Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Muin
Muin okt 21 '11
Hallo Gast, hoe gaat het nu met jou?
gast
gast okt 21 '11
Het houd nog niet over Muin. Maar het gekke is; het is niet alleen maar slecht, er zijn nog genoeg fijne momenten ook, dat maakt het er overigens niet makkelijker op. De buikpijn en misselijkheid zijn er gelukkig even niet.

Hoe is et met jou verder?

Het is gewoon een rare tijd....
Muin
Muin okt 21 '11
Ja, voor mij ook een rare tijd.
niels
niels okt 21 '11
gast heel veel beterschap voor jouw en ook voor jouw Muin. Blijkbaar is het veel mensen een rare tijd. ZO voelde ik mij een tijdje ongelukkig zonder echt goed te weten waarom en nu nu ik me gelukkig voel ,heb ik het gevoel alsof ik aan de ene kant helemaal open ben voor mijzelf en alles wat ik kan zowel op spiritueel als in het leven voor mij openliggen klaar voor te gebruiken maar toch kan ik het nog niet gebruiken. Een heel raar gevoel maar aan de andere kant heb ik dan wel weer het gevoel dat ik langzaam op weg ben om al de dingen op te nemen die ik nodig heb.
Voor het overige wil ik iedereen zeer veel geluk , liefde en licht wensen

Heel veel liefs
Niels
Emuca
Emuca okt 22 '11
Vandaag lekker thuis.. ben baasjes aan het zoeken voor de kittens.. gaat snel. Marktplaats aan de macht smile
gast
gast okt 22 '11
Ook al heb ik hier momenteel wat moeite mee.....

New Moon
New Moon okt 22 '11
Hallo lieve mensen,

Ik kom ook weer eens hier koekeloeren.
Het voelt onrustig op dit forum en wil jullie allemaal heel graag een warme knuffel toewensen (een dekentje komt in me op en katten die erop springen :P) smile

Zelf ben ik bij aan het komen van een manische psychose (waarbij ik mezelf compleet heb verloren maar wat qua ervaring wél leuk was), en probeer mijn leven opnieuw in te richten rond een bipolaire stoornis die bij me vastgesteld is. Heb dit forum erg gemist en heb zin om weer lekker mee te lezen smile

x New Moon
niels
niels okt 22 '11
hey New Moon,
hoe gaat het met je?
ik vroeg me gisteren al af hoe het met je zou zijn.
Ik heb je hier wel zo een beetje gemist hoor laugh

heel veel liefs
Niels
Moon_adamanta
Moon_adamanta okt 25 '11
momenteel voel ik me erg verdrietig omtrent mijn werk. Ik werk bij de tuinen de vestiging waar ik officeel aangenomen ben (op 5 min loopafstand) is al sinds 18 September dicht er zou een week verbouwd gaan worden maar helaas werdt er asbest gevonden en sindsdien ligt alles op zijn kont om het zo maar even te zeggen. Er is al 2 keer beweerd dat er een asbestbedrijf in zou komen maar ik zie nog steeds geen beweging noch verandering. Dit duurt inmiddels nu bijna 7 weken. We worden zoveel mogelijk ingezet in andere filialen maar helaas voor mij heb ik tot Mei 2012 nog geen vast contract maar een nul uren contract. En de vaste contracten die krijgen voorrang en o uren contracten tsja.... als er eens ergens plek is maar de uren die ik had gaan dus allemaal naar de vaste contracten. Ik doe dit werk gewoon ontzettend graag en het maakt mij zeer verdrietig dat het op deze manier moet gaan. Ik heb 17 oktober voor het laatst gewerkt en ik verveel me gewoon ontzettend. Ik mis mijn werk frownmaarja helaas pindakaas het is dus niet anders..... ik hoop in hemelsnaam maar dat we voor het eind van het jaar nog open gaan maar tot nu toe lijkt dat whisfull thinking

Een ander aspect is ook nog hoe ik dit financieel moet gaan overleven zonder werk want geen werk is geen geld

En ander werk zoeken is ook geen optie ten eerste niet omdat ik geen vaste dagen en uren op kan geven en tweede niet vanwege het feit als met de nadruk op als ik opgeroepen wordt moet ik natuurlijk wel beschikbaar zijn

Al met al ben ik momenteel dus niet erg happy

Moon
Emuca
Emuca okt 25 '11
Ahw wat balen zeg! Hopelijk wordt er snel iets gedaan, want het is natuurlijk enorm frustrerend als je niet kan werken. Ik duim voor je!

Ik heb nu een appeltaart in de oven staan voor vanavond en net mijn eerste doos ingepakt voor de verhuizing confusedHeb wel papa's blu-rayspeler gekregen omdat hij hem niet meer gebruikt (kan ik eindelijk weer films kijken)
New Moon
New Moon okt 25 '11
Heyhey moon,

Wat verdrietig om te horen dat je gedwongen werd te stoppen met werken frown
Ik hoop dat er iets anders moois op je pad komt binnenkort.
Hou ons op de hoogte smile

@ Niels: het gaat best wel goed met me. Ik slik nu lithium tegen mn bipolaire stoornis (oorzaak van psychose) en voel me als een ander mens. Veel rustiger en uitgebalanceerder. Ik kan daar echt van genieten. Mijn herstel gaat ook de goede kant op, en binnenkort ga ik weer mijn studie oppakken.
Hoe gaat het met jou allemaal? smile

Liefs, New Moon
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 25 '11
Hey New Moon!!!

zware medicijnen!
Ik ben blij dat je er weer bent!
Soms is het gewoon nodig ff tot jezelf te komen,( ff een stapje terug doen) om uiteindelijk weer verder te kunnen!

groetjes moonflowertje wink
niels
niels okt 25 '11
@ New Moon , fijn om te horen dat je je nu veel beter voelt . U slecht in u huid voelen is niet fijn en heel overbodig laughen tn tweede vind ik het ook enorm leuk dat je weer terug bent. laugh
@ Moon adamanta, wat erg om te horen dat je je werk dat je zo graag deed op die manier ben kwijt geraakt. Ik hoop voor jou dat die winkel weer terug opengaat of dat je soort gelijk werk kunt doen of ander werk dat je graag doet .

Ik weet niet wat ik de laatste heb maar ik voel me altijd zo moe en hoewel ik vroeg ga slapen (rond 21 a 22 uur) voel ik me als ik opsta me zo moe dat het precies is alsof ik de hele nacht niet heb geslapen . en ik weet dat ik heb geslapen want ik droom telkens keer alhoewel ik ze niet altijd zo goed kan onthouden. en dan voel ik me om de zoveel tijd zo verdrietig, vandaag weer terug ik stond op de bus te wachten en plots klaps werd ik zo verdrietig dat ik bijna aan het huilen was. Waarom weet ik niet maar terwijl ik aan het huilen was on ik enkel en alleen maar aan de maan denken. Misschien dat het te maken heeft met mijn "slaap tekort" .In ieder geval is het morgen bij repetities van het schooltoneel overloop van deel 1 met tekstkennis dus dat wordt morgen spannend laugh

Heel veel liefs
Niels
gast
gast okt 26 '11
New moon, het is iets van deze tijd het uit balans zijn en daar wil men een naam aan geven. Alles goed en wel, ook dat je nu even medicijnen er voor slikt maar vergeet nooit om zelf je balans terug te vinden anders zit je je hele leven aan medicijnen vast. En hoe langer je wacht met het zelf herstellen, hoe groter de onbalans wordt dus wacht alsjeblieft niet te lang. En een beetje anders dan "normaal" doen is ook niet erg. Het zorgt ervoor dat je jezelf volledig leert kennen. (gooi alle ideeën die je hebt over hoe je/het zou moeten zijn uit je hoofd) Het is nu tijd om alle vastgeroeste geindoctrineerde aangeleerde gewoontes onder de loep te leggen en je eigen weg daarin te vinden. Sterkte meis.
Serenity
Serenity nov 16 '11
Ik heb er zoveel moeite mee om mezelf op te warmen ik blijf het maar koud hebben.
Ik heb er al zoveel mogelijk aan gedaan soms heb k het zo koud dat ik niet kan slapen heeft 1 van jullie daar ook ervaring mee?
Heb warme kleren aan soms zelfs pantoffels, vest en een sjaal erbij en de cv staat op 20graden dan zou dat toch goed genoeg moeten zijn dacht ik.
Ik eet netjes en eet groenten en fruit en blijf in beweeg.
En toch die neus van mij word echt zó koud!! confused
Brrrr die zachte herfst is echt nu wel voorbij en de winter heeft gedag gezegd hahaha laugh
Serenity
Serenity nov 17 '11
Nou ja zeg ik heb vandaag 6 strontvliegen ontruimd uit mijn huis...
Tsssss in November!! ^^
Emuca
Emuca nov 17 '11
Ik loop 2000 woorden achter op de NaNoWriMo frown
Cialara
Cialara nov 17 '11
Goh, ik ben in tijden niet zo druk geweest als de afgelopen weken. Komende zondag sta ik voor het eerst van mijn leven als medium op een paranormale beurs en vind het rete spannend laughen daarnaast, krijg ik nu ook aanvragen binnen voor consulten en voor workshops. Heb het er maar drukjes mee laugh

En intussen gaat het gezinsleven ook gewoon door en met vriendinnen chatten en bijkletsen is ook heul belangrijk. Leuke en drukke tijden dus nu smile

@ Emuca, dat is toch maar één dag ofzo? of twee dagen? ik vind het nog knap, met je verhuizing ertussen door en alles smileknap hoor!!!!
Emuca
Emuca nov 20 '11
Ik loop ondertussen wel meer achter... ben benieuwd of ik het nog kan halen.. confusedmaargoed.. zo maar weer even proberen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki