Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Islandlady
Islandlady aug 12 '13
Een heerlijke dag was dat toch. Die warmte en dan zo een mooie vlinder zien. Dat betekent zeker iets.

Nu 12 augustus mag ik weer gaan werken en ik heb helemaal geen zin.... blehhh en ik krijg ook mijn foto niet geupload als avatar en heb hem echt aangepast ;-) allemaal een fijne rest van de dag.
Spud
Spud aug 12 '13
Ik voel me onder handen genomen door een wannabee hersenchirurg, die tijdens het openleggen van mijn brein, ineens de kuierlatten nam.
Nu zit ik met een handboek en mijn eigen kennis, mijn schedel weer dicht te naaien.
En ik moet bekennen, ben best trots op mijn werk tot zover. grin
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 12 '13
whaha... sorry hoor...
ik weet niet wat je bedoelt met wat je schijft...
maar het is wel grappig smile

groetjes Moonflowertje laugh
Twinkeltje
Twinkeltje aug 15 '13
Ik voel me vandaag boos....heel boos omdat iemand het nodig vond mijn autoband lek te steken.Waarom verlagen mensen zich toch zo als ze hun zin niet krijgen?Mijn dag is van alles regelen nu maar wel blij zijn met lieve mensen toch ook om me heen
Islandlady
Islandlady aug 15 '13
Wat naar als mensen dat doen maar wel heel erg fijn dat je lieve mensen om je heen hebt zodat je weer kunt rijden.
Islandlady
Islandlady aug 15 '13
Voel me zo vreselijk verdrietig alleen en in de steek gelaten. kan mijn kinderen niet geven wat nodig is enzovoort. Kan gewoon niet meer. Het zal wel weer goed komen ooit maar weet nu even niet meer hoe en wat ik moet doen.
Twinkeltje
Twinkeltje aug 15 '13
Jemig....dat moet echt K voelen ja.Denk aan je helpt misschien niet veel maar ben ik toch een beetje bij je,sterkte
Loi
Loi aug 15 '13
@Twinkeltje: sommige mensen zal ik nooit begrijpen, wie doet nou zoiets???? Fijn dat je wel lieve mensen om je heen hebt.

@Islandlady: Ik hoop dat er heel snel betere tijden voor jou en je kinderen komen. Heel veel sterkte.
Islandlady
Islandlady aug 16 '13
Dank jullie wel. Lief!!
Twinkeltje
Twinkeltje aug 16 '13
Tja Loi er bestaan zulke mensen en ook al wil je er niet aan het is een feit.Soms moet je het ook niet meer willen begrijpen.Weet je ik heb mijn best gedaan en dit is wat ik er voor terug krijg...Mijn geweten is schoon en ik kan mezelf nog steeds gewoon aankijken bij die ander is dat nog maar de vraag.Niet langer mijn ding.Ik moet het loslaten en dat is moeilijk maar dat gaat me lukken...nu zeker.
Islandlady
Islandlady aug 16 '13
Hemeltje lief je weet wie het gedaan heeft? Wat erg. Goed dat je er zo over denkt hoor. Lostlaten is inderdaad heel erg moeilijk. Weet er alles van. sterkte!
Twinkeltje
Twinkeltje aug 16 '13
Ook jij gaat het redden Islandlady blijf in jezelf geloven daar moet je het uiteindelijk mee doen al het andere is mooi en fijn en lief maar lief zijn voor jezelf is het aller aller belangrijkste winkDus you go girl!!!
Islandlady
Islandlady aug 16 '13
Dank je wel voor het hart onder de riem. Mensen zeggen altijd dat ik Sterk ben maar soms........... Ja lief zijn voor mijzelf dat moet ik maar weer eens gaan doen en niet altijd maar voor de ander. XXX
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 17 '13
omg Islandlady in mijn reading komt ik denk 5 x naar voren dat je moet loslaten smile
dat kan geen toeval zijn tongue
Islandlady
Islandlady aug 18 '13
Toeval bestaat niet. Toch? Net zoals ik mijn vriend heb leren kennen. Moest zo zijn maar don't use me.
Spud
Spud aug 19 '13
Ik voel me vandaag als een fles spa bruis die heel hard geschud is, maar niet open mag.
M.a.w. ik mag niet zeggen wat ik denk en voel, omdat de ander daar nog helemaal niet aantoe is. Lastig je mond houden dan.

@moonflowertje, was ook de bedoeling dat je ermee zou lachen. Moest ik zelf ook grin
Spud
Spud sep 7 '13
Vandaag voel ik mij een gezegend en dankbaar mens dat het leven zoveel energie in mij steekt, positief zowel negatief. Zodat ik blijf leren. Soms kan ik er om vloeken, soms heel boos en teleurgesteld over zijn. verdrietig ook en gefrustreerd. Maar als ik dat soort zaken niet zou kunnen voelen zou ik ook niet voelen wat wel fijn en aangenaam is.
En als ik achteraf dan bekijk, ben ik dan wel weer blij met alles wat ik te leren had en heb, ik ben en blijf een mens. grin
Islandlady
Islandlady okt 16 '13
Om toch even terug te komen op de vorige reacties en die van mijzelf. Mijn 'vriend' heeft me afgelopen vrijdag "verlaten" inder het mom dat hij niet meer van mij houdt. Nu weet ik wel zeker dat hij van mij houdt maar de grond onder zijn voeten werd te heet. Ik voelde en wist onbewust teveel en uitte dat ook. Kom er nu achter dat hij ook tegen zijn eigen zus gelogen heeft en al sinds het overlijden van zijn vrouw tegen andere mensen ook. Mooie praatjes... Ik hou zielsveel van hem en zou hem willen vergeven maar dan moet hij eerlijk gaan zijn. Ik vraag me af of hij dat kan. Ik ben al begonnen met het loslaten, foto's weggehaald, mijn kado aan hem van vorige week weg gezet enzovoort. Mijn kind vindt het vreselijk en zei me: mama vanaf het moment dat ik hem zag wist ik dat hij niet ok was. Hij is helaas niet de enige. Ik voel me rot daarbovenop nog griep maar ik pak door en kom er wel. Liefs
Islandlady
Islandlady okt 17 '13
Je gelooft het niet maar hij is terug! Ben blij. Ga nu werken.
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 23 '13
pffff ik heb vanaf afgelopen maandag zo'n last van mijn linkerzij
vanmiddag heb ik een afspraak bij de dokter

ik hoop dat hij weet wat het kan zijn, en me een goede pijnstiller meegeeft...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki