Loading...
nl

Lezing zonder foto en naam

admin
admin feb 21 '11
Fijn Bep dat je er ook iets mee kunt ik kreeg er een heel goed gevoel bij toen ik je lezing deed...

liefs Ajada
knofje
knofje feb 22 '11
beste Ajanda,

Zou je mij alsjeblieft willen lezen???

alvast bedankt

lieve groet Knofje
admin
admin feb 24 '11
Lieve Knofje,

Ik wil je heel graag lezen maar wacht op de juiste tijd je zal nog even geduld moeten hebben,

liefs Ajada
admin
admin feb 25 '11
Lieve Knofje,

Voor jou deze lezing,

Het eerste wat ik zie is een poes, dit zegt me dat je erg veel tederheid nodig hebt op dit moment liefde en aandacht je wilt zelf iedereen het naar de zin maken maar bent daarin zelf ondergesneeuwd door je omgeving.
Het is nodig voor je om je helemaal in je zelf terug te trekken en je op te rollen als een poes.
Het is ook belangrijk voor je om eens dat te doen waar je zelf zin in hebt, en je van de hele wereld niets aan te trekken.
Het is tijd dat je voor jezelf gaat zorgen , in wat voor manier dan ook, nu ben jij aan de beurt en dat zal wel even schrikken zijn voor anderen, maar dat moet dan maar.
Ook als het inhoud dat je veel zal verliezen is dit de enigste weg om weer dichter bij jezelf te komen.
Heb vertrouwen en weet dat de engelen over je waken en dat je het niet alleen hoeft te doen.
Er is veel hulp voor je onderweg.
Dit is nog niet zicht baar voor je maar er word naar je omgezien en ze weten wat er speelt in je leven.
De hulp is daarom groot er zullen vele veranderingen plaatsvinden.
Vrees niet mijn kind ik ben heel dicht bij je en zal je helpen om uit deze chaos te geraken.
Dit is de boodschap van je eigen bescherm engel.

Ik hoop dat je voor nu hier iets aan hebt en mee kan.
Het is me ingegeven door mijn eigen persoonlijke engel die in kontakt staat met jouw persoonlijke engel die al vanaf je geboorte bij je is en alles van je weet.
Deze engel zal er alles aan doen om je door deze periode heen te leiden vertrouw op jezelf en de stem die diep tot je hart spreekt.

liefs Ajada
byakuya
byakuya feb 26 '11
Beste Ajâda,

zou je mij willen lezen?
Ik wacht geduldig af op je antwoord.

mvg Byakuya
Core
Core feb 26 '11
Lieve Ajada,

Zou je mij ook willen lezen?

mvg Corian
admin
admin feb 26 '11
Ik ga jullie allemaal lezen weet alleen de tijd nog niet.

Op dit moment is er iets veranderd in mijn manier van werken en daarom heeft het langer tijd nodig van voorbereiding.

Heb een beetje geduld het komt vanzelf.

liefs Ajada
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 26 '11
Origineel bericht van: Corian
Lieve Ajada,

Zou je mij ook willen lezen?

mvg Corian

Hoi Corian,

Ik zie dat je hetzelfde IP adres gebruikt als "Straksnog" en "Being". Hoe komt dit?

Groetjes Julien.
Core
Core feb 26 '11
lol, lekker oplettend tongue

Die accounts mag je verwijderen. Die heb ik ooit eens aangemaakt, maar was al lang vergeten wat de namen ervan waren en wachtwoorden.

Snap niet echt wat het probleem is?
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 26 '11
Er is geen probleem. Dit alleen maar om te voorkomen dat er misbruik wordt gemaakt van allerlei verschillende namen.
knofje
knofje feb 26 '11
lieve ajanda,

dank je wel voor je lezing, het ontroerd me diep en wat je schrijft is iets wat ik eigelijk ook wel weet, dat ik aan mezelf moet gaan denken, voor mezelf moet gaan zorgen.
Er is op dit moment een iemand met wie ik hierover heb kunnen praten...is dit voor mij de juiste persoon om hiermee verder over te praten of moet ik het echt bij mezelf zoeken. tijdens het typen nu krijg ik koude rillingen...wat zegt dit, waarom gebeurt dit...dank je wel alvast...liefs knofje
knofje
knofje feb 26 '11
was ik nog even...wat moet ik zelf doen....
hoe kan ik met mijn beschermengel in contact komen????
liefs knofje
admin
admin feb 27 '11
Lieve Knofje ik heb je een pb,tje gestuurd waarin de gevraagde informatie staat.

Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen.
En wat betreft de persoon, daarin mag ik je niet raden maar wat ik wel mag zeggen dat als het voor jou goed voelt dan is het goed.
Voelt het voor jou opeens niet meer goed luister dan naar je stem en handel daarnaar.

liefs Ajada
admin
admin feb 28 '11
Lieve Byakuya

Voor jou deze lezing,

Lieve Bukaya, voor jou de lezing het heeft even geduurd maar nu kan ik je toch de informatie geven allesreerst zie ik een klein meisje dit meisje is een oude ziel en deel van jou ik zie haar met bloemetjes strooien en ze is gekleed in het wit.
Ze zet haar mandje op de grond en loopt naar iemand toe.
Dit is een man me donker haar en donkere kleding.
Op dit moment krijg ik het heel warm en ik zie dat de man jou een warm gevoel geeft, ik zie ook dat je hem daarna niet veel meer zo hebt gevoeld en ik krijg de indruk dat deze man al op jonge leeftijd uit je leven weg gegaan is hetzij door een scheiding of overlijden het zij door het feit dat hij zich heeft terug getrokken.
Jouw verlangen naar dat speciale gevoel is er nog steeds en ik zie dat je daar naar hunkert en het ook probeert te zoeken.
Naar iemand waar je je zo geborgen bij voelt.
Tevens voel ik de pijn en het gemis van deze man in je hart.
Het is een oud gevoel waar je als een drie jarig kind of vier maar in ieder geval waarin je erg jong was mee te maken hebt gehad.
verder zie ik een oude grote amerikaanse soort wagen, wie houd er zo van een beetje jaren 60 stijl.
ik kom weer bij dat kleine meisje met de bloemetjes, een lief kind, die loopt samen met iemand in het park.
Je komt er niet vaak in het park en je geniet.
ik zie nu een jongen al iets groter een jaar of 8 en hij heeft een geruit kolbertje aan met een korte broek hij heeft donker haar, ik schat hem een jaar of 8 ik kan niet zien wie die jongen is maar hij brengt me bij een oude boerderij, en zet zijn klompen daar buiten neer en gaat naar binnen.
Het is op het platteland ik hoor een naam maar niet duidelijk genoeg, ik hoor nu een vrouwenstem een zachte stem die tegen hem praat en iets zegt in het dialect...de jongen krijgt een warm onthaal en hij is daar niet bij zijn ouders thuis maar ik denk bij een soort oma of tante, hij word door haar verwend en hij krijgt aandacht van haar.
Dit is ook de enigste aandacht en liefde die hij krijgt.
Ik denk dat deze jongen nog steeds die man is, alleen nu als kind.
Ik weet nu dat deze man erg veel van je houd maar niet zoveel geluk heeft gehad in zijn leven en je dan ook niet verder op je levensweg kon ondersteunen.
Het enigste wat ik je kan zeggen is dat hij van je houd en je nooit is vergeten.
Hij vraagt aan mij om je te zeggen dat je zeer geliefd was/bent door hem en hij door jou als kindje veel liefde heeftt ervaren in zijn leven.

kun jij dit plaatsen?

liefs Ajada
admin
admin feb 28 '11
Lieve Corian,

Voor jou deze lezing,

Het eerste wat ik door krijg is een heel licht en fris groene kleur, alsof de lente al is begonnen bij jou.

Ik zie ook licht blauw ik weet het niet maar is er misschien een kindje op komst?

In ieder geval een nieuw begin met iets en ook voel ik veel vrijheid.
Waar heb je je van bevrijd ?
Ik voel dat je ergens een nieuwe start maakt in je leven en het oude voorbij is of gaat.
Een heerlijk gevoel geeft het.
sprankelend groen, bijna leven gevend...
ik zie een grote streep voor me die heb jij waarschijnlijk getrokken en nu sta je aan de andere kant van de streep of is dit een belofte die nog gaat komen.
Zover ben ik nog niet dat ik dit kan onderscheiden.
Een heerlijk ontspannen gevoel geeft het me, mijn gezicht voelt heel ontspannen.
Mediteer je wel eens?
Ik hoor ik wil uit...je gaat op stap en wilt garrg leuke dingen doen.
lekker genieten en naar buiten reisjes en tripjes
vakantie en zo veel meer leuke dingen.
Ik ben benieuwd wat je hier in herkent.
Ik ben net begonnen met een andere wijze van lezen en weet dat het nog moet wennen dus ik kan er ook helemaal naast zitten.

liefs Ajada
byakuya
byakuya feb 28 '11
Beste ajada, ik ben sprakeloos.

In de man met donker haar en donkere kleding kan ik zeer goed mijn vader herkennen die nu voor de tweede keer is gescheiden van mijn ma.
De eerste scheiding was toen ik 6 jaar werd, de tweede scheiding heeft vorig jaar in november plaatsgevonden.

Sindsdien zie ik mijn pa niet zo vaak meer.
Het kleine meisje in het wit is vermoedelijk mijn jongere zus, zij heeft een zeer goede band met mijn vader.

Verder vertel je over een jongen van ongeveer 8 jaar.
Zoals je zei heeft mijn pa inderdaad weinig geluk gehad in het leven, zeker in zijn jeugdjaren ik wil niet ingaan op de details maar ik sta versteld van deze zin:
Ik weet nu dat deze man erg veel van je houd maar niet zoveel geluk heeft gehad in zijn leven en je dan ook niet verder op je levensweg kon ondersteunen.
Het enigste wat ik je kan zeggen is dat hij van je houd en je nooit is vergeten.
Hij vraagt aan mij om je te zeggen dat je zeer geliefd was/bent door hem en hij door jou als kindje veel liefde heeftt ervaren in zijn leven.


Mijn vader hield zich altijd sterk tegenover zijn familie, hij liet nooit zijn zachte kant zien, hij vertelde bijna nooit zijn gevoelens, na de bovenstaande zin te hebben gelezen voelde het alsof je in zijn plaats hebt gezegd wat hij me al zo lang wilde vertellen...

Hartelijk bedankt voor deze lezing, ik kon het zeer goed plaatsen.

Veel liefs Byakuya
admin
admin mrt 1 '11
Lieve Byakuya

Ik ben zo blij voor je dat je deze boodschap kunt ontvangen in je hart,het heeftmij erg goed gedaan om te zien dat het zuiver was deze boodschap...Stilletjes twijfelde ik aan mijn boodschap voor jou en dacht ik zie het vast niet goed.

Deze lezing reading was voor mij een andere manier van werken die ik normaal anders doe dus extra spannend hoe het doorgegeven zou worden en of ik er al klaar voor ben, om zo te kunnen werken.

Hartelijk dank voor je opeheid en vertrouwen, ik dank mijn engelengids en de jouwe voor deze boodschap...

welterusten en slaap lekker voot straks

liefs Ajada
jannie
jannie mrt 6 '11
Beste Ajada....

Graag wil ik vragen...wil je dit voor mij ook doen/proberen..?
Ik ben heel benieuwd...
Wat mooi dat je dit beoefend...
Succes..en oh ja..dank je wel natuurlijk
admin
admin mrt 6 '11
Lieve Jannie,

Voor jou deze lezing,

Het eerste wat ik zag was een bloemenzee /tuin met heel veel kleurige bloemen van allerlei aard, veel groen gras er ook bij, vervolgens zag ik een witte wolk voorbij komen, dit is voor mij een teken van iemand die over is in je omgeving.
Ik denk dat je hier van binnen een vraag over hebt over iemand die is overleden.
Het antwoord is dat het heel goed gaat met deze persoon en deze persoon, laat me heel veel bloemen zien, een heel levendig beeld ik krijg het gevoel dat het bij leven ook een levendig persoon is geweest die van het leven hield.
En levenlustig was...
Als ik vraag of het een man of vrouw is dan zegt hij ik ben een man , maar met vrouwelijke kanten.
Dus ik denk dat hij erg zorgzaam was en is geweest voor jou.
er komen allerlei namen maar de juiste naam niet .
Het is heel raar maar ik moet je zeggen dat hij of zij een stuk aan je levenskoord heeft mee gevlochten.
Het is zo dat deze persoon een hele tijd in je leven is geweest.
Als ik vraag wat hij aan je wil vertellen dan zegt hij dat hij van je houd.
Ik zie hem als een man met grijs haar die in balans in het leven stond.
Hij was betrokken bij zijn familie op een zodanige wijze dat het een zegen was voor iedereen.
Ik zie hem grijs en niet al te groot op het laatst is hij afgevallen in zijn gezicht.
Ik zie hem daarvoor met een voller gezicht een vierkante vorm van gezicht.
Als ik vraag wat voor werk deed je dan zegt hij automonteur...
Zelf heb ik het idee dat het niet klopt maar heb het toch opgeschreven.
Ik weet het niet maar hij zegt pak maar een pinteke op mij deze dagen?
Zegt de naam frans je iets?
Ik mag je de hartelijke groeten doen van deze persoon.
Hij zegt me dat je op de goede weg bent en dat er na dit leven geen eind is, maar een vreugdevol verder gaan het is een opgaan, en hij hoopt dat je verder gaat met je zoektocht naar alles.
Ik hoor dat hij je ook impulsen geeft om dingen te ontdekken hij helpt je bij je proces, hij is niet je Gids maar komt af en toe wel bij je langs.
Jou Gids is van een andere afkomst en helpt je met je ontwikkeling naar het licht, deze Gids die zich laat zien heeft een hoge afstemming.
Hij laat zich zien in een wit gewaad met zilver en paars lila.
Doorschijnend ik mag hem niet helemaal zien
zijn gezicht zie ik niet alleen zijn gewaad, hij is groot en breed, heeft lichtbruin haar en ik zie hem half op zijn rug.
Na dit beeld zie ik een klein hondje met spitse oortjes wit met zwart en mogelijk ook een beetje bruin maar ditweet ik niet zeker.
Het is een attent hondje en is aldoor oplettend op jou , het geeft aan dat je in dit moment mag gaan staan, probeer met twee benen op de grond te staan en doe het rustig aan.
wees alert en laat je andere dingen die je moet doen niet verslappen probeer altijd scherp van geest te blijven.
Ik zie dat je een beetje de neiging hebt om afwezig te zijn.
Ik zie nu allemaal vlakjes voor me.
Lege vlakjes die je nog kan invullen.
Alles wat je uit jezelf haalt is goed voel goed in jezelf wat jou waarheid is.
Je staat aan het begin van een ontdekkingsreis, maar besef goed dat het jou persoonlijke reis is die jezelf mag gaan invullen.
Ga stapje voor stapje.
Er komt nu een vrouw naar voren, die al wat langer over is ze is wat verder weg.
Ik zie haar in een hele mooie lichtgele achtergrond, dit zegt me dat ze in een hele mooie liefdes sfeer is en verbonden is met de christus energie.
Ze geeft je een gele bloem, ze kent je zegt ze maar kan niet vertellen wie ze is ik denk dat jij haar niet kent.
Je kent haar wel maar niet vanuit dit leven zegt ze.
In ieder geval geeft ze je haar liefde en de mooie gele bloem.
Ik krijg nu het woord zoon te zien en horen,
heb jij een zoon of jongen in je omgeving, en maak je je daar een beetje zorgen om?
Ik zie een jongen donker haar die zich afzet tegen van alles.
Hij is het duidelijk niet ergens mee eens en is zelfs een beetje boos en tegendraads daardoor.
Hij is het niet eens met de gang van zaken, het hoeft niet je zoon te zijn kan ook een andere jongen zijn waar je mee temaken hebt.
Ik krijg nu een caravan te zien is die van jou ik zie deze jongen op een camping.
De jongen die ik zie heeft een blauwe handoek bij zich kobalt blauw, en draagt een wit met blauw shirt kan ook nog andere roodachtig roze kleur in zitten met tekst erop.

Ik wacht even je antwoord af en hoor graag van je of dit een beetje klopt deze lezing tot zover.

Liefs Ajada
jannie
jannie mrt 6 '11
Heej lieve Ajada..
Ik zit met verbijstering op de bank..wat mooi wat je allemaal schrijft...als eerste dank je wel.
De eerste persoon die je beschrijft is ( denk ik )mijn vader..hij is 4 jaar geleden overgegaan.
Met hem had ik zo'n liefdevolle band...ik was zijn overigens enige dochter en was zo trots op me..Hij geloofde overigens helemaal niet in een leven na dit leven..moest altijd om mij lachen wat dat betr. Hij was er altijd voor mij en mijn gezin..was inderdaad een hele lieve zorgzame man met grijs haar..en de laatste jaren een wat ingevallen gezicht net zoals je beschrijft...Hij was geen automonteur maar wel monteur in een fabriek..Mijn vader is plots overleden..ik heb hem niet meer kunnen spreken...dat kan zijn wat mijn vraag is...Daaromtrent zijn/waren veel vrager..ook vanuit het ziekenhuis maar mijn moeder en broer wilden geen sectie..
Het was een vrolijke man bij tegenslagen zei hij...och ja het is niet anders....!!
Mijn vader hield van het leven en van bloemen..
Mijn vader is nu bij mij thuis..
DE naam frans zegt me even niets...???
Lief dat ik de groeten krijg...en jaaaaaaaa ik blijf zeker verder zoeken naar mijn weg.......
Ohhhh wat zou ik graag kennismaken met mijn gids..ik denk zelf dat zijn naam Imanuel of ibrahim is...maar weet dat niet zeker..
Dan het hondje...oeps wij hebben een kruising foxje gehad...is al lang dood..maar is nog bij ons in huis..Hij was begraven in onze tuin..bij verhuizing opgegraven en meegenomen..klinkt misschien bizar..maar valt reuze mee.
We hebben overigens na hem nog een hond en kat gehad..die er niet meer zijn. Die vrouw..ja haha dat weet ik ook niet meer helaas...
Ik heb overigens nog een thuiswonende zoon...met donker haar..
Hij heeft en eigen kijk op de wereld..heeft een blauw shirt..met logo...
Ik bewonder wat je allemaal geschreven heb...heel veel dank en wie weet........liefs van mij
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki