voorbij gaan als het ware. Hoe meer ik er op focus hoe groter de heimwee wordt. Als ik het voorbij laat gaan kom ik meestal wel weer met mijn pootjes op de grond en valt het wel weer mee. Heb wel steeds van; wat moet ik hier nu mee? Waarom blijft het steeds weer terug komen? Heb ook steeds vaker het gevoel dat ik een keus moet gaan maken, maar dat zal niet mee vallen.

Het wordt volgens mij ook een raar jaar....
Ik herken het heel erg goed! De energie is heel erg turbulent! Ik word overspoeld met nieuwe informatie, puzzelstukjes die in elkaar passen, nieuwe inzichten.......ik word er soms echt moe van en kan het even niet meer volgen. smirk
Marije22
Marije22 jan 15 '12
Ik heb het ook niet op zondagen! Opvallend hoe de zondag zich naar mijn gevoel altijd onderscheidt van andere dagen van de week.. krijg er altijd een onwennig gevoel van dat ik niet goed kan plaatsen.. vroeger noemde ik het altijd heimwee, dat kwam er het dichtst bij in de buurt.

En vandaag heb ik er ook nog een stevige portie hoofdpijn bij!

Dan maar een paar uurtjes in bad liggen weken :):) zo weinig mogelijk vaste rituelen, dan lijkt het niet zo op iedere zondag wink
Archolm
Archolm jan 15 '12
Bij mij gaat de dag goed, ben net terug van leuk uitstapje en nu lekker op de bank.
Ben bewust bezig met mijn gezondheid, eerste spierballetjes verschijnen weer sinds langere tijd naar pas een paar keer met de halters en lijkt wel of het beloont word met een mooie zonnestraal en een vurig rode horizon. Ik wou dat ik iets meer een doel gewoon overdag had maar nog een paar maanden en dan komt ook dat weer.
Emuca
Emuca jan 16 '12
Duim kapot maar leuke opdrachten voor school...:)
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc jan 17 '12
Ik kijk alvast uit naar morgen!
Dan hoort onze middelste dochter of ze geslaagd is voor haar examen psychiatrisch verpleegkundige.
Maar zoals ze er voorstaat kan het haast niet anders!
De slingers en ballonnen liggen al klaar.
Dan komt ze eindelijk weer thuis na 3,5 jaar internaat.
Emuca
Emuca jan 19 '12


Mijn lino is af! Morgen drukken!
Solaria
Solaria jan 19 '12
ik voel me eigenlijk ondanks alles wat er gaande is, best erg goed. Heb al een tijd een positief gevoel. Er staat wat te gebeuren en ik zie het wel wanneer het daar is. laugh
Witte_lelie
Witte_lelie jan 19 '12
laughVandaag was weer een bijzondere dag. Ik had mijn leerlingen van V4 de opdracht gegeven te presenteren wat zij wilden leren in het leven of op school. Vandaag zat er weer een leerlinge bij die me zooo wist te raken met haar verhaal. Soms is het zo moedig wat leerlingen doen en laten zien. En dat terwijl ik aan had gegeven dat de leerlingen eerst goed na moesten denken over wát ze wilden delen met de klas.
Een van de leerlingen gaf aan dat ze wilde leren loslaten. Iedereen kon zien dat haar vehaal uit het hart gegrepen was.
Na afloop van de les heb ik de leerlinge gesproken en heb haar verteld wat haar verhaal met me deed en heb haar aangeboden een luisterend oor te zijn. Ik voel me vereerd dat ze van dat luisterende oor gebruik gaat maken.

Wat is lesgeven toch een mooi beroep!!!!!
Archolm
Archolm jan 20 '12
Ik voel me lekker, ik voel me goed, heb mezelf net nog een kusje gegeven... awesomeness moet je belonen vind ik door lief voor jezelf te zijn tongueEn ik ga dadelijk eens even kijken voor steen in dat winkeltje waar ik al wel vaak naar binnen wou maar nooit echt deed.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki