Ik ga het weer proberen, misschien in gedeeltes...ik kijk wel hoe ver ik kom
Het eerste wat is zie is een fontein, en die fontein komt uit een schaal.
Daaronder zie ik dat dit in een open hand ligt.
Daaronder zie ik een getekent dakje.
En daaronder een getekende cirkel, vanuit die cirkel loopt een gekronkelde lijn naar beneden.
Het beeld werd opgebouwd vanuit het bovenste stukje naar beneden
Ik heb enige tijd geleden een inwijding gehad de inwijding heet Imox ..de symbolen die erin voorkomen zijn de schaal de druppel de dubbele lemniscaat en het violette vuur van de Meesters van het Licht. De fontein zou de druppel kunnen zijn
Dit is de weg die je hebt afgelegd naar omhoog.
De kronkelige lange weg die je hebt afgelegd om naar de cirkel te komen was lang.
Ja erg lang!...mijn ogen gingen pas open ongeveer 16 jaar geleden daarvoor waren ze dicht..potdicht..
De cirkel is leeg en het vormt een oneindig afgebakend gebied. je weet wie je bent en dat de aarde je thuis basis is,
op dit moment
Ik weet wie ik ben en ook dat de aarde mijn thuis nu is...maar als kind zijnde heb ik altijd gezegd dat ik niet hier vandaan kwam en dat zeg ik nog steeds het verlangen naar huis is dan soms ook groot.
Je bent je bewust van jouw eigen mogelijkheden en capaciteten. En doet je werk daarin stil en diep van binnen vanuit je hart. je heet niet voor niets beschemengel en dat zie ik ook aan het dakje, het dakje staat voor de bescherming die je aan velen bied.
Dat is helemaal waar, het is een beetje raar omdat over je zelf te zeggen maar je ziet het goed
De hand symboliseert je open staan en gevende natuur.
De schaal laat me zien dat er veel zit in de schaal en dat er altijd genoeg is en dat het niet verspilt word.
Je weet precies, wanneer je wel en niet kan geven wanneer het genoeg is, en wanneer je woet wachten.
Je kent de regels van het spel en beheerst je instrument bijzonder goed.
Ja klopt ook helemaal ...ik word zo ontzettend goed geholpen vanuit de andere wereld ...en dat word alleen maar meer en meer.
De fontein is er een die altijd en oneindig zal stromen dit is omdat de schaal nooit leeg zal staan.
Deze schaal word gevuld door jezelf maar vooral door het weten en gebruiken van de talenten die je hebt gekregen.
Mooi hoor!! Dit heb ik ook doorgekregen met het Imox symbool of inwijding mooie bevestiging weer! dankje wel
Je gaat zeer bewust om met dit hoogste goed en bent de meester over jezelf, en je gaven die je hiervoor gekregen hebt.
Dit is het compliment wat ik je mag doorgeven, je voldoet op een sublieme wijze aan je opdracht.
En de Meesters aan gene zijde zijn erg blij met je inzet en toewijding aan het werk.
Zij zullen je altijd terzijde staan en de schaal vullen, met energie.
Geweldig! ook dit wist ik al...je bent erg goed Ajada ...ook dit is doorgeven.
Ik zie dat je een verbinding hebt met Tibet, vandaaruit zie ik lijnen lopen naar jou.
Ook dit is goed, enige jaren geleden heb ik een visioen of beeld gehad van een Tibetiaanse monnik ...ik kreeg hem te zien van dichtbij ...hij glimlachte naar mij en na een poosje vervaagde het beeld. Later na ongeveer 3 mnd kreeg ik weer een visioen van hem...ik zag hem gekruist met benen zitten op de grond ...met zijn rug naar mij toe..ik keek er een tijdje naar toen hij langzaam zijn gezicht omdraaide en me vragend aankeek, echt zo van: wanneer begin je nu. Dus de verbinding met Tibet heb ik ook! echt geweldig je lezing !! Ik wil je dan ook heel erg bedanken ervoor.
Het plaatje heb ik maar weggelaten want ik was bang dat dan weer alles verdween, het was een plaatje van een Tibetiaanse monnik in de houding die ik zag toen.
Dankje wel!