Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

gast
gast okt 10 '11
Bedankt Karin, iid is dit heel herkenbaar.
SahuShanti
SahuShanti okt 11 '11
Ik voel mij vandaag zoals ik mij over het algemeen voel: Gelukkig.
Ik ben dankbaar voor het leven en de mooie dingen die mij in de schoot worden geworpen en voor mijn plaats hier op deze plek.
In Vrede,
Vera
Emuca
Emuca okt 12 '11
KAKschool... Eerst fantasy verbieden en dan zeggen dat ik het vaker moet teken. ARGHHH.
gast
gast okt 12 '11
Wat is er met het forum gebeurd?

Ik voel me trouwens zwaar kl*te vandaag. Ik heb gebroken met mijn tz, ik kon het niet meer aan :-(
gast
gast okt 12 '11
Het erge van alles; ik wil het liefst alles kapot maken wat we ooit gehad hebben. En ik doe er nog mijn best voor om het voor elkaar te krijgen ook! Ik leer een kant van mezelf die ik al tijden niet meer gezien heb en delen nog nooit van gezien heb....
Voor mij hoeft het allemaal niet meer als het toch één grote leugen is.
Serenity
Serenity okt 12 '11
Oef oef oef BLIJF IN JE EIGENKRACHT STAAN LIEVERD!

En ik weet dat je het kan, het zal moeilijk zijn misschien zelfs heel naar maar je groeit er zo van dat je achteraf een goed gevoel over jezelf hebt, dat jij zo goed in je eigenkracht stond en niet jezelf hebt laten kennen. (op een wat minder charmante manier bijv.)

@Shahushanti, Wa fijn voor je lief.
gast
gast okt 12 '11
Serenity daar is het al te laat voor. Hij heeft me in alle lelijkheid die ik in me heb mogen aanschouwen. Maar ik ben me er gelukkig wel bewust van dat het niet mijn hele zelf is maar een klein stukje dat er uit moest. En het is er uit! Hopelijk voor altijd.
-vlinder-
-vlinder- okt 14 '11
Ik wens je alle kracht die je nodig hebt om hier doorheen te komen, Het is moeilijk en pijnlijk maar na een tijd vind je echt rust.
liefs.
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 14 '11
Ik ga nog ff genieten van de zon...
groetjes moonflowertje
Serenity
Serenity okt 14 '11
Origineel bericht van: gast
Serenity daar is het al te laat voor. Hij heeft me in alle lelijkheid die ik in me heb mogen aanschouwen. Maar ik ben me er gelukkig wel bewust van dat het niet mijn hele zelf is maar een klein stukje dat er uit moest. En het is er uit! Hopelijk voor altijd.

En anders ben je weer een ervaring rijker en met die kennis kan je weer net even anders of preciezer reageren naar hem toe. wink

Veel kracht en liefde wens ik u toe.
niels
niels okt 14 '11
hallo iedereen laugh
ben nog eens hier en wat is het forum veranderd laugh
maar allereerst
@ Gast,het lijkt mij alsof je op dit moment door een heel moeilijke periode voor jou zelf meemaakt daarom stuur ik al mijn energie en kracht naar je ,je komt waar je ijn moet laugh

Het is vandaag wel een gekke dag voor mij vandaag laughik voel me niet meer zo gelukkig/ongelukkig zonder te weten waarom maar ik voel me op dit moment echt gelukkig en het lijkt zelfs alsof ik mijn schrijflust terug heb gevonden en het word voor mij eens tijd om verder te breien aan de Anvakeleria ben zo nieuwsgierig nar het verder loopt laugh

Maar in ieder geval heel veel liefs en geluk aan jullie allemaal en moge komen wat komen moet laugh

Heel veel liefs
Niels
Muin
Muin okt 14 '11
Een grote vuilnisbelt.. een hele grote vuilnisbelt.
Daar leef ik in..
Chaos, wanhoop, verdriet, onweerstaanbare gedachten
die mij voortdurend meeslepen in een depressieve bui.
Kan het nog erger dan hoe het nu is?
Emuca
Emuca okt 14 '11
Tja... vandaag een beetje een vage dag ofzo... Beetje tegenstrijdig gevoel door de beoordeling en de herkansing.. Wel lekker gewinkeld, maar niet alles gevonden van wat ik zocht.

Zit nu lekker op de bank met katten, kaarsen, wierook en shakespeare in love. Mis de meneer wel, maar die komt zondag.
gast
gast okt 14 '11
Niels, dank je wel, ik kom er wel weer uit. Af en toe gaat het ook best wel goed. Dat is het rare van deze tijd; alle tegenstellingen worden uit de kast gehaald lijkt het wel.

Muin, onthoud; er is altijd een tegenovergestelde. Ik hoop dat je die ook snel zult ervaren. Hang in there girl!

Emacu klinkt toch wel als een geslaagde dag. En meneer komt vanzelf weer gelukkig maar kan me voorstellen dat je hem mist.
Groene_heks
Groene_heks okt 15 '11
Sterkt Muin xx onthoud dat het voorbij gaat, echt !

Het is herfst gast, bijna Samhain, is wel de tijd om van alles van dit afgelopen jaar te overdenken.

Voel me superbrak, heb weer een enorme aanvaring met mijn ex gehad, waarom moet dat toch zo.
Waarom is het zo moeilijk om een ander geluk te gunnen, ik begrijp dat echt niet.
Ik wist als ik weer een nieuwe relatie zou krijgen dat hij zou gaan steigeren, maar zo erg had ik niet verwacht.
Na 5 jaar mag hij echt gaan loslaten, ik heb besloten nergens meer op te reageren, want ik laat me wel steeds uit de kast lokken, mijn fout, weet ik.
Jammer dat het toch niet mogelijk is om samen door een deur te gaan zodra er een ander in het spel is.
Serenity
Serenity okt 15 '11
Ik ervaar het zelfde Karin maar ik heb direct bij de eerste aanwijzingen hem gekopieerd en toen kreeg ik een excuus.
Maar ik kreeg ook een hoop over me heen, echt dingen die we al hadden besproken en dingen die hij onmogelijk kon eisen van mij omdat we daar al afspreken over hadden gemaakt.
Hij ging gewoon vervelend doen om een reactie bij mij uit te lokken, tja aandacht is aandacht.
En ij kan niet van mij verwachten dat ik een jojo ben die alles pikt en iedere keer terug komt, gescheiden is gescheiden en dan krijg je mij niet meer terug, ik ben geen stuk vuil!
En dan verwachte hij ook nog eens dat hij voor al dat klussen bij mij in huis een beurt kreeg, nou ja zeg, hoe onrespectvol is dat!
Dan helpt hij mij ook niet onbaatzuchtig, en ik help hem even te herinneren dat hij mij ook op een vriendschappelijke manier gewoon kan helpen en dan hoop ik dat hij dat onbaatzuchtig doet voor me.
Ik heb ook zoveel onbaatzuchtige dingen voor hem gedaan....
Maar goed misschien moet hij even wennen aan het idee en daarna waneer het gezakt is komt zijn goede kant weer boven drijven... ergens.
Emuca
Emuca okt 15 '11
Wat super naar dat ie nog steeds zo verschrikkelijk moeilijk doet... Je zou denken dat het op een gegeven moment wat rustiger gaat worden...

Ik hoop in ieder geval dat het je nieuwe relatie absoluut niet in de weg gaat staan en dat die woeste oceaan snel weer gaat kalmeren.
gast
gast okt 15 '11
Klinkt misschien raar maar ik kan het zo goed begrijpen. Je hebt lief en leed met elkaar gedeeld, bent deel van elkaar geworden in de jaren die jullie samen hadden. Het is heel moeilijk om dat los te laten. En als er dan een nieuwe liefde bij komt voor een ander is het heel definitief voor de ex partner. Het is als een illusie die uit elkaar spat. En het is moeilijk om daar grip op te hebben voor de gene die dit ondergaat. Omdat je zelf in een heel andere positie zit, je hebt immers een nieuwe liefde, is het heel moeilijk om jezelf in te leven. Niet omdat je dat niet zou willen maar omdat je dat op dat moment gewoon niet kan. Je zit zo aan de andere kant als het ware.....Hoe er het beste op te reageren weet ik niet. Ik denk dat de storm gewoon moet uit razen. Maar ik denk dat als je van jou kant toch begrip voor zijn situatie (dus niet de manier waarop hij nu reageerd maar de oorzaak daarvan) kan opbrengen en hem laat weten dat je ziet dat hij het er moeilijk mee heeft, dat je dan wel iets sneller van de storm af bent.

Ik hoop dat het werkt en dat het niet te lang meer duurt. Sterkte meiden.
Dikke knuf voor jullie.
Groene_heks
Groene_heks okt 15 '11
Dat heb ik in den beginnen wel gedaan Gast, ik weet hoe het werkt.
Nu is het vuilspuiterij en stokerij geworden omdat meneer perse zijn zin wil doordrammen.
Hij gaat zelfs zo ver dat hij bedrijfsgegevens doormailed om mij ervan te overtuigen dat mijn nieuwe liefde heel fout is, gegevens waar niks uit blijkt, waar ik niks mee kan en volgens mij zelfs ook strafbaar is.
Kids laat hij plotsklaps links liggen..dat zijn dingen waar ik geen begrip voor kan opbrengen sorry...alleen maar omdat meneer geen voet aan de grond krijgt. Maar goed, dit is vuilspuiterij van mijn kant en das ook nie goe, maar ben er wel heel erg klaar mee
Serenity
Serenity okt 15 '11
Bij mij begon het ook met vingergewijs en argumenten die we allang hadden besproken, maar ik heb gelukkig geconfronteerd met zijn eigen gedrag.
Nu gaat het wel weer goed, beetje vreemd blijft het wel ja.
Maar idd je gaat er echt over nadenken he, nu leer je weer een bepaalde kant kennen die je niet graag of vaak ziet maar je wist toch wel van het bestaan van die kant af?
Toen ik die kant van mijn ex leerde herkennen toen was ik er echt goed klaar mee, afgunst is namelijk niet liefdevol en die vriendschap is blijkbaar niet onbaatzuchtig, alles had zo zijn waarden althans zo ervaar ik het.

Toi toi toi lieve Karin.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki