Loading...
nl

Lezing zonder foto en naam

Spud
Spud feb 7 '11
Wat het eten betreft hij leeft samen met katten die bij hun jeugd weinig tot niks eten gehad hebben. Hij laat zijn stuk vaak aan hen over.
admin
admin feb 7 '11
Lieve Spud het is een lief beest en ook sociaal.

geniet maar lekker van hem.

liefs Ajada
Lena
Lena feb 7 '11
Origineel bericht van: AJÂDA
Lieve Lena,

Voor jouw deze lezing,dank je wel Ajada voor het lezen smile

Ik kom in mijn buik terecht en voel dat je daar vaak klachten hebt, ik voel ook dat je in je periode ook niet echt lekker zit en dan ook veel buik kramp hebt.dat klopt ben aan het kwakkelen
Ik voel mijn hoofd en ik zie dat je af en toe een wazig zicht hebt, draag je al een bril?volgens mij wordt het tijd voor een vaste bril de leesbril is een uitkomst,maar stel het steeds uit om een naar de opticien te gaan....
Of heb je deze klachten af en toe?vooral als ik wat moe ben
Ik zie nu een brief en denk dat je die nog mag posten of je krijgt een brief waar je op zit te wachten. misschien onbewust bezig met het werk...ben ik daar nog op mijn plek....dus weer nieuwe sollicitatie brieven schrijven en eeuwig twijfelen hieraan....
Heeft het te maken met een cusus of toelating voor iets?
Ik mag je zeggen dat je voor de helft open bent voor deze lezing en de andere helft niet.dat vind ik jammer het overkomt me hier vaker
Dit komt omdat je je niet echt meer bent geintreseerd om hier aanwezig te zijn.niet helemaal, maar meer van dat ik niet altijd er meer wat mee kan.....
Het is alsof je een beetje schuiweg kijkt en je eigenlijk wil omdraaien om weg te lopen.ja misschien wel...
Voel je vrij om te gaan waarhheen je pad je naar toe leid.
Dit is altijd goed om verder te trekken je hebt je dingen opgepakt en een plek gegeven en trekt nu weer verder met een stok in je hand zie ik je weg lopen.ja dat begrijp ik...ben hier natuurlijk ooit niet voor niets terechtgekomen...en misschien is het klaar voor dit moment....hoewel ik nog wel lees hier....en er mooie dingen geschreven worden...
Het is een eenzame weg die je alleen gaat.jammer,dat wel...maar niet helemaal eenzaam heb 2 prachtige kinderen en een lieve man...
Je leeft op dit moment in de tarot kaart van de kluizenaar.
Ken je die? heb het gevonden http://meditatiemystiek.web-log.nl/meditatiemystiek/kluizenaar/index.html
Dat is iemand die weet dat hij zoekt en op die weg alleen met zichzelf kan gaan, ik heb geen kaarten hier maar dit is wat ik zie.dat zie je goed...het waarom is niet duidelijk voor me
Leg jij zelf de kaart of is het jouw gids die daar mee werkt.
Ik zou het eens proberen wie weet is het wat voor je.
Ze laten me nu een bankje buiten zien en ik denk dat je dit bankje vaak opzoekt of langsloopt.geen speciaal bankje,maar bankjes in de natuur..daar moet ik meestal even op zitten...
Lieve Lena ik zie dat je nog niet echt blij bent.klopt...en begrijp er ook niks van....
Je had er meer van verwacht van het leven is dit zo? ja dat zou mogelijk zijn maar er is niets te klagen en te zeuren en ook geen spijt misschien geen genoeg oplossingen vinden voor,hoewel ik wel weet...dat het leven Nu plaats vindt en niet in je verleden...
Ik krijg een eenzaam gevoel over me en wil je graag even een knuffel geven.een traantje toen ik je las
Wat ik nu doorkrijg is dat je best wel kritisch bent naar anderen en naar jezelf, dit maakt dat je verder van jezelf af komt te staan en van anderen.ja dat is helemaal waar,maar dat is wel wie ik ben,en ik zou mezelf niet zijn,als ik mee doe voor het meedoen...met die ander...
Probeer hier eens naar te kijken.wat je geeft krijg je terug.. wink
En te kijken wie dat vroeger was die je zo benaderd heeft.
Het eerste wat er in me opkomt is een strenge tante.zou ik dat niet gemerkt hebben?
Kijk maar en onderzoek dit eens want het heeft een spoor achter gelaten in jou .als dit zo is wat jammer....
Die energie moet er nog uit het zit je in de weg zie ik.
Zo kun je niet bij je eigen energie komen.dit klopt helemaal
waar is die toch?

Lena de echte Lena is heel anders.fijn dat je dit ziet.

Ik hoop dat je deze lezing in je hart kunt ontvangen, en die strenge tante heb ik even aan de kant gezet, zodat jij er kan zijn in je eigen energie.
die tante toch...maar het is me duidelijk..hoewel ik hoop dat het gauw beter gaat....
Een liefdevolle en zachte Lena....want dit is wat en wie je werkelijk bent. lieve Ajada,mooi al deze lezingen...van een ieder hier en wat een proces voor jou...mooi hoor....
maar een knuffel smileterug..

Lena


Liefs Ajada
admin
admin feb 7 '11
Lieve Lena ik ben blij dat je er iets in herkent, die tante was een uitdrukking ook het kan iedereen zijn maar ik voel het wel zo, ik denk dat het onbewust is bij je misschien in je vroege jeugd...

liefs Ajada
Zuzanna
Zuzanna feb 9 '11
Lieve Ajada,
Zou je voor mij eens willen readen? Ik hoop het met mijn hele hart...
Liefs,
Zuzanna
admin
admin feb 11 '11
Lieve Zuzanna,

Voor jou deze lezing,

Meteen zie ik een pad met kiezelstenen een beetje antraciet grijs, je weg ligt bezaaid met deze stenen.
Ik zie dat je deze stenen in je leven ervaart als kleine hobbeltjes onder je voeten en loopt niet echt lekker op je pad.
Het belemmert je om lekker door te stappen en ik voel dat je niet echt lekker voor de dingen kunt gaan.
Als ik je zo aanvoel denk ik dat je wel een ander pad mag kiezen.
Ben je je bewust van het feit dat het pad waarop je nu loopt nogal onstabiel is en je iedere keer moet balanceren om vooruit te kunnen komen.
Het doet ook pijn onder je voeten, dus je bent geneigd om te gaan zitten en maar niets te doen omdat je word afgeremd...
Lieverd ik zou zo zeggen zoek een ander pad zonder stenen, het liefst een snelweg....hahahahahh ja dat is beter lekker egaal en je kunt nu vaart maken...
Ik zie je voorbij zoeven in een soort ruimte schip hij zweeft net boven de grond en ja hoor je hebt er toch plezier in ik zie je gaan en je zwaait naar me met een brede grijns op je gezicht.
Je kunt er ook mee zwieren en zwaaien en ik zie je speelsheid om met dit voertuig heen en weer te zweven..
je hebt zoveel lol.
zo je gaat er nu echt voor zitten en neemt alle leiding over het voertuig( is je leven en dat ben jij) je maakt vaart en raced over de weg met grote kracht op weg naar je bestemming...
Dit voelt voor mij beter aan eerlijk gezegd.
Neem jezelf bij de hand en zorg dat je in je kracht komt te staan doe dit op je eigen manier die prettig is voor je en geniet ervan en erbij.
probeer jezelf niet op dat kiezelpaadje te houden maar zet voet op een sterke effen pad wat duidelijk is en mogelijkheden geeft.

Dit is voor jouw de lezing

liefs Ajada
Zon
Zon feb 11 '11
Hallo Ajâda,
Zoals je ziet, ben ik nu dieper in dit forum gedoken.
Mocht je tijd en zin hebben, dan hou ik me aanbevolen voor een lezing/reading.
Groetjes van Zon
Zuzanna
Zuzanna feb 12 '11
Hallo Ajada,
dank je voor je reading. Daar kan ik zeker wat mee. Ik weet al langer dat ik een andere weg in moet slaan, maar ik hield mezelf tegen omdat ik bang ben voor de oordelen van anderen.
admin
admin feb 12 '11
lieve Zuzanna dat zag ik, fijn dat je het herkent, neem je tijd voor veranderingen doe het op jou eigen tijd.
Wanneer het voor je voelt wat goed is voor je.

liefs Ajada
admin
admin feb 14 '11
Lieve Zon,

Voor jou deze lezing,

Het eerste wat ik ruik is wierook, brand je zoveel wierook.
Het is wel goede wierook ruik ik want normaal kan ik er niet goed tegen.
Ik denk dat je een kegeltje brand.
Daar zit geen hout in verwerkt dat is minder zwaar.
Ik voel een schone energie bij je dit komt vast door de wierook.
Mijn hoofd is erg helder dus ik denk dat je goed geaard bent .
Is er net iemand overleden bij je in je omgeving?Ik zie een witte wolk voorbij komen dit geeft dit aan.
Het is niet iets waar je erg door van slag bent geraakt.
Je kon het snel een plekje geven zie ik.
Ik zie nu een mevrouw die me aankijkt een beetje schuin onder haar brilletje vandaan.
Ze is met iets bezig in haar handen, ze kijkt op zegt iets tegen me en vervolgt haar werkzaamheden.
Als ik vraag wat ze aan het maken is dan zegt ze een geboorte klokje.

Ik vraag waarom ze hem maakt en ze zegt: Ja het zit zo, dood gaan is ook weer geboren worden.
Daarom maak ik dit klokje,
Ze is er niet van onder de indruk het proces van sterven ze ziet het als een heel normaal iets.
Omdat ze weer op deze manier verder kan gaan.
Ik schat haar in de vijftig of zestig.
ze is erg ijverig en werkt steeds door.
Ze zegt me nu ga ik want er zijn nog meer dingen te doen.
Ze loopt langs me heen en gaat naar de keuken iets pakken en vervolgens loopt ze naar buiten.
En dat is het .
Ik kan achter haar aan gaan maar dat heeft niet veel zin het gesprek is ten einde.
Ik moet er erg om glimlachen zelf wat een leuke vrouw in het hiernamaals.
Ik weet niet of je haar kent?
Maar ze laat me met haar gedrag zien dat ze zich weinig aantrekt van anderen en laat niet haar werk verstoren door mij.
Misschien is dit de boodschap die ze je brengt.
Ga je gang en doe je werk zoals jij je het voorneemt.
BLijf in je eigen ritme en laat je niet afleiden om te lang stil te blijven staan bij anderen.
Concentreer je op je eigen bezigheden, en blijf daarbij.
Laat anderen zich maar plooien aan jouw levens ritme en niet anders om.
Herken je hier iets van?

dit was voor jou de lezing.

liefs Ajada
Jantje
Jantje feb 14 '11
ajada zou jij voor mij ook een lezing kunnen doen ik ben pas begonnen met spiritualiteit dus ik ben heel benieuwd jantje
admin
admin feb 14 '11
hee jan leuk dat je me hebt gevonden, maar ik heb je al gelezen via hyves, weet je nog...

liefs Ajada/Bea
Jantje
Jantje feb 14 '11
ja dat weet ik nog maar ik wist niet dat jij dit was en nog even een vraag aan jou,jij komt voor in mijn meditaties,ik ga vanavond weer mediteren,misschien ontdek wat over ons Jantje
admin
admin feb 14 '11
Ik ben benieuwd jan, zet het maar op de mail als je wilt voor me.

Liefs Ajada
Zon
Zon feb 15 '11
Hallo Ajâda,
Dankjewel voor je lezing.
Ik brand inderdaad graag wierook, maar hou niet van een zware geur,dus dat klopt!
Ik denk dat ik goed geaard ben, sta met beide benen op de grond!
Ook is er pas iemand overleden in mijn omgeving,het was te verwachten ivm ziekte, dus ik was er op voorbereid!
Dan de vrouw met het klokje:
Ik heb het vermoeden dat je mijn energie op hebt gevangen, want de beschrijving klopt precies, het is zo ik denk en ben.
Het *klokje* ben ik aan het *maken*, wanneer dat af is, kan ik niet vertellen ;-), kan vlug zijn, maar ook nog even duren.
De rest van de vrouw is ook heel herkenbaar!
Ik ben onder de indruk van je lezing, knap gedaan Ajâda
Bep
Bep feb 15 '11
Hallo Ajâda,
Ik zie dat je lezingen geeft zonder info,
Dit trekt mij heel erg laugh.
Als je een keer tijd voor me heb graag smile
Groetjes Bep
admin
admin feb 16 '11
Lieve Bep ik zal deze week voor je kijken.

liefs Ajada
Bep
Bep feb 17 '11
Hallo Ajâda,
Neem de tijd ,ik vind het al fijn dat je het wil doen, grin
groetjes Bep
admin
admin feb 20 '11
Lieve Bep,

Voor jou deze lezing,

Ik zie een heel heldere koele beek voor me stromen.

Mooie grote stenen liggen in die beek en er staat niet zo heel veel water in.

Ik zie dat je heerlijk op de kant bent gaan zitten kijken naar dit tafereel.
Je afvragend waarom alles zo moeilijk lijkt soms en je afvragend waarom jij het zo anders voelt als het lijkt te zijn.
Je geniet op dit moment erg van dit gevoel in de natuur.
en alles is mooi groen begroeid met mossen het ziet er zzo fris uit.

Dit beeld vertegen woordigd jou op dit moment...
Je hebt afstand genomen van een aantal zaken en bent bespiegelend bezig om tot jezelf te zijn en jouw wereld te voelen ervaren zoals het is voor jou.
Het is een proces wat je zelf bent aan gegaan met jezelf.
Het geeft je rust en stilte in jezelf.
Om de beek te zien stromen de loop van de beek te zien en hoe er hobbeligge stenen in liggen.
Je ziet dat de stenen de loop van de rivier beroeren, maar dat heeft de rivier niet veranderd in zijn loop het water vloeit er omheen.
Zo mag je ook jouw eigen leven en zijn zien dat alles wat je levenstroom tegenkomt niet kan veranderen dat je blijft stromen blijft in je eigen mooie energie.

Hooguit ga je even aan de kant maar de stroom blijft...stromen en vloeien.

Je omgeving is prachtig die heb je zelf gecreerd.
Geniet van die stille plek in jezelf hij is zo mooi voelbaar.

Wees zo vloeibaar als het water want het leven heeft geen vat op je ook als het wel zo lijkt.
Niets kan je weerhouden om te stromen waarheen je wil.
Je observeert alles en blijft op deze mooie plaats in jezelf.

Dit is voor jou de lezing ik hoop dat je er iets in herkent.

liefs Ajada
Bep
Bep feb 21 '11
Beste Adjâda,

Hartstikke bedankt voor je mooie lezing.
ik had hem gister al gelezen en nu net weer,
En eigenlijk lees ik nu pas de boodschap.
mooi en het klopt helemaal.
(ligt niet aan jouw lezing maar aan mijn enthousiasteme van jou antwoord dat ik niet goed lees smile)
De natuur de kleien het beekje zowel fysiek als in mijn levenloop.
Mooi,en interesant bevestigd te krijgen dat ik ook op mijn goede weg zit.
Ik voelde het wel,maar mooi om te horen.
Dit stukje :
Wees zo vloeibaar als het water want het leven heeft geen vat op je ook als het wel zo lijkt.
Niets kan je weerhouden om te stromen waarheen je wil.
Je observeert alles en blijft op deze mooie plaats in jezelf.


Geeft me extra kracht om door te gaan zoals ik al bezig ben

Dus echt,bedankt smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki