Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Hikari
Hikari jan 23 '12
Wow Marije das best wel balen frown
Ze kunnen het echt niet controleren dat jij het wel hebt opgestuurd?
Das best raar allemaal dat ze je aanvraagformulier niet hebben gekregen confused
Snap je stemming dan wel even overslaat.
Veel sterkte
Marije22
Marije22 jan 23 '12
Aha!
Eigenlijk kunnen ze me niks meer maken, want ik heb toen blijkbaar een ontvangstbevestiging in de mailbox gekregen die ik als bewijs onder hun neus kan houden! laugh

De stemming is gelukkig weer omgeslagen! Het is al een halve opluchting smileMorgen moet het toch te regelen zijn.. Wat zal mijn opa blij zijn!

Bedankt voor het meeleven smileals ik ergens steun kan vinden, dan is het hier wel. Veel liefs
Hikari
Hikari jan 23 '12
Mooi dat het toch is gelukt smile
Laat ze het maar zien.
Succes morgen in ieder geval smile
En dan word het wel een hele opluchting.
niels
niels jan 23 '12
hallo iedereen laugh

Ik heb jullie allemaal zo gemist, je kunt het je niet voorstellen. Maar ja, soms zijn andere dingen ( zoals school en examens) iets belangrijker en verdienen zij dan ook voorrang. Maar genoeg over mij, hoe gaat het met jullie?

Heel veel liefs
Niels
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 23 '12
ff een mooi muziekje voor moeder aarde:

Petra
Petra jan 24 '12
Ik krijg ze maar niet uit mijn gedachten :-)

Marije22
Marije22 jan 24 '12
Errug goed!

Mijn buluitreiking gaat toch door gelukkig, en een heerlijke wandeling van 2 uur door het mooie platteland gemaakt. Zo'n mooi gezicht met die vogeltjes overal! Nu weer helemaal opgeladen smile

Liefs!
Serenity
Serenity jan 24 '12
best Niels, maar het zonnetje mag wat langer en meer gaan schijnen, lijkt mij wel weer lekker!
Sundance
Sundance jan 24 '12
@Niels, ja school is even belangrijker, maar zo af en aan even op het forum snuffelen is wel lekker smilewelkom weer. smile

@Marije, dat is heerlijk nieuws. zou ook wat gewwest zijn als je je bull ineens niet kon krijgen. heerlijk weer om te wandelen he smile

@Serenity, zo gauw er zonnestraaltjes zijn, moet je ook naar buiten rennen en met je armen wijds open gaan staan. hahahaa
Petra
Petra jan 24 '12
Natuurlijk krijg je die bul Marije, je verdient het, hard voor gewerkt, gefeliciteerd!
Hikari
Hikari jan 24 '12
Voel me verdrietig frowneen ''vriendin'' zit achter mijn rug om over mij te praten (over cijfers) en dat snap ik gewoon niet. Het maakt me verdrietig dat mensen dat doen om zichzelf beter te voelen en anderen minder.
Gesina
Gesina jan 24 '12
voel me heel verdrietig en kut!!
Marije22
Marije22 jan 24 '12
Lief van je, Petra!

Hikari en Gesina..rot dat jullie een mindere dag hebben gehad. Bedenk je maar dat een vervelende periode altijd weer voorbij zal gaan smileWie weet heb je morgen weer een dag zonder zorgen. Hoe rot je je ook voelt, je hebt uiteindelijk zelf in de hand hoe lang je dip duurt. Luister bijvoorbeeld even naar je mooiste muziek of zoek iemand op die wel even tijd heeft om naar je te luisteren.. Of deel je verhaal op het forum, genoeg mensen die een luisterend oor te bieden hebben! Een goede huilbui werkt bij mij vaak ook, Gesina winkDaar zijn we toch vrouwen voor, haha.

Het komt wel weer goed!

Liefs, Marije
Eruan
Eruan jan 24 '12
Knuffel voor iedereen die er een nodig heeft! smile

Laat ze maar l*llen Hikari, grote kans dat ze gewoon jaloers zijn op je. Tis heel moeilijk als er over je wordt gepraat, maar het komt goed meid! smile


Bij ons op school heerst er een een of andere supergriep, mensen die zich vanochtend nog goed voelden waren aan het eind van de dag ziek, including me. Heel gek de snelheid waarmee iedereen steeds grieperiger werd.
Marije22
Marije22 jan 24 '12
Raar zeg.. shockedHoop dat je snel beter bent! En de rest van de school..
Hikari
Hikari jan 24 '12
Heel erg bedankt Marije en Eruanna smile

Ik wil ze wel laten maar het is soms heel lastig. Vind het gewoon niet leuk als er achter mijn rug om word gepraat, terwijl het echt nergens op slaat. Maarja tongueHeel erg bedankt in ieder geval smile

@Eruanna: Veel beterschap, doe rustig aan neem lekker thee en goed drinken smile
Sundance
Sundance jan 24 '12
@Hikari jij kent jouw waarheid en dat iemand jou nodig heeft om zich prettig te voelen, tja...wat moeten we daar nou opzeggen. de waarheid komt wel boven, vertrouw daar maar op. en zij zorgt ongemerkt ervoor dat jij nog beter op jezelf leerd te vertrouwen. al voelt het voor jou nu mss niet zo. smileXXX

@Gesina,meis. tis even helemaal niet leuk en de ongesteldheidhormonen er ook nog weer bovenop. ik spreek uit ervaring. ik geef je van hieruit even een warme knufXXX

@Eruanna, zo dat ging dan snel in de rondte. BeterschapXXX
Hikari
Hikari jan 24 '12
@sundance: Lief dat je dat zegt smileHet is gewoon best wel lastig want ik wil gewoon doen alsof er niks aan de hand is.. ik durf haar ook niet erop aan te spreken. Ze vroeg nog of ik vrijdag bij haar kom logeren. Het lijkt me leuk.. maar ook weer niet. Maarja je hebt wel gelijk ik leer zo wel mijn gevoel en mezelf meer te vertrouwen. Want ik voelde het gisteren al aankomen tongueMaar heel erg bedankt voor je bericht smile
HeiligHart
HeiligHart jan 25 '12
Ik wou vanavond graag het noorderlicht zien dat in Nederland te zien zou zijn.
Beetje jammer dat het in mijn woonplaats behoorlijk mistig is frown
Hopelijk is er voor andere wel de mogelijkheid om het te kunnen aanschouwen smile
Archolm
Archolm jan 25 '12
Jeetje... laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki