Loading...
nl

Lezing zonder foto en naam

admin
admin jan 23 '11
Lieve Bart,

Zoals beloofd de lezing.

Het eerste wat er bij me binnenkomt is de kleur lichtblauw en wit, ze zijn een mengeling van elkaar en lopen in elkaar over ook een heldere grijstint komt bij me binnen.

Ik zal je straks uitleggen wat dit betekent

Verder zie ik dat er iets is wat erg in elkaar geschoven zit, zo erg dat het als een druk zich laat zien, er is iets wat bekneld is door een grote druk en in elkaar geschoven is.
Ik weet niet of je het herkent.
Ik zie dat je nu in een stabiele fase zit wat betreft je relatie, en ik zie ook dat je de touwtjes stevig in handen hebt.
In je leven laat je geen dingen makkelijk uit handen nemen, en je stopt veel energie in je relatie je bent erg duidelijk daarin en de sterke partij.
Soms ga je daar net even een beetje te ver in, en dan zie ik dat je de ander een beetje meer ruimte mag geven, het is goed als je soms wat meer water bij de wijn doet.
Ik weet dat dit voor jou niet makkelijk is om je gewoonte om de lieve vrede te bewaren en rust te houden te laten varen.
Maar zie het maar als een uitdaging om daarin niet de controle toe te passen.
Gewoon laten gaan, het drama zich te laten ontwikkelen maar er niet in mee te gaan.
Houd emotioneel afstand en laat je gevoelens er zijn kijk naar je angst of andere gevoelens en laat het er zijn, probeer te kijken wat er met je gebeurd en ik hoop dat je ook kan kijken naar eerdere ervaringen waarin je overweldigt werd door het drama van anderen.

Alleen het drama van anderen laten gaan niet proberen te voorkomen of te beheersen.
Dit is op dit moment belangrijk voor je en voor je medemensen.

De kleur lichtblauw met wit heb je in deze situaties nodig het geeft je rust en ruimte in je zelf en bovenal vrede om dit alles te kunnen transformeren in jezelf.
Deze mooie levende kleur wit/licht blauw geeft je vrede en kracht om die oude wonden te helen.
De kleur grijs vertegenwoordigt jouw gevoel over het drama, het staat als een blok voor je, maar kleur en meng er het lichtblauw en wit doorheen en je ziet er niets meer van terug, dan lost die kleur op.

Voor zover de lezing

Ik hoop dat je er iets aan hebt

liefs Ajada
admin
admin jan 23 '11
Lieve Ajada,

Aparte lezing.

Hetgene waar je het over hebt: wat in elkaar geschoven zit en het blok heeft inderdaad te maken met het oude "drama", hoewel dat, zoals je kleuren symboliseren, dit zich aan het mengen, dus inderdaad aan het helen is.

Klopt als je aangeeft dat ik het als een uitdaging moet zien om niet de controle toe te passen, ik moet inderdaad laten gebeuren, zonder me erdoor te laten overweldigen, daar kom je veel verder mee uiteindelijk.

Ik vind het mooi beschreven en heb er zeker wat aan !!

Dank je wel!
Groetjes,
Bart
admin
admin jan 24 '11
Hallo lieve Karda,

Hee ik zie een regenboog en allemaal ballonnen, wat heb je te vieren...

de bollen die ik zie komen als druppels uit de lucht vallen, ze vallen loodrecht naar beneden.
Inspiratie bollen.
Wat doe je aan creativiteit?
Je inspiratie niveau is op dit moment hoog.
Ik zou denken dat je gedichten schrijft en andere mooie dingen zegt.
Ow ik zie dat alles luchtig en licht is bij je op dit moment heb je het zo leuk nu, ik zie je stralend en dansend, je bent erg blij.
Klopt dit?
Er is een onophoudelijke stroom met bollen doorzichtige bollen die uit de lucht naar beneden dalen.

Het lijken wel zielen die hun weg naar de aarde vinden.

het houd niet op.
wat heb jij te maken met de zielen vraag ik me af?
In wat voor verband moet ik het zien.
Ik kan het niet plaatsen dus laat ik het beeld maar voor wat het is.
Ik zie je als een soort Oermoeder, het is net alsof al die zielen naar je toekomen.
Je hebt het er druk van.
De stroom houd niet op en ze landen toch echt allemaal bij jou.
Je hebt een soort functie van gastvrouw en heet ze welkom, het gaat je goed af hoor, iedereen word de weg gewezen.
Oke je ruimt nu op en bent klaar met dit werk.
De laatste is weg en je kijkt nog eens tevreden in het rond of je niemand vergeten bent.
Je pakt je spullen en gaat naar huis.
Als ik vraag welke kleur ik bij je mag gebruiken dan komt er een witte kleur, dit zegt me dat je alle kleuren in jezelf hebt vertegenwoordigd.
En het ook kan gebruiken, alles voelt erg licht aan en in harmonie.
Op dit moment is er niets moeilijks en je mag gewoon lekker genieten...
Heb je kortgeleden een inwijding gehad of ben je in balans gezet?

Ik hoor het wel dit was de lezing meer kan ik er niet van maken.


liefs Ajada
admin
admin jan 24 '11
lieve Karda

Ik las net je profiel en snap nu wel wat deze lezing zegt...maar goed dat ik de profielen altijd achteraf lees en nooit vooraf.
Daaom lees ik ook de verhalen nooit en ook niet de kennismaking meestal niet, pas achteraf als ik wel eens twijfel...

liefs Ajada
Mimosa
Mimosa jan 24 '11
Hoi Ajada,

Wat een mooie lezingen. Zou je er ook eentje voor mij willen doen als je tijd hebt?

Namaste,
Micha
admin
admin jan 24 '11
Ja hoor Mimosa,

Ik ga gewoon nhet rijtje af.
Het kan even duren maar je komt vanzelf aan de beurt.

liefs Ajada
admin
admin jan 24 '11
Lieve Spud hier dan de beloofde lezing.

Allereerst krijg ik het land India te zien ben je daar geweest of wil je daar naar toe?

Ik zie een stad en wir war van straatjes ik zie ook een stad die hoogte verschillen heeft de ene straat ligt hoger als de andere.
Ben je van indiase afkomst? of is er iemand in je nabijheid die van een andere afkomst is?
Ik zie dat het gaat om een vrouwelijk persoon, ze vraagt zich af wat haar roots zijn.
Ik zie nu een beeld van een stel mensen jonge mensen op een scootertje die door die die volle straatjes manouvreren een jongen en een meisje.op weg naar waarnaar? ze leven daar en doen hun ding.

Ik zie nu een tijgerneus voor me kan het nog steeds niet plaatsen misschien jij wel.

Ik weet dat het gek klinkt maar deze tijger beschermd je, en geeft je bepaalde aanwijzingen.
Het is een wijs beest en weet heel goed waar het gevaar ligt.
Al heel ruim van te voren ruikt hij gevaar en weet je daarvoor te behoeden.
Ik mag van hem niet te veel weten dus ook daarin ben je beschermd.
Ik zie dat hij je op dit moment helpt met je zachte kant, je liefde zeg maar en vertrouwen.
Hij leert je tederheid en daarvan te gaan genieten.
Aanrakingen enz enz leert hij je hij helpt je met alles wat te maken heeft met dit deel.
Hij vraagt nu aan mij om op te letten wat en hoe ik het schrijf.
Hij vraagt aan mij of ik je wil vragen, om op hem te oefenen en je open te stellen voor hem, hij houd heel veel van je en zal je nooit geen pijn doen.
Je kunt hem gewoon aaien en hij laat je zijn, zonder je te raken met zijn kracht.

Dit is op dit moment genoeg voor je en als je wil kan je altijd later nog eens vragen naar een lezing.

liefs Ajada
Serenity
Serenity jan 24 '11
Joepie !!!
Ik ben na Tinne!!!!
admin
admin jan 24 '11
hahahah lieverd ik hou van je
Serenity
Serenity jan 24 '11
Ik dank u!!!
karda
karda jan 24 '11
Lieve Ajada,

Bedakt voor deze lezing.

Misschien is het een toekomstbeeld wat je ziet, echt iets te vieren heb ik op het moment niet.
En met die zielen weet ik ook eigenlijk niet hoe ik dat kan plaatsen.
Lekker genieten zou ik best willen, ik ben namelijk de laatste tijd erg down. heeft met omstandigheden rondom mij te maken.
Ik heb wel pas een healing gekregen en ik denk dat je dat hebt gevoeld.
creativiteit zal denk ik met het mandalatekenen te maken hebben.

Ik kijk er naar uit om weer meer te gaan genieten van alles.

bedankt voor de lezing.

liefs karda
admin
admin jan 24 '11
wat raar.. ik had hier ook een bericht gepost stelde mijzelf ook beschikbaar maar zie mijn bericht niet meer..
admin
admin jan 24 '11
pardon ik zie mijn bericht al.
was mijzelf ff kwijt hihi
Tinne
Tinne jan 24 '11
Origineel bericht van: karda
Lieve Ajada,

Bedakt voor deze lezing.

Misschien is het een toekomstbeeld wat je ziet, echt iets te vieren heb ik op het moment niet.
En met die zielen weet ik ook eigenlijk niet hoe ik dat kan plaatsen.
Lekker genieten zou ik best willen, ik ben namelijk de laatste tijd erg down. heeft met omstandigheden rondom mij te maken.
Ik heb wel pas een healing gekregen en ik denk dat je dat hebt gevoeld.
creativiteit zal denk ik met het mandalatekenen te maken hebben.

Ik kijk er naar uit om weer meer te gaan genieten van alles.

bedankt voor de lezing.

liefs karda


He Karda, lees nog eens opnieuw wat Ajada schreef van je.. Ik kan het heel mooi plaatsen!
Die zielen die naar beneden komen zijn de mensen die nu al klaar staan om bij jou op cursus te komen wink
Je weet wel, die je aan het voorbereiden bent! Daarin ben je toch ontzettend creatief bezig ook! En ook met heel veel kleuren.
Ik kan ook begrijpen dat het symbolische beeld van die kleuren jou ook een zekere innerlijke vreugde geven, voldoening.
En dat je zo zorgzaam zult zijn voor je cursisten (ook vanuit zieleniveau) en rekening zult houden met iedereen daarin. zie je? Mooi toekomst beeld ja!
admin
admin jan 24 '11
Lieve Karda,

Wat jammer dat je dit niet voelt op dit moment, ik hoop voor je dat het idd over een poosje anders voor je zal zijn, want ik weet zeker dat ik het zo heb gezien voor je...

liefs Ajada
admin
admin jan 24 '11
OO Tinne we schreven op hetzelfde moment...
Tinne
Tinne jan 24 '11
hihi! grin
Serenity
Serenity jan 24 '11
Origineel bericht van: Precious
pardon ik zie mijn bericht al.
was mijzelf ff kwijt hihi
L.O.L.
Beschermengel
Beschermengel jan 24 '11


Wil je voor mij ook kijken Ajada smile...wanneer je tijd hebt hoor.
karda
karda jan 24 '11
Hoi Tinne,

Nou je het zo uitlegt, zou dat het inderdaad kunnen zijn, het zou wel een heel mooi toekomstbeeld zijn ja.

Dank je wel Ajada ik ben ook erg benieuwd of het zo gaat uitkomen.

liefs karda
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki