Loading...
nl

Lezing zonder foto en naam

Tinne
Tinne jan 27 '11
Origineel bericht van: AJÂDA
Lieve Tinne

Zoals beloofd de lezing.

Allereerst zie ik een vierkant wat op zijn kant ligt een beetje hellend en er uitziet als een zoute lap, dit is een snoepje bij ons ik weet niet of je het kent.

Ik ken het snoepje niet! Ik ken wel engelse drop, vind ik trouwens heel lekker maar eet het bijna nooit, omdat als ik er eenmaal aan begin, ik bijna het hele pak opsnoep laugh

Daarna zag ik een energetisch draaiende energie met de kleuren wit en roze.
mooi! Er zijn twee aura soma flesje Roze/helder en Helder/roze. als je deze flesje schud draaien ze eveneens energetisch. Helder/roze is de *LOVE thyself*-energie! Doorheen de zware lessen, en karma's verliezen zielen die in opbouw zijn( in progres) wel eens de liefde over zichzelf. Deze energie (helder/roze) herstelt de zelfliefde! En de Roze/helder is het herstellen van het ontvangen van liefde van anderen naar jezelf toe, en het activeren van je eigen healingscapaciteiten. De beide energiën samen geven de Energie van LADY NADA. Lady Nada die al een hele tijd sterk bij me aanwezig is, en dus bij jou ook! Lady Nada leert ons onvoorwaardelijk liefde te ZIJN. Nog erbij zeggen dat alles ook refereerd naar een leven dat we samen hebben gehad, als essenen

En een heel groot gebouw een beetje doorschijnend in de lucht.
Als je iets meer van dat gebouw zou doorkrijgen, dat zou fijn zijn!

Ik voel een hand op mijn hoofd en wacht af wat er gaat gebeuren deze hand gaat in mijn hoofd en legt er iets in het heeft de kleur roze en wit en vleugje paars en lila.
Heel mooi, wederom zelfliefde en onvoorwaardelijke liefde, door healing en transformatie. Zelfliefde is liefde voor het Zelf! Het voelt prettig en ik kan het gewoon laten gebeuren.
ik volg nu verder alles en zie vanuit mijn derde oog een draad komen een roze met zilver gekleurde draad.
Deze draad loopt naar jouw derde oog en gaat daar naar binnen.

Mooi weer, en ik zie dat je hiermee ook het beeld schept van hoe het is, als er een verbinding wordt gemaakt.

Ik zie dat jij ook een open hoofd hebt en je hebt hetzelfde ontvangen als ik waarschijnlijk omdat ik hetzelfde zie in jouw hoofd ik zie het als een geschenk wat we beiden hebben ontvangen.
Als ik vraag waarom dit zo is gebeurd dan begrijp ik dat we samengebracht zijn op deze manier om deze dingen die in ons zijn opgeslagen, te verbinden en te bewaren, een soort twee eenheid het voelt erg prettig aan.
alles is in harmonie en voelt als 1 samen is sterker dan alleen, ik weet niet of dit voor jou ook zo is maar het voelt alsof je mij bent en ik jou. Het matscht heel goed met elkaar.
Ik ben daar heel erg dankbaar voor, dat dit is gebeurt.
Ik zie nu dat de hoofden toegedekt worden met een beschermlaag.
En ik begrijp dat de verbinding geheel uit vrije wil is en ogenblikkelijk losgekoppeld kan worden wanneer we dit wensen.
Ik begrijp ook dat we ten alle tijde weer deze koppeling terug kunnen maken...
Ik voel me totaal kompleet en sta voledig in mijn kracht.
Er word gezegd dat we bij elkaar horen en verbonden zijn.
In vrijheid en dat die verbinding er altijd al is geweest, maar op een hele vrije wijze...
Lieve Tinne dit is wat ik op dit moment zie en ervaren heb.

Ik heb ook het gevoel dat dit altijd al is geweest! En dat dit heel natuurlijk gaat.. en dat we elkaar daarin genegen zijn, vanuit het cosmische leven dat we leiden. Op dit moment ben ik persoonlijk in een soort van roes gaan zitten, toen er allerlei mensen die ik hielp me begonnen te verwijten dat ik hen pijn zou doen! Wetende dat ze hun eigen spiegels niet naar henzelf draaien, maar buiten zichzelf bij mij neerleggen, raakte dit mij toch zodanig dat ik in een soort van schelp zit nu! Ik heb me eventjes veilig weggeborgen, omwille van het onbegrip die mensen over me hebben. Woorden en handelingen die ik uit , werden verdraait en misgebrepen. Het is een les voor me, zo denk ik, om bij mezelf te blijven! Om te blijven weten dat wat anderen me verwijten, dat ik dat absoluut niet ben! Dat ik daar niet in mee mag gaan, ook niet voor een seconde. Maar dat ik die sterke boom blijf, en dat ik die liefde blijf zijn. Daarom is jouw beeld naast wat er tussen ons is, ook een metaforisch beeld. Ik krijg daarmee ook tranen in m'n ogen als ik nu in me voel, Misschien komt het omdat ik nog ziekjes ben, maar ik laat het maar even de vrije loop. jouw metaforisch beeld liet me het beeld zien, van hoe ik het graag wens. Zo wens ik een band met jou, met mensen die de vrijheid aankunnen!!!!
Het is iets voor ons allebeide verder heb ik niets voor je gezien, misschien komt het later nog...ik ben heel benieuwd naar jouw reactie en uitleg over dit gebeuren.

Dank je wel, Ajada! Ik zie nu een soort witte zwaan, heel sierlijk, ze heeft twee ringen bij, gouden ringen! teken van eenheid in vertrouwen!

in kracht en liefde Ajada
Raida
Raida jan 27 '11
Origineel bericht van: Beschermengel


Het zou ook een inwijding kunnen zijn die ze heeft ontvangen ... ( Precious smile)


Ja ik en andere zielreizigers hebben die kroon ook gekregen en toen bleek het te zijn, de inwijding of opening naar het 8ste chakra...
admin
admin jan 27 '11
Lieve Tinne bedankt voor je reactie, ik hoop dat je al weer wat opknapt.

Wat fijn dat je het herkent, ik ben blij verrast om te horen dat we een leven gedeeld hebben, dit wist ik nog niet en heb me het wel al afgevraagd maar kreeg er geen info over, behhh ik krijg nooit geen info over mezelf.
Nah jah dat houd me wel met de voetjes op de grond.
Ik ben heel benieuwd wat en hoe het leven eruit zag dan kan ik even voelen hoe het voelt enzo.
wil je me dat laten weten.

Essenen ik ga het even opzoeken wat het is, is dat niet het volk waar Jezus is geweest?
Ja volgens mij wel...ik wacht even je reactie af

Oja het zoute lapje is dezelfde vorm als de edelsteen van Mr Morya op zijn tulband dat besefte ik me later pas.
Ken jij het symbool van de gouden cirkel met daarin een piramide vorm met de punt naar boven?

Wat mooi die zwanen ik geniet van dat beeld en ga even opzoeken wat voor hij is als kracht dier.
Ik zal voor je bidden dat je snel weer op de been bent en dat je vrij komt te staan in alles

liefs Ajada
admin
admin jan 27 '11
Lieve Witte Maan,

Graag gedaan en jij bedankt voor je reactie op de lezing.

liefs Ajada
Tinne
Tinne jan 27 '11
Origineel bericht van: AJÂDA
Lieve Tinne bedankt voor je reactie, ik hoop dat je al weer wat opknapt.

Wat fijn dat je het herkent, ik ben blij verrast om te horen dat we een leven gedeeld hebben, dit wist ik nog niet en heb me het wel al afgevraagd maar kreeg er geen info over, behhh ik krijg nooit geen info over mezelf.
Nah jah dat houd me wel met de voetjes op de grond.
Ik ben heel benieuwd wat en hoe het leven eruit zag dan kan ik even voelen hoe het voelt enzo.
wil je me dat laten weten.

Essenen ik ga het even opzoeken wat het is, is dat niet het volk waar Jezus is geweest?
Ja volgens mij wel...ik wacht even je reactie af

Oja het zoute lapje is dezelfde vorm als de edelsteen van Mr Morya op zijn tulband dat besefte ik me later pas.
Ken jij het symbool van de gouden cirkel met daarin een piramide vorm met de punt naar boven?

Wat mooi die zwanen ik geniet van dat beeld en ga even opzoeken wat voor hij is als kracht dier.
Ik zal voor je bidden dat je snel weer op de been bent en dat je vrij komt te staan in alles

liefs Ajada



Ik vermoed dat we alweer gelijktijdig hebben gepost, zie topic Essenen! grin
dank je lieve Ajada, je zuivere woorden brengen me er weer bovenop *zoen*
het symbool dat je beschrijft lijk ik te herkennen ja, maar weet even niet van waar, komt wel!

dank je voor je stille steun! Heb ik enorm veel aan.
admin
admin jan 27 '11
jaaaaa het was gelijktijdig, hahahaha maar wat een eye opener, ik had weleens al iets gehoord over de term essenen maar nooit iets over gelezen, toeval bestaat niet ik herken het ook uit een zielereis met die ik maakte met een vriend, het sluit daar ook weer op aan.

lieve Tinne wat kun je me nog meer vertellen over dat leven waarin we elkaar kenden? en hoe heb je het gezien ik wil het zo graag weten?

liefs Ajada
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 27 '11
Hoi Ajade,

Mag ik ook een lezing aanvragen? En leuk om te zien hoe goed jouw topic loopt!
admin
admin jan 27 '11
Ja zeker Nims met alle liefde,
Lin
Lin jan 27 '11
Super gaaf zoals je het doet, geweldig.
Gebruik je er ook nog ondersteunende middelen voor ?
(beetje offtoppic sorry)

Liefs Lin
admin
admin jan 27 '11
Nee hoor Lin geen pilletjes of drankjes geen kruid niks gewoon zoals ik ben....hahahahaha
Beschermengel
Beschermengel jan 27 '11

Ik denk dat Lin wat anders bedoelt, zoals kaarten of pendel...of heb ik het mis smile
admin
admin jan 28 '11
Ik begreep het hoor beschermengel laughmaar het stond er zo mooi, ik kon het niet laten(grinnik)
Beschermengel
Beschermengel jan 28 '11


Oke smile
Sundance
Sundance jan 28 '11
Ik ben er wel niet veel (bezig met al mijn ideeen uitwerken smilemaar lees deze prachtige stukken tussendoor en als je zin hebt mag je mij ook wel lezen. ik zal 'de deur/mijn hart' voor je openen. smile
admin
admin jan 28 '11
Dart ga ik doen Sundance, en zal je hart voorzichtig betreden, lees maar lekker en je komt vanzelf aan de beurt.

liefs Ajada
Sundance
Sundance jan 28 '11
Alvast Dankjewel! Ik 'weet' dat je het voorzichtig zult doen winklaugh
admin
admin jan 28 '11
Liev Nona,

Voor jou de lezing.

Ik zie een zon en die zon staat niet recht boven je hoofd, je houd je hoofd ook scheef om de zon te ontvangen.

Dit is geen natuurlijke houding en vraag me af waarom die is?
Het beeld zegt me dat je het gevoel hebt en dat is ook zo dat je bij veel dingen niet kan komen je wilt wel maar kunt het nog niet pakken.
Je bent op zoek naar je zelf en je ziel en wilt heel graag ontvangen , maar in dit beeld komt er naar voren dat we de zon nog recht boven je mogen plaatsen, dit mag ik niet zonder je toestemming doen en ik vraag dan ook meteen aan je of je dit wil.
Je bent wel verbonden met je zon dat is eigenlijk je ziel maar in een scheve houding dus energetisch gezien.
Hierdoor kan het ook allemaal niet lekker stromen.
Ik voel dat dit te maken heeft met een gevoel van afwijzing en verdriet en wonden die je in dit leven bent opgelopen.
De oorsprong van dit alles ligt veel verder en dieper.
De moeilijkheden van dit leven zijn nodig geweest om het weer naar voren te halen en je erop atent te maken dat je daar nog genezing mag ontvangen, Ik zie dat het te maken heeft met een verdrukking en wat er nu binnenkomt is dat het te maken heeft met een leven waarin je er niet mocht zijn een leven waarin het hele volk er niet mocht zijn, een vervolging van een ras.
Dit is verder door veel levens heen een gevoel in jezelf gebleven dat jij er niet mocht zijn.
Herken je hier iets van?
Jouw zon/ziel heeft zich verwijderd omdat hij daarin geheeld mag worden.
Ik raad je aan om naar een healer te zoeken die bekend is met deze materie, en als je daarvoor vraagt komt het op een wonderlijke wijze op je pad.
Ik zie dat je hierbij geholpen en gestuurd gaat worden door de gids die me dit laat zien.
Zelf kan ik in een visualistie wel je zon terug zetten maar dan zijn de oude wonden nog niet genezen, en zal het een poosje goed voelen maar door de tijd heen is het nog niet opgelost.
Wees niet geschrokken van dit verhaal, want het is bij de meeste mensen zo dat er altijd wel wat is te healen.
Dus geen paniek, er word aan gewerkt vanuit de andere wereld, om dit op te lossen voor je.
En met je, want je kan zelf actief deelnemen, aan het proces door naar binnen te gaan.
En te kijken wat je mag loslaten, en wat je pijn heeft gedaan en waar je nog evt last van hebt.
Verder kom ik bij de kleur Oranje en ik zie dat je die energie van je ziel krijgt.
Deze kleur is de kleur die je ziel draagt en uitzend naar jou.
Het is een gele zon met een uitstraling van Oranje stralen energie.
Vermengd met goud en geel.


Ik hoor het woord broer heb je die?
Daar krijg ik verder geen informatie bij. voor zover deze lezing op dit moment en ik wacht je antwoord af over het terug plaatsen van de zon/ziel boven jouw hoofd.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

liefs van Ajada
admin
admin jan 28 '11
Lieve Mimosa/Micha

Voor jou ook deze lezing.

Lieve Micha het eerste beeld wat ik zag was er eentje van jou tevreden kijkend naar buiten door het raam met je armen op de vensterbank...
En daarna zag ik een polderschuit voorbij varen.

Woon je ergens waar je een mooi vergezicht hebt?
En uitkijkt over de landerijen.
Of ben je daar weleens en droom je daarvan.
Ik zie dat je iemand bent, die snel tevreden is en ook in harmonie is met zichzelf.
je bent een rustige persoonlijkheid en hebt lieve mensen om je heen die om je geven en jij om hen.
Ze hebben goed voor je gezorgd toen je klein was en later ook nog.
En er is een goede verstandhouding met elkaar.
Ik zie ook dat het wel lekker is en dat het soms niet meevalt om je los te koppelen hiervan en je geniet er nog van dat anderen zo voor je klaar staan.
Lieverd het is je gegund, wanneer denk je dat je op eigen benen gaat staan...wie zegt dit altijd tegen je met een glimlach?
Is dit iemand die al over is gegaan? Die overleden is?
Ik zie nu twee rondingen van iets kan niet zien precies wat het is maar het zijn er twee.
Deze twee zijn verbonden met alkaar zoals een veer.
Heb je een vriend, man of partner dit is een beeld dat me laat zien dat er iemand voor je is die heel dichtbij is en naast je staat er is een sterke band.
En het is een sterke veer, er zit veel kracht in deze relatie en ook een sterke verbondenheid.
Het kan niet stuk gaan.

Dit is voor nu de lezing ik hoop dat je er iets aan hebt.

liefs van Ajada
Mimosa
Mimosa jan 28 '11
Lieve Ajada,

Bedankt voor je mooie lezing. Er spreekt zoveel liefde, zoveel eerbied uit voor het leven. Dat proefde ik al uit de lezingen voor anderen en nu weer uit de mijne. Mijn dank daarvoor.

Nee, ik woon niet ergens met een mooi vergezicht. Midden in de stad, maar kijk dolgraag heerlijk rustig naar buiten, naar de lucht en naar de tuin. Mijn droom is inderdaad om ergens buiten te wonen, rustig en midden in de natuur met mooie uitzichten. Heel herkenbaar dus. smile

Het klopt helemaal wat je zegt. Ik ben een rustig mens en heb inderdaad hele lieve mensen om me heen. Zowel als kind, als nu. Er zijn hele sterke lijnen tussen ons, vooral tussen mijn moeder en mij en daar ben ik me al lange tijd van aan het ontworstelen, maar dan op een liefdevolle manier. Hoewel er niemand is die tegen me gezegd heeft, wanneer ik op eigen ben ga staan, komt meteen het beeld van mijn oma naar boven. Die is inderdaad al overgegaan. Ook mijn man steunt mij heel erg in het vinden van mijn eigen weg.
Ik ben inderdaad getrouwd en vanaf het begin dat we elkaar leerden kennen, hadden we beiden het gevoel elkaar al eeuwen te kennen. We kunnen volledig onszelf zijn bij elkaar en zijn voor elkaar als een rots in de branding. Heel mooi om te lezen dat je een sterke veer zag en de kracht van onze relatie. Zo voelt het ook. Ondanks moeilijke tijden, is die band alleen maar sterker geworden.
Bedoelde je met die twee rondingen de band tussen mijn man en mij, de veer tussen ons of bedoelde je iets anders. Ik heb twee zoontjes die ook intens met me verbonden zijn. Niet alleen doordat ik hun moeder ben, maar het gaat verder.

Heel erg bedankt voor de lezing lieve Ajada. Het kwam recht uit je hart en het is recht de mijne ingegaan.

Namaste,

Micha
admin
admin jan 28 '11
Lieve Beschermengel,

Dan komt hier de lezing,

Het eerste wat is zie is een fontein, en die fontein komt uit een schaal.
Daaronder zie ik dat dit in een open hand ligt.
Daaronder zie ik een getekent dakje.
En daaronder een getekende cirkel, vanuit die cirkel loopt een gekronkelde lijn naar beneden.

Het beeld werd opgebouwd vanuit het bovenste stukje naar beneden.

Dit is de weg die je hebt afgelegd naar omhoog.
De kronkelige lange weg die je hebt afgelegd om naar de cirkel te komen was lang.

De cirkel is leeg en het vormt een oneindig afgebakend gebied. je weet wie je bent en dat de aarde je thuis basis is,
op dit moment.
Je bent je bewust van jouw eigen mogelijkheden en capaciteten. En doet je werk daarin stil en diep van binnen vanuit je hart. je heet niet voor niets beschemengel en dat zie ik ook aan het dakje, het dakje staat voor de bescherming die je aan velen bied.
De hand symboliseert je open staan en gevende natuur.
De schaal laat me zien dat er veel zit in de schaal en dat er altijd genoeg is en dat het niet verspilt word.
Je weet precies, wanneer je wel en niet kan geven wanneer het genoeg is, en wanneer je woet wachten.
Je kent de regels van het spel en beheerst je instrument bijzonder goed.

De fontein is er een die altijd en oneindig zal stromen dit is omdat de schaal nooit leeg zal staan.
Deze schaal word gevuld door jezelf maar vooral door het weten en gebruiken van de talenten die je hebt gekregen.

Je gaat zeer bewust om met dit hoogste goed en bent de meester over jezelf, en je gaven die je hiervoor gekregen hebt.
Dit is het compliment wat ik je mag doorgeven, je voldoet op een sublieme wijze aan je opdracht.
En de Meesters aan gene zijde zijn erg blij met je inzet en toewijding aan het werk.
Zij zullen je altijd terzijde staan en de schaal vullen, met energie.
Ik zie dat je een verbinding hebt met Tibet, vandaaruit zie ik lijnen lopen naar jou.

Dit is de lezing...

liefs Ajada
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki