Ik wordt een beetje moe van de mainstream media die het nieuws van onze prins weergeeft in een belachelijke hoeveelheid zendtijd, terwijl het gewoon afwachten is nu, zoals alle slachtoffers onder die omstandigheden. Dat het vernoemd wordt omdat het een lid van de koninklijke familie is begrijp ik volledig, maar al die zendtijd en het gespeculeer is zo zonde van de tijd en voed alleen maar het publiekelijke drama.
Maar dan lees ik in Januari dit, er is alles bij elkaar misschien 5 minuten zendtijd aan besteed.
"...Als het December 16 Tropische Storm Washi opgehitst de Filippijnen overstroming 2012 en hit Nothern Manilla tijdens de vroege uurtjes,
duizenden slachtoffers, vooral vrouwen en kinderen
verdronken in hun slaap. Met het
dodental overschreden
1,236 en 60,000 vluchtte hun huizen, 45,000 van hen had geperst in evacuatie kampen. Met de dunbevolkte staat van de evacuatie kampen, meeste van de 14,000 radeloze kinderen hebben nog rond te komen met de nasleep van Filippijnen Flood 2012 .."
http://1world1mission.net/nl/philippines-flood-2012-unbelievable-stats-homeless-children/
Friso heb ik altijd wel wat gevolgd, het is zeker een man met visie en ik heb zomaar het gevoel dat hij hetzelfde gezegd hebben. 'Heb aandacht voor het meer belanghebbende'.
De verhouding is zoek omdat we door de media meegaan in sensatie en gevoed worden met drama's en daardoor de werkelijke drama's niet altijd meer zien.
Sorry hoor moest er even uit...