Lieve Vari
Dit is de lezing voor jou.
Lieve Vari, ik krijg eerst een beeld van een groot tv scherm. Op het scherm is te zien dat hij naast de juiste frequentie staat, het beeld is nog niet scherp genoeg het kan beter, ik heb de neiging om het toestel op de juiste frequentie te draaien, zodat ik kan zien wat er te zien is.
Ik heb het beeld scherp gesteld en krijg dan een beeld te zien van twee mensen een jonge man en een jonge vrouw.
De jongen heeft een ontbloot bovenlijf en hij heeft donker haar, om zijn middel draagt hij een lendedoek.
Ik zie dat ze elkaar in het geheim ontmoeten, het is een verboden relatie die ze hebben.
Als ik het zo zie dan komt het door een verschil in klasse.
Als ik me niet vergis dan heeft het met een leven in een oude tijd te maken. Jij bent de dochter van iemand met macht en deze jongen komt uit een lagere klasse hij is een soort krijger/strijder.
Ik heb het idee dat jouw vader zijn meerdere is.
Als ik vraag waarom ze me dit laten zien dan word er gezegd dat dit aansluit bij het leven van nu.
Ik mag tegen je zeggen dat je altijd je eigen keuze mag maken met wie je een relatie aangaat.
Als er ooit situaties zijn waarin je een soort gelijk gevoel hebt of krijgt denk eraan dat het alleen jouw aangaat, en je vrij bent om zelf te kiezen.
Pak je geluk en laat het je niet ontroven.
Dit is voor jou de lezing, ik wens je heel veel liefde in je leven want in dit beeld ligt die belofte.
liefs Ajada