Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Gesina
Gesina jan 25 '12
Dank je wel smile
vandaag voel ik me goed !
Eruan
Eruan jan 25 '12
Ik snap dat het heel moeilijk is ze niet te laten hoor Hikari, je voelt je dan vooral zo rot wanneer je weet dat er onwaarheden worden verspreid terwijl ze niet eens even aan jou de waarheid vragen. ipv van vragen aan jou te stellen maar roddelen en hun eigen verhaal opmaken. Heel erg stom is dat en vooral heel erg jammer. Je kan ze natuurlijk altijd confronteren ermee, maar het is de vraag hoeveel het helpen zou en of je de situatie dan niet erger maakt.
Geloof in ieder geval in je eigen kracht, en dan komt alles goed smile

Volgens mij zijn er trouwens maar heel weinig mensen die het noorderlicht hebben kunnen zien, t was bijna overal mistig en/of bewolkt. Wel heel jammer, maar wie weet dat het nog een keer komt met al die zonneactiviteit. smile

Ik ga vandaag nog een dagje aan de thee, en ik baal ontzettend, heb voordat ik griep had last van duizeligheid en ben nu dus al 1,5 week niet meer bij ponybeestje geweest en ik voel me daardoor heel rot. Ik was in staat de auto te pakken en er heen te rijden, maar dat vond mn moeder helemaal geen goed idee, aangezien ik behoorlijk koortsig ben. Ruzie dus... frownMaarja, ik zal als ze straks terugkomt me maar even verontschuldigen, vind ruzie ook niet leuk, maar het is gewoon donders frustrerend...

Hele fijne dag allemaal! laugh
Witte_lelie
Witte_lelie jan 25 '12
Hoe voel ik me vandaag...Ik heb vandaag de behoefte dit te delen.

Verward.. de ervaringen van de afgelopen twee weken spoken nog in mijn lijf rond.
Het klinkt allemaal misschien gek.. of misschien ook wel niet.
Vorige week werd me duidelijk dat ik een engel ben (????) Tijdens een rustig moment was deze ervaring er. Ik twijfel aan alle kanten.. maar het 'gevoel' een engel te zijn blijft overeind. Na verwoedde pogingen het af te doen als een bijzondere ervaring (mooi... en verder niets) moet ik na een week toch concluderen dat dit niet de juiste aanpak is.
Daarnaast heb ik soms het gevoel dat ik vleugels op mijn rug heb die ik kan bewegen.
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken of wat ik ermee moet.
Energetisch heb ik het gevoel alsof mijn hele lijf wel wil maar niet kan. Kortsluiting.. wat resulteert in bewegingsaanvallen.
Een paar dagen geleden heb ik over Jezus gedroomd. Ik wist meteen dat hij de man was waar ik -toen ik klein was- zoveel verhalen over had gehoord. Waarom zag hij er niet uit zoals op de meeste afbeeldingen? Het was een gewone vriendelijk uitziende man met zwart, haar donkere ogen en een soort van baardje. Vriendelijk en vrolijk echt iemand waar ik graag bij zou willen zijn.. Het voelde zoooo goed. Er gebeurde niet veel in de droom maar toch laat hij me niet los... met name om het gevoel dat de droom me gaf.
Alle drie de ervaringen zetten mijn wereld op z'n koppie. Geen idee of ik er iets mee moet/ wat ik ermee moet.

Kort samengevat heb ik het gevoel dat mijn leven op zijn kop staat. Daarnaast moet ik een gezin onderhouden, werken en een tentamen doen zaterdag..
Het liefst zou ik in bed willen kruipen en me afsluiten voor de de buitenwereld met een lekker warm dekbed, of nog beter in het bos alles aan willen raken wat de aandacht trekt. (Daar kan ik uuuuren mee bezig zijn als ik me zelf daar de tijd en de ruimte voor gaf). Maar ja.. dat gaat niet. De twee meiden hier in huis, die vandaag een dagje vrij hebben, vragen de aandacht.

Ik weet wel dat 'het stof wel weer zal dalen' en dat alles een plekje zal krijgen. Ik ben me alleen erg bewust van het feit dat die rust er nu niet is en dat alles even onoverzichtelijk lijkt.
Gewoon door blijven ademen.. winkdan komt de rest vanzelf..
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 25 '12
Lieve witte lelie,

Wat een super mooie ervaring heb jij mogen meemaken en het besef dat jouw afkomst die van de engelen is. Ik zou zeggen; geef dat gevoel vooral de tijd en ruimte om in te dalen. Laat het een plekje vinden. Ik snap je dat het allemaal wat heftig aanvoelt. Heb vertrouwen in jezelf, en het leven dat het je geeft wat je nodig hebt en dat het je geeft om te herinneren waarom jij hier op aarde bent. (dat is ook de tijd; de tijd van losschudden en ontwaken;-) )
Geniet van jouw reis!

grts, l'arbe de vie
Emuca
Emuca jan 25 '12
Zo... weer lekker wat kaartjes gelegd.. rustig dagje vandaag, want ik heb nog niet zo veel schoolwerk.. Dus ik ga maar lekker wat prutsen en een kostuumontwerp maken smile
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 25 '12
Relaxt Emuca, lekker wat knutselen en je creativiteit laten opborrelen:D Ik ga vandaag verder met 'witten' en 'verven', een heel klusje, maar hopelijk kan ik morgen lakken en opruimen.
Emuca
Emuca jan 25 '12
Het is echt heerlijk om dingen voor jezelf te kunnen maken als je eventjes weinig maakwerk voor school hebt...

Ik heb net runen gegutst voor een linodruk...



Dit wordt het.. een band met alle runen... smile
Marije22
Marije22 jan 25 '12
Leuk!! Heerlijk om creatief bezig te zijn.

Ik ben mijn to-do-lijstje aan het afwerken vandaag..

En kattengras gekocht voor de kat smileik moet het blijkbaar eerst nog kweken tongueben benieuwd!
Solaria
Solaria jan 25 '12
Origineel bericht van: Marije22
Leuk!! Heerlijk om creatief bezig te zijn.

Ik ben mijn to-do-lijstje aan het afwerken vandaag..

En kattengras gekocht voor de kat smileik moet het blijkbaar eerst nog kweken tongueben benieuwd!


bij de dierenwinkel, kan je het toch ookal gedroogde kattengras kopen? t zit altijd bij zn krabdoosje smile
Marije22
Marije22 jan 25 '12
Serieus?
Ik weet niks van kattengras tonguenu moeten we 3 tot 4 dagen wachten tot het gras genoeg gegroeid is haha
Isebell
Isebell jan 26 '12
Hoofdpijn al n paar dagen lang.. Verder blij want na 18.00 uur naar richting mn lief! Jeeej!

isebell
wolfke
wolfke jan 27 '12
Hmmm veel te wakker :s, mijn lichaam is moe maar mijn geest is zo alert. 'k Ben precies uit balans.
Serenity
Serenity jan 27 '12
W I L N U W E E K E N D M A A R M O E T N O G E V E N T J E S ! ! !
A H H H H H H H ! ! ! !

Nou ja eventjes mijn kind naar school brengen dan terug naar huis om te slapen dus uhm eventjes volhouden.... ^^
Morgen of een nieuwe lamp en badkamerplafonplaat halen of 6nieuwe lampjes voor de al aanwezige spotjes halen..... ht is wel een gedoe dat geklus waneer je al in je huis woont maar 6 hallogeenlampjes ieder jaar minimaal 1x vervangen ook.... dilemma!!!
En daarna een verjaardag ik heb van palmolief een badschuim gekocht en een spons zo'n gaasding in bolvorm.
Het geld groeit niet op mijn rug en 'men heeft alles al' dus dacht dat dit een leuke compromissen is.
Ach het gaat om de gedachten erachter en dat vind zij wel heel leuk vooral als ik het uitleg heeft ze er begrip voor, lief mens dat ze is!
wolfke
wolfke jan 27 '12
pffffffff of is het eerder grrrrrrrrrrrrr :p, met 3 banden geraak ik niet in het drumlokaal, niet vandaag, niet morgen, niet maandag en niemand wil me brengen frown
Serenity
Serenity jan 27 '12
Zo Wolfke FACK wat K*T voor je, heb je een fiets of kan je die lenen?
Rijden er bij jouw misschien ook een Bus, trein, metro of tram... trollybus, Tuck tuck, fietstaxi?
Mogelijkheden zat om jezelf te vervoeren, met een bordje in je éénen hand dat je naar school toe moet maar een pechdag heb en je andere hand omhoog maar vooral die duim zullen mensen heus wel grappig vinden en misschien jouw mee willen nemen.

Toi toi toi en suces!
wolfke
wolfke jan 27 '12
Serenity, wat een enthousiasme. Bedankt, ik moet op slag lachen wink. Ik had nog gedacht om een van mijn autolichten op een fiets te plaatsen lol, morgen is er hoop, ik doe dan hopelijk een poging met de fiets op klaarlichte dag smile. 't Is alleen K*T dat mijn eigen familie zelfs niet voor me klaarstaat maar kop op, mijn familie dat ben ik zelf tongue. 'k Zal dus voor mezelf klaarstaan hehe.
Serenity
Serenity jan 27 '12
yep! En je hebt al een oplossing dus eigenlijk heb je sneller hulp gezocht dan nodig was, ook familie hebben een eigen (druk) leven, sta jij altijd of vaak klaar voor je familie of moet je dan eventjes je agenda checken ter voorkoming van dubbele afspraken? ;-)

Ik hoor morgen graag van je hoe je het probleem hebt opgelost en hoe de dag verliep.
gast
gast jan 28 '12
Ik voel me alsof ik me continu op de grens tussen twee werelden bevind. Niets heeft meer een pasklaar antwoord, keuzes maken wordt onmogelijk, alles heeft twee kanten......Moet ik uiteindelijk toch gaan kiezen voor één van de twee of zou het mogelijk zijn deze twee als één te gaan ervaren? Ik hoop eerlijk gezegt op het laatste omdat dat inhoud dat ik niet hoef te kiezen....
wolfke
wolfke jan 28 '12
@gast: Ik ervaar ongeveer hetzelfde, ik weet ook al lang niet meer welke weg gekozen, en ik besef meer dan ooit dat dit niet zo kan blijven duren. Kiezen is ongetwijfeld altijd een beetje verliezen maar niet kiezen is nog meer verliezen. Niet dat het me helpt om keuzes te maken maar ik heb het er ook moeilijk mee. Ik weet dat ik nu gedwongen word een bepaalde/andere richting uit te gaan maar ik weet ook dat dat mijn toekomst grondig zal bepalen dus 't ja kiezen confused.
@Serenity: 't ja als ik mag kiezen tss tv-kijken en iemand helpen in panne winkenfin mezelf geeft het nu eenmaal een goed gevoel iemand te kunnen helpen, wat vandaag betreft: wel lol mijn geen-einde-aan-komende-mega-wandeling heeft meer dan dubbel zo lang als mijn les geduurd. Maar het zal wel ergens deugd hebben gedaan, al lang blij dat ik geen blaren heb tongue.
Serenity
Serenity jan 29 '12
@Wolke, hahaha goed gedaan!! En gaf het een lekker gevoel achteraf?!?!?!?! Vast wel!! Idd blij dat je geen blaren ervan over hebt gehouden! ;-)

@Gast, volgens mij zit je misschien in de 'in extreme-fase' en zul je een bepaald balans moeten vinden, en je gaf het al aan: "zou het mogelijk zijn deze twee als één te gaan ervaren? Ik hoop eerlijk gezegt op het laatste omdat dat inhoud dat ik niet hoef te kiezen...."
Tadaa je hebt al je oplossing gevonden, nu nog uitvogelen 'hoe' dit uit te voeren en waarschijnlijk is dat voor elke situatie net eventjes anders maar de basis gedachten erachter wellicht het zelfde.
Ik heb het volle vertrouwen dat het goed komt met je en je innerlijke strijd.

Liefs.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki