Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

niels
niels nov 25 '11
Goh, wat is het al lang geleden dat ik nog hier ben geweest. Maar ik heb heus niet stil gestaan . Iedere week woensdag naar toneel repetities geweest ( heb ondertussen al heel veel figurantenrollen gehad + nog een klein tekstrolletje :D) Naast school (wat nu fantastisch loopt :D) ben ik ook weer terug begonnen aan het schrijven van kortverhalen. Ik heb het zelfs aangedurfd om een van mijn verhalen toe te sturen naar Pure Fantasy ( een Nederlands tijdschrift met allerlei verhalen over fantasy, science fiction en horror.) Het wordt spannend wat de uitslag gaat zijn laugh
Momenteel ben ik bezig met het schrijven van "Het Assenmeisje" en zoals de tittel het al zegt is het een hervertelling van het bekende sprookje "Assepoester".
Buiten het schrijven ben ik ook bezig aan een iets groter verhaal "Kallista" wat zo een beetje elementen heeft uit "Assepoester" en "Sneeuwwitje" . Zo je ziet dat ik het heel druk heb laugh
Maar niets weerhoud me ervan om nog eens een bezoekje te brengen aan mijn favoriete spirituele forum laughMaar genoeg over mij hoe gaat het met jullie?

Heel erg veel liefs
Niels
MoonFlowertje
MoonFlowertje nov 26 '11
Goed om te lezen dat het goed gaat met je, Niels...
En waarschijnlijk komt jou Assenmeisje uit de keltische tijd...
En waarschijnlijk ook dan uit Groot-Brittanië tongue
Ik zie er in ieder geval wel een soort Victoria Frances beeld bij in mijn hoofd wink
http://www.victoria-frances.com/


Met mij gaat alles zijn gangentje, om het zo maar te zeggen...
groetjes moonflowertje wink
Emuca
Emuca nov 29 '11
Mijn trein gaat niet en dat duurt nog wel een paar uurtjes, dus ik mis mijn les en wacht tot dat gele ding weer gaat rijden.. Tot die tijd ga ik maar verder aan NaNo, want over 2400 woorden heb ik het gehaald! Ennuh, ik heb nog 2 dagen! Dus dat komt wel goed.. Toch nog gehaald dan. smile

En daarna nog maar wat aan school doen.. dan maar thuis.
Ajada
Ajada nov 29 '11
Origineel bericht van: Cialara
Goh, ik ben in tijden niet zo druk geweest als de afgelopen weken. Komende zondag sta ik voor het eerst van mijn leven als medium op een paranormale beurs en vind het rete spannend laughen daarnaast, krijg ik nu ook aanvragen binnen voor consulten en voor workshops. Heb het er maar drukjes mee laugh

En intussen gaat het gezinsleven ook gewoon door en met vriendinnen chatten en bijkletsen is ook heul belangrijk. Leuke en drukke tijden dus nu smile

@ Emuca, dat is toch maar één dag ofzo? of twee dagen? ik vind het nog knap, met je verhuizing ertussen door en alles smileknap hoor!!!!


Hoi Cialara, hoe is het je bevallen op de beurs?
Ik ben benieuwd naar je ervaringen.

liefs Ajada
Groene_heks
Groene_heks nov 30 '11
Gaaf Cialara smile

Hier ook erg druk, ben bezig om plannen te bedenken hoe ik mijn eigen ding kan opzetten.
Wil al jaren iets voor mezelf maar wist niet goed welke kant op te gaan.
Nu is er het idee, heb ik de ruimte en wil ik aan de slag.
Mijn idee is om kids (nieuwetijdsen) te gaan begeleiden via speltherapie, chakrahealing, reiki, kruidentherapie, EFT en NLP.
Ik ben zelf nieuwetijds en heb voldoende ervaring met mijn kids om te weten dat veel van deze kids totaal vastlopen.
Ik wil ze gaan leren omgaan met de grote boze buitenwereld die deze kids vaak niet snapt.

En ik heb er zin in smile
Serenity
Serenity nov 30 '11
Leuk idee Karin, ik hoop dat het lukt met het opzetten en uitwerken van je plan.
Leuk je ook weer te lezen hier. smile
Emuca
Emuca nov 30 '11
Nano-winnaarrrrr
Serenity
Serenity dec 1 '11
Van harte Emucaaaa!!! Wat leuk voor je! ^^
Emuca
Emuca dec 1 '11
Ik had niet gedacht dat ik het dit jaar zou halen.. maar toch wel smile
gast
gast dec 8 '11
Hoe ik me voel; K*T. Waarom; omdat ik nu echt geen contact meer heb met mijn tz. Hij wil niets meer met me te maken hebben. Begrijpelijk maar oh zo K*T.
Ik had hem steeds aangemoedigd om iemand te vinden die hem wel zijn noden kon bevredigen. Ik kon dat niet; ik ben niet vrij maar getrouwd.
Nu had hij iemand gevonden en ik dus giga jaloers. Hij heeft de kansen die hij had om met mij te breken niet aangenomen. In plaats van mijn emoties te sussen door te laten blijken dat ondanks hij een ander had dat ik nog wel belangrijk voor hem was, gooide hij juist olie op het vuur. Dit is dus helemaal fout gegaan. Ik weet nu waartoe ik in staat ben als iemand mij afsluit maar niet los laat. Ik had hem al meerdere keren gewaarschuwd en verteld wat er in me om ging. Ik denk niet dat hij mij geloofde en vertrouwde er meer op dat ik niets zou doen om hem te kwetsen. FOUT! Afgelopen vrijdag ging ik bij hem langs, kon hem telefonisch niet te pakken krijgen maar ging toch bij hem langs. Zijn nieuwe vriendin was daar. Ik had hem al eens gevraagd of zij van mijn bestaan af wist en of hij haar verteld had van onze relatie (tz heftig maar geen sex) Hij zei van wel maar ik weet niet wat hij haar verteld heeft natuurlijk. Ik weet dat hij nogal van de leugentjes is dus ging ik er al vanuit dat hij niet alles verteld had. Mijn hart brak op het moment dat ik naar hen toe liep. Ik had er al eens over na gedacht hoe en wat ik zou doen als ik ze zou zien. Ik zou haar wel even vertellen dat ik er ook was en dat ze niet moest denken de enige te zijn. Ik zou hem zoenen voor haar gezicht. Het eerste heb ik niet gedaan, het tweede heb ik gepoogd maar kreeg er de kans niet voor want hij duwde me weg alsof ik een vies beest was. Dit maakte alleen maar nog meer zwarte energie in me los. Ondertussen was zijn vriendin hoogst verbaast om mijn kuspoging wat ik goed kon begrijpen en niet anders had verwacht. Ze zei; jullie hebben zo te zien wat uit te praten, en liep weg. Hij vroeg me hoe ik dit kon doen, ik wist toch dat hij haar had. Ja dat wist ik, maar wist zij van mij af? Ik vond dat zij dat mocht weten. We hadden nog wat woorden wisselingen ik had hem ook gezegd mij maar te moeten vergeten en alleen met haar verder gaan. Op het moment dat ik haar dit wel wilde vertellen zag ik haar niet meer. Ik liep naar de straat maar daar was ze ook niet. Ik ben weg gegaan, hem achter latend met twee volle borden eten die ze net van plan waren op te eten. Ik voelde zoveel woede en jaloezie van binnen, ik kon mezelf haast niet meer terug. Maar ik wilde absoluut niet dat zij bij hem weg zou gaan, ik maakte plaats voor haar. Maar ze was weg......de volgende dag belde hij met de vraag waarom ik dit gedaan had. Ik had hem hiervoor gewaarschuwd, de kansen om dit te voorkomen heeft hij niet aan genomen, het zij zo. Ze was niet terug gekomen...en tot op de dag van vandaag, bijna een week geleden weet ik niet of ze wel terug gekomen is of niet. Hij heeft zijn telefoonnummers afgesloten en ik heb niet het lef om naar hem toe te gaan. In zijn laatste telefoontje naar mij heeft hij gezegd dat het over was tussen ons. Dat ik hem noooit meer zou zien. Aan de ene kant verdrietig en kwaad aan de andere kant opgelucht maar toch bezorgt om hem. Zoals alles was tussen ons; van het ene uiterste in het andere en de laatste tijd alles tegelijk. Hij was mijn rollercoaster. Door hem heb ik mezelf in alle mooie en lelijke facetten leren kennen. Ik mis hem...maar ook weer niet. Mijn man is blij met deze breuk. Kan ik me goed voorstellen maar toch mag hij ook blij zijn om het feit dat ik deze dingen niet samen met hem heb ontdekt. Denk niet dat het huwelijk het overleeft had. Ik hoop dat het nu weer rustig wordt al blijf ik nu nog heel veel aan hem denken en zit van alles in te vullen. Ik vertel mezelf dat ik dat niet moet doen maar het gebeurd. Ik ben er depressief van aan het worden. Hoe zal het nu verder gaan? Zou hij me als ziel nog willen zien of heb ik het echt helemaal verpest. Soms heb ik het gevoel niet meer verder te willen in dit leven, het is me niets meer waard op die momenten. Gelukkig komen er wel weer goede momenten dat ik kan zien dat het nog wel waard is te leven. Voor mijn man, voor de honden, voor de mensen die me lief zijn......maar voor mezelf hoeft het nu niet meer.
gast
gast dec 8 '11
Ik voel me op dit moment de grootst mogelijke egoist die er op deze aardkloot rond loopt.
Gesina
Gesina dec 8 '11
Ik voel me blij en gelukkig smile

kerstboompje staat er en lekker romantische kerstmuziek !
mclaire
mclaire dec 8 '11
En ik? Heb de ganse, ganse dag hoofdpijn ... en mijn koppige eigenheid weigert om iets in te nemen ...
Groene_heks
Groene_heks dec 9 '11
Origineel bericht van: gast
Hoe ik me voel; K*T. Waarom; omdat ik nu echt geen contact meer heb met mijn tz. Hij wil niets meer met me te maken hebben. Begrijpelijk maar oh zo K*T.
Ik had hem steeds aangemoedigd om iemand te vinden die hem wel zijn noden kon bevredigen. Ik kon dat niet; ik ben niet vrij maar getrouwd.
Nu had hij iemand gevonden en ik dus giga jaloers. Hij heeft de kansen die hij had om met mij te breken niet aangenomen.

Misschien had jij dat moeten doen? Ik denk dat een relatie hebben met je TZ en daarnaast getrouwd zijn bijna niet te doen is, misschien had je vanuit zelfbescherming zelf moeten ingrijpen.

In plaats van mijn emoties te sussen door te laten blijken dat ondanks hij een ander had dat ik nog wel belangrijk voor hem was, gooide hij juist olie op het vuur.

Het zal voor hem net zo moeilijk zijn als voor jou om te breken voor altijd.

Dit is dus helemaal fout gegaan. Ik weet nu waartoe ik in staat ben als iemand mij afsluit maar niet los laat.
Ik had hem al meerdere keren gewaarschuwd en verteld wat er in me om ging.
Ik denk niet dat hij mij geloofde en vertrouwde er meer op dat ik niets zou doen om hem te kwetsen. FOUT! Afgelopen vrijdag ging ik bij hem langs, kon hem telefonisch niet te pakken krijgen maar ging toch bij hem langs.
Zijn nieuwe vriendin was daar. Ik had hem al eens gevraagd of zij van mijn bestaan af wist en of hij haar verteld had van onze relatie (tz heftig maar geen sex) Hij zei van wel maar ik weet niet wat hij haar verteld heeft natuurlijk. Ik weet dat hij nogal van de leugentjes is dus ging ik er al vanuit dat hij niet alles verteld had.
Mijn hart brak op het moment dat ik naar hen toe liep. Ik had er al eens over na gedacht hoe en wat ik zou doen als ik ze zou zien.
Ik zou haar wel even vertellen dat ik er ook was en dat ze niet moest denken de enige te zijn. Ik zou hem zoenen voor haar gezicht.
Het eerste heb ik niet gedaan, het tweede heb ik gepoogd maar kreeg er de kans niet voor want hij duwde me weg alsof ik een vies beest was.

Oei dat doet pijn, maar is wel een bergijpelijke reactie, immers zijn vriendin was erbij, hij had het wat aardiger aan kunnen pakken door een knuffel te geven en de zoen te omzeilen misschien.

Dit maakte alleen maar nog meer zwarte energie in me los. Ondertussen was zijn vriendin hoogst verbaast om mijn kuspoging wat ik goed kon begrijpen en niet anders had verwacht. Ze zei; jullie hebben zo te zien wat uit te praten, en liep weg. Hij vroeg me hoe ik dit kon doen, ik wist toch dat hij haar had. Ja dat wist ik, maar wist zij van mij af? Ik vond dat zij dat mocht weten.

Ik snap je gedachten Gast, maar wie ben jij om dat voor hem en haar te beslissen (komt er lomp uit misschien maar denk er eens over)

We hadden nog wat woorden wisselingen ik had hem ook gezegd mij maar te moeten vergeten en alleen met haar verder gaan. Op het moment dat ik haar dit wel wilde vertellen zag ik haar niet meer. Ik liep naar de straat maar daar was ze ook niet. Ik ben weg gegaan, hem achter latend met twee volle borden eten die ze net van plan waren op te eten.
Ik voelde zoveel woede en jaloezie van binnen, ik kon mezelf haast niet meer terug. Maar ik wilde absoluut niet dat zij bij hem weg zou gaan, ik maakte plaats voor haar.
Maar ze was weg......
de volgende dag belde hij met de vraag waarom ik dit gedaan had. Ik had hem hiervoor gewaarschuwd, de kansen om dit te voorkomen heeft hij niet aan genomen, het zij zo. Ze was niet terug gekomen...en tot op de dag van vandaag, bijna een week geleden weet ik niet of ze wel terug gekomen is of niet.
Hij heeft zijn telefoonnummers afgesloten en ik heb niet het lef om naar hem toe te gaan. In zijn laatste telefoontje naar mij heeft hij gezegd dat het over was tussen ons.
Dat ik hem noooit meer zou zien. Aan de ene kant verdrietig en kwaad aan de andere kant opgelucht maar toch bezorgt om hem. Zoals alles was tussen ons; van het ene uiterste in het andere en de laatste tijd alles tegelijk.
Hij was mijn rollercoaster. Door hem heb ik mezelf in alle mooie en lelijke facetten leren kennen. Ik mis hem...maar ook weer niet.
Mijn man is blij met deze breuk. Kan ik me goed voorstellen maar toch mag hij ook blij zijn om het feit dat ik deze dingen niet samen met hem heb ontdekt.
Denk niet dat het huwelijk het overleeft had. Ik hoop dat het nu weer rustig wordt al blijf ik nu nog heel veel aan hem denken en zit van alles in te vullen. Ik vertel mezelf dat ik dat niet moet doen maar het gebeurd. Ik ben er depressief van aan het worden. Hoe zal het nu verder gaan? Zou hij me als ziel nog willen zien of heb ik het echt helemaal verpest. Soms heb ik het gevoel niet meer verder te willen in dit leven, het is me niets meer waard op die momenten. Gelukkig komen er wel weer goede momenten dat ik kan zien dat het nog wel waard is te leven. Voor mijn man, voor de honden, voor de mensen die me lief zijn......maar voor mezelf hoeft het nu niet meer.


Schrijf een soort van brief en gooi alles eruit, als je wilt kun je hem opsturen maar het hoeft niet. Gooi het eruit voor het zich vast zet in je lijf. Geen verwijten, je weet dat dit niet de slimste manier was maar je bent in de eerste plaats wel een mens, geen heilige wink. Zie het als een uiterst pijnlijke les (man wat makkelijk gezged) maar het is wel zo. Ga niet jezelf pijnigen met de gedachte..had ik nu maar...het helpt niks en veranderen kun je het niet dus zit er niks anders op dan er goed mee om te leren gaan en dat kun jij smile. Natuurlijk zal hij je als ziel ooit weer willen zien guppie, TZ gaat altijd samen, op Aarde is dat lastiger want dan zit ego in de weg maar daarboven? You know winkJe hebt niks verpest, je hebt weer een les voor je kiezen gekregen en wat ik al eerder zei, hoe je ermee omgaat maakt wie je bent, het gaat erom hoe JIJ je als ziel ontwikkeld, niet hoe de ander het doet of hoe de ander jou ziet. Nu zit je even in een vet dalletje maar je weet donders goed dat je daar ook weer uitkomt, je bent een vechter xxxx
gast
gast dec 9 '11
Lieve Kaat bedankt voor je antwoord. Je hebt in alles gelijk. Ik moet het nu een plekje geven. Het idee dat hij me nu niet meer wil zien en ws ook absoluut niet aardig zou zijn als ik hem tegen kom is niet bepaald prettig. Maar ik had iid al langere tijd het gevoel dat dit zou gebeuren. Ik kon immers niet zijn wie ik had willen zijn voor hem. Ik wilde gewoon niet mijn huwelijk op de tocht zetten, wat het toch wel een beetje heeft gedaan. Ik kon hem niet loslaten op een `normale` manier en hij mij niet. Het was alsof er een grote magneet tussen ons in zat die steeds weer er voor zorgde dat we elkaar opzochten. Maar het laatste half jaar was al een stuk minder. Hij had zich meer afgesloten voor mij en ik ws ook wel voor hem. Maar goed, het is niet de meest elegante manier geweest maar wel effectief. Hij zal altijd in mijn hart blijven. Het is puur mijn ego wat nu zonder hem verder moet en dat doet zeer. Het gaat wel goed komen, hoe dan ook. Voor nu nog even wat waterlanders bij tijd en wijlen maar ook daar komt een eind aan. En iid het moet niet vast gaan zitten in mijn lijf, daar heb ik niets aan. Aan die brief was ik gisteren al begonnen maar heb hem weer gedelete (op de computer iid') Ik ben nog wel van plan om een brief te schrijven en als flessenpost de zee in te gooien hier. Maar of ik dat echt ga doen......
Cialara
Cialara dec 10 '11
Lieve Gast, het valt niet mee om op deze manier de relatie hier te zien eindigen. Ik denk ook dat dit misschien de enige manier is geweest, zodat jullie allebei echt verder kunnen op deze bol hier beneden. Zoals het was, was ook niet meer goed toch?

Ik hoop dat je er snel doorheen komt. Hij zal altijd wel deel van je blijven, maar steeds minder heftig, tot het punt van milde liefde en gevoelens nog blijft en dan is het klaar. Misschien is dit een grote levensles, de les waarvoor jullie beiden hier waren? Om dit te ervaren?

Je kan ook een brief schrijven en daarna ritueel verbranden? Is soms ook heel fijn...

Sterkte lieverd.
Liefs Cialara.
gast
gast dec 10 '11
Dankje Cialara. Mijn verstand weet dat het niet anders kon, zelfs mijn hart weet het, het is alleen dat verdomde ego wat dwars ligt. Het is ws ook de enige manier geweest om echt los te komen van elkaar. Ik wist het van te voren, ik wist alleen niet hoe het zou gebeuren. Ik heb me laten leiden door hogerhand, had alleen nooit verwacht dat het op deze manier zou gebeuren. Ik wilde hem geen pijn doen maar toch is het gebeurd. Ik heb er veel van geleerd iid.
Tatora
Tatora dec 16 '11
hallo allemaal..hier ben ik even ..na lange tijd..geen pc thuis,en dus nietde mogelijkheid om hier te komen.
mis het wel..
heb zoveel hulp ontvangen van jullie..zoveel mooie geschenkjes..
nu het nog Echt toepassen..
zit nog in beetje dezelfde situatie..
ezeltje ikke soms..
maar stukje bij beetje kom ik er door..
nu in actie komen ,als engeltje op aarde..
om hetgeen ik In me draag met meerdere te delen..
enfin...blij dat ik weer even hier ben!..veel liefs aan jullie allemaal;. warme knufff x
Serenity
Serenity jan 3 '12
ik heb gedroomd dat ik glas at http://www.droominfo.nl/droomwoordenboek/droom/uitleg/Glas

Ieuw
Ik let op mijn woorden maar nog niet voldoende denk ik... pff het is ook nooit goed, ik zou niet weten wat nu weer te moeten veranderen, word zo moe ervan!!!!!!
Emuca
Emuca jan 3 '12
Misschien moet je je niet focussen op het 'moeten veranderen'? smileforceren/afdwingen werkt soms averechts.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki