Loading...
nl

Lezing zonder foto en naam

Sundance
Sundance feb 3 '11
Origineel bericht van: AJÂDA
Lieve Sundance,

Voor jouw deze lezing

Lieve Sundance, ik zie een oranje magenta rode energie.
En een soort indiase vrouw met een mooi gewaad aan en bellen hoor ik rinkelen belletjes om haar enkels ze danst en heeft op iedere hand een een bloem met een lichtje.
Haar handen zijn open en ze kijkt me aan en lacht naar me.
Ze maakt mooie bewegingen met haar hooft en daarbij ook met haar ogen.
ze danst met haar benen open en ze heeft ze naar buiten gericht staan.
Haar knieen zijn gebogen.
Haar bovenlijf danst de andere kant op als haar onderlijf, ze is erg soepel.
En ze tilt afwisselend een voet op tijdens de dans.
Ik hoor haar in een taal spreken, meer zingen die ik niet kan verstaan...
Het is een hele mooie vrouw om te zien en erg ingetogen .
Maar ook open.
Een zuivere energie komt er van haar af, wat me opvalt is dat ze genoeg heeft aan zichzelf ze vraagt niets van mij en is alleen maar zoals ze is aanwezig en uitnodigend om mee te dansen.
Ze zegt dans en je bent vrij.
Herken je hier iets in?

---Jazeker herken ik hier veel in, heel veel zelfs. ik weet niet waar te beginnen laugh, het zouden lappen tekst worden. Ik zal daarom nu wat korter antwoorden.
DE kleuren die je mocht zien, staan voor hoe ik nu in m,n energie sta en dat in de mooie zin van de kleuren/energiebetekenis.
deze vrouw die met jou in contact kwam is een van de wijze vrouwen, waar ik weer mee in contact sta.
ze laat me helemaal zien hoe ik ben en waar ik sta (grappig dat ze dit nu via jou laat zien, heerlijk) Hoe voelde jij je erbij? ze zijn zo mooi en liefdevol en grappig maar ook serieus, de wijze vrouwen.)
Ik zie nu twee zaadjes, deze laat ze door haar aanwezigheid ontkiemen.
--en ik zeg; jaaa, ik ben er klaarvoor. de rest is afgewerk/klaar.
ik hoef in deze twee zaden geen keuze te maken. ik hoef er alleen maar voor te zorgen dat ik er ben/er voor open sta. en dat doe ik. komt u maarrrr. smile
En ze is tevreden, alles is goed zoals het is.
Ze acepteert alles en heeft geen weerstanden.
Anderen laten haar dansen niemand kan haar afhouden van de dans, het is haar oorsprong en zijn.
Door haar manier van doen haalt ook niemand het in zijn hoofd om haar te hinderen, ze heeft haar plaats ingenomen.
En danst zonder ophouden en zonder moe te worden.
Het is niet omdat ze dit doet vanuit haar wil.
Het is alleen zo omdat ze zo is.
--ja precies! wat ze uitdrukt, dat ben ik. tis goed zoals het is, ik ben tevreden en dans, dans dans.
niemand die mij tegenhoudt en ik doe de dingen omdat mijn hart dit ingeeft en niet omdat ik iets stampvoetens zou willen. het gaat dieper dan dat.


Dit is de boodschap die ik je mag mee geven, en ik blijf buiten de uitleg ervan.

Als je vragen hebt dan hoor ik het graag ik denk dat je dit beeld zelf wel kunt plaatsen.

Wanneer het niet lukt dan gaan we samen kijken.

liefs Ajada


Dankjewel Ajada, Ik kan dit heel mooi plaatsen allemaal en als jij zelf nog vragen hebt(ook als ik iets niet genoeg heb beantwoordt), ik ben er. smile
Oh nog even dit. Gisteren ben ik begonnen met een nieuw beeld van klei. en het moest een arendlichaam met mensenhoofd worden. waarom, i don,t know maar ik volg dan gewoon m,n gevoel. en daarna las ik jouw reading en dacht ineens; de wijze vrouwen vliegen als arends door de lucht. hahaha... wink
Liefs Sundance

admin
admin feb 3 '11
Lieve Sundance wat mooiiiiiiiii

En wat ik erbij voelde ik voelde me vrij en opgetild worden bij deze lezing ik was in een mooie energie en werd hoe noem je dat krachtig en ja moeilijk te omschrijven er zijn geen woorden voor.

alleen misschien het woord zijn...en heerlijk als ze vliegen dan kan jij het ook...

liefs Ajada
Sundance
Sundance feb 3 '11
Krachtig is de vrouw.
Je hebt nu de echte vrouwelijke energie gevoeld. Krachtig zijn zij/wij.
mooi!
admin
admin feb 3 '11
Lieve Natalie,

Voor jouw deze lezing,

Ik zie je alsof je met een baby in je armen heel lief wiegend heen en weer gaat.
Je bent vertederend en ik zie een pastel perzik kleur bij je.
Zegt de naam Roger je iets.

Ik zie dat je een brug over loopt en dat je een oversteek maakt.
Heb je een beslissing genomen een keuze gemaakt in de afgelopen tijd of moest je die nog maken.
De brug en het water zeggen mij dat dit een keuze is die niet gemakkelijk is of was.
Je bent al wel aan het proces begonnen want ik zie je de brug oplopen.
Er kabbelt ergens ver onder je een rivier, rivieren staan er om bekend dat ze zich niet laten sturen.
Dus kan je het zien als je oorspronkelijk gevoel zoals het in jou zelf is niet van buitenaf beïnvloed.
Ik zie een beeld van een vrouw die met haar handen over elkaar zit en met haar linkerhanwijsvinger over haar rechterhand wijsvinger wrijft in rondjes, wie doet dit altijd?
Ik hoor ook dat er gezegd word Oma.
Ik zie een huis heb je plannen om te verhuizen of je huis op te knappen.
Het is een nieuw huis.
wat is er met dat huis hebben jullie ergens iets bijgeschaafd?
Een deur of iets dergelijks.
Ik zie nu een plas water maar dan heel licht roze alsof je een kwast met verf erin hebt schoongemaakt.

Lieverd ik vind het maar een rare lezing hoor ik weet niet of dit wel klopt allemaal.
als het niet klopt dan kijk ik morgen opnieuw voor je.

liefs Ajada
Natalie1986
Natalie1986 feb 3 '11
Dank je wel Ajada!!

WOW dit is gewoon heeeeeel eng!!
Ik wil heel erg graag kinderen dus als je een baby ziet kan het wel kloppen. Ik ben niet zwanger hoor!! haha
Roger zegt me niks of nog niks kan het niet de naam van de baby zijn ?
De oversteek kan heel goed kloppen sta op punt om ontslagen te worden het is een heel lang verhaal maar denk dat het misschien wel beter is. Dus gemakkelijk is het inderdaad helemaal niet.
Ik kan me niet heugen dat iemand met haar linkerhandwijsvinger over haar rechterhandwijsvinger wrijft. Mijn oma's zijn overleden 2 niet gekend en 1 overleden toen ik heel jong was.
Mijn stiefoma is heel ongeduldig dus ik kan me voorstellen dat ze het doet om haar in te houden.
Ik zit te stressen over mijn huis want als ik ontslagen wordt kan ik straks mijn huur niet meer betalen.
Er was wel een lekkage dus moest opnieuw geverfd worden.

Dank je wel voor je lezing zoals je ziet klopt het helemaal!!

Liefs Natalie
admin
admin feb 3 '11
Lieve Natalie,

Bedankt voor je reactie.
Ik zag je zo met je armen alsof je een baby aan het wiegen was, Nu heb ik meteen geleerd dat dit een wens is en dan kan ik wel dit onderscheid maken.
Kan je geen huursubsidie krijgen lieverd voor je huis?

wat voor werk zoek je en in welke regio?

liefs Ajada
Natalie1986
Natalie1986 feb 3 '11
Lieve Ajada!!

Ik droom heel vaak dat ik een zoontje heb maar kan inderdaad een wens zijn want wil zo graag kinderen.
Ik wil in de gehandicaptenzorg blijven maar aangezien ik niet meer kan tillen zal dat waarschijnlijk niet lukken ( overigens ook de reden dat ik ontslagen wordt )
Maar ze zeggen toch dat alles een reden heeft dus dit waarschijnlijk ook helaas.

Liefs Natalie
admin
admin feb 3 '11
Lieve Lena,

Voor jouw deze lezing,

Ik kom in mijn buik terecht en voel dat je daar vaak klachten hebt, ik voel ook dat je in je periode ook niet echt lekker zit en dan ook veel buik kramp hebt.
Ik voel mijn hoofd en ik zie dat je af en toe een wazig zicht hebt, draag je al een bril?
Of heb je deze klachten af en toe?
Ik zie nu een brief en denk dat je die nog mag posten of je krijgt een brief waar je op zit te wachten.
Heeft het te maken met een cusus of toelating voor iets?
Ik mag je zeggen dat je voor de helft open bent voor deze lezing en de andere helft niet.
Dit komt omdat je je niet echt meer bent geintreseerd om hier aanwezig te zijn.
Het is alsof je een beetje schuiweg kijkt en je eigenlijk wil omdraaien om weg te lopen.
Voel je vrij om te gaan waarhheen je pad je naar toe leid.
Dit is altijd goed om verder te trekken je hebt je dingen opgepakt en een plek gegeven en trekt nu weer verder met een stok in je hand zie ik je weg lopen.
Het is een eenzame weg die je alleen gaat.
Je leeft op dit moment in de tarot kaart van de kluizenaar.
Ken je die?
Dat is iemand die weet dat hij zoekt en op die weg alleen met zichzelf kan gaan, ik heb geen kaarten hier maar dit is wat ik zie.
Leg jij zelf de kaart of is het jouw gids die daar mee werkt.
Ik zou het eens proberen wie weet is het wat voor je.
Ze laten me nu een bankje buiten zien en ik denk dat je dit bankje vaak opzoekt of langsloopt.
Lieve Lena ik zie dat je nog niet echt blij bent.
Je had er meer van verwacht van het leven is dit zo?
Ik krijg een eenzaam gevoel over me en wil je graag even een knuffel geven.
Wat ik nu doorkrijg is dat je best wel kritisch bent naar anderen en naar jezelf, dit maakt dat je verder van jezelf af komt te staan en van anderen.
Probeer hier eens naar te kijken.
En te kijken wie dat vroeger was die je zo benaderd heeft.
Het eerste wat er in me opkomt is een strenge tante.
Kijk maar en onderzoek dit eens want het heeft een spoor achter gelaten in jou .
Die energie moet er nog uit het zit je in de weg zie ik.
Zo kun je niet bij je eigen energie komen.
Lena de echte Lena is heel anders.

Ik hoop dat je deze lezing in je hart kunt ontvangen, en die strenge tante heb ik even aan de kant gezet, zodat jij er kan zijn in je eigen energie.
Een liefdevolle en zachte Lena....want dit is wat en wie je werkelijk bent.

Liefs Ajada
admin
admin feb 3 '11
Zo dit was de laatste lezing, en mooi op pagina dertien het getal van Mijn Gids en Leidsman en zijn twaalf dicipelen.

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad, ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor het vertrouwen en de openheid en inzet om me op weg te helpen met het lezen.

Vooral ook bedankt voor de feedback iedere keer.
Ik heb hier heel veel aan gehad en van geleerd mijn ontwikkeling kan grote reuzensprongen maken.

Ik ga op weg naar het volgende project en dat horen jullie terzijner tijd....

Uiteraard blijft het topic gewoon open en iedereen die gelezen wil worden mag een beroep op me blijven doen.

Tot slot sluit ik deze lezingen af met een mooi lied voor Mijn Gids en jullie gidsen die in de liefde staan voor ons allemaal.



liefs Ajada
Duifje
Duifje feb 3 '11
Lieve Ajada,

Dank je voor de lezing!.

Dat Links achterblijft bij rechts(op alle manieren) Klopt helemaal. Wat bijzonder dat je dat kunt voelen.

Die boosheid klopt ook. Wordt aan gewerkt.

GEWELDIG van dat groene en Jade...... mag jij raden hoe mijn straat heet!... hihihi

Het Helende klopt ook zeker het stabliel en evenwichtig... Ech das een ander verhaal. Maar ben er van overtuigd dat als ik eenmaal die woede verwerkt heb dat dat goed gaat komen.

Sodaliet ga ik even opzoeken. Jade blijft leuk!.


De kerktoren, en snor of poes kan ik niet plaatsen. Oke.er staat wel een kerk in ons dorp, en ja de pizzaboer komt wel eens langs op de snorrende brommert, en vroeger heb ik een kat gehad. Maar.. op dit moment heb ik daar helemaal niets mee.

Hartelijk dank voor je lezing. Echt knap dat je dat zo kan hoor.
.
Duiffie
Mimosa
Mimosa feb 4 '11
Lieve Ajada,

Dank je voor de mooie lezingen. Ik heb er van genoten en het heeft ook veel gedaan met mij.
Dank je voor de mooie muziek. Toepasselijker kan het haast niet. smile

Micha
Raida
Raida feb 4 '11
Nog eens bedankt Ajada, je hebt het suuuuuper gedaan, ik kijk al uit naar jou volgende "project" wat ben jij toch een lieverd!!
Sundance
Sundance feb 4 '11
alleen misschien het woord zijn...en heerlijk als ze vliegen dan kan jij het ook...

liefs Ajada

----------
klopt helemaal.
---
Nogmaals Dankjewel en ook grote Dank aan jouw Gids en mijn Begeleiders.
Liefs xxx
admin
admin feb 4 '11
Lieve Duifje,

Bedankt voor je reactie, Ik zie dat je alleen maar hoeft los te laten, datgene waar je boosheid over voelt.
Ik zie dat je blijft hangen in een spiraal je zit vast en kunt er iets aan doen om jezelf te bevrijden.
Ik zie dat er heel veel hulp komt voor je om hieruit te komen in de geestelijke zin, je hoeft het niet alleen te doen vraag aan Jezus om je te bevrijden en te genezen, hij zal het voor je doen als je hem in je hart kan laten.

liefs Ajada

Ga eens opzoeken wat Ho opopono betekent.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 4 '11
Origineel bericht van: AJÂDA

En inderdaad het lijkt alsof ik denk dat alleen jij voor dit proces zorgt en er daarbuiten niets is voor mij maar dat is niet zo hoor...ik denk dat er ontelbare engelen zijn die ons helpen op de weg en daar ben jij er eentje van.

Dit is wel een beetje de hoofdmoot en ik kan je heel goed volgen,

Bedankt voor je goede en duidelijke uitleg ik kan er heel veel mee. word vervolgd...

liefs Ajada

Ok ik begrijp je ook en ja er zijn engeltjes genoeg die met ons mee creëren smile. Ik ben benieuwd wat het vervolg gaat brengen! Ik vind het erg leuk om te lezen hoe je dingen oppikt en hoe goed ze zijn! Echt mijn complimenten voor dit topic.
admin
admin feb 4 '11
Lieve Nims ,

Bedankt voor je compliment maar dit is er voor iedereen iedereen heeft dit in zich en het is aan de Gidsen te danken dat ze ons zo bijstaan en steunen...over een tijdje, communiceren we van de ene naar de ander in de geest.
Omdat we allemaal verbonden zijn met elkaar door een telepatisch vermogen...

In kracht en liefde voor alle wezens rondom ons een hartegroet.

Ajada
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 4 '11
Origineel bericht van: AJÂDA
over een tijdje, communiceren we van de ene naar de ander in de geest.
Omdat we allemaal verbonden zijn met elkaar door een telepatisch vermogen...


Inderdaad smilede zielenkoppeling.


Zielenkoppeling: De overgang naar 2012 is onmogelijk zonder een zielenkoppeling. De zielenkoppeling is het daadwerkelijk samensmelten van mensen tot één uniforme entiteit. Deze uniforme entiteit heeft alle krachten gecombineerd tot een veel krachtigere samenwerking dan wanneer ze los zouden worden gebruikt. Hier geldt dus echt, 1+1=3. De som is krachtiger dan zijn losse onderdelen.

De vleugelchakra is de basis voor de eerste koppeling. Wanneer 2 entiteiten contact hebben gemaakt, kan daadwerkelijk ook het koppelingsproces beginnen. Bij een koppeling worden alle chakra's aan elkaar geschakeld, en komen de zielen steeds dichter bij elkaar. Ze nemen elkaars trillingsfrequentie over, en gaan op de juiste plekken resoneren. Er ontstaat op deze manier een veel krachtigere entiteit.

De Engelmens is de basis voor deze zielenkoppeling en wordt daarom ook het fundament voor de nieuwe mensheid genoemd. Zonder vleugelchakra is een koppeling simpelweg niet mogelijk.

http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.p...eugelchakra.htm
admin
admin feb 4 '11
Wat mooi Nims dat je dit even plaatst, nu begrijp ik meteen waarom ik de zielenreizen van anderen ook kan reizen het is de versmelting....weer iets geleerd, en ja iedereen is verbonden

Onbewust in de derde dimensie.
En bewust in de vijfde dimensie....

Dit is de bewustwording van ons heel zijn ons ervaren van elkaar dat we dezelfde zijn nu en altijd al geweest.

Jippie de sluiers vallen weg en we kunnen zien ervaren en zijn.

Jij bent mijn andere ik en ik ben jouw andere jij zoals de maya,s het zo mooi verwoorden...wel iets anders verwoord maar de esentie is hetzelfde.

Denk jij dat ik ook een engelmens word? in de tekomst worden we dan allemaal engelmensen...? of menselijke engelen dat is denk meer het juiste begrip.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 4 '11
Ik denk dat je er altijd al eentje was, maar je nu begint te verbinden met jezelf. Menselijke engelen worden de meeste, engelmensen ben je al met je geboorte en wordt je niet op deze aarde.
Raida
Raida feb 4 '11
ze is inderdaad een engelmens, daar ben ik ook heel zeker van...
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki