Loading...
nl

Lezing zonder foto en naam

amethist
amethist feb 5 '11
Dankjewel Ajada, voor de verfijnere uitleg. Waar ik me wel in kan vinden qua verwerking is dat er misschien nog een stukje is, dat ik ouders gemist heb, die er voor mij waren en mij konden geven wat ik nodig had, aandacht.(neem ze dat niet kwalijk, maar het gevoel is er wel)

mar als je(ik) niet weet, wat er nog opgeruimd moet worden en al veel hebt opgeruimd....

Toch, heb ik al best veel verwerkt.

Wat op dit moment mij parten speelt is de blokkade/druk op mn borst(hartchakra) en buik blokkade, de basischakra.

Kan je over de blokkades iets voelen of zien?

Liefs Amethist
admin
admin feb 5 '11
Lieve Amethist wil je eens opzoeken wat de munay ki inhoud.

Dan zul je zien dat je deze blokades kunt opruimen op een zachte liefdevolle manier en is het niet nodig om dingen weer opnieuw op emotioneel manier te beleven dit is niet nodig.
Het kan op een veel sneller en zachter manier geheeld worden de manier van kijken naar een blokkade en doorleven van emoties is niet meer van nu er zijn heel veel andere methoden die meer effectief zijn en prettiger voor jezelf .
Door de emotie weer naar voren te halen haal je je zelf in energie naar beneden terwijl het de bedoeling is in deze tijd dat we omhoog gaan in energie om een gelukkiger mens te worden.

Dit is wat ik je kan meegeven...

liefs Ajada
amethist
amethist feb 5 '11
ben benieuwd, wat munay ki is, wat voor methode het is.

liefs Amethist
New Moon
New Moon feb 5 '11
Hey Ajada smile

Fijn dat je me wil lezen.
Ik geloof alleen dat je me perongeluk over het hoofd hebt gezien....

Liefs the moon
Soenarjo
Soenarjo feb 5 '11
Origineel bericht van: AJÂDA
Lieve Soenarjo,

Voor jouw deze lezing,

Allereerst moest ik vanuit mijn gronding wit licht mee nemen om schoon te maken.
Dit was opvallend omdat ik vanuit de aarde energie altijd met een bruine aarde kleur werk voor mezelf.
Dit witte licht daar zitten alle kleuren al in het was een sterke straal en ik denk dat ze dit lieten zien om aan te geven hoe het bij jou zit.
Daarna kwam de kleur blauw erbij vanuit mijn kruinchakra.
Dit vermengd zich op een aantal plaatsen en werd lichtblauw, er verschenen wolken in de energie.
Wat zegt het dat je in eerste instantie wit licht meenam i.p.v. de bruine aarde kleur waarmee je normaalgesproken werkt?

Tegelijker tijd moest ik naar je bescherming kijken en dit kan beter zie ik.
Het zou goed zijn voor je om bv een cirkel van goed geel licht om jezelf in gedachten te tekenen dit is dan jouw ruimte en er kan niemand in.
Is het een iets wat dagelijks herhaalt dient te worden?

Is het zo dat er nog een conflict is met een man een conflict wat nog niet is opgelost, Heb je nog iets denk van al jaren geleden nog niet opgelost.
Ik zie jouw niet boos kijken maar die man wel.

Ik zie de man boos naar je kijken hij heeft het ook nog niet opgelost.
Lieve Ajada, toen ik het voor het eerst las, kon ik het in eerste instantie moeilijk plaatsen over wat of wie je er mee bedoelde. Hoe dan ook; van mijn kant is er vergeving geweest, voor iedereen... Inmiddels heb ik het een paar dagen te ruimte gegeven om te voelen wat je er mee bedoelt. Voor mijn gevoel wordt dat steeds duidelijker.
Heb jij last van lichamelijk ongemak in je spieren? of andere ontstekingen in je lichaam?
Nee, zover ik weet niet. De laatste tijd voel ik me lichamelijk beter dan voorheen. Afgelopen jaar heb ik echter wel last gehad van (de nasleep) een longontsteking.

Er is iets in je bezit wat deze man terug wil hebben.
Misschien kun je het hem symbolisch terug schenken.

Hij gebaard er heel druk bij en praat in een taal die ik niet begrijp.
Ik denk eigenlijk aan twee mensen die het zouden kunnen zijn.

Oke dat beeld laat ik nu los ik neem de man mee naar een rustige plek en zegen hem met de liefde van Jezus en zie dat hij rustiger word.
Hij gaat nu rustig zitten nadenken denk ik.
Bedankt voor de liefde, dat iedereen het mag ontvangen.

Ik heb aan mijn gidsen gevraagd hem mee te nemen naar het licht.
Er komt nu een beeld naar voren van een foto in een lijstje daar staat een vrouw op.
Een vierkant lijstje met een soort van bruine lijst van hout denk ik.
Deze vrouw geeft je bloemen witte bloemen het zijn lelies.
Ze is trots op jou en zegt tegen me dat je ze echt verdiend hebt.
Ze zegt dat je een hele weg hebt afgelegd en dat het gevaar voorbij is ze is erg met je begaan.
En vanaf nu kan het alleen maar beter met je gaan vertelt zij.
Heb je hier herkenning in?
Hoewel ik de symboliek en beelden erg krachtig en mooi vind zoals je ze beschrijft, kan ik maar moeilijk koppelen aan een werkelijke gebeurtenis. Is het wellicht iets wat nog gaat komen?


Zijn er dingen gebeurd in je leven die op het randje waren en kantje boord zijn geweest?
Wellicht in mijn eerste twee maanden, maar daar heb ik geen duidelijke herinneringen aan. En kijkend naar het recente verleden: ja vorig jaar.
Maar ze zegt me gedenk deze dingen niet het is weg gedaan je leven heeft een andere wending gekregen.
Je hebt wel gelijk dat ik een lange weg heb afgelegd om realiseren wie ik ben. Dat er keerpunt in mijn leven is geweest dat is zeker; ik leer er telkens meer in ontspannen. Ik zou ook niet anders kunnen; elke voetstap die ik zet voelt onwennig en nieuw, zo onzettend intens...
Haar goede raad is blijf waakzaam zorg heel goed voor jezelf en weet dat ik altijd bij je ben en ook over je waak.
Dit is meteen de afsluiting van deze lezing.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

liefs van Ajada





Lieve Ajada,

Dankjewel voor je lezing. Om je eerlijk te zijn kon ik niet direct reageren omdat het me moeite kostte om een aantal dingen te plaatsen. Toch voel ik dat het me verder zal voeren. De liefde, de zorg en de ontferming... Dankjewel.

Liefs (& een kus),

Soenarjo
admin
admin feb 6 '11
Lieve The Moon ,

Je hebt helemaal gelijk wat dom nou dan ben jij straks aan de beurt zal de lezing vandaag doen voor je en mijn exuses voor het lange wachten.

liefs Ajada
amethist
amethist feb 6 '11
Hoi lieve Ajadda,

Ik las net je lezing terug over mij. Ik heb het gevoel dat de kinderen en puppies , mijn innerlijke kinderen zijn. Die zijn nl nog niet ontwikkeld zo als van oorsprong is, of kan zijn.

Ik heb best veel info gelezen over Munay ki, het spreekt me ook wel aan.

2009 heb ik inwijding in universele energie gehad, en werden chakras geopend, nou dat heb ik gemerkt, een huilbui vanuit mn tenen. Het was een mooie dag en warme energie.

wat mij tegen de borst stuit is, als je bij inwijdingen, elke dag oefeningen moet doen.
Bij de universele cursus''moest' je eerst minimaal 5 minuten medeiteren, daar had ik geen moeite mee, vind het zelfs heerlijk, ook handen op chakras leggen, en moest nauwkeurig op de goede plek, anders werkte het niet. daar word ik dan gestresst van, als het nauwkeurig moet, als ik thuis iets moet doen waardoor het pas echt werkt, voelt voor mij weer las druk. En tegen druk en onder druk staan, werkt bij mij niet.

Wat ik vooral zo fijn vind is bij gelijkgestemden te zijn!
Deze cursus of inwijding zou best wel voor mij kunnen zijn.

Ik woon in Groningen. Ik las op dit forum over iemand die zei, dat dege alleen door een zuiver iemand wil ingewijd worden. Dat geld voor mij ook.

Liefs Amethist
admin
admin feb 6 '11
Lieve The Moon,

Voor jou deze lezing,

Ik zie dat je met een sterke straal energie verbonden bent met boven.
Het steunt op twee delen in jezelf.
Ze laten me een piramide zien.
In de ene zijkant van de piramide is een poot en tegenover staat aan de andere kant de andere poot.
Deze twee dingen zitten in jouw en daar rust je op het is de balans die je daarmee hebt in jezelf.

Ik zie het al een rechtopstaande lijn verbonden met een lijn over de bodem en dan omhoog gaant weer een lijn.
Het heeft te maken met je aarding en energie overdracht.
Aan de bovenkant van deze lijnen ligt een zender en ontvanger.
Enerzijds kun je zenden en anderzijds ontvangen.

Herken je hier iets van in jezelf.

De polen liggen recht tegenover elkaar maar aan de zijkanten niet in de hoeken.
En het zijn er twee omdat een piramide vierkant van vorm is in de bodem.
Ik vind dit apart om te zien, je bent dus een zender en ontvanger voor boodschappen van uit de andere dimensie en weer terug vice versa.
Vanuit de bodem dus vanuit je oorsprong is dit zo een meegenomen talent van de oude tijd.
Ik zie het ook als een mannelijk en vrouwelijk principe wat bij jouw totaal in evenwicht staat.
Je bent dus man en vrouw gelijk in je energie.
Ik zie ook dat je in evenwicht bent en gewoon jezelf kunt zijn.
Knap dat je dit allemaal hebt verenigd in jezelf en dat je een volkomen balans hebt tussen deze delen.
Je bent 1 geheel met twee gelijke delen in je.

De boodschap die ik je mag meegeven is deze, ga door zoals je nu bezig bent je bent in harmonie met je oorsprong en met jezelf, ben gewoon wie je bent en doe wat jij van binnen voelt wat er gedaan moet worden.
Maar vooral blijf in je zuivere stilte dit is de basis van waaruit je werkt en leeft.

Even vanuit mijn eigen gedachten, ben je een dubbel teken vanuit je sterrenbeeld?

Dit is voor jouw de lezing.

liefs Ajada.
admin
admin feb 6 '11
Lieve Amethist,

Fijn dat het je aanspreekt deze inwijding maar het zou ook en andere vorm kunnen zijn bv de white time healing of een andere er zijn er meerdere die aan de voorwaarden voldoen.

Ik hoop dat je weer een stapje verder op je pad mag komen, blijf maar voelen en lezen over de vorm van healing...

Zelf ben ik altijd iemand van dat het niet teveel mag kosten dus ook daarin hoop ik dat je het geduld kan opbrengen om te wachten op de juiste persoon voor jouw iemand die healt met het hart en niet met de portomonee om het maar oneerbiedig te zeggen..

liefs Ajada
amethist
amethist feb 6 '11
dat is een punt. er zijn zoveel inwijdingvormen, als ik alle ga bestuderen ik er niet uitkom, om te kiezen.

Dat vind ik ook de prijs en persoon moet kloppen, in evenwicht zijn.

We gaan binnenkort verhuizen, dit voorjaar en is het nu te onrustig voor om zelf echt opzoek te gaan.
daarom is het mischien goed, of nog beter om het op mijn pad te laten komen. Zodat het er ook echt de tijd voor is.

Liefs Amethist
admin
admin feb 6 '11
Dat zou ik zeker doen zend de vraag maar naar boven dan komt vanzelf iemand op je pad en vraag ook om de boodschap te herkennen als hij naar je toe komt...

liefs...
New Moon
New Moon feb 6 '11
Hehe maakt niet uit lieve Ajada. Fijn dat je alsnog een lezing hebt gedaan, ik ben er heel erg blij mee! Eigenlijk klopt voor mn gevoel alles wel wat je zegt. Vind het ontzettend knap dat je dat allemaal kan zien en er iets mee doet op dit forum! Wil je daarom heel erg bedanken smile

Liefs the moon

Origineel bericht van: AJÂDA
Lieve The Moon,

Voor jou deze lezing,

Ik zie dat je met een sterke straal energie verbonden bent met boven.
Het steunt op twee delen in jezelf.
Ze laten me een piramide zien.
In de ene zijkant van de piramide is een poot en tegenover staat aan de andere kant de andere poot.
Deze twee dingen zitten in jouw en daar rust je op het is de balans die je daarmee hebt in jezelf.

Voor mijn gevoel klopt dit helemaal!

Ik zie het al een rechtopstaande lijn verbonden met een lijn over de bodem en dan omhoog gaant weer een lijn.
Het heeft te maken met je aarding en energie overdracht.
Aan de bovenkant van deze lijnen ligt een zender en ontvanger.
Enerzijds kun je zenden en anderzijds ontvangen.

Herken je hier iets van in jezelf.

Je slaat de spijker op zn kop ja smile

De polen liggen recht tegenover elkaar maar aan de zijkanten niet in de hoeken.
En het zijn er twee omdat een piramide vierkant van vorm is in de bodem.
Ik vind dit apart om te zien, je bent dus een zender en ontvanger voor boodschappen van uit de andere dimensie en weer terug vice versa.
Vanuit de bodem dus vanuit je oorsprong is dit zo een meegenomen talent van de oude tijd.
Ik zie het ook als een mannelijk en vrouwelijk principe wat bij jouw totaal in evenwicht staat.
Je bent dus man en vrouw gelijk in je energie.
Ik zie ook dat je in evenwicht bent en gewoon jezelf kunt zijn.
Knap dat je dit allemaal hebt verenigd in jezelf en dat je een volkomen balans hebt tussen deze delen.
Je bent 1 geheel met twee gelijke delen in je.

Dit is dus ook precies hoe ik het voel, maar heb het nooit zo mooi kunnen verwoorden, wow! Ook van dat mannelijke en vrouwelijke! Dat van info overbrengen vanuit andere dimensies en letterlijk "een talent uit de oude tijd", is al eerder tegen me gezegd... Wat voor boodschappen breng ik over? Of is het een bepaalde energie?


De boodschap die ik je mag meegeven is deze, ga door zoals je nu bezig bent je bent in harmonie met je oorsprong en met jezelf, ben gewoon wie je bent en doe wat jij van binnen voelt wat er gedaan moet worden.
Maar vooral blijf in je zuivere stilte dit is de basis van waaruit je werkt en leeft.

Bedankt voor deze mooie boodschap, ik twijfel vaak of ik wel goed bezig ben.. ik raak snel uit balans en kan dan niet goed meer aan de studie enzo, gelukkig gaat dit de laatste tijd wat beter, en ben ik snel weer in balans.

Even vanuit mijn eigen gedachten, ben je een dubbel teken vanuit je sterrenbeeld?

Ik ben ram smile

Dit is voor jouw de lezing.

liefs Ajada.
admin
admin feb 6 '11
Graag gedaan Maantje,

En boodschappen zijn altijd energie, waarvan jij woorden beelden gedachten of symbolen maakt... in eerste instantie is het energie de vorm maak je er zelf aan...in andere dimensies hebben ze geen taal als wij alleen energie overdracht...
Tinne
Tinne feb 6 '11
Ik heb gehoord dat wij als mens in staat zijn, om via de hersenen boodschappen te ontvangen/uit te zenden vanuit een comunicatievorm, die geen woorden of beelden zijn.
admin
admin feb 6 '11
Tinne wil je er iets meer van vertellen het boeit me ...liefs
Spud
Spud feb 6 '11
Nou Ajada,

Plaatsen van foto´s doe ik niet elke dag dus het is even zoeken welke link ik ook alweer moet gebruiken.
Maar dit is de katachtige die ik denk die je ziet.


Vers van de pers en ook nog meteen gelukt om te plaatsen. wink
Is dit het dier wat je zag?

Dit is Mick en Mick stamt af van een wilde kat. Hij is bij mij gekomen omdat ik hem zou klaar stomen voor herplaatsing alleen dat liep allemaal even wat anders.
Ik leef al mijn hele leven met katten maar Mick is de meest bijzondere die ik meemaak. Ik heb namelijk niet zo zeer het idee dat hij bij mij gekomen is om hem te helpen, maar dat hij bij mij gekomen is om mij ergens mee te helpen. Met wat weet ik niet en daar achter te komen vind ik eigenlijk ook niet echt belangrijk. Ik merk gewoon dat deze kat mij in sommige zaken behoorlijk beïnvloedt en hoe of wat daar kan ik mijn vinger ook niet opleggen.
Jammer dat dat op foto niet vast te leggen is, maar voor mij heeft hij een typische blik in de ogen, heel anders dan ik van katten gewoon ben, het lijkt veel dieper te gaan. Hij kijkt me dan ook zelden diep in de ogen aan maar als dat gebeurt kan ie me wel een tijdje vasthouden met die blik. Ook staat hij heel dichtbij de natuur, hij beschikt over handigheden die ik eigenlijk alleen volwassen katten heb zien doen. Bijv met 5 weken oud al precies weten hoe hij een volwassen muis moet doden en opeten. Of bij vleesresten van nature al weten wat hij kan eten en wat niet. Ik heb katten die een half jaar ouder zijn dan hem maar dat toch niet zo meegekregen hebben van de mams dan hij. Maar ook bij contact met mensen, lijkt hij de controle te nemen en doelbewuste keuzes te maken. Zo is hij niet bij iedereen een tamme kat en ook niet bij mij, want van zodra ik het contact tussen hem mij vanzelfsprekend ga vinden geeft ie mij duidelijk te kennen dat ik me daar niet al teveel aan moet hechten.
Met al zijn gedragingen heb ik gewoon het gevoel dat ik een oudere ziel kat in huis heb, als dat bestaat.
Maar ook dat op 1 of andere manier er een totemdier van me direct contact maakt om me met iets te begeleiden. Zelf had ik namelijk het gevoel al dat er iets stond te gebeuren in mijn leven wat veel impackt zal hebben op hoe ik me verder zal ontwikkelen, maar nu ik dat ook van 3 willekeurige mensen in mijn leven te horen heb gekregen denk ik dat het zeker is.
Dus met wat jij dan ook zegt en dat ik niet bang hoef te zijn en die tijger of katachtige moest ik aan Mick denken.

Ben benieuwd of je hem zag.

Groetjes,
Spud
admin
admin feb 6 '11
Ja spud dit idd hem, de poes die ik zag met zijn halve wit snuit.
Ik zag hem in een flits maar weet zeker dat het deze poes is.

Ik ga nu even op hem intunen.
Hij laat me een bijzondere manier van eten zien, net alsof hij heel gespannen zijn eten begluurd en er zomaar eerst met een boogje voorbij loopt.
ook zie ik dat hij nooit zijn bakje leeg eet alsof hij een kwart laat staan is dit zo? Ik zie dat mick ook een ander deel van hem nog aan de andere kant heeft en ik zie hem van gedaante wisselen, hij kan iedere vorm aan nemen die hij wil vreemd ik zie dat hij zelfs de gedaante van mens kan aannemen.
er hangt een zweem van magie over dit dier.
Daarom zag ik ook de neus als een neus van een tijger.
Dit is ook wat hij kan als een tijger zijn, hmm bijzonder.
Maar nu is hij bij jouw als poes, geniet van hem en laat het maar zo als het nu is.
Wat ik je wel wil meegeven is dat wanneer hij niet meer op deze wereld is hij gewoon daar verder gaat en dan nog steeds bij je hoort.
Ik weet dat het raar klinkt maar toch moet ik het zeggen hij vertegenwoordigd een deel van jou.
Vraag eens aan hem welk deel dit is en waarom hij nu bij je is.
Ik zie ook twee delen in hem rechts is een deel en links is een ander deel...

liefs Ajada
Tinne
Tinne feb 6 '11
Origineel bericht van: AJÂDA
Tinne wil je er iets meer van vertellen het boeit me ...liefs

Ben het zelf nog aan het uitzoeken! als ik iets meer weet, laat ik het weten.
Maar ik vermoed dat ik het met woorden misschien niet ga kunnen uitleggen.
admin
admin feb 6 '11
lieve Tinne

hahahaha nee denk het ook niet...als daar geen taal is en geen beelden.
Ik ken wel het systeem via gedachtekracht. maar dat is dus wanneer je over bent gegaan.
Spud
Spud feb 6 '11
Tranen rollen over mijn wangen Ajada en dat omdat je zoveel kloppends over hem zegt, maar wat me het meeste raakt dat je zegt dat wanneer ik zonder hem kom te zitten hij bij me blijft.
Dat is namelijk het overheersende gevoel wat ik bij deze kleine tijger heb. Dat ons contact van korte duur is maar dat ik me daar totaal geen zorgen over hoef te maken. In rl laat hij zich ook maar in flits bezoeken zien terwijl hij voor mij de grootste knuffelkont is die er is op deze aarde. Zelfs mijn katten snappen hem niet en daar lijkt hij zich zelfs weinig van aan te trekken. Ik denk zelf dat hij hier is voor mij en wanneer ons afscheid daar is, ik me altijd zal afvragen waar die kleine kat gebleven is maar dat ik diep in mijn hart weet dat hij iemand anders aan het helpen is.
Deze kat hangt met flits momenten aan elkaar en ik ben blij dat hij me deelgenoot maakt van 1 van die flitsen. laugh
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki