Loading...
nl

Lezing zonder foto en naam

admin
admin jan 25 '11
haha ooh uhm je hebt gelijk sorry!

ik moet een avatar en grotere ondertekening nemen dan vind ik mijzelf sneller hihi
karda
karda jan 26 '11
Hoi Tinne,

Ik lees dat je griep hebt, beterschap!!!!

liefs karda
admin
admin jan 26 '11
Lieve witte Maan,

Dan hier de lezing,

Het eerste wat ik zie is een oude fiets waarop je zit je fietst over de aarde ik zie je over de wereldbol fietsen.

Ik zie dat je het leven het liefst zo simpel mogelijk wilt houden en je niet hecht aan materie.
Je bent ook een luchtig persoon en ziet niet veel problemen op je weg, Je bent zorgeloos en daardoor trek je ook alleem maar deze energieen naar je toe.
Doe je iets met je creativiteit want dat zie ik ook in dit beeld.
Als ik vraag of je een vraag hebt over/voor deze lezing dan zie ik een dakje.

En nu strand ik in deze lezing dus het dakje is het laatste wat ze me laten zien, oke ik zal mijn aandacht verplaatsen naar binnen.

Wat ik nu zie is een punt een stipje dit stipje ben jij, en je bent gecenterd in je midden van daaruit beleef jij de wereld en alles wat er bij je binnenkomt.
je bent in balans en ik kan er verder niet veel meer aan toevoegen.
Ze laten me verder niets zien en ervaren.

Behalve dan dat je krachtig in je kern staat in balans bent en dat je van daaruit leeft.

Dit was de lezing ik hoop dat je er iets mee kunt.

liefs Ajada
admin
admin jan 26 '11
Lieve L,abe vie,

Houd je van spannende fantasie verhalen? ik zie allemaal sprookjes voorbij komen en beelden uit het onderbewustzijn.
Ik zie je een trap af dalen naar een onderaardse ruimte, het voelt erg spannend en je doet het toch stapje voor stapje daal je af naar de diepte.
Ik zie dat je een lichtje met je meeneemt.
En je praat tegen iemand anders die persoon zie ik niet.
Maar is wel met je in verbinding.
Je bent benieuwd wat je allemaal aantreft daar beneden en gaat rommelen in allerlei dingen die daar zijn.
je kijkt eerst op de planken en er is een soort tafel waar je op kijkt.
Ik vraag je of je iets zoekt en je zegt ja.
Hebt eigenlijk helemaal geen tijd voor mij en je zoekt verder.
Het is deels nieuwschierigheid.
Er liggen alleen maar oude dingen.
Nu zie ik dat je zoekt in een stapel oude geschriften, en ja hoor je hebt gevonden wat je zocht.
Je neemt het mee naar boven en gaat het daar doorbladeren verder let je niet meer op mij je bent alleen daar met je aandacht.
Toen ik vroeg mag ik het ook eens zien, schrok je en je weerde dat af, je zegt nee het is geheim.
Wat ga je er nu mee doen vraag ik en je zegt ik ga het weer terug leggen als ik het gelezen heb.
Dit doe je ook je legt het terug en sluit deze deur met een sleutel af, die bewaar je nu in je gewaad, een soort pij heb je aan.
Nu zie ik dat je je gaat baden in een heel helder water een soort meer maar dan heel helder, je wast je en trekt een wit gewaad aan.
Ik zie dat de omgeving veranderd en je word al groter van binnen het is net alsof je uitzet in de hartstreek voel ik dit het is een ballon van binnen zo voelt het.
Totdat de druk te groot word en dan komen er allemaal kleine glinsterende dingetjes uit je hartchakra net een fonteintje.
Ik voel hier nog wel een soort druk en ik weet niet waar het mee te maken heeft, misschien jij wel?

Dit zijn de beelden die ik zag en ik weet totaal niet waar het over gaat misschien heb je zelf daar een idee over dit hoor ik graag van je.

Of je dit kunt plaatsen.

liefs van Ajada
admin
admin jan 26 '11
Lieve Ajada

Zou u voor mij ook een keer een lezing willen doen?

Vriendelijk bedankt!
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 27 '11
Lieve Ajada,
Ik wil je heel erg bedanken voor je lezing. Je hebt dit zo mooi beeldend verwoord! Ik ben er echt even stil van;-) Ik ben erg verrast!

Je lezing klopt als een bus!

Zoals je lezing op mij overkomt, beschrijf je precies mijn proces van het afgelopen jaar; namelijk het steeds verder ‘afdalen’ in mezelf, ‘stapje voor stapje’ steeds verder de diepte in. ‘Het lichtje’ in jouw beschrijving zie ik als de persoon die mij in dit proces enorm helpt, en ook als de ‘entiteit’ die altijd bij mij hangt en mij helpt. Ik ben inderdaad ‘heel benieuwd wat ik beneden aantref’ en ik ben op die manier ook echt aan het rommelen in mezelf. Grappig dat je schrijft dat ik ‘geen tijd heb’ en maar aan het ‘zoeken ben’. Dat klopt inderdaad. Ik neem er veel tijd voor. ‘Nieuwsgierig’ ben ik ook daarin. Oude dingen, wouw, ja dat klopt ook! Vooral dingen uit mijn verleden, als vorige levens komen boven in mijn zoektocht van het afgelopen jaar. Dat van die geschriften weet ik niet helemaal hoe ik dat moet plaatsen, misschien wel literatuur die mij in mijn zoektocht kan ondersteunen, dat zou kunnen. Daarin ben ik wel vaak aan het ‘bladeren’. Mijn proces houd ik inderdaad wel een beetje ‘geheim’ voor buitenstaanders. Daarin laat ik mezelf niet veel bloot. ‘Dat van het terugleggen’ vind ik erg typerend. Inderdaad kan ik heel goed me bewust worden en vervolgens dingen ‘parkeren’ en weer op slot draaien als ik niet goed weet wat ik er mee kan doen op het moment zelf. Dat van het ‘baden’ vind ik heel symbolisch, het afgelopen jaar heb ik veel aan zelfhealing gedaan door dingen af te werken. Daardoor is mijn ‘omgeving’ ook enorm veranderd. Ik ben daarbij inderdaad ‘groter’ geworden in de zin, dat ik sterker ben geworden. En mijn ‘hartstreek’ heeft zich veel beter ontwikkelt in de zin dat ik ‘meer zelfliefde’ heb mogen ervaren dan de jaren ervoor. Ik nam geen ruimte voor mezelf omdat ik mezelf niets waard vond. Soms het gevoel van ‘liefhebben’ wat veel, dan heb ik het gevoel dat ik te veel liefde in mij heb, maar niet kan delen.. ook dat klopt wel aardig met je beschrijving:D. Misschien dat die druk bij mijn hartstreek wel komt doordat ik soms in mijn relatie zoveel liefde voel dat het soms wat te veel is.

Kortom, heel goed gedaan Ajada! Ik ben echt verrast! Je hebt hier echt een gave voor laughDank voor de tijd die je in mijn lezing hebt willen leggen!

Lfs, L’arbe de vie
Emuca
Emuca jan 27 '11
Origineel bericht van: AJÂDA
Lieve witte Maan,

Dan hier de lezing,

Het eerste wat ik zie is een oude fiets waarop je zit je fietst over de aarde ik zie je over de wereldbol fietsen.


Ik wil inderdaad de wereld zien.. en dat hoeft niet zo luxe en snel als heel veel mensen nu doen. Ik wil de wereld zien hoe mooi ze is, en niet alleen de rotkanten. Dus dat klopt wel.

Quote:
Ik zie dat je het leven het liefst zo simpel mogelijk wilt houden en je niet hecht aan materie.

Simpel weet ik niet, maar materie interesseert me inderdaad niet veel.

Quote:
Je bent ook een luchtig persoon en ziet niet veel problemen op je weg, Je bent zorgeloos en daardoor trek je ook alleem maar deze energieen naar je toe.


Soms ben ik wel eens een stresskip, maar dan besef ik dat die problemen echt niet zo groot zijn.. en dan komt het ook altijd weer goed. laugh
Quote:

Doe je iets met je creativiteit want dat zie ik ook in dit beeld.

Jaaa! Kunstacademie!
Quote:

Als ik vraag of je een vraag hebt over/voor deze lezing dan zie ik een dakje.

Wat betekend een dakje?
Quote:

En nu strand ik in deze lezing dus het dakje is het laatste wat ze me laten zien, oke ik zal mijn aandacht verplaatsen naar binnen.

Wat ik nu zie is een punt een stipje dit stipje ben jij, en je bent gecenterd in je midden van daaruit beleef jij de wereld en alles wat er bij je binnenkomt.
je bent in balans en ik kan er verder niet veel meer aan toevoegen.
Ze laten me verder niets zien en ervaren.

Behalve dan dat je krachtig in je kern staat in balans bent en dat je van daaruit leeft.


smileDankjewel. Het klopt heel goed. Ik ben inderdaad meer in mijn kern gekomen en ben nu gewoon zoals ik ben. Neem eerlijkheid mee en openheid zo veel ik kan. Bedankt voor je lezing!

Dit was de lezing ik hoop dat je er iets mee kunt.

liefs Ajada [/quote]
admin
admin jan 27 '11
Ik ga voor jou ook een lezing doen lieve SweetyAngeleyes
admin
admin jan 27 '11
Lieve Witte Maan,

Bedankt voor je reactie op de lezing, fijn dat je er herkenning in hebt.
Zelf ben ik er nog niet tevreden over ik ga vandaag nog een keer voor je kijken.

liefs Ajada
Raida
Raida jan 27 '11
Voor mij mag ook altijd lieve Ajada, maar neem er maar de tijd voor hoor...
admin
admin jan 27 '11
Het komt in orde Carrie, ik ga voor je kijken,

liefs Ajada
Raida
Raida jan 27 '11
Thanks honey! whistle
admin
admin jan 27 '11
Lieve Witte maan ik ga het nog eens proberen.

Ik zie een gids, die glimlacht naar me en vol liefde is voor jou, hij is blij dat ik nogmaals vraag en keurt het goed.
Ik zie dat hij jou bij de hand neemt en door je leven leid.
Het is een zachte energie maar zeer overtuigend en sterk.

lieve Witte maan deze Gids is een man en is iemand met heel veel geduld begrip en ondersteuning.
Hij zegt dat hij je hele leven bij je is en je zal beschermen, ik voel dat hij zijn hand op mijn nek legt en dat is de plaats waarin hij verbinding heeft met je...
Deze binding is sterk aanwezig en af en toe zelfs zo sterk dat hij je soms echt mee neemt.
Zo behoed hij je voor gevaren, hij beinvloed je op cruciale momenten en ik zie dat hij je al voor een aantal dingen heeft behoed.
Je staat onder een sterke leiding en dit is niet voor niets.
Terzijner tijd zal je duidelijk worden waarom dit zo is.
Dit was het dakje wat ik zag....mooi heh het dakje is de bescherming dit laat hij me nu zien.

Weet mijn kind dat ik altijd bij je ben en er nooit een haar op je hoofd gekrenkt kan worden buiten mij om ik ben degene die je leid die je maakt en die er altijd voor je is...Ik ben de poort naar de andere wereld een wereld die voor jou werkelijkheid zal zijn die je kan betreden door mijn kracht waartoe ik je zal optrekken.
Dit is is de belofte die ik doe...

Ik hoor de naam Arjanus/Arjana.

lieve Witte Maan dit is de boodschap van jou gids voor je op dit moment.

Liefs Ajada
Raida
Raida jan 27 '11
ooooh seg dit vind ik echt een hele mooie lezing hoor!!!

echt knap van jou Ajada!
admin
admin jan 27 '11
Lieve Precious,

Voor jou deze lezing.

Het eerste wat ik zie is dat de Naam Precious word onderstreept maar de P niet.
De P hoort er niet bij.
Recious is de klank van je naam die beter bij je past.
van je naam kom ik bij het woord Rescue en Rejoice
Mij zegt het niets maar jouw misschien wel?
Het begrip Redden en Vieren komt nu naar voren, Waarom dit zo is weet ik niet, maar dit weet jij waarschijnlijk wel.
Ik zie je een mooi huis binnen gaan dit is een glazen huis een soort kathedraal maar dan helemaal van glas.
Ik voel nu kippevel over mijn hele lijf en ontroering zo mooi ziet dit beeld eruit.
Ik hoor wonderschone muziek klinken en het is net of er iets gevierd word.
Er zijn geen mensen maar alleen dat mooie glazen gebouw en de muziek je betreed de trappen en loopt naar boven, daarna doe je de deur van het gebouw open en je ziet een hele grote menigte.
Allemaal mensen en ze kijken om, naar jouw en beginnen te klappen.
Ze zijn blij en ik zie je als een bruidje naar binnen treden, er word echt gevierd dat je er bent.
dan loop je naar voren en knielt er word een krans op je hoofd gelegd en iedereen begint te juichen te klappen en te dansen, nu is het feest.
Je straalt en word verwelkomd door iedereen de mensen komen in beweging om je te begroeten.
Ik zie dat je daar blijft en het beeld vervaagt...
Dit is de lezing voor jou...

Ik zit nog even na te genieten van de ervaring het was super zoals men van je hield en blij was met je aanwezigheid.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

liefs van Ajada
admin
admin jan 27 '11
Lieve Ajada wauw dat klinkt zeker heel erg mooi. Ik kan dit echt totaal niet plaatsen, maar misschien op een dag wel.
Mooi verteld ook zeg! mijn complimenten. Ik denk dat het redden , gered worden, door dat mooie sprookje misschien een verlangen is in mijn (onder)bewustzijn is.

Super, dankje wel.
Raida
Raida jan 27 '11
volgens mij is die kroon de opening naar de 8ste chakra...
admin
admin jan 27 '11
Lieve Precious,

Bedankt voor je reactie, en ik weet het ook niet dit is wat ik zie en ervaar, het zou best in de toekomst kunnen liggen maar misschien is het er al en herken je het nog niet...
Laat het maar los je ziet het vanzelf wel...

Ik geef alleen maar door wat ik bij je zie liefs Ajada
Emuca
Emuca jan 27 '11
Zo zo! Een uitbreiding. Dat is gaaf. smileOok hier zal ik weer op reageren...

Origineel bericht van: AJÂDA
Lieve Witte maan ik ga het nog eens proberen.

Ik zie een gids, die glimlacht naar me en vol liefde is voor jou, hij is blij dat ik nogmaals vraag en keurt het goed.
Ik zie dat hij jou bij de hand neemt en door je leven leid.
Het is een zachte energie maar zeer overtuigend en sterk.

lieve Witte maan deze Gids is een man en is iemand met heel veel geduld begrip en ondersteuning.
Hij zegt dat hij je hele leven bij je is en je zal beschermen, ik voel dat hij zijn hand op mijn nek legt en dat is de plaats waarin hij verbinding heeft met je...
Deze binding is sterk aanwezig en af en toe zelfs zo sterk dat hij je soms echt mee neemt.
Zo behoed hij je voor gevaren, hij beinvloed je op cruciale momenten en ik zie dat hij je al voor een aantal dingen heeft behoed.


Dat klopt, ik heb wel meer dan eens op het randje gestaan... Ik denk ook wel dat ik nu snap wie het is.
Quote:

Je staat onder een sterke leiding en dit is niet voor niets.
Terzijner tijd zal je duidelijk worden waarom dit zo is.
Dit was het dakje wat ik zag....mooi heh het dakje is de bescherming dit laat hij me nu zien.
Ja, dat weet ik. Deels is me ook al duidelijk waarom. Goed gevonden. smile
Quote:

Weet mijn kind dat ik altijd bij je ben en er nooit een haar op je hoofd gekrenkt kan worden buiten mij om ik ben degene die je leid die je maakt en die er altijd voor je is...Ik ben de poort naar de andere wereld een wereld die voor jou werkelijkheid zal zijn die je kan betreden door mijn kracht waartoe ik je zal optrekken.
Dit is is de belofte die ik doe...

Kan ik me ook in vinden. Vooral in de andere wereld. smile

Quote:
Ik hoor de naam Arjanus/Arjana.

lieve Witte Maan dit is de boodschap van jou gids voor je op dit moment.

Liefs Ajada


De naam Arjanus of Arjana zegt me op dit moment niks.. maar ik heb wel een idee wie het zou kunnen zijn. smile
Dankjewel voor de tweede poging! Heel gaaf. smile
Beschermengel
Beschermengel jan 27 '11


Het zou ook een inwijding kunnen zijn die ze heeft ontvangen ... ( Precious smile)
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki