Loading...
nl

Lezing zonder foto en naam

Beschermengel
Beschermengel jan 28 '11

Wow mooi zeg!...kreeg helemaal kippetjesvel smile...ga je strakjes uitgebreid antwoorden oke smile
admin
admin jan 28 '11
Lieve Micha,

Bedankt voor je lieve woorden, ik ontvang ze in mijn hart...
De veer die ik zag was het symbool van de relatie die er was of ging komen voor je en idd ik lees nu dat hij er al is een tijd.
Heerlijk voor je.
Ik kan nog niet plaatsen of dingen er al zijn of dat het er nog aan komt ik heb geen tijdsbesef in mijn lezingen ik zie het alsof er geen tijd bestaat dus kan ik het ook niet zo duiden.
Misschien gaat zich dat nog ontwikkelen.
Het ligt waarschijnlijk ook aan het deel wat aangespproken word voor de lezing.
Nou het is niet aan mij om daar aan te peuteren ik geef alleen maar door, de lezingen zijn het werk van de Gidsen, en zij doen het werk niet ik.

liefs Ajada
admin
admin jan 28 '11
is goed hoor Beschermengel ik ga nu toch stoppen anders is het niet zuiver meer, morgen weer een dag, ik lees strakt nog wel je reactie...alvast een hele fijne dag verder voor alle lezers op het forum

liefs Ajada
Soenarjo
Soenarjo jan 28 '11
Hallo Ajada,

Ik vind het ontzettend bijzonder wat je hier doet.Graag stel ik mezelf open voor jou voor een lezing.

Liefs,

Soenarjo
Lien87
Lien87 jan 28 '11
Hoi Ajada,

Ik ken jou nog niet maar ik wil je even laten weten dat ik het bijzonder mooi vind dat je deze lezingen gratis geeft. Ik zou het heel erg leuk vinden als je dit ook voor mij zou willen doen? Je kijkt maar even wanneer je tijd en zin hebt, alvast bedankt.

Liefs Lien.
admin
admin jan 28 '11
Lieve Lien,

Het is gewoon zoals we zijn, jij bent ook zo het is een onderdeel van wie je bent, en ik wens iedereen de mogelijkheden om bij deze stukken van zichzelf te komen.
Dan zijn we samen 1 en heel...komplete mensen met liefde voor elkaar en alles wat hier op aarde is en van de aarde is dan ben jij mijn andere ik en ik jouw andere jij....

liefs Ajada
Beschermengel
Beschermengel jan 28 '11

Ik ben een half uur bezig geweest om je te uitgebreid antwoorden...wil ik een plaatje erbij doen ..is alles ineens weg frown...ik ga het strakjes weer proberen oke smilehet is in iedergeval heel mooi en waar wat je zag smile
Beschermengel
Beschermengel jan 28 '11

Ik ga het weer proberen, misschien in gedeeltes...ik kijk wel hoe ver ik kom smile


Het eerste wat is zie is een fontein, en die fontein komt uit een schaal.
Daaronder zie ik dat dit in een open hand ligt.
Daaronder zie ik een getekent dakje.
En daaronder een getekende cirkel, vanuit die cirkel loopt een gekronkelde lijn naar beneden.

Het beeld werd opgebouwd vanuit het bovenste stukje naar beneden
Ik heb enige tijd geleden een inwijding gehad de inwijding heet Imox ..de symbolen die erin voorkomen zijn de schaal de druppel de dubbele lemniscaat en het violette vuur van de Meesters van het Licht. De fontein zou de druppel kunnen zijn

Dit is de weg die je hebt afgelegd naar omhoog.
De kronkelige lange weg die je hebt afgelegd om naar de cirkel te komen was lang.
Ja erg lang!...mijn ogen gingen pas open ongeveer 16 jaar geleden daarvoor waren ze dicht..potdicht..

De cirkel is leeg en het vormt een oneindig afgebakend gebied. je weet wie je bent en dat de aarde je thuis basis is,
op dit moment
Ik weet wie ik ben en ook dat de aarde mijn thuis nu is...maar als kind zijnde heb ik altijd gezegd dat ik niet hier vandaan kwam en dat zeg ik nog steeds het verlangen naar huis is dan soms ook groot.

Je bent je bewust van jouw eigen mogelijkheden en capaciteten. En doet je werk daarin stil en diep van binnen vanuit je hart. je heet niet voor niets beschemengel en dat zie ik ook aan het dakje, het dakje staat voor de bescherming die je aan velen bied.
Dat is helemaal waar, het is een beetje raar omdat over je zelf te zeggen maar je ziet het goed


De hand symboliseert je open staan en gevende natuur.
De schaal laat me zien dat er veel zit in de schaal en dat er altijd genoeg is en dat het niet verspilt word.
Je weet precies, wanneer je wel en niet kan geven wanneer het genoeg is, en wanneer je woet wachten.
Je kent de regels van het spel en beheerst je instrument bijzonder goed.
Ja klopt ook helemaal smile...ik word zo ontzettend goed geholpen vanuit de andere wereld ...en dat word alleen maar meer en meer.


De fontein is er een die altijd en oneindig zal stromen dit is omdat de schaal nooit leeg zal staan.
Deze schaal word gevuld door jezelf maar vooral door het weten en gebruiken van de talenten die je hebt gekregen.
Mooi hoor!! Dit heb ik ook doorgekregen met het Imox symbool of inwijding mooie bevestiging weer! dankje wel

Je gaat zeer bewust om met dit hoogste goed en bent de meester over jezelf, en je gaven die je hiervoor gekregen hebt.
Dit is het compliment wat ik je mag doorgeven, je voldoet op een sublieme wijze aan je opdracht.
En de Meesters aan gene zijde zijn erg blij met je inzet en toewijding aan het werk.
Zij zullen je altijd terzijde staan en de schaal vullen, met energie.
Geweldig! ook dit wist ik al...je bent erg goed Ajada smile...ook dit is doorgeven.

Ik zie dat je een verbinding hebt met Tibet, vandaaruit zie ik lijnen lopen naar jou.
Ook dit is goed, enige jaren geleden heb ik een visioen of beeld gehad van een Tibetiaanse monnik ...ik kreeg hem te zien van dichtbij ...hij glimlachte naar mij en na een poosje vervaagde het beeld. Later na ongeveer 3 mnd kreeg ik weer een visioen van hem...ik zag hem gekruist met benen zitten op de grond ...met zijn rug naar mij toe..ik keek er een tijdje naar toen hij langzaam zijn gezicht omdraaide en me vragend aankeek, echt zo van: wanneer begin je nu. Dus de verbinding met Tibet heb ik ook! echt geweldig je lezing !! Ik wil je dan ook heel erg bedanken ervoor.
Het plaatje heb ik maar weggelaten want ik was bang dat dan weer alles verdween, het was een plaatje van een Tibetiaanse monnik in de houding die ik zag toen.

Dankje wel! smile
admin
admin jan 28 '11
Lieve Beschermengel,

Graag gedaan en jij ook bedankt voor deze uitgebreide reactie op de lezing.


liefs Ajada
admin
admin jan 28 '11
Hoi Ajada, heel bijzonder hoe jij mensen "leest" !!

Als je volgende week ergens, nog zin, tijd en puf overhebt,
sluit ik mij graag aan achter aan de rij smile
Lin
Lin jan 28 '11
Origineel bericht van: AJÂDA
Nee hoor Lin geen pilletjes of drankjes geen kruid niks gewoon zoals ik ben....hahahahaha

hihihi ik dacht al wat kan bea toch goed vliegen hihihi!

Liefs Lin
nona
nona jan 28 '11
lieve Ajada.

Beetje late reactie maar was ziek en niet meer online geweest vandaar zo laat


zie een zon en die zon staat niet recht boven je hoofd, je houd je hoofd ook scheef om de zon te ontvangen.

Dit is geen natuurlijke houding en vraag me af waarom die is?
Het beeld zegt me dat je het gevoel hebt en dat is ook zo dat je bij veel dingen niet kan komen je wilt wel maar kunt het nog niet pakken.

dit klopt op zich wel was me daar niet echt van bewust maar nu ik er zo over denk zeg ik ja je hebt gelijk



Je bent op zoek naar je zelf en je ziel en wilt heel graag ontvangen , maar in dit beeld komt er naar voren dat we de zon nog recht boven je mogen plaatsen, dit mag ik niet zonder je toestemming doen en ik vraag dan ook meteen aan je of je dit wil.
Je bent wel verbonden met je zon dat is eigenlijk je ziel maar in een scheve houding dus energetisch gezien.
Hierdoor kan het ook allemaal niet lekker stromen.
Ik voel dat dit te maken heeft met een gevoel van afwijzing en verdriet en wonden die je in dit leven bent opgelopen.
De oorsprong van dit alles ligt veel verder en dieper.
De moeilijkheden van dit leven zijn nodig geweest om het weer naar voren te halen en je erop atent te maken dat je daar nog genezing mag ontvangen, Ik zie dat het te maken heeft met een verdrukking en wat er nu binnenkomt is dat het te maken heeft met een leven waarin je er niet mocht zijn een leven waarin het hele volk er niet mocht zijn, een vervolging van een ras.
Dit is verder door veel levens heen een gevoel in jezelf gebleven dat jij er niet mocht zijn.
Herken je hier iets van?

herken wel iets van dit maar dat hheft met familie te maken .
weet niet precies hoe ik het moet zeggen maar het komt er op neer dat de famlie het niet zo geweldig vondt omdat mijn vader oorspronkelijk uit indonesie .de fam van mijn ma was er op tegen zeg maar en mijn tante heeft het ooit recht in mijn gezicht gezegt .
maar goed ik ben supper blij en trots op mijn vader en wat de rest er van vind boeit me niet


Zelf kan ik in een visualistie wel je zon terug zetten maar dan zijn de oude wonden nog niet genezen, en zal het een poosje goed voelen maar door de tijd heen is het nog niet opgelost.

dit mag je voor mij wel doen ik geef je toestemming hier voor

Verder kom ik bij de kleur Oranje en ik zie dat je die energie van je ziel krijgt.
Deze kleur is de kleur die je ziel draagt en uitzend naar jou.
Het is een gele zon met een uitstraling van Oranje stralen energie.
Vermengd met goud en geel.

deze kleur hoor ik heel vaak wel leuk


Ik hoor het woord broer heb je die?
ja die heb ik

Spud
Spud jan 29 '11
Dit is maf Arjada, dat zoiets naar voren kan komen. India heeft betrekking tot mijn nachtwinkel en daar is 21 januari een meisje vermoord. Ik wilde er die avond langs maar ben niet gegaan en tot op de dag van vandaag ben ik ermee bezig.Terwijl ik eigenlijk geen band met die mensen voelde, het alleen super tof vond me zo geaccepteerd te voelen door hen. Verders kan ik geen aansluiting vinden wat betreft mij en India ik ben in mijn leven niet verder dan europa gegaan.

Wat je de tijger noemt ik denk dat dat ik ben en het klopt precies ik vertrouw erop maar niet altijd en als ik dat verzaak dan krijg ik problemen.

Dankjewel en heel knap!
Wat gebruik je eigenlijk om hier toe te komen?

admin
admin jan 29 '11
Ik gebruik niets alleen de leegte dus het (niets).
Vooraf doe ik een reinigings/aardings ritueeltje en daarna ook en ik doe tegenwoordig een meditatie voor het hier en nu.

Maar dit doe ik meer om gewoon alles uit te sluiten wat een verstoring zou kunnen geven.

Eerder deed ik niets ik ging zitten en zend de vraag op naar mijn gidsen dan gaat het vanzelf...
Heb er ook geen cursus voor gedaan hoor ik ben gewoon zoals ik ben...Dit heb jij ook in je hoor iedereen ga maar proberen gewoon zitten en durven opschrijven wat er komt.
Gaat nog beter als met een foto dit leid te veel af je bent dan zelf te veel aanwezig met je verstand.
Beter is het om stil te zijn niets te denken en de beelden komen dan vanzelf , niet gaan sturen alles loslaten.
Maar fijn dat de lezing klopte en de beelden van India hadden waarschijnlijk betrekking op dat gebeuren met het meisje.

Ik ga nog een keer voor je kijken om te kijken wat er gebeurd het zijn hele heftige dingen en misschien komt er iets over haar...

liefs Ajada
admin
admin jan 30 '11
Lieve Tamara,

Voor jou de lezing,

Lieve Tamara het eerste beeld wat ik zie is een badhuis.
Ik zie iemand lopen met handoeken en in een verzorgende manier.
Ik zie dat deze persoon aan het begin staat van haar leven en nu op de eerste trede mag beginnen.
Ze helpt mensen met baden en verzorgt het aangeven van de handoek.
Het baden is een riteel van reinigen en daarna mag het lichaam gedroogd worden en weer gekleed.
Het eerste wat bij me binnenkomt is dat dit ook voor het geestelijke geld, eerst reinigen je ontdoen van oude ervaringen patronen en blokade, dit is de handeling die je zelf doet en ondergaat deze actie doe je zelf niemand kan dit voor je doen.
Maar daarna als dit gebeurd is dan komt er iemand met een handoek, dit is de periode om te herstellen en klaar te zijn om een nieuwe jij te krijgen waarin je je wilt omhullen, een nieuw jasje.
Een nieuwe kijk op de wereld, deze jas of jurk of trui of wat het ook is zoek jezelf uit met je vrije wil.
Wat me aan dit alles opvalt is dat je alleen dingen aangereikt kunt krijgen verder is de keuze aan jou...
Elke Jas is een idee een behoefte of iets anders wat jij zelf bedenkt.
Zelfs de handoek die je gebruikt om je te laten drogen is iets wat je aanpakt, je kunt hem ook niet aanpakken en jezelf door de zon laten drogen.
Ik heb het gevoel dat je bezig bent met een vernieuwing en dat je jezelf reinigt en bezig bent zoals hierboven beschreven.
Maar ook dat jij zelf vaak de handoek aanreikt aan mensen.

Wees je bewust van het feit dat ze hem vrijwillig aanpakken maar ook een andere keus kunnen maken.

Dit is voor jou de lezing.

liefs van Ajada
admin
admin jan 30 '11
Lieve Maryssa.

Voor jouw deze lezing.

Zo zo je hebt het behoorlijk druk in je leventje nu.
Ik zie je van de hak op de tak springen en in je hoofd ben je ook behoorlijk zo.
Je hebt rust nodig.

Je hebt op dit moment weinig tijd voor het spirituele, maar je weet ook dat het nodig is.
Je doet je werk met veel plezier en ik zie dat je ervan geniet, je bent zeer positief ingesteld.
Op deze manier groei je ook.
Het gaat precies zoals het moet gaan in je leven en je gaat mooi met de stroom mee.
Ik voel erg veel vreugde in je.
Je bent een aanpakker en weet snel je werkzaamheden te doen, wanneer anderen kritiek hebben dan zie ik dat je je daar niet door laat neerdrukken.
Je haalt je schouders op en gaat verder met hoe het voor jou goed voelt.
Dit doe je heel goed.
Je bent best veel bezig met andere mensen en ik zie dat je veel te maken hebt met anderen.

Tot slot je bent een sterke vrouw en vooral vrolijk.
Je relativeert erg goed.
Doet gewoon je best, ik moet tegen je zeggen dat het stof wel mag blijven liggen hoor soms, dat denk je zelf ook weleens bij je zelf.

Dit is voor jou de lezing op dit moment.

liefs Ajada
Maryssa
Maryssa jan 30 '11
Lieve Ajada,

Dank je wel! Hieronder in blauw even een reactie op wat je hebt geschreven:

Zo zo je hebt het behoorlijk druk in je leventje nu. Ja veel te druk op het moment
Ik zie je van de hak op de tak springen en in je hoofd ben je ook behoorlijk zo. Als ik het te druk heb in mn dagelijkse leven dan gaan mn gedachten ook 10 keer zo snel en dat is knap onrustig. Van de hak op de tak inderdaad
Je hebt rust nodig. Heerlijk, graag!:) Binnenkort maar eens een weekend weg plannen en luieren

Je hebt op dit moment weinig tijd voor het spirituele, maar je weet ook dat het nodig is. Ik ben wat minder actief met fotoreadings maar wel bezig met reiki
Je doet je werk met veel plezier en ik zie dat je ervan geniet, je bent zeer positief ingesteld. Ik ben juist enorm aan het twijfelen over werk. Positief ingsteld ben ik wel maar het kost me extra energie momenteel door verschilende zaken die er spelen op de werkvloer
Op deze manier groei je ook. Ik heb momenteel juist het gevoel stil te staan en dat is moeilijk omdat ik graag vooruit wil
Het gaat precies zoals het moet gaan in je leven en je gaat mooi met de stroom mee. Het kan zijn dat ze boven vinden dat het gaat zoals het moet gaan maar ik vind het op het moment dat het beter kan op meerdere vlakken
Ik voel erg veel vreugde in je. Ik doe mn best om dat speelse te behouden. Huppel wel eens door de gang op mn werk hahaha
Je bent een aanpakker en weet snel je werkzaamheden te doen, wanneer anderen kritiek hebben dan zie ik dat je je daar niet door laat neerdrukken. Klopt
Je haalt je schouders op en gaat verder met hoe het voor jou goed voelt. Ja dat is inderdaad zo
Dit doe je heel goed. Thx
Je bent best veel bezig met andere mensen en ik zie dat je veel te maken hebt met anderen. Ja dat is helemaal waar. Veel cliënten aan mn balie en natuurlijk collega's

Tot slot je bent een sterke vrouw en vooral vrolijk.
Je relativeert erg goed. Valt me de laatste tijd best zwaar moet ik zeggen, maar ik doe mn best
Doet gewoon je best, ik moet tegen je zeggen dat het stof wel mag blijven liggen hoor soms, dat denk je zelf ook weleens bij je zelf. Dit is heel leuk dat je dat zegt!! Ik zei gisteren tegen mn vriend dat ik niets had uitgevoerd in huis en dat ik eigenlijk had moeten opruimen. Nam het mezelf kwalijk. Dus ik laat het lossssss lieve Ajada, dank je hahhaha

Dit is voor jou de lezing op dit moment. Heel erg bedankt voor je tijd en energie! Kan wat dingen goed plaatsen, maar een aantal ook niet. Ik vind het super lief dat je dit doet hier op Merudi! Thx!

liefs Maryssa
admin
admin jan 30 '11
graag gedaan Maryssa,

Wens je een heel fijne avond nog...

liefs van mij
Lien87
Lien87 jan 30 '11
Origineel bericht van: AJÂDA
Lieve Lien,

Het is gewoon zoals we zijn, jij bent ook zo het is een onderdeel van wie je bent, en ik wens iedereen de mogelijkheden om bij deze stukken van zichzelf te komen.
Dan zijn we samen 1 en heel...komplete mensen met liefde voor elkaar en alles wat hier op aarde is en van de aarde is dan ben jij mijn andere ik en ik jouw andere jij....

liefs Ajada


Dat heb je mooi gezegd Ajada smile
Ik hoor het wel als je wat hebt voor mij ... Ben heel erg benieuwd wink

Alvast bedankt,
Liefs Lien
TamaraButterfly
TamaraButterfly jan 30 '11
Hoi Lieve Ajada,
Heel erg bedankt voor jou lezing.

Ik ben zeker aan het werk met mezelf, en ik ben dr nu ook helemaal achter dat hoeveel ideeën etc. ik ook aangereikt krijg via therapeuten of wie dan ook, dat ik het altijd nog zelf moet doen.
Ik moet doen wat voor mezelf het beste voelt, en welke manier helpt voor mij.
Daar ben ik dus ook helemaal mee bezig, dat wil ook echt uitvogelen, om erachter zien te komen WELKE manier nou echt goed werkt voor mezelf om van VOORAL m'n angsten en negatieve gedachten af te komen.
Zodra ik deze manier gevonden heb, zal ik er zeker weten andere mensen mee gaan helpen, want dat is ook wat ik in de toekomst wil doen.
(eigen praktijk voor hooggevoeligen kinderen en jongeren opstarten) Maar ik moet eerst zelf in balans komen.
Maar het klopt dus zeker wat je zag.

Thank you!!

Liefs Tamara
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki