Loading...
nl

Lezing zonder foto en naam

admin
admin feb 4 '11
lieverds, alles valt op zijn plaats.

Toen ik hier kwam op uitnodiging van Nims, had ik het wel gelezen het stuk over engelmensen maar ik dacht wat maakt het uit wat je bent alles is oke als je maar bent wie je werkelijk bent.
Ik had juist het gevoel dat het voor mij persoonlijk beter was om er geen naam aan te verbinden en een vakje.
Eerlijk gezegd voelde ik in mezelf dat ik beter af was om mezelf klein te houden... en niet in de valkuil te stappen van het ego.
Dit is niet voor niets omdat ik juist dan niet kan vliegen.
Voor mij is het beter om in stilte te weten...
Gelukkig is dit gelukt en kan ik nu (h)erkennen na alles wat zich voordoet...en wat er met me gebeurd.
Ik weet en blijf gewoon Ajada/Bea en het liefst zo dicht mogelijk bij iedereen.
In de Liefde en de Liefde in mij door mijn allergrootste vriend en de man waar ik zielsveel van houd, We kennen hem met de naam Jezus hij heeft mijn leven in zijn hand en van daaruit kan ik vliegen door de verbinding met hem, door zijn geest, velen mensen beseffen niet wie hij is maar door hem is alles mogelijk.
Daarom Hem de eer...
En ik op de juiste plaats, aan zijn voeten.

Ik dank jullie voor de erkenning van mijn zijn en ik erken het zijn in jullie allen want groot en sterk mogen we staan in de liefde van allen die aan zijn voeten zijn...
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 4 '11
Jezus, de eerste kristalmens op deze aarde smile. Vandaar de naam Christus (=kristal) wink.
admin
admin feb 4 '11
Ow ja je hebt gelijk Nims wat een eye opener.
Vandaar dat opeens de kristallen erbij komen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 4 '11
Mooi he smile. En herken je in jezelf ook de engelmens die ik wel in je herken?
admin
admin feb 4 '11
Ja Nims ik herken die mens in mezelf en erken hem ook alles valt op zijn plaats.

Ik begrijp nu veel meer van mezelf en ook waarom mensen soms niets van me moeten weten ow wat valt er veel op zijn plek.
En wat houd ik zielsveel van alle mensen.....ik jubel hoor!

Ik ben er stil van...ow wat heerlijk wat kan ik nu hard aan het werk...gaan.

Alles komt onder de leiding en ik hoef alleen maar te volgen wat hij wil....een prachtig leven, hahahahahaha hoef me niet meer druk te maken over werk ik heb werk zat...zal voor de vorm nog wel solliciteren op het aardse vlak. En alles is toch zoals het moet zijn...hmm ik wacht af wat er verder gaat gebeuren...

liefs Ajada
Raida
Raida feb 4 '11
oh haha dat heb ik ook vaak, dat mensen me niet moeten, en dat terwijl ik ze nog niets misdaan heb, kon het vroeger ook niet plaatsen, maar sinds ik het ook weet laat ik het over mij gaan en zend ik ze veeeel licht....
admin
admin feb 4 '11
Lieve Carrie ,

Ik voel dat ik het kan omzetten in de ander ik heb daar de mogelijkheden voor en zal dat gaan doen iedereen die moeite heeft met me die kan ik in de liefde zetten...
En er zal harmonie wezen ipv angst...
Raida
Raida feb 4 '11
toch fijn als we dat allemaal zouden doen.... maar daarvoor zijn we hier...

Ik voel voor jou een diepe intense liefde, echt. niet nu maar zo lang ik hier op Merudi kom, wat nog niet lang is maar ja ik kan het niet beschrijven het is er gewoon...
admin
admin feb 4 '11
Lieve Raida ik onvang je liefde met heel mijn hart en schenk je mijn liefde terug ik ben erg blij dat we elkaar vinden...
Raida
Raida feb 4 '11
Ja eh, ik ook en om de één of andere reden zegt mijn innerlijke stem mij nu: ik ga blij zijn als ik jou ook terug zie Ajâda....

Ik had dit gevoel ook heel erg met Jorine, en het bleek dat zij boven een bijzonder goede vriendin is van mij...
admin
admin feb 4 '11
Mooi zeg ik heb ook dat gevoel bij jou maar bij veel meer mensen, eigenlijk bij iedereen die ik lees krijg ik dat gevoel van liefde in me.

Meer een gevoel voor alle mensen, goed of slecht maakt niet uit ik hou van iedereen wel gek gezegd maar toch is het zo, juist ook voor de mensen die nog erg diep zitten verstrengeld in het duister daar houd ik het nog het meeste van.

Mijn hart trekt het meest naar die zielen, jongeren die helemaal verstoten worden door de maatschappij en niet meer begrepen worden daar gaat ook mijn hart enorm naar uit maar ook de man die alles kwijt is door de drank of de vrouw die haar kind kwijt is geraakt aan instanties, alles wat krom is. en liefdeloos daar voel ik zoveel bij.
Naar alle mensen die vast zitten in een gevangenis...
Ik weet dat ook daar genezing mogelijk is.
Geen zaadje zal verloren gaan...

Maar ik ben nu weg even mijn huishoudelijke taken vervullen dit moet ook af en toe doorgaan dus schakel ik ff terug naar de aarde en laat de Hemel even los.

Anders word het een puinhoop en dat kunnen we ook niet hebben.

liefs en fijne dag allemaal!!!
Islandlady
Islandlady feb 4 '11
Origineel bericht van: AJÂDA

Maar ik ben nu weg even mijn huishoudelijke taken vervullen dit moet ook af en toe doorgaan dus schakel ik ff terug naar de aarde en laat de Hemel even los.

Anders word het een puinhoop en dat kunnen we ook niet hebben.

liefs en fijne dag allemaal!!!


LOL..... ja anders verslonsd het allemaal maar.
Voor jou ook een fijne dag!

Liefs Bea
Tinne
Tinne feb 4 '11
je hoeft de hemel niet los te laten om aardse taken te doen,
integendeel. Het is een zegen als je je eigen ruimte schoon houdt. (letterlijk én figuurlijk)
Zo boven, zo beneden, remember!
admin
admin feb 4 '11
o ja tnx lieve Tinne.

Ja het is waar zo boven zo beneden!

Mooie aanvulling ik ben super blij met je...
Spud
Spud feb 4 '11
Hoi Ajada,

Thanks! Ik heb een grijns van hier tot tokio. grin
Rechter oog misschien in het wit en daardoor opvallend omdat het andere deel donker is? Hele typerende blik in de ogen wat niet te vatten is? Als dat zo is, dan hebben we het over dezelfde en plaats ik een foto van hem hier zodat je kan vergelijken. En zijn achterliggend verhaal. cool
admin
admin feb 4 '11
lieve Spud plaats de foto maar, dan kan ik even kijken voor je.
amethist
amethist feb 5 '11
Hallo Ajada,

wil je mij lezen?

Liefs Amethist
admin
admin feb 5 '11
Lieve Amethist,

Voor jou deze lezing,

Het eerste wat ik zag was de edelsteen opaal, en een pi stone dit is een ronde platte steen met een gat erin.

Heb je een inwijding gehad van de Munay ki of denk je eraan om hem te doen.

Ik krijg nu een hele rij kindertjes te zien en een hele rij puppies.
Ik zie ook een vuurtoren, en weet niet wat ik daar mee moet.
Er komt nu naar voren dat die vuurtoren in verband staat met je vader/of een man.
Hij heeft iets met de zee te maken en met water.
Was hij ook een baken voor veel mensen?
Ik zie hem over het water kijken en in de verte staren, dit doet/deed hij meestal als het hem allemaal even teveel werd en zich even weer moest terug trekken en opladen.
Van hieruit maak ik een sprongetje naar je oma de moeder van je vader of van die man.
Ze hadden een goede band zie ik je vader hield veel van zijn moeder.
Ze was een stuk kleiner dan je vader/man zie ik ook.
Het is een vrouw met krulletjes en best nog een mooi bosje haar, ik zie haar een beetje rossig blond haar hebben.
En ze was wel een vrouw die haar vrouwtje stond maar ook zorgzaam en betrokken..
Ze heeft je vader erg lang bijgestaan in haar leven.
En hij was haar lievelingetje of enigst kind.
Je vader was is een goedmoedige man die alles maar een beetje neemt zoals het komt en ook eigenlijk niet verder nadacht over alles hij liet het er ook een beetje bij zitten.
Ik zie dat er veel contact is tusen je vader en je oma.
Ik weet niet of ik dit goed zie maar jouw vader heeft het niet altijd makkelijk gehad in de relatie sfeer.
Wat ik zo zie is dat je vader het gevoel had dat er niet van hem gehouden werd, en ik kan wel zeggen dat hij het toch heeft volgehouden omdat dit nu eenmaal vroeger zo was.
Ik krijg de indruk dat het niet je eigen moeder was of in ieder geval ook jij had het vaak gedaan en tussen jou en de moeder is ook geen goed kontakt geweest.
Ik ga nu naar je moeder of de vrouw kijken die zo was.
Ik zie haar erg boos zijn en een paniekerig schreeuwerig gevoel komt er van haar naar voren.
Ze wist niet beter en ik zie dat ze uit een familie komt waarin dit normaal was, en zelf een hele moeilijke jeugd heeft gehad.
Het was de harde kant van het leven.
Het voelt alsof jij niet weet hoe je moeder nu is en je al jong het kontakt bent kwijt geraakt met haar.
Ik zie dat jij niet veel kontakt met oma hebt gehad ze was niet bij jullie over de vloer.
Jouw vader heeft haar altijd opgezocht.
Ik zie je vader als een donkerharige man en een ietwat forse man beetje buikje op latere leeftijd.
Hij was van nature erg relaxt.

Ik weet niet of ik dit allemaal goed zie, omdat ik normaal gesproken nooit zo lees.
Maar ik wil toch doorgeven wat ze me laten zien.

Je mag wel weten dat ik het nog aan het leren ben dus ik kan er helemaal naast zitten.

Dit is voor jou de lezing tot zover ik wil eerst even van je weten of ik dit wel goed gelezen heb voor ik verder ga.

liefs Ajada
amethist
amethist feb 5 '11

Dankje voor je lezing. Het gevoel wat ik er bij heb als i khet gelezen heb, dat ik het een wat warrig verhaal vind. En kan voor mij persoonlijk weinig mee. Had gehoopt dat het een lezing is, die over mij als persoon gaat.
Quote:
eerste wat ik zag was de edelsteen opaal, en een pi stone dit is een ronde platte steen met een gat erin.
ik weet niet wat ik hierop zeggen moet, ken deze stenen niet.
Quote:
Ik krijg nu een hele rij kindertjes te zien en een hele rij puppies.
kan ik niet plaatsen
Quote:
Ik zie ook een vuurtoren, en weet niet wat ik daar mee moet.
Er komt nu naar voren dat die vuurtoren in verband staat met je vader/of een man.Hij heeft iets met de zee te maken en met water.

Hij heeft iets met de zee te maken en met water.
vuurtoren zegt me niks...ook niet in combinatie met een man of vader. Ikzelf houd wel van de zee.
Quote:
Was hij ook een baken voor veel mensen?
Ik zie hem over het water kijken en in de verte staren, dit doet/deed hij meestal als het hem allemaal even teveel werd en zich even weer moest terug trekken en opladen
kan ik ook niet plaatsen
Quote:
Van hieruit maak ik een sprongetje naar je oma de moeder van je vader of van die man.
Ze hadden een goede band zie ik je vader hield veel van zijn moeder.
Ze was een stuk kleiner dan je vader/man zie ik ook.
Het is een vrouw met krulletjes en best nog een mooi bosje haar, ik zie haar een beetje rossig blond haar hebben.
En ze was wel een vrouw die haar vrouwtje stond maar ook zorgzaam en betrokken..
Ze heeft je vader erg lang bijgestaan in haar leven.
En hij was haar lievelingetje of enigst kind.
de moeder van mijn vader, was een lange vrouw juist, net als mijn vader, en had geen krulletjes en rossig haar. Verder kan ik er weinig over haar zegge, ik heb haar niet gekend. of zij mn vader heeft bijgestaan weet ik ook niet.
Quote:
Je vader was is een goedmoedige man die alles maar een beetje neemt zoals het komt en ook eigenlijk niet verder nadacht over alles hij liet het er ook een beetje bij zitten.
Ik zie dat er veel contact is tusen je vader en je oma.
Ik weet niet of ik dit goed zie maar jouw vader heeft het niet altijd makkelijk gehad in de relatie sfeer.
Wat ik zo zie is dat je vader het gevoel had dat er niet van hem gehouden werd, en ik kan wel zeggen dat hij het toch heeft volgehouden omdat dit nu eenmaal vroeger zo was.
mn vader is wel zachtmoedig meestal. en denkt ook niet veel na.
Veel contact tussen mn vader en zijn moeder? Zijn moeder leeft niet meer. In de relatiesfeer heeft mn vader het niet altijd makkelijk gehad, dat klopt. Mn vader heeft 2 jaar geleden in het ziekenhuis paar keer gelegen. Van één keer weet ik, dat hij in een droom ons als zijn 5 dochters bij mijn moeder zag. Daar werd hij emotioneel van omdat hij het gevoel had, minder belangrijk te zijn.
Quote:
Ik krijg de indruk dat het niet je eigen moeder was of in ieder geval ook jij had het vaak gedaan en tussen jou en de moeder is ook geen goed kontakt geweest.
het is mijn biologische moeder.
Ik voelde me vroeger een buitenbeentje, niet in het gezin passen.
Klopt, ik voelde me niet fijn met mn moeder in de buurt.
[/quote]
Quote:
Ik ga nu naar je moeder of de vrouw kijken die zo was.
Ik zie haar erg boos zijn en een paniekerig schreeuwerig gevoel komt er van haar naar voren.
Ze wist niet beter en ik zie dat ze uit een familie komt waarin dit normaal was, en zelf een hele moeilijke jeugd heeft gehad.
Het was de harde kant van het leven.
dit klopt
Quote:
Het voelt alsof jij niet weet hoe je moeder nu is en je al jong het kontakt bent kwijt geraakt met haar.
klopt, mn moeder was onstabiel en vroeger en nog steeds. Zie haar ook niet als een echte moeder, die bezorgd was om haar kind en veiligheid en warmte bood, juist het tegen over gestelde. Ik besef wel dat mn moeder ook haar achtergrond had en haar onverwerkte emoties, wardoor ze is geworden zoals zij nu is. Ik heb en voel dat soms nog wel als een gemis.
Quote:
Ik zie dat jij niet veel kontakt met oma hebt gehad ze was niet bij jullie over de vloer.
[quote] Jouw vader heeft haar altijd opgezocht.
komt me niet bekend voor.
Quote:
Ik zie je vader als een donkerharige man en een ietwat forse man beetje buikje op latere leeftijd.
Hij was van nature erg relaxt.

Mn vader had toen hij jonger was, bijna zwart haar, nu kaal en grijs. Mijn vader is lang en nauwelijks een buikje.
Quote:
Hij was van nature erg relaxt.
ja klopt. Ik hoop dat je er wat mee kan. Liefs Amethist
admin
admin feb 5 '11
Lieve Amethist,

Bedankt voor je reactie, deze lezing gaat helemaal over jouw dit is wat je gids me liet zien en waarschijnlijk doet hij dat niet voor niets.
Als ik zo invoel dan zijn er nog dingen vanuit je verleden die je nog parten spelen en opgeruimd mogen worden genezen.

Dit is voor jou niet zo zichtbaar in jezelf maar het is er wel en speelt op de achtergrond nog een rol in je leven en in jezelf.
In deze tijd waar we nu inzitten mogen we deze dingen aandacht geven in ons zelf en daarmee ook oplossen zodat we vrij komen van deze blokades vanuit het verleden.
Daarom liet je gids me dit zien.

Het bovenste stukje was zoals ik het zie een aanwijzing voor je om iets te zoeken hoe je dit kan opruimen,
Dit kan door de opaal edelsteen te dragen en, ik adviseer je om eens te kijken wat de Munay Ki inhoud.

De hele rij kinderen en puppies was een aanwijzing naar je kindertijd voor mij en idd is dit lastig voor je om te herkennnen.
Dit is voor mij ook nog lastig omdat ik het nog aan het leren ben en niet altijd door heb waar de symbolen voor staan.

De vuurtoren was een aanloop naar en ik denk dat je niet alles weet van je ouders als kind dus kunnen we dit in het midden laten.
Het gaat om de essentie van de lezing en die geeft aan dat er nog onverwerkte stukken zijn die aandacht nodig hebben van je.

ik hoop dat je nu wel een beetje het gevoel hebt dat de lezing echt voor jou is bedoeld.

liefs Ajada
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki