Loading...
nl

Lezing zonder foto en naam

admin
admin feb 2 '11
Lieve Lien,

Voor jouw deze lezing.

Ik krijg bij jouw door dat je iedereen in zijn waarde laat en dat je iemand bent die echt respekt heeft voor mensen.
Je laat iedereen vrij en bent vrij van ego spelletjes.
Je hebt het beste met mensen voor.
Je bent rustig en hoeft niet op de voorgrond te staan, ik zie jouw als een mooi geheel.
Heb je een poes of houd je daarvan?
Ik krijg je alleen te zien zonder mensen om je heen.
Heb je soms het gevoel dat je wat aansluitng mist van gelijkgestemden?
Het is niet zo dat je geen mensen om je heen hebt.
Maar toch, ik wil het woord eenzaam niet gebruiken maar meer het feit dat je je bewust bent van het uiteindelijk zelfstandig te staan.
Je kwam ook alleen tenslotte met je geboorte op deze wereld.
En gaat ook weer eens wanneer het je tijd is.
Dit doe je ook alleen en daar ben je je erg van beust.
Zie de kleur oranje en een ingepakt kadotje, heb je binnenkort een verjaardag of is het kort geleden geweest.
Ik zie nu een treinje van speelgoed.
en een kralenketting.
Zie nu een bruin klein langharig hondje tegen je opspringen om je te begroeten.
erg mooi beestje en erg goed verzorgd glanzende vacht mooi geborsteld en schoon.
hahahahaha zijn haren dansen in de wind...
en hij loopt heel parmantig met zijn staart omhoog in een mooie pas.
Hmm hij doet echt zijn best voor je.
Ben jij iemand die om zichzelf lacht en binnen pretjes heeft soms.
Zo doet het hondje ook.
Ik word er helemaal blij van....
dit was voor jou de lezing

En ik hoop dat je er iets aan hebt
zou het fijn vinden als je me er feedback op geeft.

liefs van Ajada
Lien87
Lien87 feb 2 '11
Origineel bericht van: AJÂDA
Lieve Lien,

Voor jouw deze lezing.

Ik krijg bij jouw door dat je iedereen in zijn waarde laat en dat je iemand bent die echt respekt heeft voor mensen.
Je laat iedereen vrij en bent vrij van ego spelletjes.
Je hebt het beste met mensen voor.
Je bent rustig en hoeft niet op de voorgrond te staan, ik zie jouw als een mooi geheel.

Dat klopt Ajada. Ik probeer mensen te behandelen hoe ikzelf behandeld wil worden.

Heb je een poes of houd je daarvan?

Ik heb geen poes maar ben wel een grote dierenvriend. Ik hou wel meer van honden dan van katten

Ik krijg je alleen te zien zonder mensen om je heen.
Heb je soms het gevoel dat je wat aansluitng mist van gelijkgestemden?
Het is niet zo dat je geen mensen om je heen hebt.
Maar toch, ik wil het woord eenzaam niet gebruiken maar meer het feit dat je je bewust bent van het uiteindelijk zelfstandig te staan.
Je kwam ook alleen tenslotte met je geboorte op deze wereld.
En gaat ook weer eens wanneer het je tijd is.
Dit doe je ook alleen en daar ben je je erg van beust.

Ik ben inderdaad niet eenzaam maar ik ben wel dikwijls en graag alleen. Ik ben jammer genoeg niet erg zelfstandig, ik ben nogal afhankelijk van anderen maar dat zou ik graag anders zien. Ik zou graag op mijn eigen benen willen en kunnen staan.

Zie de kleur oranje en een ingepakt kadotje, heb je binnenkort een verjaardag of is het kort geleden geweest.

Ik ben jarig in Juli. Ik heb de laatste tijd geen cadeaus gekregen en met de kleur oranje heb ik niets, dus dit kan ik niet echt plaatsen.

Ik zie nu een treinje van speelgoed.
en een kralenketting.

Ik herinner me geen treintje en heb geen kralenketting.

Zie nu een bruin klein langharig hondje tegen je opspringen om je te begroeten.
erg mooi beestje en erg goed verzorgd glanzende vacht mooi geborsteld en schoon.
hahahahaha zijn haren dansen in de wind...
en hij loopt heel parmantig met zijn staart omhoog in een mooie pas.
Hmm hij doet echt zijn best voor je.

Ik heb nooit een bruin langharig hondje gehad maar ik heb vroeger wel voor hondentrimmen gestudeerd en vind het jammer dat ik daar mee ben moeten stoppen wegens gezondheids problemen.

Ben jij iemand die om zichzelf lacht en binnen pretjes heeft soms.
Zo doet het hondje ook.
Ik word er helemaal blij van....

Hahaha, ja zo ben ik wel. Ik heb soms binnen pretjes en ben een dromertje smile

dit was voor jou de lezing

En ik hoop dat je er iets aan hebt
zou het fijn vinden als je me er feedback op geeft.

liefs van Ajada

Heel erg bedankt voor de lezing Ajada. Ik weet niet of je ook foto's leest ? Mijn foto staat hier op het forum. Dus als je tijd en zin hebt in de toekomst mag je mijn foto ook altijd lezen smile

Liefs Lien
admin
admin feb 2 '11
Bedankt voor je reactie Lien,

Helaas lees ik op dit moment niet mee in het foto lees forum, dat word even te veel.
Maar fijn dat we elkaar hier hebben ontmoet zo tijdens het lezen zonder foto en naam.

Ik wens je nog een hele fijna avond

liefs Ajada
admin
admin feb 2 '11
Lieve Nims.

Voor jouw deze lezing,

Het staat er dubbel op want ik zie dat je naam niet boven het stukje stond.
Dus daarom een dubbel stuk dat kan ook niet anders hoor met al die vonken (smile)

Ze laten me weer die bol zien,Waarvan alle energie deeltjes afspatten dit is over de hele bol dus het gaat alle kanten op,
Ik krijg de opdracht om met een deeltje mee te reizen.

Het is een deeltje wat links achter vanuit de bol weg flitst.
Het vonkje spat uit elkaar en weer splisen ze zich weer deeltjes af.

Dit is een eindeloos proces als die deeltjes ook weer gaan splitsen....

ik zie nu een zebrapad zwart wit zwart wit, dit lost op in het niets.
En weer kom ik bij die bol.
Ik ben gestopt om er een uitleg aan te geven het is wat het is.
Als ik vraag of ik je iets mag mee geven dan is dit alles wat ik zie.
Meer is het niet...Je bent alleen maar aan het splitsen.
Ik weet niet of je er iets mee kunt maar zo zie ik het hele gebeuren.

liefs Ajada
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 3 '11
Lieve Nims.

Voor jouw deze lezing,

Het staat er dubbel op want ik zie dat je naam niet boven het stukje stond.
Dus daarom een dubbel stuk dat kan ook niet anders hoor met al die vonken (smile)

Ze laten me weer die bol zien,Waarvan alle energie deeltjes afspatten dit is over de hele bol dus het gaat alle kanten op,
Ik krijg de opdracht om met een deeltje mee te reizen.

Het is een deeltje wat links achter vanuit de bol weg flitst.
Het vonkje spat uit elkaar en weer splisen ze zich weer deeltjes af.

Dit is een eindeloos proces als die deeltjes ook weer gaan splitsen....

ik zie nu een zebrapad zwart wit zwart wit, dit lost op in het niets.
En weer kom ik bij die bol.
Ik ben gestopt om er een uitleg aan te geven het is wat het is.
Als ik vraag of ik je iets mag mee geven dan is dit alles wat ik zie.
Meer is het niet...Je bent alleen maar aan het splitsen.
Ik weet niet of je er iets mee kunt maar zo zie ik het hele gebeuren.

liefs Ajada

Hoi Ajade, bedankt voor de lezing. Ik begrijp dat het lastig is, maar je hebt mij gezien zoals ik ben. Mijn energie die over de wereld zich manifesteert en veel dingen in deze aarde creert. Het zebra-pad stelt in mijn ogen de uitersten (zwart vs wit) voor. Alles wat er is, zit daar tussen. Omdat ik de uitersten ken, kan ik alles er tussenin ook vinden en maken.
admin
admin feb 3 '11
Lieve Nims,

Bedankt voor je reactie en mooi om jouw te mogen zien in je zijn...

Liefs Ajada

Even een aanvulling die ik spontaan binnen kreeg.
Merudi is ook jouw creatie en de energie van jou zit hierin.
Alles wat er hier gebeurd heeft daar mee van doen.
Zie ik dit juist?
De ontwikkeling van mensen en bewustwording verloopt via die energie.
Het is jouw creatie van jouw energie en scheppend vermogen die dit bezield en vorm geeft.
Zonder deze energie geen Merudi en geen bewustwording en geen beelden geen input dan ook geen output...
Dit zijn zomaar wat gedachten van mij, ik hoop dat je er een reactie op wilt geven.
Ik vraag me af waar ik dan aansluit met mijn energie in dit geheel.
Of ik uberhaupt hier een aandeel in heb?
Of het ook een stukje schepping van mezelf is en hoe dit dan zit.
waar begint Nims en waar stopt Nims en begint Ajada in dit gebeuren.
is het een samenwerking of een mengeling van gelijke delen trekken elkaar aan.
Ik ben benieuwd en hoop dat je er meer duidelijkheid in kan brengen.

liefs Ajada
admin
admin feb 3 '11
Lieve Zilveren Spin,

Voor jouw deze lezing,

Het eerste wat ik zie is een gebouw in de verte en we gaan op reis de gidsen laten me een pad zien van waaruit we samen gaan reizen en ze gaan met mee mee.
Allereerst zie ik dat het een kronkelig pad is naar de stad met aan weerszijden groen gras en rotsen begroeide rotsen.
Het pad is oneffen en er liggen steentjs op, een ruw pad dus.
Ik zeg tegen mijn gidsen dat is ver lopen , maar ik moet deze afstand afleggen om de stad te bereiken.
oke dit gaat erg lang duren zeg ik tegen hen.
Nu laten ze me de stad zien en ik ben er het is een wazige stad ik kan er zo naar binnen gaan er is geen deur maar iedereen kan er zo doorheen de muren zijn van een soort vloeistof gemaakt maar niet nat.
Het is een vluchtig ijl iets.
Ik ga door dit gebouw en kom in een ronde zaal.
In de hoek van de zaal hangt een grote zon en straalt met zijn stralen naar de ronde tafel die in het midden staat.
Aan deze tafel voel ik wel energie maar zie maar 1 persoon staan een man met een grijze baard breed en een mantel aan.
Hij staat in de richting van de zon en kijkt me aan met de zon schuin achter hem.
Hij heeft een langwerpig voorwerp bij zich een zilverkleurig langwerpig ding met een knop erop hij legt het voor hem op tafel en zegt de zitting is geopend.
Ik zie nog steeds de anderen niet maar ze zullen er echt wel zijn .
Hij kijkt rond en knikt ik voel dat iedereen gaat zitten.
En ik mag ook zitten.
Hij richt het woord tot de aanwezigen en noemt ze broeders en zusters.
Heet me hartelijk welkom en nodigt me uit om naar voren te komen.
Hij vertelt dat hij blij is dat ik er aanwezig kan zijn en vertelt dat in de komende tijd en de toekomst al meer broeders en zusters op bezoek zullen komen tegen de aanwezigen.
Hij is blij dat we nu zover zijn dat dit kan en legt dit ook uit aan de anderen.
Hij zegt dat iedereen van harte welkom is en de anderen stemmen daar mee in.
Mijn gidsen lachen naar me en knikken begrijpend naar me.
Ze zijn de gidsen die de zielen ophalen de zielsreizigers en ze begelijden naar de andere wereld.
Dit is hun taak om ons te begeleiden op onze reizen.
Ze staan daarbij onder de leiding van de man die spreekt en hij kent hen goed zie ik.
Ik zie dat ze een binding hebben met elkaar in de geest.
Het zijn op dit moment twee gidsen die ik zie, mijn eigen gids en nog iemand.
Ik denk jouw gids.
Nu laat hij me zien dat de wazigheid van de stad en het gebouw zo is omdat wij er dan makkelijker doorheen kunnen reizen.
Het is niet altijd zo wazig verteld hij (zonder woorden) het word in me gelegd.
De realiteit is zo voor ons op dit moment maar dit beeld is alleen maar zo geschapen om dingen over te brengen.
De vorm is veranderlijk, de boodschap niet.
De man laat me zien dat hij deze staf gebruikt om te helen en dat hij dit ook in ons leven doet.
Dat hij hem gebruikt om dingen te verbinden en bij elkaar te brengen dat hij heelmeester is...van alle wonden.
Hij bedandankt iedereen voor hun aanwezigheid en richt nog een blik naar ons en vraagt of we snel weer terugkomen.
De gidsen knikken.
De gidsen pakken nu allebeide mijn hand en ik zit weer gewoon op de stoel en voel en zie dat ze nog heel dicht bij zijn.
Ik vraag hun waarom ik dit moest zien en wat de boodschap voor jouw is.
Ze vertellen dat deze boodschap geld voor jouw en voor mij en nog heel veel mensen.
En ze zeggen dat jij dit weet en er juist bent voor alle mensen.
Jouw hart gaat naar iedereen uit daarom brengen ze de boodschap zo.

Ze geven me nu een grote steen een roze steen en ik mag die aan je geven een kristal een ruwe maar heel mooi en hij voelt heel zacht aan.

Ik geef hem aan jou en voel me er erg eerbiedig bij.
Dit is ook omdat het een overhandiging is die aangeeft in de tijd dat er dingen afgerond zijn en we nu in deze fase terecht komen.
Nu pas kon je de steen krijgen het symboliseert een trede verder en je kan nu pas met dit kristal gaan werken.
Het heeft een naam en ik hoor selma maar ben hier niet zeker van.
Gelijktijdig word het nu afgesloten en ik bedank de gidsen voor hen hulp en laat alle beelden weer los.

Liefs Ajada
admin
admin feb 3 '11
Wauw !! Ik ben er even stil van :-)

Helaas ben ik niet bewust meegereisd, hihi maar ik voelde wel al dat vandaag voor mij een hele nieuwe fase is aangebroken ! En ik had al zoveel "cadeautjes" gekregen de afgelopen dagen ! En nu deze steen... heb er wel een idee bij, voeg zo even een plaatje toe.

Die gebouwen wat je beschrijft, doen mij denken aan de gebouwen die ik tijdens een reis zag op Sirius ! Ik ben er toen alleen niet naar binnen gegaan, maar ik kan me best wat voorstellen bij die ruimte die je beschrijft. Wie die man is....zou Ahr /Araragat c.q. Merlijn kunnen zijn geweest (mijn "zielenvader") maar ik denk eerder Salusa, dit is zijn broer (zo had ik dat begrepen).

Wie die gids was ?? Men ik heb zoveel gidsen....maar ik vermoed Artimus Arimeus, mijn tweelingziel, of anders misschien "Juan"
maar die heb ik vandaag nog niet opgemerkt. Misschien later maar eens vragen :-)

De boodschap is prachtig !

Dankjewel Ajada voor deze prachtige lezing, voor het doorgeven van de informatie voor iedereen :-), en natuurlijk voor het kristal. De naam van het kristal ken ik ook niet.. Nu nog uitvinden wat ik er precies mee kan :-)

Liefs Zilveren Spin

jammer, vind nog niet echt een goede afbeelding op google, voor mijn gevoel is het een rosequartz wat uit 1 geheel bestaat, maar met uitzondering van de basis uit meerdere delen lijkt te bestaan. Zeg maar zo'n steen met uitlopers eraan, niet spits maar wel rechthoekig afgeplat ieder deeltje (tenminste zo zag ik hem (als het die steen is) ongeveer 10 jaar geleden.. )

admin
admin feb 3 '11
Lieve Zilveren spin,

Ik weet het al het woord sela was de aanwijzing en de steen is seleniet.

Seleniet
Seleniet steen, ook wel de engelensteen genoemd door de hoge vibratie die deze steen uitzend.

Deze steen is weldadig voor lichaam geest en ziel en zuivert tevens de ruimte waarin hij staat.

Deze steen is zelfreinigend. Seleniet versoepelt het contact met gidsen en engelen en andere hogere wezens.
Seleniet richt haar energie naar de gebieden die het meest hulpbehoevend zijn.
De kracht van Seleniet ligt in de gave om met alle chakra's in het lichaam te kunnen werken.
In tegenstelling tot vele andere kristallen en stenen,
richt Seleniet zich niet tot een aspect of probleemgebied.
Het werkt zoals een tuner; het zoekt ruisgebieden in de aura's op.
Seleniet wordt vaak gebruikt voor het verhelderen van denkprocessen.

Ik zag de steen zoals ik hem net gezien heb op het plaatje alleen was hij meer zacht kleurig roze/perzik, ik zal even het plaatje erbij doen.
Zo was precies de vorm die ik zag
Het plaatje lukt niet maar het was een steen in een toren vorm.

Dit is de link naar het stukje op internet.

En het woord Sela is een hebreeuws woord en staat voor verhogen opheffen.

merudi

Kijk ik net verder op die pagina van bovenstaande link zie ik toch dat er ook oranje seleniet bestaat, dit is precies de kleur die ik heb gezien.
mooi heh.....

liefs Ajada
Mimosa
Mimosa feb 3 '11
Sorry dat ik inbreek in jullie gesprek. Ik vind het zo mooi om te lezen. Heel toevallig heb ik gisteren van mijn moeder precies zo'n steen als je beschrijft gekregen. Een seleniet in torenvorm.
Heel mooi om te lezen dat precies zo'n steen gegeven wordt aan Zilveren spin.
admin
admin feb 3 '11
Mooi heh Mimosa ja daar word je toch helemaal warm van van binnen.
Ik geniet er erg van en ben blij dat je ook reageerd dat is juist leuk.

wens jouw ook een hele fijne en mooie tijd met je steen.
Voor mij is het nu tijd om met de stenen te gaan werken met de kristallen.
Anders kon ik dit nooit zo zien.
Mooie boodschapppen krijgen we vanuit de spirituele wereld.
Maar niet alleen daarvanuit rechtstreeks maar ook merk ik dat er heel veel verborgen boodschappen zitten in de woorden die mensen tot je spreken, iedereen heeft voor elkaar een boodschap.

liefs Ajada
admin
admin feb 3 '11
over toren (staaf)kristallen gesproken :-)dan moet ik toch snel even mijn laatste zielenreis gaan plaatsen van.. eergisteren geloof ik !! die had overigens wel precies dezelfde kleur als op het plaatje :-) wit / doorzichtig !
admin
admin feb 3 '11
Oke lief spinnetje hmmmm je kan nu weer verder weven met je draadjes....
admin
admin feb 3 '11
merudi

Kenmerken: ruwe seleniet in blok-vorm. Zalmroze van kleur.

Korte algemene reading op dit kristal: Seleniet brengt je heel direct in verbinding

met de Engelenenergie. Dit brengt hele zachte subtiele healing teweeg, waarbij

alles wat zwaarte is in je systeem schoon gemaakt en in het Licht gezet wordt.

Seleniet zend hoge trillingen en Lichtkracht uit en blijft dat doen om alles in de

omgeving op gelijke trilling te brengen.

Seleniet geeft gedachten en gevoelens weer vleugels, brengt innerlijke vrede,

tevredenheid en creativiteit. Het opent je aura om al het Goddelijke om je heen

in de schepping te voelen en je ermee verbonden te voelen. Het verbind je met

de Krachten en Liefde van de Engelen en opent je Bewustzijn meer om je te

her-inneren aan je Engelen Zelf.

Seleniet kristallen hebben heel bewust verbindingen uitstaan met diverse Engelen

sferen en dit zorgt ervoor dat je omringt wordt door Engelen Liefde. Voor

diepgaande healing, op subtiele, zachte en Liefdevolle wijze.

Roze seleniet werkt sterk op je eigen hartkwaliteiten in en wekt sterk het

zelfgenezend vermogen.

Roze seleniet werkt nog sterker op de eigen healing in, versterkt je hart en

helend/zelfgenezend vermogen, brengt meer openheid en zachtheid in je hart,

opent je hart op steeds diepere Hogere lagen.

Mimosa
Mimosa feb 3 '11
Zeker weten ja. En inderdaad we krijgen hele mooie boodschappen uit de spirituele wereld en vaak inderdaad als verborgen boodschappen van de mensen om je heen, maar ook van dieren en eigenlijk alles. Steeds vaker begin ik die boodschappen te zien en dat maakt me zo blij.

Normaal volg ik de leggingen en lezingen niet zo heel erg, tenminste niet bewust. Maar op de een of andere manier wordt ik steeds naar jou lezingen getrokken en blijf ik ze lezen. smileHeel mooi vind ik dat. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 3 '11
Hoi Ajada, mooi om te lezen hoe het maar blijft komen! Dus ik zal proberen je zo goed mogelijk te antwoorden.

Lieve Nims,
Merudi is ook jouw creatie en de energie van jou zit hierin.
Alles wat er hier gebeurd heeft daar mee van doen.
Zie ik dit juist?

Ik heb het idee dat je hiermee bedoelt dat ik degene ben die Merudi heeft opgezet. Alles heeft geregeld en aanbiedt aan jullie allen. Uiteraard zit mijn energie er dan in en alles wat er gebeurd volgt de lijn die ik heb neergelegd.

Als ik het voor mezelf uitleg dan ben ik in mijn leven een pad gaan bewandelen dat voor mij de verzamelnaam Merudi heeft. Daarin zijn ondertussen steeds meer mensen gaan meewandelen.

De ontwikkeling van mensen en bewustwording verloopt via die energie.
Het is jouw creatie van jouw energie en scheppend vermogen die dit bezield en vorm geeft.
Zonder deze energie geen Merudi en geen bewustwording en geen beelden geen input dan ook geen output...
Dit zijn zomaar wat gedachten van mij, ik hoop dat je er een reactie op wilt geven.

Ik weet het niet zo goed, als ik jou lees dan lijkt het wel alsof Merudi het enige in deze wereld is dat de mensheid bewustwording geeft. Ik vraag me af of dit wel zo is, want er zijn vele andere manieren waarop bewustwording plaatsvind en wordt gedeeld. Dus ik heb het gevoel dat de bewustwording van de mensheid niet van Merudi afhangt. Wel heb ik het gevoel dat Merudi een hele grote rol zal spelen, dat wel.

Ik vraag me af waar ik dan aansluit met mijn energie in dit geheel.
Of ik uberhaupt hier een aandeel in heb?
Of het ook een stukje schepping van mezelf is en hoe dit dan zit.
waar begint Nims en waar stopt Nims en begint Ajada in dit gebeuren.

Aangezien we afkomstig zijn uit dezelfde bron, verwacht ik eigenlijk dat dit hoort bij het proces van loslaten van je identiteit. Zie hier de engelmens in jezelf terugkomen, waarin nims en ajada niet meer stoppen of beginnen, maar samen-zijn.
is het een samenwerking of een mengeling van gelijke delen trekken elkaar aan.
Ik ben benieuwd en hoop dat je er meer duidelijkheid in kan brengen.

liefs Ajada

Ik ben benieuwd of je hier iets mee kunt smile.
admin
admin feb 3 '11
Lieve Duifje,

Voor jouw deze lezing.

Allereerst voel ik dat mijn rechterbeen goed doorstroomt maar mijn linker been niet en ik voel heel veel warmte op mijn derde oog.
De kleur groen mocht ik gebruiken om te reinigen en dit is ook de kleur die met jouw te maken heeft.

De linkerkant van je lichaam is achtergebleven bij de rechterkant .
Je doet alles vanuit je rechterkant.
Klopt dit?
Met rechts voel je je wel krachtig en die kant breng je veel meer naar buiten.
Ik voel nog een boosheid in je zitten en je brengt dit mee met een hele groene kleur.
De mooie groene kleur die ook in je aanwezig is word dan een beetje donkergroen en ik zie dat het alleen de buitenranden van deze energie zijn die zo donkergroen oplichten vlammen zeg maar.
In je wezen ben je iemand met helder groen in je en dat laat mij zien dat je liefdevol bent en helend kunt zijn ook erg harmonisch en in evenwicht geaard en stabiel.
Maar je mag nog even gaan ruimen in je emoties helen van een stukje pijn en verdriet en boosheid.
Daarna kan het mooie helder groen vanuit je hele zijn stromen in je hele lichaam en aura.
Dan komt links er ook bij en hoef je niet meer te vechten dan komt er rust in jou.
In je kleur groen komt het woord en steen sodaliet naar voren.

Dit is je beginsteen als je helemaal klaar bent en geheeld dan is de steen Jade goed voor je maar nu nog niet.
Ik ben totaal niet op de hoogte van stenen en kristallen dus ik zou het even gaan nazoeken wannneer je denkt ja! dan zou ik het zo toepassen als ik jouw was.
Maar dat laat ik aan je eigen inzicht hierin afhangen.
Ik zie een kerktoren en ik hoor het woord snor.
Ik zie een snor maar ook een poezensnor.
en een snorrent brommertje nou ja daar kan ik niet van maken jij mischien wel.
Ik laat het hierbij dit is de boodschap voor dit moment voor jou.

liefs Ajada

Dit is een mooie uitleg van Sodaliet
merudi
admin
admin feb 3 '11
Ik reageer alleen even op de stukjes die ik anders bedoel,
Om bij de kern te blijven.

Ik weet het niet zo goed, als ik jou lees dan lijkt het wel alsof Merudi het enige in deze wereld is dat de mensheid bewustwording geeft. Ik vraag me af of dit wel zo is, want er zijn vele andere manieren waarop bewustwording plaatsvind en wordt gedeeld. Dus ik heb het gevoel dat de bewustwording van de mensheid niet van Merudi afhangt. Wel heb ik het gevoel dat Merudi een hele grote rol zal spelen, dat wel.

Dit is niet wat ik bedoelde, omdat ik voel dat er allerlei dimensies door elkaar heenlopen en dat iedereen zijn eigen ding wereld en toneelstuk creeerd.
Nu dacht ik, wel kom aan ik speel ook een stukje mee in Nims zijn toneelstuk even in deze bewoordingen om duidelijker aan te geven wat ik bedoel.
Of creeer ik in dat toneelstuk mijn eigen toneelstuk?
Dus ben ik los van jouw vonken van creativiteit enz enz en drijf ik op mijn eigen vonken van etc etc..
Of zoals jij het aangeeft is het toch een vorm van samenwerking van deze energie met elkaar.
Dan heeft ieder apart er een aandeel in en vibreren we als een bundel van energie wow...
Kun je me nog volgen?
Het zijn alleen maar menselijke gedachten(die ik overigens altijd een beetje wantrouw in mezelf)
En inderdaad het lijkt alsof ik denk dat alleen jij voor dit proces zorgt en er daarbuiten niets is voor mij maar dat is niet zo hoor...ik denk dat er ontelbare engelen zijn die ons helpen op de weg en daar ben jij er eentje van.

Dit is wel een beetje de hoofdmoot en ik kan je heel goed volgen,

Bedankt voor je goede en duidelijke uitleg ik kan er heel veel mee. word vervolgd...

liefs Ajada
admin
admin feb 3 '11
merudi

Kenmerken: ruwe seleniet in blok-vorm. Zalmroze van kleur.

Korte algemene reading op dit kristal: Seleniet brengt je heel direct in verbinding

met de Engelenenergie. Dit brengt hele zachte subtiele healing teweeg, waarbij

alles wat zwaarte is in je systeem schoon gemaakt en in het Licht gezet wordt.

Seleniet zend hoge trillingen en Lichtkracht uit en blijft dat doen om alles in de

omgeving op gelijke trilling te brengen.

Seleniet geeft gedachten en gevoelens weer vleugels, brengt innerlijke vrede,

tevredenheid en creativiteit. Het opent je aura om al het Goddelijke om je heen

in de schepping te voelen en je ermee verbonden te voelen. Het verbind je met

de Krachten en Liefde van de Engelen en opent je Bewustzijn meer om je te

her-inneren aan je Engelen Zelf.

Seleniet kristallen hebben heel bewust verbindingen uitstaan met diverse Engelen

sferen en dit zorgt ervoor dat je omringt wordt door Engelen Liefde. Voor

diepgaande healing, op subtiele, zachte en Liefdevolle wijze.

Roze seleniet werkt sterk op je eigen hartkwaliteiten in en wekt sterk het

zelfgenezend vermogen.

Roze seleniet werkt nog sterker op de eigen healing in, versterkt je hart en

helend/zelfgenezend vermogen, brengt meer openheid en zachtheid in je hart,

opent je hart op steeds diepere Hogere lagen.

dankjewel Ajada ! ja, het is een erg mooie steen !
bijzonder Mimosa dat jij ook zo'n steen kreeg van je moeder !!
Mimosa
Mimosa feb 3 '11
Ja, ik was heel erg blij verrast. Merk de laatste tijd veel van dit soort mooie dingen op. Vanuit verschillende hoeken en paden komen de boodschappen helder binnen. smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske