Lieve witte Maan,
Dan hier de lezing,
Het eerste wat ik zie is een oude fiets waarop je zit je fietst over de aarde ik zie je over de wereldbol fietsen.
Ik wil inderdaad de wereld zien.. en dat hoeft niet zo luxe en snel als heel veel mensen nu doen. Ik wil de wereld zien hoe mooi ze is, en niet alleen de rotkanten. Dus dat klopt wel.
Ik zie dat je het leven het liefst zo simpel mogelijk wilt houden en je niet hecht aan materie.
Simpel weet ik niet, maar materie interesseert me inderdaad niet veel.
Je bent ook een luchtig persoon en ziet niet veel problemen op je weg, Je bent zorgeloos en daardoor trek je ook alleem maar deze energieen naar je toe.
Soms ben ik wel eens een stresskip, maar dan besef ik dat die problemen echt niet zo groot zijn.. en dan komt het ook altijd weer goed.
Doe je iets met je creativiteit want dat zie ik ook in dit beeld.
Jaaa! Kunstacademie!
Als ik vraag of je een vraag hebt over/voor deze lezing dan zie ik een dakje.
Wat betekend een dakje?
En nu strand ik in deze lezing dus het dakje is het laatste wat ze me laten zien, oke ik zal mijn aandacht verplaatsen naar binnen.
Wat ik nu zie is een punt een stipje dit stipje ben jij, en je bent gecenterd in je midden van daaruit beleef jij de wereld en alles wat er bij je binnenkomt.
je bent in balans en ik kan er verder niet veel meer aan toevoegen.
Ze laten me verder niets zien en ervaren.
Behalve dan dat je krachtig in je kern staat in balans bent en dat je van daaruit leeft.
Dankjewel. Het klopt heel goed. Ik ben inderdaad meer in mijn kern gekomen en ben nu gewoon zoals ik ben. Neem eerlijkheid mee en openheid zo veel ik kan. Bedankt voor je lezing!
Dit was de lezing ik hoop dat je er iets mee kunt.
liefs Ajada [/quote]