Loading...
nl

Lezing zonder foto en naam

admin
admin jan 30 '11
Lieve Vari

Dit is de lezing voor jou.

Lieve Vari, ik krijg eerst een beeld van een groot tv scherm. Op het scherm is te zien dat hij naast de juiste frequentie staat, het beeld is nog niet scherp genoeg het kan beter, ik heb de neiging om het toestel op de juiste frequentie te draaien, zodat ik kan zien wat er te zien is.
Ik heb het beeld scherp gesteld en krijg dan een beeld te zien van twee mensen een jonge man en een jonge vrouw.
De jongen heeft een ontbloot bovenlijf en hij heeft donker haar, om zijn middel draagt hij een lendedoek.
Ik zie dat ze elkaar in het geheim ontmoeten, het is een verboden relatie die ze hebben.
Als ik het zo zie dan komt het door een verschil in klasse.
Als ik me niet vergis dan heeft het met een leven in een oude tijd te maken. Jij bent de dochter van iemand met macht en deze jongen komt uit een lagere klasse hij is een soort krijger/strijder.
Ik heb het idee dat jouw vader zijn meerdere is.
Als ik vraag waarom ze me dit laten zien dan word er gezegd dat dit aansluit bij het leven van nu.
Ik mag tegen je zeggen dat je altijd je eigen keuze mag maken met wie je een relatie aangaat.
Als er ooit situaties zijn waarin je een soort gelijk gevoel hebt of krijgt denk eraan dat het alleen jouw aangaat, en je vrij bent om zelf te kiezen.
Pak je geluk en laat het je niet ontroven.

Dit is voor jou de lezing, ik wens je heel veel liefde in je leven want in dit beeld ligt die belofte.

liefs Ajada
Duifje
Duifje jan 30 '11
Hai Ajada,

Ik heb een en ander gelezen over wat je doet. Geweldig dat je dat zo kan.

Dus..... als je zin/tijd hebt zou je mij ook willen lezen?

Ik ben zeer benieuwd.

Mocht je geen tijd of zin hebben geen probleem hoor.
Ik kan me voorstellen dat er aardig wat tijd in gaat zitten.
Heel knap wat je doet.

Groetjes Duiffie
admin
admin jan 30 '11
Lieve Lin,

Voor jouw de lezing

Ow Lin ik zie een heel lief egeltje rondscharrelen.
Hij scharrelt wat rond en zoekt eten.
Het zijn wel barre tijden voor hem, maar hij red het zie ik.
Als er gevaar is dan rolt hij zich op en de stekeltjes doen het werk voor hem.
Doe jij ook af en toe alsof je een egeltje bent?
Maak je je kleiner en bescherm jij jezelf en scherm je jezelf af.
Ik heb de indruk dat het niet zo lekker gaat soms en dan rol je jezelf ook een beetje op zodat niemand je kan kwetsen.
Ik zie dat dit ook goed is voor je dat je een periode hebt waarin je af en toe eens afwezig bent en met jezelf bezig.
Is heel goed omdat dit nu nodig is.
Ik zie ook dat er een tijd komt en dat duurt niet zo lang meer ik denk een jaar, dat er een doorbraak komt en je weer meer naar buiten komt, dan is dit langzaamerhand voorbij en kom je meer naar voren met jezelf.
Ik zie ook dat er dan een periode van genieten komt voor je, ik zie een feest dus dat betekent meer van en met jezelf genieten.

Dit was de lezing ik hoop dat je er iets aan hebt.

liefs Ajada
New Moon
New Moon jan 30 '11
Hee lieve Ajada,

Wat leuk, dit topic!
Ik ben ook erg nieuwsgierig naar een lezing.
Ik hoop niet dat het erg is dat ik de laatste tijd niet zo actief ben hier.
Kijk maar of je tijd en zin hebt smile

Liefs the moon
Vari
Vari jan 30 '11
Origineel bericht van: AJÂDA
Lieve Vari

Dit is de lezing voor jou.

Lieve Vari, ik krijg eerst een beeld van een groot tv scherm. Op het scherm is te zien dat hij naast de juiste frequentie staat, het beeld is nog niet scherp genoeg het kan beter, ik heb de neiging om het toestel op de juiste frequentie te draaien, zodat ik kan zien wat er te zien is.
Ik denk dat dit te maken heeft met m'n gevoel van onzekerheid. Ik weet niet goed welke kant ik uitmoet, welk pad ik in de toekomst zal bewandelen. Dus infeite heb ik m'n toekomstige frequentie nog niet gekozen. Ik zit een beetje tussen 2 vuren, vandaar de wazigheid waarschijnlijk.
Ik heb het beeld scherp gesteld en krijg dan een beeld te zien van twee mensen een jonge man en een jonge vrouw.
De jongen heeft een ontbloot bovenlijf en hij heeft donker haar, om zijn middel draagt hij een lendedoek.
Ik zie dat ze elkaar in het geheim ontmoeten, het is een verboden relatie die ze hebben.
Er was een verboden relatie in m'n leven maar dan eerder doordat ik niet vrij ben
Als ik het zo zie dan komt het door een verschil in klasse.
Als ik me niet vergis dan heeft het met een leven in een oude tijd te maken. Jij bent de dochter van iemand met macht en deze jongen komt uit een lagere klasse hij is een soort krijger/strijder.
Er gaat moeilijk tussen ons; er is strijd tussen ons en ik weet niet welke richting het zal uitgaan.
Ik heb het idee dat jouw vader zijn meerdere is.
Als ik vraag waarom ze me dit laten zien dan word er gezegd dat dit aansluit bij het leven van nu.
Ik mag tegen je zeggen dat je altijd je eigen keuze mag maken met wie je een relatie aangaat.
Als er ooit situaties zijn waarin je een soort gelijk gevoel hebt of krijgt denk eraan dat het alleen jouw aangaat, en je vrij bent om zelf te kiezen.
Pak je geluk en laat het je niet ontroven.
Ik sta voor een keuze. M'n leven leiden zoals het nu is en ongelukkig zijn of kiezen voor m'n verboden liefde. Al strookt die verboden liefde absoluut niet met het beeld dat m'n ouders en entourage hebben van de persoon die bij mij past. Ik ga een boel vooroordelen moeten wegwerken. Hij ook trouwens. Daarom is het zo moeilijk. Maar het is volledig correct dat ik moet gaan voor m'n geluk en dat ik in die keuze enkel moet rekening houden met mezelf.

Dit is voor jou de lezing, ik wens je heel veel liefde in je leven want in dit beeld ligt die belofte.

liefs Ajada


Lieve Ajada,
Hartelijk dank voor je legging en ik vind me er wel in terug. Niet voor de volle 100 % maar ik begrijp het signaal. Ik heb m'n antwoorden in het paars in je tekst geschreven. Ik ga voor die liefde, want al heb ik alles tegen, toch voelt het aan als de weg die ik moet gaan.
Thanks,
Vari
admin
admin jan 30 '11
Hee lief Maantje,

Natuurlijk is het niet erg dat je er nooit bent, hoewel ik je wel mis.
Mallerd dat maakt toch niets uit,ik doe graag een lezing voor je...

liefs Ajada
admin
admin jan 30 '11
graag gedaan Vari het is alleen geen legging hoor het is een lezing...

liefs Ajada
Vari
Vari jan 30 '11
Origineel bericht van: AJÂDA
graag gedaan Vari het is alleen geen legging hoor het is een lezing...

liefs Ajada


Hehe grinYou're right Ajada.
Liefs
Lin
Lin jan 30 '11
Origineel bericht van: AJÂDA
Lieve Lin,

Voor jouw de lezing

Ow Lin ik zie een heel lief egeltje rondscharrelen.
Hij scharrelt wat rond en zoekt eten.
Het zijn wel barre tijden voor hem, maar hij red het zie ik.
Als er gevaar is dan rolt hij zich op en de stekeltjes doen het werk voor hem.
Doe jij ook af en toe alsof je een egeltje bent? Ik denk dat ik het niet beter kan omschrijven
Maak je je kleiner en bescherm jij jezelf en scherm je jezelf af. Yep het liefst zo klein mogelijk
Ik heb de indruk dat het niet zo lekker gaat soms en dan rol je jezelf ook een beetje op zodat niemand je kan kwetsen. ja
Ik zie dat dit ook goed is voor je dat je een periode hebt waarin je af en toe eens afwezig bent en met jezelf bezig.
Is heel goed omdat dit nu nodig is. In de jaren ook geleerd om tijd voor mezelf te vragen anders raak ik uitgeput en uitgeblust. Kan een hele tijd gepassioneert mezelf in iets storten en aan het eind sluit ik me af. Heb nog niet de handigeheid geleerd om te doseren in energie. Het is alles of niks, ben in mijn horoscoop een schorpioen wat veel over mij verteld en herkenning in vind.
Ik zie ook dat er een tijd komt en dat duurt niet zo lang meer ik denk een jaar, dat er een doorbraak komt en je weer meer naar buiten komt, dan is dit langzaamerhand voorbij en kom je meer naar voren met jezelf. tegen die tijd kom ik daar zeker op terug smile
Ik zie ook dat er dan een periode van genieten komt voor je, ik zie een feest dus dat betekent meer van en met jezelf genieten. ben benieuwd naar het feestje dan hihi. Genieten ben ik al een hele tijd echt bewust aan het doen , alles wat m;n kinderen doen. M'n huisje, m'n tuin is mijn genot. Maar als ik niet goed in m'n vel zit overheerst het nog wel eens het negatieve. En daar ben ik ook hard mee bezig om op dat moment het bewust een positieve kant op te laten gaan.

Dit was de lezing ik hoop dat je er iets aan hebt. Lieve Bea, ik heb er zeer zeker wat aan gehad, een andere invalshoek met andere ogen bekeken. Ik wil je ontzettend bedanken.

liefs Ajada


Knuf en liefs Lin
Spud
Spud jan 31 '11
Nou Arjada als je nog een overreading zou willen doen heel tof. zo te zien heb je het heel druk.
Ik heb met de mensen geen speciale band maar als ik er kom lijkt het leven uit hen. Ik verlaat die winkel verdrietig terwijl ik er anders altijd een tof gevoel aan over hielt.

Wat de tijger in mijn leven betreft, zou je die ook nog eens nader willen bekijken? Ik denk namelijk dat het een totem dier in kleinere vorm is die contact met me maakt.
admin
admin feb 1 '11
Lieve Sweety Angeleyes,

Voor jou de lezing.

Het eerste wat ik zag was de kleur paars, dit was niet genoeg er kwam ook geel en blauw bij dit werd natuurlijk groen, daarna zag ik een pot waar alle kleuren in gedaan werden.
Het resultaat was bruin,

hahahah het was wel een raar kleurtje geworden.
Ben je aan het expirimenteren met verf of ben je zelf zo kleur rijk dat je er af en toe een potje van maakt?
Het lijkt wel een duo penotti maar dan in een potti.

Afijn jij zult het wel weten wat hier mee bedoeld word.
Verder voel ik me druk en nerveus worden en angstig ook.
Weet jij waar dit mee te maken heeft zijn deze gevoelens wel van jou?
Ik voel een weerstand tegen een bepaalde situatie, je ziet ergens heel erg tegenop en hebt er helemaal geen zin in.
Ik krijg sterk de indruk dat je ergens in gedwongen word wat geheel tegen je wil is.
Ik laat nu even dit gevoel los en ga kijken wat er nog meer naar voren komt.

Ik zie een fiets wat is daarmee, is hij gestolen of wat komt daaruit voort.
Ik wil het even hierbij laten en wacht eerst even jouw reactie af.

liefs van ajada
admin
admin feb 1 '11
Lieve Raida/Carrie

Voor jou deze lezing.

Lieve Carrie ik zie een boot voorbij varen,Deze boot vertegenwoordigt jouw levensreis, ik zie daar bij een klok komen.
Deze klok geeft je tijd aan en hij tikt, ben je bezig met de tijd hoeveel tijd je nog over hebt om je reis te maken ik zie dat je daar weleens bij stilstaat deze tijd.
Heb je het gevoel dat je tijd te kort komt om alles te doen wat je wilt doen.
Want ik zie je haasten, net alsof jij het gevoel hebt ik moet opschieten anders ben ik niet op tijd klaar met mijn werk.

Is dit zo?

Ben je de laatste tijd geconfronteerd met dingen die niet afkwamen en zijn blijven liggen.
En geeft dat je geen goed gevoel?
Ik denk hierbij heel sterk aan een overlijden van iemand waarin dingen onafgemaakt waren voor jou.
Ik mag je zeggen dat de ander niet dit gevoel heeft en deze persoon zegt tegen je om dat gevoel los te laten.
Het is niet waar het heeft geen waarde het is alleen zo dat je het zo voelt maar, door er mee bezig te zijn heb je op het andere niveau dit alang afgemaakt met elkaar.
Alleen jij bent je daar niet van bewust, dus laat maar los het is klaar.

Dit is voor jou op dit moment het belangrijkste dus ik hoop dat je het kunt plaatsen.

liefs Ajada
Raida
Raida feb 1 '11
Eerst en vooral heel hard bedankt voor jou tijd!!

Nu even mijn feedback:

Die boot kan ik heel goed begrijpen, ik heb voor ik hier naartoe kwam veel dingen aan mezelf belooft en het is ook echt men laatste keer en ik denk daarom dat ik daarom ook veel "dingen" wil doen voor anderen, ik wil zoveel mogelijk meegeven wat ik in dit leven nog kan meegeven, want volgende keer zal het bovenaf moeten...
Dus ja zonder ik het besef ben ik misschien wel gehaast want hoe sneller dit leven om is hoe sneller ik terug bij mijn tweelingsziel ben, en dat is voor mij de kers op de taart, ook voel ik soms dat ik niet heel oud zal worden en dat ik dus niet al de tijd van de wereld heb om die dingen die ik wou doen ook te volbrengen, ik ben al in veel geslaagd maar er zijn nog een aantal dingen die ik moet volbrengen voor ik eindelijk terug mag, dit gevoel vind ik zelf heeeel dubbel want ik heb 2 dochters en voor hen wil ik wel zo lang mogelijk blijven maar anderzijds tikt ook mijn klok verder...

Ik heb de laatste tijd wel gehad dat ik dingen in huis niet gedaan kreeg, maar dat had te maken dat ik in een snel tempo moest ontwikkelen in het spirituele, maar dit is nu aan de beterhand, ik vind terug mijn weg in huis ;-)

Over het overlijden:
Ik kan het niet helemaal plaatsen want ik heb nog niemand verloren eigenijk...
Toch voel ik echt iemand tegen mij zeggen nu, laat dat gevoel los maar kan het nog steeds niet plaatsen van wie dit komt, mss dat jij er een naam of gezicht op kan plakken?

Nog eens bedankt hoor!!!!! Het voelt heel fijn die lezing van jou!!
admin
admin feb 1 '11
Lieve Carrie bedankt voor jouw reactie,

Ik wist het wel maar wilde dit niet zeggen tegen je van de tijd die jij denkt nog nodig te hebben omdat het zo snel gaat.
Dat zijn toch dingen daar moet je voorzichtig mee zijn en wachten tot de persoon zelf met dit gevoel komt.
En wat betreft de persoon die ik voel,het is iemand die zelf uit het leven is gestapt, iemand die jou hulp heeft ervaren, en jij nog met een gevoel bent blijven zitten dat je te kort bent geschoten.
Ik moet nogmaals zeggen dat dit niet waar is en dat het al opgelost is.
Ik krijg een jong iemand te voelen, en voor mijn gevoel is het een jongen.

liefs van Ajada
admin
admin feb 1 '11
Oeps nu zie ik het je zegt het zelf al, ow wat is dit een moeilijk vak om te leren je moet er zo om denken om niet vanuit jezelf te gaan invullen.

Lees het stukje nog maar eens en het antwoord van jezelf dan kom je er vanzelf achter.

liefs Ajada
Raida
Raida feb 1 '11
Ik wist het wel maar wilde dit niet zeggen tegen je van de tijd die jij denkt nog nodig te hebben omdat het zo snel gaat.BEDOEL JE HIERMEE DAT JIJ OOK VOELT DAT MIJN LEVEN NIET HEEL LANG ZAL ZIJN? OF DAT IK TE SNEL GA, WANT UITEINDELIJK GA IK MET DE GOLF MEE..
Dat zijn toch dingen daar moet je voorzichtig mee zijn en wachten tot de persoon zelf met dit gevoel komt. OVER WELK PERSOON HEB JIJ HET DAN, DEGENE DIE IK IETS WIL MEEGEVEN KOMEN IMMERS ZELF NAAR ME TOE, MSS IS HET MIJN VRIEND, DIE KRIJGT WEL EENS VEEL OVER ZICH HEEN smile
En wat betreft de persoon die ik voel,het is iemand die zelf uit het leven is gestapt, iemand die jou hulp heeft ervaren, en jij nog met een gevoel bent blijven zitten dat je te kort bent geschoten. IN DIT LEVEN NIET, IK VERMOED DAT HET MSS GAAT OM IEMAND IN EEN VORIG LEVEN EN ANDERS KOM IK DAAR NOG WEL ACHTER...
Ik moet nogmaals zeggen dat dit niet waar is en dat het al opgelost is.
Ik krijg een jong iemand te voelen, en voor mijn gevoel is het een jongen.
admin
admin feb 1 '11
Lieve Carrie ik bedoel dat ik zag dat je weleens stil staat bij hoeveel tijd je nog hebt.
En niet dat je nog weinig tijd hebt dit is aan God niet aan mij lieverd ik heb daar ook niets van gezien.
Dus wees gerust het zijn jouw eigen gedachten die ik opving.
En wat ik erbij opving is dat je het gevoel hebt dat je niet weg wil vanwege je kinderen, maar zoals ik ook zag is dat niet aan de orde, en ik wens je nog heel lang op deze aarde lieverd.

een mooi lied voor jou.




Kusss van Ajada

Raida
Raida feb 1 '11
Heeft dit nummer met mijn lezing te maken?
Tinne
Tinne feb 1 '11
Tinne
Tinne feb 1 '11
grin
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki